abonnement Unibet Coolblue
pi_199463858
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:04 schreef boegschroef het volgende:
Is nog altijd groter waar mijn vriendin en ik de eerste 2 jaar samen hebben gewoond (22m2). En dat ging ook gewoon prima, zelfs met hond erbij. Het hoeft allemaal niet zo groot te zijn.
Dat zal vast niet lekker geroken hebben dan -O-
  maandag 17 mei 2021 @ 10:33:23 #52
33189 RM-rf
1/998001
pi_199464174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:30 schreef einzeinz het volgende:
Ik weet het toch zo niet allemaal!
zelfkennis ftw!

wel gefeliciteerd aan je vriend dat hij nu gewoon wel een stap in de wijde wereld gezet heeft en zn horizon erbreed, en hoop dat het hem bevalt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199464418
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 09:38 schreef Ridocar het volgende:

[..]

2. 30m2 voor een apartement is best klein.
Niemand zal 30m² als zeer riant ervaren. Maar of je het echt klein vindt, hangt voor een groot deel af van je referentiekaders.

Wie is gegroeid in de stad en z'n hele jeugd een slaapkamertje had van 6m² in een appartement van 50m² waar ze met een gezin van 4 of meer personen woonden, zal de 33m² waar het hier om gaat als een prima woonruimte ervaren.

Wie in een riante buitenwijk of op het platteland is opgegroeid in een ruime gezinswoning waarvan alleen de keuken al bijna net zo groot is als het hele appartement waar we het hier over hebben, zal dit appartement veel sneller als 'te klein' bestempelen.

Verder is vloeroppervlak één ding. De hoeveelheid bergruimte is belangrijk voor hoe je de ruimte ervaart. Is er een ruime berging, zoldertje, trapkast, berging bovdn een verlaagd plafond oid waar je veel spullen kwijt kan die je niet dagelijks gebruikt, dan heb je in een kleine woonruimte niet zo veel last van spullen die in de weg staan.
Heb je echter geen mooie bergruimte, dan staat een klein appartement al snel erg vol.
pi_199464931
Daar worden de self storage bedrijven erg rijk van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')