Misschien ligt het ook aan mij. Ik stuur wel altijd een berichtje met bedankt voor de koop en wanneer ik het ga op sturen. Ik doe dat omdat ik het zelf ook wel fijn vind om te weten wanneer het wordt verzonden.quote:Op maandag 28 juni 2021 18:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zeg als koper en verkoper ook niks hoor, ik zit er niet om vrienden te maken ofzo, heerlijk dat het bij Vinted allemaal zo automatisch gaat, ik wil nooit meer terug naar Marktplaats
Ik vind een beetje beleefdheid ook wel fijn, maar ben blij dat communiceren niet hoeft voor het noodzakelijke: betaalmethode, verzendmethode, termijnen... dat laat de app allemaal zelf wel zien en is wat mij betreft super zo, minder heen- en weer getypquote:Op maandag 28 juni 2021 18:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook aan mij. Ik stuur wel altijd een berichtje met bedankt voor de koop en wanneer ik het ga op sturen. Ik doe dat omdat ik het zelf ook wel fijn vind om te weten wanneer het wordt verzonden.
Hebben ze bij het ophaalpunt wel goed gekeken? De meeste ophaalpunten die ik ken, zijn een enorme ondoorgrondelijke berg pakketten waar ze soms 2x op zoek moeten gaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:00 schreef Anneloos het volgende:
Vraagje.. ik had dus wat gekocht op Vinted wat verstuurd zou worden met Mondial Relay. Eenmaal bij het afgiftepunt was het pakket er niet. Afzender geeft geen reactie. Iemand een idee bij wie ik moet zijn. Ik kan nul klantenservice info vinden van Mondial Relay en ook in de track info is het pakket zogenaamd nog op het pakketpunt. Ik was binnen de ophaaltermijn gewoon bij het afgiftepunt om het pakket te halen.
Voor dat soort aankopen vind ik het ideaal. Ik heb een winterjas die redelijk op is en nu wil ik dezelfde maar dan in een andere kleur bestellen, maar de mijne heeft geen maatlabel meer. Dat wordt navragen bij verkopersquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef Myraela het volgende:
Oh men, ik ben altijd net iets te enthousiast wanneer ik zoiets net ontdekt heb. Ik heb net m'n favoriete jurkje (heb ik al in het groen en zwart) in het rood gevonden en gekocht. Heel gericht zoeken is wel het makkelijkste.
Ik zoek veel op materiaal (soie, cachemire, in het Frans werkt het beter voor wat ik zoek), en dan gecombineerd met prijsrange. En dan de ene keer eens sorteren op datum en de andere keer op prijs, zodat de resultaten wat variëren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb voor het eerst iets op Vinted gekocht. Kan niet wachten tot het binnenkomt. Een oud roze oversized oud-roze corduroy blouse van River Island (11 euro inclusief verzenden). Deze is het: https://www.riverisland.c(...)leeve-shacket-785758
Maar anyhow. Ik vroeg me eigenlijk af of jullie nog tips hebben over hoe jullie het fijnste zoeken? Ik ben geen fan van bepaalde merken, maar het scrollen door alle shein/primark producten hoeft van mij niet zo.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:52 schreef Myraela het volgende:
Oh men, ik ben altijd net iets te enthousiast wanneer ik zoiets net ontdekt heb. Ik heb net m'n favoriete jurkje (heb ik al in het groen en zwart) in het rood gevonden en gekocht. Heel gericht zoeken is wel het makkelijkste.
Zo heb ik laatst een favoriete rugzak opnieuw gekocht. De oorspronkelijke rugzak heb ik in 2011 weggegooid na 12 jaar intensief gebruik, wegens een groot gat in de bodem. Daarna nooit meer zo'n fijne kunnen vinden, ze worden ook niet meer gemaakt. Maar een Vinted-verkoper had nog een ongebruikt exemplaar! Dus nu kan ik weer jaren vooruit.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor dat soort aankopen vind ik het ideaal.
Ik zoek op combinatie kleur/ materiaal/ detail (bv. blouse wit, katoen, kant). probeer inderdaad ook de Franse zoektermen te vinden, dan vind ik vaak meer. Op favoriete merken/zoekopdrachten heb ik een opgeslagen zoekopdracht staan, zodat ik snel zie of er iets nieuws geplaatst is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:55 schreef Myraela het volgende:
Maar anyhow. Ik vroeg me eigenlijk af of jullie nog tips hebben over hoe jullie het fijnste zoeken? Ik ben geen fan van bepaalde merken, maar het scrollen door alle shein/primark producten hoeft van mij niet zo.
Ik heb zelf mee geholpen met zoeken. De track and trace is niet meer bijgewerkt sinds de aankomst op het punt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:17 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Hebben ze bij het ophaalpunt wel goed gekeken? De meeste ophaalpunten die ik ken, zijn een enorme ondoorgrondelijke berg pakketten waar ze soms 2x op zoek moeten gaan.
Mondial Relay doet soms gekke dingen zoals het ineens op een andere ophaalpunt afleveren, maar dat de T&T niet klopt, heb ik nog niet meegemaakt.
Ik zou nog een keer terug gaan. Ik had dat afgelopen week toevallig, één van de drie pakketjes zogenaamd wel klaar om op te halen, maar niet gekomen volgens de man in het ophaalpunt. Hij rommelt nogmaals wat door zijn stapel pakketten, niks... dus ik ga maar weer. Check buiten nog een keer de website van Mondial en de nummers van de pakketjes die ik wel heb gekregen - er is er toch echt nog één. Toen ging ik terug en mocht ik zelf zoeken, en vond ik hem inderdaad onderopquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:00 schreef Anneloos het volgende:
Vraagje.. ik had dus wat gekocht op Vinted wat verstuurd zou worden met Mondial Relay. Eenmaal bij het afgiftepunt was het pakket er niet. Afzender geeft geen reactie. Iemand een idee bij wie ik moet zijn. Ik kan nul klantenservice info vinden van Mondial Relay en ook in de track info is het pakket zogenaamd nog op het pakketpunt. Ik was binnen de ophaaltermijn gewoon bij het afgiftepunt om het pakket te halen.
Waarschijnlijk ligt het toch echt op het afleverpunt. Zij scannen ze namelijk zelf bij binnenkomst. Ik laat bij een aantal punten niets meer leveren omdat ze er heel slordig mee omgaan. Is het een klein pakje?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:21 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik heb zelf mee geholpen met zoeken. De track and trace is niet meer bijgewerkt sinds de aankomst op het punt.
misschien ben ik een ei maar ik kan echt geen contactgegevens vinden voor vinted. De verkoper reageert niet en de 14 dagen zijn intussen verstreken en er is niet gebeurd in de track and trace sinds aankomst op het punt. Ik heb zelf gezocht maar ik kon het niet vinden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:17 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt het toch echt op het afleverpunt. Zij scannen ze namelijk zelf bij binnenkomst. Ik laat bij een aantal punten niets meer leveren omdat ze er heel slordig mee omgaan. Is het een klein pakje?
Ik zou trouwens niet MR benaderen maar Vinted. Maar waarschijnlijk poeieren ze je nu af, dan moet je wachten tot 2 weken verstreken zijn, de verkoop automatisch wordt voltooid en het pakket wordt teruggestuurd. Dan pas kan je aangeven dat er een probleem is.
Ik zou wel even de verkoper een berichtje sturen zodat de verkoper weet dat je het niet hebt kunnen ophalen.
Bij ‘mijn bestellingen’ het artikel aanklikken en dan zie je rechtsboven een ‘i’ en daar klik je op en kun je hulp inschakelenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:13 schreef Anneloos het volgende:
L
[..]
misschien ben ik een ei maar ik kan echt geen contactgegevens vinden voor vinted. De verkoper reageert niet en de 14 dagen zijn intussen verstreken en er is niet gebeurd in de track and trace sinds aankomst op het punt. Ik heb zelf gezocht maar ik kon het niet vinden.
het kan zijn dat het pakketpunt het gewoon ergens verkeerd heeft neergelegd of dat het ergens achter is gevallen…quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:13 schreef Anneloos het volgende:
L
[..]
misschien ben ik een ei maar ik kan echt geen contactgegevens vinden voor vinted. De verkoper reageert niet en de 14 dagen zijn intussen verstreken en er is niet gebeurd in de track and trace sinds aankomst op het punt. Ik heb zelf gezocht maar ik kon het niet vinden.
Dat lees ik ook overal maar die optie heb ik op mijn iphone niet. Er staat nergens ‘neem contact met ons op’.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:24 schreef Mariposas het volgende:
[..]
het kan zijn dat het pakketpunt het gewoon ergens verkeerd heeft neergelegd of dat het ergens achter is gevallen…
Op een gegeven moment verspringt de status naar “bestelling afgeleverd” (ook al is het niet afgeleverd, dit gebeurd automatisch na 30 dagen). Je hebt dan 48 uur om een probleem te melden bij Vinted, dus dan zou je het dan kunnen doen. Je kunt ook contact opnemen met Vinted via de helpfunctie. Een optie is om naar je bestelling te gaan (de chat), dan op het rechtsboven > druk op ‘helpen’, klik op een vraag, en dan onderaan klikken op ‘neem contact met ons op’.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat lees ik ook overal maar die optie heb ik op mijn iphone niet. Er staat nergens ‘neem contact met ons op’.
Nee, dat zie ik ook. Alleen ik zie in de screenshots bij jou ook niet hoe ik dan in contact kom met vinted?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:34 schreef arvensis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ziet dan wss andere opties.
Doorklikken op een onderwerp. Niet bij elk onderwerp staat een ’neem conract op met Vinted’-knop, dus je zal soms meerdere moeten bekijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, dat zie ik ook. Alleen ik zie in de screenshots bij jou ook niet hoe ik dan in contact kom met vinted?
Pfjieuw eindelijk kunnen vinden. Heel erg bedankt voor je hulp!quote:Op woensdag 30 juni 2021 06:56 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Doorklikken op een onderwerp. Niet bij elk onderwerp staat een ’neem conract op met Vinted’-knop, dus je zal soms meerdere moeten bekijken.
Heb je ook al doorgeklikt en geprobeerd via de postcode te kijken of het inderdaad niet is verwerkt?quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:38 schreef mousemicky het volgende:
Hm, ik heb maandag 2 pakketten afgegeven DPD, maar die zijn door DPD/pakketpunt nog niet verwerkt. Status is dus niet verzonden. Pakketpunt zegt dat alles wel verwerkt is. What to do, als de status zo blijft worden de bestellingen natuurlijk geannuleerd 🤨
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |