abonnement Unibet Coolblue
pi_199374347
Tijdje geleden werd ik aangesproken door een recruiter op LinkedIn dat hij een toffe baan voor me had. Omdat ze meestal met bagger komen is het niet de moeite waard, maar zo waar had deze man wel iets moois te bieden. Om teleurstellingen te voorkomen willen ze altijd een soort ondergrens weten wat betreft salaris en mijn genoemde ondergrens was geen enkel probleem.

Dus ik bij dat bedrijf op gesprek voor de functie. Tof gesprek, door naar de tweede ronde waarin een case gemaakt moest worden. Als een echte baas liet leverde ik puik werk af en men was erg tevreden, dus wilden ze graag een aanbod doen.

Komen die flikkers met een aanbod dat 25% onder mijn ondergrens ligt :')
"Ja, we zien wel potentie, maar je moet ook nog veel leren"
Kom je daar met bijna 15 jaar werkervaring in het betreffende vakgebied met een uitgebreid portfolio aan grote projecten die je tot een goed einde hebt gebracht en ze zetten je gewoon als een newbie neer die net komt kijken. Zeg dan gewoon dat je een gierige toko bent die voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten :r

Het werd mij gelijk duidelijk waarom die vacature al zo lang open staat. Ze stellen (naar eigen zeggen) hoge eisen aan de kandidaten en betalen vervolgens ruk :')

Klacht: recruiters en hr-snoeshanen die je tijd verspillen met mooie praatjes
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 16:39:54 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199374360
25% lager. Damn. Wat een kneuzenkermis. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199374374
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:38 schreef NightDancert het volgende:
Tijdje geleden werd ik aangesproken door een recruiter op LinkedIn dat hij een toffe baan voor me had. Omdat ze meestal met bagger komen is het niet de moeite waard, maar zo waar had deze man wel iets moois te bieden. Om teleurstellingen te voorkomen willen ze altijd een soort ondergrens weten wat betreft salaris en mijn genoemde ondergrens was geen enkel probleem.




[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2021 16:41:02 ]
pi_199374424
OP beter niet kunnen lezen; wát een tijdverspilling, zeg.
pi_199374753
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:39 schreef Netsplitter het volgende:
25% lager. Damn. Wat een kneuzenkermis. :')
Ach ja, ik heb met een stalen gezicht gezegd dat ik graag het volledige contract op de mail wil hebben zodat ik het eens rustig door kan nemen. Over een paar weken heb ik wel een reactie vermoed ik.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 18:28:44 #6
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199376274
Met 15 jaar werkervaring vind ik het wel een knappe kerel als hij dat serieus met een stalen gezicht durft te beweren. Terechte klacht verder, duffe holle praatjes van werkgevers :')
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')