abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199384581
quote:
Vanaf midden juni wordt de bemanning van Nederlandse schepen gevaccineerd tegen het coronavirus. De Koninklijke Vereniging van Nederlandse Reders (KVNR) heeft daarover afspraken gemaakt met het RIVM.

De KVNR zegt dat de internationale reisbeperkingen het werk voor de Nederlandse bemanning zonder vaccinatie moeilijk maakt. "Die problematiek moeten we nu voor zijn", zegt Annet Koster van de redersverening. "Zeker omdat 90 procent van de goederen over zee wordt vervoerd."

In totaal worden 49.000 Janssen vaccins beschikbaar gesteld voor zeevarenden. Zij worden hiermee gevaccineerd tijdens hun verlof op het vasteland. Omdat niet alle bemanningsleden tegelijkertijd in Nederland zijn, zal het vaccineren een aantal weken in beslag nemen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)r-coronaslachtoffers

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2021 09:39:38 ]
pi_199384585
Maar onze agenten en de helft van het ziekenhuis personeel nog steeds niet :')

De top-sporters van het IOC wel hoor, die konden mooi even voor kruipen :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 mei 2021 @ 09:50:18 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199384671
De belangrijkste groep is pas als laatste aan de beurt. Diegene die daadwerkelijk de economie draaiend moeten houden. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199386464
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:39 schreef Banaanvragen het volgende:
Maar onze agenten en de helft van het ziekenhuis personeel nog steeds niet :')

De top-sporters van het IOC wel hoor, die konden mooi even voor kruipen :')
Het sentiment snap ik maar dat betreft een paar 100 sporters. Dat gaat geen verschil maken.
Dat het ziekenhuispersoneel nog niet gevaccineerd is verbaasd mij wel.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_199387901
Is die prik niet gewoon iets giftigs zo van... Ja we kunnen zonder die mensen en alleen de belangrijkste mogen in leven blijven.
pi_199387936
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 09:50 schreef Netsplitter het volgende:
De belangrijkste groep is pas als laatste aan de beurt. Diegene die daadwerkelijk de economie draaiend moeten houden. :')
Dat is een risico afweging voor er wellicht iets aan de hand is.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')