abonnement Unibet Coolblue
pi_199514249
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:40 schreef Mohamed91Spices het volgende:
Goedenavond allen!

Dank voor diegenen die alweer geïnvesteerd hebben in ons nieuwe project. Ik maak graag gebruik van dit medium om wat vragen te beantwoorden als jullie mij dat toestaan.

@:Vioolblok: je kan mij even een mailtje sturen en dan zorg ik dat jouw incentive alsnog in orde gemaakt wordt. We hebben namelijk alle incentives al afgerond dus het kan zijn dat die van jou ergens is blijven hangen.
@:Slijker: een paar deuren verder zitten zelfs twee Indiase restaurants ;-) maar dat is verder voor ons niet relevant. In Rotterdam zitten er zelfs 5 in een omtrek van 1 kilometer om het restaurant. V.w.b. jouw vraag over ons terras, de gemeente is bezig met herinrichting van de straat. De twee laad & los plaatsen voor het restaurant zijn eigen grond en zodoende hebben we ruim 30 meter gevel waar we 2,5 meter uit de gevel een terras mogen voeren.
@:djtiesto8: de tweede hypotheek heeft inderdaad een waarde van exact 50% van de waarde van de woning. De woz waarde is gedateerd, HCN heeft uiteraard een recent taxatierapport ontvangen.

Ik zag dat er ook wat vragen waren over ene dhr Veraa die in garages doet? Mij totaal onbekend. Heeft niets met ons te maken. Wij huren van een bekende (grote) vastgoedondernemer in Eindhoven.

Mochten er verder nog vragen zijn, aarzel dan niet om deze hier te stellen of mij even een berichtje te sturen. We waarderen de interesse en vinden het leuk jullie mee te nemen in de details van het project.

Hartelijke groet,
Mohamed
Immensus Group
Bedankt voor de aanvullende informatie.
pi_199514917
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:40 schreef Mohamed91Spices het volgende:
Goedenavond allen!

Dank voor diegenen die alweer geïnvesteerd hebben in ons nieuwe project. Ik maak graag gebruik van dit medium om wat vragen te beantwoorden als jullie mij dat toestaan.

@:Vioolblok: je kan mij even een mailtje sturen en dan zorg ik dat jouw incentive alsnog in orde gemaakt wordt. We hebben namelijk alle incentives al afgerond dus het kan zijn dat die van jou ergens is blijven hangen.
@:Slijker: een paar deuren verder zitten zelfs twee Indiase restaurants ;-) maar dat is verder voor ons niet relevant. In Rotterdam zitten er zelfs 5 in een omtrek van 1 kilometer om het restaurant. V.w.b. jouw vraag over ons terras, de gemeente is bezig met herinrichting van de straat. De twee laad & los plaatsen voor het restaurant zijn eigen grond en zodoende hebben we ruim 30 meter gevel waar we 2,5 meter uit de gevel een terras mogen voeren.
@:djtiesto8: de tweede hypotheek heeft inderdaad een waarde van exact 50% van de waarde van de woning. De woz waarde is gedateerd, HCN heeft uiteraard een recent taxatierapport ontvangen.

Ik zag dat er ook wat vragen waren over ene dhr Veraa die in garages doet? Mij totaal onbekend. Heeft niets met ons te maken. Wij huren van een bekende (grote) vastgoedondernemer in Eindhoven.

Mochten er verder nog vragen zijn, aarzel dan niet om deze hier te stellen of mij even een berichtje te sturen. We waarderen de interesse en vinden het leuk jullie mee te nemen in de details van het project.

Hartelijke groet,
Mohamed
Immensus Group
Goede morgen : ter info : ik heb mijn incentive gebruikt bij Colins Breda, supergoed verzorgd en lekker, primadelux. *O* w/ Dat deel vd Geldropseweg is autoluw gemaakt en men is blijkbaar bezig met het herinrichten hiervan. Dat van de Indiase restaurants klopt ook (maar gezien oa de vele expats (waarvan ook veel mensen uit India eo & students) zit het wel goed.
Je zit op een steenworp afstand van het uitgaanscentrum (Stratumseind) en het centrum. Deze kant van het centrum krijgt nu ook een pimp (Vestdijk, Geldropseweg, Stratumsedijk), eerst reden hier de auto's je vouwen in of uit je broek.

[ Bericht 4% gewijzigd door peterc op 20-05-2021 09:01:33 ]
  donderdag 20 mei 2021 @ 09:48:20 #253
304129 Gijsbertus
op het leven
pi_199515633
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 22:40 schreef Mohamed91Spices het volgende:
Goedenavond allen!

Dank voor diegenen die alweer geïnvesteerd hebben in ons nieuwe project. Ik maak graag gebruik van dit medium om wat vragen te beantwoorden als jullie mij dat toestaan.

@:Vioolblok: je kan mij even een mailtje sturen en dan zorg ik dat jouw incentive alsnog in orde gemaakt wordt. We hebben namelijk alle incentives al afgerond dus het kan zijn dat die van jou ergens is blijven hangen.
@:Slijker: een paar deuren verder zitten zelfs twee Indiase restaurants ;-) maar dat is verder voor ons niet relevant. In Rotterdam zitten er zelfs 5 in een omtrek van 1 kilometer om het restaurant. V.w.b. jouw vraag over ons terras, de gemeente is bezig met herinrichting van de straat. De twee laad & los plaatsen voor het restaurant zijn eigen grond en zodoende hebben we ruim 30 meter gevel waar we 2,5 meter uit de gevel een terras mogen voeren.
@:djtiesto8: de tweede hypotheek heeft inderdaad een waarde van exact 50% van de waarde van de woning. De woz waarde is gedateerd, HCN heeft uiteraard een recent taxatierapport ontvangen.

Ik zag dat er ook wat vragen waren over ene dhr Veraa die in garages doet? Mij totaal onbekend. Heeft niets met ons te maken. Wij huren van een bekende (grote) vastgoedondernemer in Eindhoven.

Mochten er verder nog vragen zijn, aarzel dan niet om deze hier te stellen of mij even een berichtje te sturen. We waarderen de interesse en vinden het leuk jullie mee te nemen in de details van het project.

Hartelijke groet,
Mohamed
Immensus Group
ook bedankt voor de informatie.

Heb destijds bij 91 spices en Lot & Daan heerlijk gegeten. Zat toen bij mijn vriendin in Rotterdam bij jullie om de hoek. Inmiddels verhuisd naar (nabij) Utrecht, maar gaan zeker een keer terugkomen.
Jullie nieuwe zaak in Eindhoven ook meegenomen. Wij komen daar graag binnenkort langs om een hapje te doen.

Succes met deze campagne!
pi_199516224
quote:
1s.gif Op woensdag 19 mei 2021 14:53 schreef Jaco078 het volgende:
Hele korte toelichting in de app bij toekomstige investeringen

T*p Th*sis, 6 procent aflossingsvrij eerste hypotheek .
Collin is nog paar tabjes vergeten denk ik, zal nog wel komen. Nu alleen een samenvatting zichtbaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is deze alweer verdwenen tussen de toekomstige investeringen? Bij mij in ieder geval niet zichtbaar :-(
pi_199518738
Voorinschrijving Luhmannsdorf tegen 3,5% rente
https://www.crowdrealesta(...)ementen-luhmannsdorf
Voor een loan-to-value 83,33% is het wel een hele magere rente.

Ik heb vergelijkbare projecten in dezelfde deelstaat tegen 6,5% lopen:
quote:
U investeert middels deze propositie in een appartementencomplex in Schwanbeck in de Duitse deelstaat Mecklenburg-Vorpommern. De looptijd is 36 maanden en de vaste rente bedraagt 6,5% per jaar. Als investeerder krijgt u het eerste recht van hypotheek met voldoende overwaarde en een verpanding van de huuropbrengsten.


[ Bericht 10% gewijzigd door KrekelJapie op 20-05-2021 13:14:48 ]
pi_199518803
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:08 schreef KrekelJapie het volgende:
Voorinschrijving Luhmannsdorf zit ondanks 3,5% rente alweer voor meer dan 50% vol
https://www.crowdrealesta(...)ementen-luhmannsdorf
Voor een loan-to-value 83,33% is het wel een hele magere rente.

Ik heb vergelijkbare projecten in dezelfde regio tegen 6,5% lopen:
[..]

Bizar ja, die rente is echt schrikbarend laag
pi_199518842
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:08 schreef KrekelJapie het volgende:
Voorinschrijving Luhmannsdorf zit ondanks 3,5% rente alweer voor meer dan 50% vol
https://www.crowdrealesta(...)ementen-luhmannsdorf
Voor een loan-to-value 83,33% is het wel een hele magere rente.

Ik heb vergelijkbare projecten in dezelfde deelstaat tegen 6,5% lopen:
[..]

Gisteren kreeg ik deze email van CRE
"Appartementen Lühmannsdorf | Binnenkort online
Morgen (donderdag) om 16:00 uur een nieuwe propositie online"
Blijkbaar is er een voorinschrijving voor de voorinschrijving. Dit is me bij eerdere projecten niet opgevallen.

[ Bericht 5% gewijzigd door bubbels234 op 20-05-2021 13:24:30 ]
pi_199518958
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:08 schreef KrekelJapie het volgende:
Voorinschrijving Luhmannsdorf tegen 3,5% rente
https://www.crowdrealesta(...)ementen-luhmannsdorf
Voor een loan-to-value 83,33% is het wel een hele magere rente.
En bovendien weer HPI, dus gelieerd aan het platform zelf.
Ik doe niet mee.
pi_199519001
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 13:14 schreef bubbels234 het volgende:

[..]

Gisteren kreeg ik deze email van CRE
"Appartementen Lühmannsdorf | Binnenkort online
Morgen (donderdag) om 16:00 uur een nieuwe propositie online"
Ze zijn vergeten de tijdzone erbij te vermelden 😂
Het project staat nog niet online, het is een geheime link :7
pi_199519019
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:25 schreef Michael91984 het volgende:

[..]

Is deze alweer verdwenen tussen de toekomstige investeringen? Bij mij in ieder geval niet zichtbaar :-(
Dit is vast een project geweest wat nog niet klaar was voor publicatie. Ze zitten er natuurlijk nog heel veel projecten in de pijplijn. Het project komt hoogstwaarschijnlijk eerdaags wel weer voorbij maar dan compleet en voorzien van alle informatie.
pi_199519632
U heeft geïnvesteerd in het project Franselaan 186 A te Rotterdam. Eerder melde we u dat de hypotheek​ 4 mei 2021 vervroegd is afgelost. Het project ging in april het 3e jaar van de looptijd in en bij de uitkering van de rente en eventuele aflossing zijn dan ook de daarbij behorende kosten ingehouden. Gezien de korte tijd dat u van het 3e jaar rendement heeft kunnen ontvangen is besloten deze kosten te retourneren. Deze zullen in uw e-wallet bijgeschreven worden.
pi_199519693
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:14 schreef KrekelJapie het volgende:
U heeft geïnvesteerd in het project Franselaan 186 A te Rotterdam. Eerder melde we u dat de hypotheek​ 4 mei 2021 vervroegd is afgelost. Het project ging in april het 3e jaar van de looptijd in en bij de uitkering van de rente en eventuele aflossing zijn dan ook de daarbij behorende kosten ingehouden. Gezien de korte tijd dat u van het 3e jaar rendement heeft kunnen ontvangen is besloten deze kosten te retourneren. Deze zullen in uw e-wallet bijgeschreven worden.
Ik heb deze e-mail ook ontvangen ... netjes !
  donderdag 20 mei 2021 @ 14:41:07 #263
304129 Gijsbertus
op het leven
pi_199519929
gaan jullie straks weer klaar zitten voor SIG - Texasweg?
pi_199519941
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:41 schreef Gijsbertus het volgende:
gaan jullie straks weer klaar zitten voor SIG - Texasweg?
Ik niet omdat ik al veel te veel Rotterdamse projecten heb lopen maar hij zal ongetwijfeld wel weer snel vol zitten.
pi_199520062
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:41 schreef Gijsbertus het volgende:
gaan jullie straks weer klaar zitten voor SIG - Texasweg?
Even kijken hoe die gaat, maar laat 'm zelf lopen ...
pi_199520187
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:56 schreef fok321 het volgende:

[..]

Even kijken hoe die gaat, maar laat 'm zelf lopen ...
meegenomen, ihkv spreiding hypo nemers, laagste schijf 1a , niet meest aansprekende hut, kijk maar eens op streetview achterzijde pand, maar zie geen problems komen. gaat niet superfast maar komt wel vol, en onze ASTS investor is der ook bij.
pi_199520193
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:56 schreef fok321 het volgende:

[..]

Even kijken hoe die gaat, maar laat 'm zelf lopen ...
Loopt lekker door maar niet overdreven snel. Een ieder die dat wil kan aan bod komen zo te zien.
pi_199520204
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:56 schreef fok321 het volgende:

[..]

Even kijken hoe die gaat, maar laat 'm zelf lopen ...
Heb hem meegenomen in 1A.
Zie zowel FOK als ook weer "Asts" in de motivatie tekst....nog benieuwd wat het Asts is..
pi_199520249
quote:
12s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:05 schreef peterc het volgende:

[..]

meegenomen, ihkv spreiding hypo nemers, laagste schijf 1a , niet meest aansprekende hut, kijk maar eens op streetview achterzijde pand, maar zie geen problems komen.
Zo denk ik er ook over, dus meegenomen ;)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_199520362
Asts investeert (of investeren) zowel als persoon en als organisatie (BV?). Puur uit nieuwsgierigheid ben ik geneigd het na te vragen bij SIG, maar verder gaat het me natuurlijk op zich weinig aan ;) Of een of andere lolbroek is ons Fokkers aan het plagen... :s)
pi_199520396
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:20 schreef Incitatus3 het volgende:
Asts investeert (of investeren) zowel als persoon en als organisatie (BV?). Puur uit nieuwsgierigheid ben ik geneigd het na te vragen bij SIG, maar verder gaat het me natuurlijk op zich weinig aan ;) Of een of andere lolbroek is ons Fokkers aan het plagen... :s)
Welke afkorting wil je volgende keer graag zien?
pi_199520510
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:41 schreef Gijsbertus het volgende:
gaan jullie straks weer klaar zitten voor SIG - Texasweg?
Ik probeer um mee te nemen : krijg de volgende melding :

Het project is momenteel niet open voor investeringen. Als u vragen hebt stuur dan gerust een mail naar (info@sameningeld.nl)
pi_199520539
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 14:41 schreef Gijsbertus het volgende:
gaan jullie straks weer klaar zitten voor SIG - Texasweg?
Ook meegenomen.
Deze loopt duidelijk minder snel vol als het gemiddelde de laatste weken. (Apeldoorn liep overigens ook minder snel en is zelfs nog steeds niet vol)
pi_199520578
Een nieuwe drie jarige SiG (met winkelruimte)

Vandaag presenteren wij een nieuw project aan de Westerstraat 29/Zuiderkersteeg 14 A en 14 B te Enkhuizen. Je kunt vanaf 22 mei 2021 15.30 uur investeren in dit project. Het betreft een rijksmonumentaal woon/winkelpand met op de begane grond een winkelruimte en op de 1e en 2e verdieping twee woningen

https://investeren.sameni(...)izen-westerstraat-29

Ik denk een project waarbij (ondanks het winkel gedeelte) schijf 2 extra snel vol zal zitten.

[ Bericht 22% gewijzigd door Horsemen op 20-05-2021 16:29:33 ]
pi_199520595
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:29 schreef wilem254 het volgende:
Ik probeer um mee te nemen : krijg de volgende melding :

Het project is momenteel niet open voor investeringen. Als u vragen hebt stuur dan gerust een mail naar (info@sameningeld.nl)
Werkt weer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')