abonnement Unibet Coolblue
pi_199374471
twitter


Laten we hopen dat niemand hier aan mee gaat doen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 16:48:19 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199374500
Laten we het inderdaad hopen en dat ze vanuit den haag gewoon weer vol op vaccinaties klappen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:58:39 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_199374705
De testsamenleving is overbodig, duur en omslachtig. Het is voor de overheid denk ik lastig te accepteren dat corona voorbijgaat en dat even niets doen ook gewoon een optie is.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 11 mei 2021 @ 16:59:22 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_199374715
Hahahahahaha @Haags
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:59:32 #5
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_199374736
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:58 schreef BasEnAad het volgende:
De testsamenleving is overbodig, duur en omslachtig. Het is voor de overheid denk ik lastig te accepteren dat corona voorbijgaat en dat even niets doen ook gewoon een optie is.
Waar je "niets doen" zei bedoelde je "alle prioriteit op vaccineren" #stopdetijd
pi_199374774
Ben het voor de verandering met Nober eens. :o Opzouten met die testsamenleving; het is achterlijk dat je wel naar de action en ikea en ah mag zonder test maar niet naar de dierentuin of het museum. Die testsamenleving is niks meer dan een verdienmodel voor de vriendjes van Hugo. Niemand wil dit, zeker niet met de echte oplossing (vaccinatie) al binnen bereik.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:07:03 #8
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_199374877
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:00 schreef spinazieruiker het volgende:

[..]

Waar je "niets doen" zei bedoelde je "alle prioriteit op vaccineren" #stopdetijd
Dat sowieso!
pi_199375066
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:46 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

Laten we hopen dat niemand hier aan mee gaat doen.
Wat een winst is dat.

het is kapot gemaakt door idiote 'naampjes' die eraan gegeven werden en vervolgens een dom idee dat alles door de regering vastgelegd moest worden en dat dan centraal aangepakt door één organisatie.

Waar ik woon in duitsland is al sinds 8 maart dit ingevoerd, en op 22 maart zijn bv de cafes en restaurants open gegaan voor mensen die een sneltest of gewoon een zelftest kunnen overleggen (igv een zelftest moet die ter plekke afgenomen worden en door de bedrijfseigenaar gevalideerd)...
Sinds kort ook theater-events en een bioscoop die meedoet en binnenkort enkele lokale concerten, allemaal met sneltests en niemand die uit nukkigheid gaat roepen 'dat hij niet meedoet'.... men weet gewoon dat het wel werkt en juist hierdoor meer mogelijk is

geen enkele 'centrale' organisatie, geen speciale wetgeving nodig, maar wel veel langer al dingen mogelijk op een veilige manier, die in nederland nu niet mogen en zeker als ze gaan gebeuren zonder dat er getest wordt op besmettelijkheid van bezoekers gewoon een groot infectierisico opleveren.

dat het werk bewijst dat de besmettingsaantallen hier gewoon behoorlijk laag zijn, de huidige 7-daagse besmettingsrate is 55 besmettingen per 100K inwoners... dat is dus in 7 dagen evenveel besmettingen als in veel nederlandse gemeentes in één dag.
tevens komen al ruim de helft van de vastgestelde besmettingen juist via de sneltest-stations, die eenvoudig bereikbaar zijn en gratis.

Zoals dit werkt is het juist een redding voor de horeca en bovenal op een veilige manier...

je ziet in nederland gewoon dat mensen het 'opgeven' en men geen moeite meer wil doen om de besmettingen laag te houden, wat uiteindelijk een enorm domme en zorgwekkende instelling is.
Dat men gewoon hoopt dat als men weigert mee te werken aan de mogelijkheid te testen, dat het dan ook wel zonder kan.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199375106
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:03 schreef Farenji het volgende:
Ben het voor de verandering met Nober eens. :o Opzouten met die testsamenleving; het is achterlijk dat je wel naar de action en ikea en ah mag zonder test maar niet naar de dierentuin of het museum. Die testsamenleving is niks meer dan een verdienmodel voor de vriendjes van Hugo. Niemand wil dit, zeker niet met de echte oplossing (vaccinatie) al binnen bereik.
Ook volledig mee eens.

Ik ga me ook echt niet laten testen voor een museumbezoek of de bios, ook al zouden ze er in meegaan. Ik plan zoiets vaak niet eens dagen van te voren. En je moeten laten testen voor locaties buiten zoals een dierentuin vind ik van de pot gerukt, zeker als de Action, de Ikea en Primark gewoon zonder tests open zijn.

Ik vind het persoonlijk ook onpraktisch. Ik heb hier en daar abonnementen en jaarkaarten, en vaak schiet ik ergens naar binnen voor een uurtje. Dan ga ik toch niet méér tijd besteden aan er voor te zorgen dat ik überhaupt naar binnen mag?
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 17:21:59 #11
186611 Haags
pi_199375206
WEG ERMEE *O*
WEG ERMEE *O*

OPZOUTEN SNEL *G*
Zonder wrijving geen glans
pi_199375308
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:17 schreef Morri2 het volgende:

[..]

Ook volledig mee eens.

Ik ga me ook echt niet laten testen voor een museumbezoek of de bios, ook al zouden ze er in meegaan. Ik plan zoiets vaak niet eens dagen van te voren. En je moeten laten testen voor locaties buiten zoals een dierentuin vind ik van de pot gerukt, zeker als de Action, de Ikea en Primark gewoon zonder tests open zijn.

Ik vind het persoonlijk ook onpraktisch. Ik heb hier en daar abonnementen en jaarkaarten, en vaak schiet ik ergens naar binnen voor een uurtje. Dan ga ik toch niet méér tijd besteden aan er voor te zorgen dat ik überhaupt naar binnen mag?
Precies, ik heb bijv een cineville kaart en een museumjaarkaart, dat is ideaal om lekker last minute een filmpje of museum te pakken. Als ik me daarvoor elke keer moet laten testen, dan hoeft het voor mij niet meer en blijf ik veel liever thuis.
pi_199375968
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:21 schreef Haags het volgende:
WEG ERMEE *O*
WEG ERMEE *O*

OPZOUTEN SNEL *G*
*O* In de prullenbak ermee *O* *O*
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:14:20 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_199376040
testen is gay. weg er mee.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_199376255
Mooi 1 miljard over de balk _O_ topbeleid.
pi_199376272
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:59 schreef RedFever007 het volgende:
Oei arme Hugo en z'n vriendjes :o
Die hebben de buit al binnen, lachen zich kapot.
pi_199377089
Dit kon je natuurlijk van mijlenver al zien aankomen. Hoe zwaar ondernemers ook in het nauw komen, de meesten weigeren natuurlijk te zwichten voor deze onzin.
I'll give you something to do
pi_199384451
Heeft de Tweede Kamer hiertoe besloten zonder dat ze mensen uit het veld hebben geraadpleegd ofzo? Drie weken lullen over een foto van een kladblaadje en hier hebben ze een uur voor nodig om een wanstaltige wet erdoor te krijgen?

Edit: het moet nog door de Eerste Kamer.
GroenLinks, Volt, D66, ChristenUnie, VVD en CDA stemden dinsdag voor het wetsvoorstel, maar aangezien de Eerste Kamer op 18 mei nog over de wet moet stemmen, zullen de testbewijzen op z'n vroegst pas in juni gebruikt kunnen worden.
https://www.nu.nl/politie(...)-niet-duidelijk.html

Voor 'doorstroomlocaties buiten' geldt de testverplichting niet, schijnt het.

[ Bericht 31% gewijzigd door Mondkapje op 12-05-2021 09:40:03 ]
pi_199386498
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:03 schreef Farenji het volgende:
Ben het voor de verandering met Nober eens. :o Opzouten met die testsamenleving; het is achterlijk dat je wel naar de action en ikea en ah mag zonder test maar niet naar de dierentuin of het museum. Die testsamenleving is niks meer dan een verdienmodel voor de vriendjes van Hugo. Niemand wil dit, zeker niet met de echte oplossing (vaccinatie) al binnen bereik.
Hij komt idd een jaar te laat.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_199386743
De testsamenleving was leuk geweest als voorkoming van een nieuwe lockdown in oktober of december. Een testsamenleving optuigen op het moment dat iedereen bijna gevaccineerd is voor locaties waar het risico op besmetting nul is is pure onzin en weggegooid geld.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_199387003
Als die een jaar geleden was opgezet, dan had het zin. Nu niet meer.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199387255
Is vast leuk voor mensen die niet kunnen wachten om weer naar de bioscoop oid te gaan. Maar voor mij is de spontaniteit er dan een beetje van af. Ik wacht wel tot ik mijn prikken heb gehad
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199387274
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 13:01 schreef devlinmr het volgende:
Is vast leuk voor mensen die niet kunnen wachten om weer naar de bioscoop oid te gaan. Maar voor mij is de spontaniteit er dan een beetje van af. Ik wacht wel tot ik mijn prikken heb gehad
Ik zou ook niet overwegen om mij te laten testen voor een bioscoopbezoek of een museum, tenzij het echt bij de ingang kan en het maximaal 10 minuten extra duurt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  woensdag 12 mei 2021 @ 20:33:23 #24
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199393870
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
Als die een jaar geleden was opgezet, dan had het zin. Nu niet meer.
Jij denk dat corona over twee maanden voktooid verleden tijd is?
Tot nooit .......
pi_199399984
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 20:33 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Jij denk dat corona over twee maanden voktooid verleden tijd is?
Nee, jij wel?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')