abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199395400
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:46 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou, als het klopt wat er gezegd wordt, dat haar grote levensdoel was om een beroemde man aan de haak te slaan, heeft ze het wat dat betreft uitmuntend gedaan. Qua faam en media exposure is André wel echt de hoofdprijs.
Maar deze is geen blijvertje. Dit is snel voorbij. ;)
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker woensdag 12 mei 2021 @ 21:51:12 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199395410
quote:
quote:
De baas van SBS6 is John de Mol en die wil niet meer geassocieerd worden met Andre Hazes dat is namelijk slecht voor het imago van SBS6.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_199395451
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:41 schreef Straadthont het volgende:
Ja, dat eigen huishouden runnen gaat vast nog een dingetje worden als je alleen een wereld van je eigen spiegelbeeld kent. :')

En vanaf hij weer aan de bak gaat als de ruige rockster die hij is :') en dus weer veel met hielenlikkende vrouwen in aanmerking komt is het gedaan met baby blue. Want iedereen weet; zoals je eraan komt....en ze weet het maar al te goed.
Die gaan echt geen huishouden runnen. Een schoonmaakster die een paar keer in de week langs komt en dagelijks eten bestellen of uiteten. Ze zullen hooguit de vuile glazen in de vaatwasser zetten schat ik in
pi_199395615
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:53 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Die gaan echt geen huishouden runnen. Een schoonmaakster die een paar keer in de week langs komt en dagelijks eten bestellen of uiteten. Ze zullen hooguit de vuile glazen in de vaatwasser zetten schat ik in
Dan blijven er nog rekeningen en andere administratie, klein onderhoud en dergelijke over. Een huishouden runnen is meer dan poetsen. Ik denk dat altijd alles voor ze is gedaan, en ze er weinig interesse in hebben.

Tevens vraag ik me afgod ze überhaupt in staat zijn om te gaan met de financiële kant.
pi_199395640
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan blijven er nog rekeningen en andere administratie, klein onderhoud en dergelijke over. Een huishouden runnen is meer dan poetsen. Ik denk dat altijd alles voor ze is gedaan, en ze er weinig interesse in hebben.

Tevens vraag ik me afgod ze überhaupt in staat zijn om te gaan met de financiële kant.
Alles automatisch van je rekening laten schrijven toch? Kind kan de was doen :)
pi_199395773
Het liefdesstulpje van de kinderen

https://www.funda.nl/koop(...)66-lamsrustlaan-315/
pi_199395785
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is niet alsof hij wel een fatsoenlijk gesprek kan hebben natuurlijk...
Hij ook niet. Hij kan alleen maar domme grappen uithalen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199395886
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dan blijven er nog rekeningen en andere administratie, klein onderhoud en dergelijke over. Een huishouden runnen is meer dan poetsen. Ik denk dat altijd alles voor ze is gedaan, en ze er weinig interesse in hebben.

Tevens vraag ik me afgod ze überhaupt in staat zijn om te gaan met de financiële kant.
Exact. Dit is gewoon een begeleid wonen project in een keet van ruim 8 ton.
Alius aliud dicit
  woensdag 12 mei 2021 @ 22:19:45 #34
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199395982
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 13:16 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat het dit appartement is: https://www.funda.nl/koop(...)66-lamsrustlaan-315/
Ook al 3 weken geleden verkocht, en dat zal wel na de 3 dagen bedenktijd zijn geweest, dus 19 of zelfs 16 april al getekend.

Zijn gezeur over de hypotheek was dus gelul in de ruimte.

Edit: Voor de Ibiza-trip dus, ergens rond de Baby bear post.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199396017
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Hij ook niet. Hij kan alleen maar domme grappen uithalen.
Ik zie het al helemaal voor me. Antwee tegen Sarah: 'Sarah, lief wijffie van me, ik weet een mop. Het is groen en het komt van een berg. Wacht, ik geef een hint. Het is groen. Je weet het nog steeds niet hè hahahahaha. Zal ik het aan je verklappen? EEN SLAWINE *bulderlach* *neemt nog een slok wijn*'
pi_199396581
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik zie het al helemaal voor me. Antwee tegen Sarah: 'Sarah, lief wijffie van me, ik weet een mop. Het is groen en het komt van een berg. Wacht, ik geef een hint. Het is groen. Je weet het nog steeds niet hè hahahahaha. Zal ik het aan je verklappen? EEN SLAWINE *bulderlach* *neemt nog een slok wijn*'
:P _O-
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199396592
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook al 3 weken geleden verkocht, en dat zal wel na de 3 dagen bedenktijd zijn geweest, dus 19 of zelfs 16 april al getekend.

Zijn gezeur over de hypotheek was dus gelul in de ruimte.

Edit: Voor de Ibiza-trip dus, ergens rond de Baby bear post.
Dus liegt hij weer.
Waarom dat liegen ?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_199396711
https://giphy.com/gifs/SB(...)r-z3eYhJqNZU3EYpExFK

Antwee als Sarah vraagt hoe de vaatwasser werkt.
pi_199396894
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dus liegt hij weer.
Waarom dat liegen ?
A joh boeie, hij koopt een appartement onder de landingsbaan, _O-

Ik heb daar 500 meter verder een volkstuin gehad, das echt niet normaal. Die zitten in de zomer echt niet relaxed op het balkon.
pi_199396913
quote:
17s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:52 schreef praadje het volgende:
https://giphy.com/gifs/SB(...)r-z3eYhJqNZU3EYpExFK

Antwee als Sarah vraagt hoe de vaatwasser werkt.
En dan als hij er afwasmiddel ingooit ipv een blokje...
pi_199397030
Beau maakt even een mooi grapje, _O-

Is in gesprek met kwal Marco over de liefde van zijn leven Leontine :')
Ja zegt die, Leontine is echt de liefde van mijn leven.

Ja ho zegt Beau, dat roept André ook regelmatig _O_
pi_199397067
Tyl zit aan tafel en die is er ook klaar mee, _O- die vraagt ff aan Ralf hoe het met zijn liefdesleven is.
En die zak Marco snapt de hint niet.
pi_199397587
Was deze al gepost?

https://www.utopianieuws.(...)zes-stelt-ultimatum/

Dat Andre Hazes en zijn nieuwe liefje Sarah soms Monique flink te kakken zetten is inmiddels duidelijk. Maar we kregen nu toch iets te horen dat flink wat wenkbrauwen deed fronsen. We kregen namelijk een tip dat Andre Hazes zijn ex Monique een ultimatum heeft gesteld.

Andre eist dan dat Monique niet meer met de pers praat en zich niet uitlaat over Andre en Sarah. Gaat Monique daarmee akkoord dan zou ze in de villa mogen blijven wonen en dan blijf Andre haar onderhouden.

Dat zou natuurlijk schandalig zijn als dit klopt. Monique zit al in zo een benarde positie en Andre verdiende natuurlijk flink meer dan Monique. Waarschijnlijk kan Monique de hypotheek van de villa niet in haar eentje betalen, maar om haar dan zo onder druk te zetten is toch wel echt bespottelijk.

|:(

Zal wel niets van kloppen want er rust geen hypotheek op hun villa.
  woensdag 12 mei 2021 @ 23:49:43 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199397730
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 23:42 schreef -river- het volgende:
Was deze al gepost?

https://www.utopianieuws.(...)zes-stelt-ultimatum/

Dat Andre Hazes en zijn nieuwe liefje Sarah soms Monique flink te kakken zetten is inmiddels duidelijk. Maar we kregen nu toch iets te horen dat flink wat wenkbrauwen deed fronsen. We kregen namelijk een tip dat Andre Hazes zijn ex Monique een ultimatum heeft gesteld.

Andre eist dan dat Monique niet meer met de pers praat en zich niet uitlaat over Andre en Sarah. Gaat Monique daarmee akkoord dan zou ze in de villa mogen blijven wonen en dan blijf Andre haar onderhouden.

Dat zou natuurlijk schandalig zijn als dit klopt. Monique zit al in zo een benarde positie en Andre verdiende natuurlijk flink meer dan Monique. Waarschijnlijk kan Monique de hypotheek van de villa niet in haar eentje betalen, maar om haar dan zo onder druk te zetten is toch wel echt bespottelijk.

|:(

Zal wel niets van kloppen want er rust geen hypotheek op hun villa.
Vorige topic al, en als de feiten al niet kloppen zullen de geruchten wel verzonnen zijn.
1 rondje google en het is duidelijk dat de villa zonder hypotheek gekocht is in 2018.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199397765
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 23:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vorige topic al, en als de feiten al niet kloppen zullen de geruchten wel verzonnen zijn.
1 rondje google en het is duidelijk dat de villa zonder hypotheek gekocht is in 2018.
Ja dat klopt, het kwam zelfs in hun tv show naar voren.
pi_199397776
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ook al 3 weken geleden verkocht, en dat zal wel na de 3 dagen bedenktijd zijn geweest, dus 19 of zelfs 16 april al getekend.

Zijn gezeur over de hypotheek was dus gelul in de ruimte.

Edit: Voor de Ibiza-trip dus, ergens rond de Baby bear post.
Alles wat uit hen komt is gelul in de ruimte. Sterker nog: hij is een lul in de ruimte.
pi_199397837
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 23:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vorige topic al, en als de feiten al niet kloppen zullen de geruchten wel verzonnen zijn.
1 rondje google en het is duidelijk dat de villa zonder hypotheek gekocht is in 2018.
Hij kan er later alsnog een hypotheek op hebben genomen. Dan moet iemand even in het kadaster kijken als die het echt wil weten,
pi_199397857
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 21:51 schreef maily het volgende:

[..]


[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Ooooh *O* *O* *O*
  woensdag 12 mei 2021 @ 23:56:42 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199397871
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 23:55 schreef Kupelu het volgende:

[..]

Hij kan er later alsnog een hypotheek op hebben genomen. Dan moet iemand even in het kadaster kijken als die het echt wil weten,
Ja, daarom koos ik mijn woorden ook zorgvuldig ;)
In 2018 zonder hypotheek gekocht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199398133
quote:
Als dit klopt vind ik wel dat John de Mol een flinke donatie aan Fok mag gaan doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')