abonnement Unibet Coolblue
pi_199383831
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Je hebt op school vast al eens een cursusje googelen gehad. Het heeft ook nog maar een dag of twee in de internationale headlines gestaan ofzo :')
Dus ik moet je huiswerk doen?
Jij beweert, dus jij moet onderbouwen. Niet andersom.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199383842
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Ondertussen laat het meest gevaccineerde land ter wereld recordhoge cijfers zien _O_
In Israël recordhoge cijfers wuttt?
blablablabla
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:24:22 #178
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199383844
quote:
85s.gif Op woensdag 12 mei 2021 07:20 schreef nostra het volgende:

[..]

Oh, nu wordt long-covid er ook weer bij de haren bijgesleept. Je verwacht het niet.
De deskundigen wijzen er ook op dat het aantal besmettelijke mensen in Nederland nog altijd hoog is, ook in vergelijking met andere Europese landen. Grote aantallen besmettingen kunnen in een latere fase van de pandemie leiden tot meer gevallen van langdurige klachten door covid-19, ook bij jongeren, zegt het OMT.

Oh wat kansloos...

Het is ook nooit goed. Gaan we aan hun cijfers voldoen, kan het allemaal, JA MAAR wat als jongeren het krijgen, ZORGEN!!!
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_199383845
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 07:50 schreef Gretzl het volgende:
Wordt dat dat demissionair Rutte III toegeeft dat ze een bedenkelijke strategie hebben gevolgd, net als het door sommigen veel geprezen Zweden :')

Gisteren in UK nul coronadoden.
Leg eens uit wat er zo bedenkelijk is aan de strategie in Zweden dan ?
Doden zijn zo`n beetje vergelijkbaar met veel andere Europese landen, maar winkels, restaurants en basisscholen bleven gewoon open
Mondkapjes nooit verplicht, verplichte winkelkarretjes doen ze niet aan
Geen BOA`s en agenten op elke straathoek etc...

Ja, je gaat nu natuurlijk cherrypicken en het vergelijken met Denemarken en Noorwegen. Maar vergelijk het met Belgie, Nederland, Duitsland, laat staan Frankrijk, Spanje en Italie, en dan durf ik te zeggen dat Zweden de verstandige aanpak had

Ziekenhuisopnames en doden zijn ook niet de enige graadmeter van succes in een pandemie
Dat het leven grotendeels kan doorgaan is ook veel waard
pi_199383849
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 07:41 schreef Gretzl het volgende:

[..]

In het specifieke geval van Hugo de Jonge is dat inderdaad de ongemakkelijke waarheid :'(

Veelzeggend draadje
[ twitter ]

(voor de users zonder twitter)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, daar is iemand vreselijk boos. En terecht.
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:26:06 #181
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_199383853
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:26:28 #182
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_199383854
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Ondertussen laat het meest gevaccineerde land ter wereld recordhoge cijfers zien _O_
Waar heb je het over?

Israel laat juist fantastische cijfers zien, al langere tijd.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Top 2000-omissies (2000-nu) | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator woensdag 12 mei 2021 @ 08:26:46 #183
5428 crew  miss_sly
pi_199383857
quote:
10s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:20 schreef Dven het volgende:

[..]

Je hebt op school vast al eens een cursusje googelen gehad. Het heeft ook nog maar een dag of twee in de internationale headlines gestaan ofzo :')
Bij een claim hoort uiteraard wel een bron. Je ziet dat verderop iemand al denkt dat het om Israel gaat. Dus doe even een linkje erbij :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199383879
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:26 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Waar heb je het over?

Israel laat juist fantastische cijfers zien, al langere tijd.
Hij lult maar wat. Daarom reageert hij zo gebeten als er om een bron wordt gevraagd...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator woensdag 12 mei 2021 @ 08:29:14 #185
5428 crew  miss_sly
pi_199383881
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:24 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Leg eens uit wat er zo bedenkelijk is aan de strategie in Zweden dan ?
Doden zijn zo`n beetje vergelijkbaar met veel andere Europese landen, maar winkels, restaurants en basisscholen bleven gewoon open
Mondkapjes nooit verplicht, verplichte winkelkarretjes doen ze niet aan
Geen BOA`s en agenten op elke straathoek etc...
Zweden vindt zelf met terugwerkende kracht dat het toch niet helemaal goed is gegaan en is al bezig met een onderzoek door een parlementaire commissie:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)anten-hard-getroffen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199383883
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Bij een claim hoort uiteraard wel een bron. Je ziet dat verderop iemand al denkt dat het om Israel gaat. Dus doe even een linkje erbij :)
Hij bedoelt dit waarschijnlijk: COR / Meest gevaccineerde natie ter wereld opnieuw in de maatregen

In dat topic ook aardig wat discussie, bijvoorbeeld over welk percentage Chinese AliExpress-vaccins gebruikt worden.
  Moderator woensdag 12 mei 2021 @ 08:30:37 #187
5428 crew  miss_sly
pi_199383896
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:26 schreef Gretzl het volgende:

[..]

Waar heb je het over?

Israel laat juist fantastische cijfers zien, al langere tijd.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Hij lult maar wat. Daarom reageert hij zo gebeten als er om een bron wordt gevraagd...
Ik zal hem even helpen, want ik denk dat hij het over de Seychellen heeft:

https://www.hln.be/buiten(...)aatregelen~a46a5206/
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 12 mei 2021 @ 08:31:09 #188
5428 crew  miss_sly
pi_199383902
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:29 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Hij bedoelt dit waarschijnlijk: COR / Meest gevaccineerde natie ter wereld opnieuw in de maatregen

In dat topic ook aardig wat discussie, bijvoorbeeld over welk percentage Chinese AliExpress-vaccins gebruikt worden.
Ik weet wat hij bedoelt, dat is het punt niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:32:12 #189
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_199383911
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 07:52 schreef Gretzl het volgende:
Valt jullie dit trouwens ook op? In dit opzicht is niks geleerd van de shitshow van afgelopen jaar

[ twitter ]
Vaccins.....misschien??
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_199383933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zweden vindt zelf met terugwerkende kracht dat het toch niet helemaal goed is gegaan en is al bezig met een onderzoek door een parlementaire commissie:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)anten-hard-getroffen.
In Nederland is precies hetzelfde gebeurd qua achterstandswijken, maar dat wordt straks gewoon onder het tapijt geveegd conform de Rutte-doctrine.

Het is echt typisch Nederlands dat je binnen de EU een land hebt waar ze vergelijkbare resultaten hebben als hier, maar dan zonder vrijheidsbeperkende maatregelen. Dat daar nochtans veel dingen mis zijn gegaan die op een transparante manier onderzocht gaan worden, en dat iedereen van virologen tot de koning zich daar over uitspreekt. En dat wij daar dan naar gaan wijzen en hard lachen: "Hahaha, wat een sukkels, wat hebben zij het slecht gedaan, nee dan wij!!!"
pi_199383956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]


[..]

Ik zal hem even helpen, want ik denk dat hij het over de Seychellen heeft:

https://www.hln.be/buiten(...)aatregelen~a46a5206/
Dankjewel.
Ik zie daar geen recordhoogtes, alleen dat ze een stijging zien in besmettingscijfers en dus nieuwe maatregelen nemen .
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_199383975
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:29 schreef miss_sly het volgende:
Zweden vindt zelf met terugwerkende kracht dat het toch niet helemaal goed is gegaan en is al bezig met een onderzoek door een parlementaire commissie:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)anten-hard-getroffen.
Mwah, dat ligt er maar aan hoe je dat interpreteert natuurlijk
NOS en veel andere Nederlandse media zijn al vanaf het begin een tegenstander van de Zweedse aanpak
Die zijn een voorstander van harde lockdown en repressie, bij persconferenties smeken journalisten zowat om strengere maatregelen aan Rutte en wordt er gevraagd waarom er niet strengen gehandhaafd wordt
De avondklok werd er wekenlang ingemasseerd door de media in plaats van het finaal af te keuren

Tuurlijk kan ook Zweden de conclusie trekken dat het toch niet helemaal goed is gegaan en een onderzoek met een parlementaire commissie doen
In welk land is het wel 100% goed gegaan kun je beter vragen ?

Terwijl de Zweden erkennen dat er dingen beter hadden gekund hebben Rutte&De Jonge en Van Dissel geen enkele zelfreflectie
Geen woord van hen dat mis is gegaan in de verzorgingstehuizen, dat het advies om niet overal mondkapjes te gebruiken in de ouderen zorg desastreus was, en veel doden heeft gekost
Geen woord over de vele besmettingen in achterstandswijken

Een motie om in Nederland een parlementaire enquete over het coronabeleid te doen werd met 112 tegen 37 verworpen....
https://www.tweedekamer.n(...)03408&did=2021D07561
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:35 schreef Vasilevski het volgende:
In Nederland is precies hetzelfde gebeurd qua achterstandswijken, maar dat wordt straks gewoon onder het tapijt geveegd conform de Rutte-doctrine.

Het is echt typisch Nederlands dat je binnen de EU een land hebt waar ze vergelijkbare resultaten hebben als hier, maar dan zonder vrijheidsbeperkende maatregelen. Dat daar nochtans veel dingen mis zijn gegaan die op een transparante manier onderzocht gaan worden, en dat iedereen van virologen tot de koning zich daar over uitspreekt. En dat wij daar dan naar gaan wijzen en hard lachen: "Hahaha, wat een sukkels, wat hebben zij het slecht gedaan, nee dan wij!!!"
Precies, in dat NOS artikel worden specifiek migranten en ouderen genoemd als gebieden waar het mis is gegaan
Dat was in Nederland geen haar beter hoor
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:41:01 #193
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199383976
quote:
7s.gif Op woensdag 12 mei 2021 07:52 schreef Gretzl het volgende:
Valt jullie dit trouwens ook op? In dit opzicht is niks geleerd van de shitshow van afgelopen jaar

[ twitter ]
Het zou werkgevers ook eens sieren om dit jaar coulant te zijn met de overgebleven vakantiedagen uit 2020 die werknemers hebben opgebouwd en ze niet per 1 juli aanstaande laten vervallen. Zo neem je in ieder geval de urgentie weg bij werknemers om voor 1 juli op vakantie te gaan. Het lijkt mij verstandig dat enkel volledig gevaccineerden naar het buitenland op vakantie mogen, maar enkel binnen Europa m.u.v Litouwen en Zweden. Dit betekent dat vanaf half augustus iedereen op vakantie binnen Europa kan en de kans dan ook kleiner is om het coronavirus uit het buitenland naar Nederland mee te nemen.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  Moderator woensdag 12 mei 2021 @ 08:43:27 #194
5428 crew  miss_sly
pi_199384002
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:35 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

In Nederland is precies hetzelfde gebeurd qua achterstandswijken, maar dat wordt straks gewoon onder het tapijt geveegd conform de Rutte-doctrine.

Het is echt typisch Nederlands dat je binnen de EU een land hebt waar ze vergelijkbare resultaten hebben als hier, maar dan zonder vrijheidsbeperkende maatregelen. Dat daar nochtans veel dingen mis zijn gegaan die op een transparante manier onderzocht gaan worden, en dat iedereen van virologen tot de koning zich daar over uitspreekt. En dat wij daar dan naar gaan wijzen en hard lachen: "Hahaha, wat een sukkels, wat hebben zij het slecht gedaan, nee dan wij!!!"
Ik betwijfel of er hier niet onderzocht gaat worden. Ik verwacht zeker nog een parlementair onderzoek, of zelfs enquête.

Overigens herken ik de laatste zinnen niet. Ik zie vooral mensen die naar Zweden wijzen om te laten zien dat die het zoveel beter hebben gedaan dan wij. En dan zijn er mensen die erop wijzen dat het niet heel veel beter was. Ook niet heel veel slechter.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:46:26 #195
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199384024
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:41 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Mwah, dat ligt er maar aan hoe je dat interpreteert natuurlijk
NOS en veel andere Nederlandse media zijn al vanaf het begin een tegenstander van de Zweedse aanpak
Die zijn een voorstander van harde lockdown en repressie, bij persconferenties smeken journalisten zowat om strengere maatregelen aan Rutte en wordt er gevraagd waarom er niet strengen gehandhaafd wordt
De avondklok werd er wekenlang ingemasseerd door de media in plaats van het finaal af te keuren
Afwijking - Normaal = Nieuwswaarde
Als de bevolking achter een dichtgetimmerde voordeur zit en er razzia's door de straten gaan om overtreders in isolatie op te sluiten of af te knallen, dan is dat qua nieuws een mooi verhaal met lekker veel clicks. Hoe groter de afwijking van de norm, hoe groter de nieuwswaarde.

Of geloof je nog dat de journalisten het beste voor hebben met het volk in alle gevallen? Het gaat hun uiteindelijk ook om de scoop en de roem (en de peseta's)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:47:10 #196
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_199384035
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:41 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Het zou werkgevers ook eens sieren om dit jaar coulant te zijn met de overgebleven vakantiedagen uit 2020 die werknemers hebben opgebouwd en ze niet per 1 juli aanstaande laten vervallen. Zo neem je in ieder geval de urgentie weg bij werknemers om voor 1 juli op vakantie te gaan.
Ik ben het hier volledig mee eens maar werkgevers gaan dit echt niet doen. Als het straks een beetje los mag komt er een stuwmeer van mensen die dan met vakantie willen, als je dan ook nog de oude vakantiedagen mag opnemen dan kunnen sommigen hun deuren wel sluiten voor een paar maanden denk ik.
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:47:24 #197
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_199384036
op WNL Goedemorgen Nederland: er zijn te weinig mensen bij de GGD om te prikken voor de maand juni, maar de doktersassistentes die hun diensten aanbieden worden niet gebeld en bedankt voor het aanbieden van hun diensten...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:48:56 #198
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_199384046
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:41 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Het zou werkgevers ook eens sieren om dit jaar coulant te zijn met de overgebleven vakantiedagen uit 2020 die werknemers hebben opgebouwd en ze niet per 1 juli aanstaande laten vervallen. Zo neem je in ieder geval de urgentie weg bij werknemers om voor 1 juli op vakantie te gaan. Het lijkt mij verstandig dat enkel volledig gevaccineerden naar het buitenland op vakantie mogen, maar enkel binnen Europa m.u.v Litouwen en Zweden. Dit betekent dat vanaf half augustus iedereen op vakantie binnen Europa kan en de kans dan ook kleiner is om het coronavirus uit het buitenland naar Nederland mee te nemen.
Het zou juist beter zijn voor werkgevers om de in 2020 opgespaarde vakantiedagen boven een bepaalde drempel, zeg maar 5 dagen, te laten vervallen. Medewerkers hadden in de tijd dat het rustig voor het bedrijf was omdat het dicht zat best hun vakantie kunnen opnemen, in plaats te wachten tot ze weer aan het werk moesten. Vraag anders maar aan je werkgever hoe hij daar over denkt.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 12 mei 2021 @ 08:51:13 #199
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_199384064
quote:
81s.gif Op woensdag 12 mei 2021 08:48 schreef zalkc het volgende:

[..]

Het zou juist beter zijn voor werkgevers om de in 2020 opgespaarde vakantiedagen boven een bepaalde drempel, zeg maar 5 dagen, te laten vervallen. Medewerkers hadden in de tijd dat het rustig voor het bedrijf was omdat het dicht zat best hun vakantie kunnen opnemen, in plaats te wachten tot ze weer aan het werk moesten. Vraag anders maar aan je werkgever hoe hij daar over denkt.
Lol grapjas, denken dat het vorig jaar rustig was. Zal vast in een aantal sectoren zo geweest zijn maar er zijn er ook genoeg die meer werk hadden dan tijd.
pi_199384079
Wat is het toch heerlijk om zonder sociale media te leven. Je zou maar de hele dag van die berichtjes op twitter moeten krijgen/lezen waar mensen aangeven wat er allemaal niet goed gaat. Vooral om likes/retweets te krijgen om online status puntjes te scoren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')