abonnement Unibet Coolblue
pi_199392495
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 woensdag 12 mei 2021 @ 19:29:02 #177
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199392550
W
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:26 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
waar hoop jij nu eigenlijk op?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:29:36 #178
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199392560
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:11 schreef Haags het volgende:

[..]

[ twitter ]Ik mot die onzin niet in mijn stad
Domste is ook nog dat ze lopen te scanderen dat ze hun leven zouden hebben voor de Al-Aqsa, waar de Palestijnse Autoriteit jarenlang vrij spel heeft gekregen, waarbij de historische site gevandaliseerd en veranderd is, steeds meer ruimte is geclaimd en er zelfs gesloopt is, maar het land dat hun die vrijheid heeft gegund en hun eigen mensen er zelfs van weghoudt, dat heeft het nu gedaan.

Heel zorgelijk dat jongeren die geen ene ruk te maken hebben of zullen hebben met die plek zo beïnvloed zijn door de propaganda en geschiedvervalsing dat ze dat gaan lopen gillen op straat zonder enig besef van inzicht tot het punt dat ze andersdenkenden aanvallen.

Er was vorige maand ook een islamitische user die vol vuur bleef posten over zo'n idee dat in hun hoofd geplant wordt tegenwoordig blijkbaar want ik las het op meer plekken op het internet: dat de zegetocht van de islam en de Arabieren wel zo ongelooflijk was dat het vergelijkbaar zou zijn met als Eskimo's ineens een wereldrijk zouden stichten. En dat gelooft zo iemand dan echt en heeft in zijn hoofd een beeld vol glorie van iets wat nooit geweest is.

We hebben echt beter onderwijs nodig, waarbij het verschil tussen wensdenken, eigen beleving en feiten beter aangezet wordt zonder steeds acht te hoeven slaan op allemaal gevoeligheden want daar leren kinderen van dat hun wereldbeeld zo speciaal is dat het inderdaad boven de feiten staat.
pi_199392648
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Dan zie je dit en lees je vervolgens op Twitter een hoge Palestijnse official met droge ogen beweren dat ze zichzelf alleen maar verdedigen. Waartegen? Burgers die om hun moeder roepen?
Verdedigen tegen de bewakers van de gevangenis waar ze in leven
pi_199392669
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Domste is ook nog dat ze lopen te scanderen dat ze hun leven zouden hebben voor de Al-Aqsa, waar de Palestijnse Autoriteit jarenlang vrij spel heeft gekregen, waarbij de historische site gevandaliseerd en veranderd is, steeds meer ruimte is geclaimd en er zelfs gesloopt is, maar het land dat hun die vrijheid heeft gegund en hun eigen mensen er zelfs van weghoudt, dat heeft het nu gedaan.

Heel zorgelijk dat jongeren die geen ene ruk te maken hebben of zullen hebben met die plek zo beïnvloed zijn door de propaganda en geschiedvervalsing dat ze dat gaan lopen gillen op straat zonder enig besef van inzicht tot het punt dat ze andersdenkenden aanvallen.

Er was vorige maand ook een islamitische user die vol vuur bleef posten over zo'n idee dat in hun hoofd geplant wordt tegenwoordig blijkbaar want ik las het op meer plekken op het internet: dat de zegetocht van de islam en de Arabieren wel zo ongelooflijk was dat het vergelijkbaar zou zijn met als Eskimo's ineens een wereldrijk zouden stichten. En dat gelooft zo iemand dan echt en heeft in zijn hoofd een beeld vol glorie van iets wat nooit geweest is.

We hebben echt beter onderwijs nodig, waarbij het verschil tussen wensdenken, eigen beleving en feiten beter aangezet wordt zonder steeds acht te hoeven slaan op allemaal gevoeligheden want daar leren kinderen van dat hun wereldbeeld zo speciaal is dat het inderdaad boven de feiten staat.
Wat te denken van de lui die claimen dat God hen dat land heeft gegeven

  woensdag 12 mei 2021 @ 19:36:23 #181
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199392704
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:22 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Zij zijn altijd het slachtoffer, draaien het altijd om. De reactie van Hamas op de uitspraak van de rechter over de uithuiszettingen en wat er gebeurde in de moskee was gewoon buitenproportioneel, 1000 raketten richting Israël, lukraak op burgerdoelen.
Het probleem was geloof ik vooral dat de uitspraak uitgesteld was. Overigens klopt die uitzetting voor geen meter en is het gedrag van ultranationalistische en extreem-rechtse joodse groeperingen in Oost-Jeruzalem (o.a.) alle reden tot massaal protest. En tja, dan hebben groepen als Hamas alle belang bij escalatie om zichzelf bestaansrecht te geven.
pi_199392722
Nog 25 min te gaan *O*

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199392729
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:29 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Domste is ook nog dat ze lopen te scanderen dat ze hun leven zouden hebben voor de Al-Aqsa, waar de Palestijnse Autoriteit jarenlang vrij spel heeft gekregen, waarbij de historische site gevandaliseerd en veranderd is, steeds meer ruimte is geclaimd en er zelfs gesloopt is, maar het land dat hun die vrijheid heeft gegund en hun eigen mensen er zelfs van weghoudt, dat heeft het nu gedaan.

Heel zorgelijk dat jongeren die geen ene ruk te maken hebben of zullen hebben met die plek zo beïnvloed zijn door de propaganda en geschiedvervalsing dat ze dat gaan lopen gillen op straat zonder enig besef van inzicht tot het punt dat ze andersdenkenden aanvallen.

Er was vorige maand ook een islamitische user die vol vuur bleef posten over zo'n idee dat in hun hoofd geplant wordt tegenwoordig blijkbaar want ik las het op meer plekken op het internet: dat de zegetocht van de islam en de Arabieren wel zo ongelooflijk was dat het vergelijkbaar zou zijn met als Eskimo's ineens een wereldrijk zouden stichten. En dat gelooft zo iemand dan echt en heeft in zijn hoofd een beeld vol glorie van iets wat nooit geweest is.

We hebben echt beter onderwijs nodig, waarbij het verschil tussen wensdenken, eigen beleving en feiten beter aangezet wordt zonder steeds acht te hoeven slaan op allemaal gevoeligheden want daar leren kinderen van dat hun wereldbeeld zo speciaal is dat het inderdaad boven de feiten staat.
Je weet er een hoop vanaf. Ben je toevallig Arabisch?

Het probleem zit 'm ook in de wereldwijde ummah. Alles dat islamitisch is is heiligverklaard en moet en zal verdedigd worden, zonder zelfreflectie of kritiek.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:37:34 #184
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199392734
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:35 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Wat te denken van de lui die claimen dat God hen dat land heeft gegeven

Daar vind ik ook wel wat van ja.
pi_199392745
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:05 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
die lui staan een beetje op het dak te kijken :')
Vakman pur sang
pi_199392765
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
W
[..]

waar hoop jij nu eigenlijk op?
Het tegenovergestelde wat je denkt :*
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199392767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:37 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Daar vind ik ook wel wat van ja.
Je beredeneert teveel vanuit het Nederlandse perspectief. De wereld daarbuiten is voor de meerderheid religieus in tegenstelling tot in Nederland. Politiek en religie gaan hand in hand.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:39:25 #188
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199392774
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:37 schreef Jeanne_Darc het volgende:

[..]

Je weet er een hoop vanaf. Ben je toevallig Arabisch?

Het probleem zit 'm ook in de wereldwijde ummah. Alles dat islamitisch is is heiligverklaard en moet en zal verdedigd worden, zonder zelfreflectie of kritiek.
Nee, ik ben niet Arabisch. Ik leer talen voor de lol en lees dan kranten want ik ben een nerd.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:40:51 #189
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199392816
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:39 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Je beredeneert teveel vanuit het Nederlandse perspectief. De wereld daarbuiten is voor de meerderheid religieus in tegenstelling tot in Nederland. Politiek en religie gaan hand in hand.
Ik ben niet Nederlands dus ik zou deze kaart niet proberen te trekken. Overal waar religie teveel over de politiek te zeggen heeft wordt het een shitzooi.
pi_199392823
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:36 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Het probleem was geloof ik vooral dat de uitspraak uitgesteld was. Overigens klopt die uitzetting voor geen meter [/b[b]]en is het gedrag van ultranationalistische en extreem-rechtse joodse groeperingen in Oost-Jeruzalem (o.a.) alle reden tot massaal protest. En tja, dan hebben groepen als Hamas alle belang bij escalatie om zichzelf bestaansrecht te geven.
Ben ik het mee eens. Je kunt mensen die al 70 jaar op een plek wonen niet uit huis zetten. Ook al woonden er 70 jaar geleden Joden. Dat is nooit okay.
pi_199392840
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik ben niet Nederlands dus ik zou deze kaart niet proberen te trekken. Overal waar religie teveel over de politiek te zeggen heeft wordt het een shitzooi.
Dat is ook maar een mening.
pi_199392877
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
D
[..]

die lui staan een beetje op het dak te kijken :')
Denk dat het gewoon shock is , de vrouw blijft maar om Adonai(God) roepen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_199392904
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:40 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik ben niet Nederlands dus ik zou deze kaart niet proberen te trekken. Overal waar religie teveel over de politiek te zeggen heeft wordt het een shitzooi.
Teveel vanuit Nederlands perspectief.
We zijn ook wel een stel mietjes hier, daar gaan ze WEL helemaal los.
Vakman pur sang
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:46:06 #194
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199392924
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Teveel vanuit Nederlands perspectief.
We zijn ook wel een stel mietjes hier, daar gaan ze WEL helemaal los.
Ik ben blij dat we mietjes zijn, als dat betekend dat hier geen raketten neervallen lol
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199392928
Lijkt wel op het wilde westen daarzo

twitter



Joden vallen Palestijnse winkels aan

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:47:32 #196
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199392961
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:42 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Dat is ook maar een mening.
En dan noem je mijn perspectief te Nederlands :D
"Ja maar mijn beleving!"
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:48:22 #197
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199392971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Denk dat het gewoon shock is , de vrouw blijft maar om Adonai(God) roepen
En "imale", moedertje...
  Beste debater 2022 woensdag 12 mei 2021 @ 19:49:46 #198
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199393001
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het tegenovergestelde wat je denkt :*
Wat denk ik?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199393002
Nog 11 minuten te gaan :D

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 woensdag 12 mei 2021 @ 19:50:40 #200
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199393016
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:39 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Je beredeneert teveel vanuit het Nederlandse perspectief. De wereld daarbuiten is voor de meerderheid religieus in tegenstelling tot in Nederland. Politiek en religie gaan hand in hand.
Ja, en dat is waarom het buiten het Westen (en Israël) overal een achtergestelde puinhoop is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')