ik ga namelijk binnekort naar een selectie van een hogere hotelschool in Nederland!
en ik wil er heeeeeeel graag naartoe
Mijn tip, blijf vooral jezelf. Want als je echt denkt dat je geschikt bent, dan zul je dat heus uitstralen!
Succes!!!!
quote:en ben je aangenomen?
Op zondag 2 februari 2003 14:05 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb de selectie doorlopen bij de Hoge Hotelschool Den Haag en Maastricht. De studenten die je de hele dag begeleiden houden vol dat zij geen invloed hebben op de selectie... Dat hebben ze absoluut wel, ze observeren en geven door wie zij het meest geschikt vinden. Verder zul je met een aantal mensen een gesprek krijgen, meestgestelde vragen zijn: Wat is jouw beste en jouw slechtste eigenschap en waarom is dat zo? Waarom moeten we juist jou hier aannemen? Wat verwacht je van de Hotelschool? etc.Mijn tip, blijf vooral jezelf. Want als je echt denkt dat je geschikt bent, dan zul je dat heus uitstralen!
Succes!!!!
quote:Ik wel
Op donderdag 27 februari 2003 14:01 schreef Woei_ het volgende:[..]
en ben je aangenomen?
quote:Op welke Hotelschool zit jij ?
Op zondag 2 maart 2003 23:30 schreef Jacob het volgende:[..]
Ik wel
Leeuwarden is echt een aanrader
hartstikke leuke indruk kreeg ik daar, je krijgt psychologische test maar dat is best makkelijk, verder kregen wij een groepsopdracht, waarbij je dus een rol krijgt van een bepaalde manager en jij je standpunt moet verdedigen tegenover die andere, je wordt dan geobserveerd door ongeveer 5 mensen... het gaat zich er vooral om dat je je mond opentrekt en laat zien dat je aanwezig bent ... je moet vooral overtuigingskracht laten zien...
In maastricht was het absoluut niet gezellig vond ik, je kreeg een strict gesprek waarbij ze je vragen stellen.. vragen over jezelf en waarom je de hotelschool hebt gekozen... ik vond vooral het nadeel dat je daar eerste jaar op campus moet en das in Leeuwarden niet zo...
Mijn mening is als je in de buurt van Friesland woont echt naar Leeuwarden gaan
ik was bij alletwee aangenomen maar ben er niet heengegaan ik woon in Limburg en Leeuwarden was bij nader inzien toch iets te ver
En Maastricht viel gewoon tegen
succes in ieder geval
quote:Hogere Hotelschool Den Haag, Vestiging Amsterdam
Op woensdag 5 maart 2003 19:07 schreef DaNiToNeS het volgende:[..]
Op welke Hotelschool zit jij ?
quote:Tok Tok Toohook.... (een goed verstaander heeft aan deze 3 klankstoten voldoende!)
Op zondag 16 maart 2003 21:31 schreef Sjeen het volgende:
Hoge Hotelschool Maastricht 1994-1998. Campus is top!!
LW roeleerde toentertijd! tegenwoordig is het een drama
quote:ik ga er naar toe
Op zondag 16 maart 2003 21:31 schreef Sjeen het volgende:
Hoge Hotelschool Maastricht 1994-1998. Campus is top!!
quote:Hoe lang heb jij er dan wel niet gezeten?
Op maandag 17 maart 2003 16:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hoge Hotelschool? wordt je daar niet voor een varken opgeleid?
quote:niet, maar ik ben dol op vooroordelen...
Op woensdag 19 maart 2003 12:49 schreef thomba het volgende:[..]
Hoe lang heb jij er dan wel niet gezeten?
quote:Vooroordelen zijn de ondergang van de mensheid...
Op woensdag 19 maart 2003 14:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
niet, maar ik ben dol op vooroordelen...
Studenten van die school worden niet voor niks geweerd in studentenhuizen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |