abonnement Unibet Coolblue
pi_199421575
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 17:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Omdat je niet tegen eten bent als je geen vlees eet papoea.
Nee maar je support daarmee wel een bedrijf dat vlees eten promoot.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_199421619
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:00 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]

Nee maar je support daarmee wel een bedrijf dat vlees eten promoot.
Ja en ook een fastfoodketen die stappen zet op het gebied van vegetarische producten. :? Je zou haast terugvragen waarom een vleeseter bij de BK zou gaan eten met deze retoriek. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199421761
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja en ook een fastfoodketen die stappen zet op het gebied van vegetarische producten. :? Je zou haast terugvragen waarom een vleeseter bij de BK zou gaan eten met deze retoriek. :P
De buurman vermoord dieren en je geeft hem geld omdat hij sinds kort ook een plant verkoopt. Laat je dan zien dat je hem steunt of zou je niet beter bij de overbuurman kopen die geen dieren vermoord?

Er zijn niet veel mensen die tegen planten eten zijn dus die terugvraag werkt niet :P
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_199421913
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:12 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]

De buurman vermoord dieren en je geeft hem geld omdat hij sinds kort ook een plant verkoopt. Laat je dan zien dat je hem steunt of zou je niet beter bij de overbuurman kopen die geen dieren vermoord?

Er zijn niet veel mensen die tegen planten eten zijn dus die terugvraag werkt niet :P
Nouja of die analogie passend is... Er is een super groot bedrijf, wat al jaren vlees verkoopt waar ik in de eerste plaats al niks tegen heb. Dan besluit het bedrijf ook wat anders aan te bieden, dus ja waarom zou je dat niet willen motiveren?

Nouja weinig mensen die tegen planten eten zijn... kijk in een gemiddeld topic over dit onderwerp en er is om de eoa reden toch altijd wel enige vorm van ophef. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199422089
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nouja of die analogie passend is... Er is een super groot bedrijf, wat al jaren vlees verkoopt waar ik in de eerste plaats al niks tegen heb. Dan besluit het bedrijf ook wat anders aan te bieden, dus ja waarom zou je dat niet willen motiveren?

Nouja weinig mensen die tegen planten eten zijn... kijk in een gemiddeld topic over dit onderwerp en er is om de eoa reden toch altijd wel enige vorm van ophef. :')
Als ik vegan zou zijn dan zou ik geen planten kopen bij de BK om vervolgens via Instagram te laten weten hoe goed ik wel niet ben. Je steunt daarmee een bedrijf dat als corebusiness verdient aan verkopen van vlees.

Aan de andere kant het zou me niet verbazen dat iemand BK zou boycotten omdat ze nu ook vegan verkopen :'). Maar die mensen zijn niet tegen planten eten maar tegen politieke vegans. Ze denken dat hun vlees eten in gevaar komt.

Edit: Dit is puur een marketing truc om vegans te lokken met planten. Als ze er echt om zouden geven dan verkopen ze geen vlees, klaar. En het werkt goed.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_199422216
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:41 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]

Als ik vegan zou zijn dan zou ik geen planten kopen bij de BK om vervolgens via Instagram te laten weten hoe goed ik wel niet ben. Je steunt daarmee een bedrijf dat als corebusiness verdient aan verkopen van vlees.

Aan de andere kant het zou me niet verbazen dat iemand BK zou boycotten omdat ze nu ook vegan verkopen :'). Maar die mensen zijn niet tegen planten eten maar tegen politieke vegans. Ze denken dat hun vlees eten in gevaar komt.

Edit: Dit is puur een marketing truc om vegans te lokken met planten. Als ze er echt om zouden geven dan verkopen ze geen vlees, klaar. En het werkt goed.
Heb je nou zelf ook niet door dat je er van alles bij moet slepen als instagram en shit om je punt nog een beetje te kunnen maken?


Ik stel voor: neem een moment voor reflectie, lees je posts even goed door, lees de OP nog eens en probeer het dan opniuew.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199422246
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:52 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Heb je nou zelf ook niet door dat je er van alles bij moet slepen als instagram en shit om je punt nog een beetje te kunnen maken?

Ik stel voor: neem een moment voor reflectie, lees je posts even goed door, lees de OP nog eens en probeer het dan opniuew.
Reageer je altijd zo als je inhoudelijk niks meer te brengen hebt? Goed, als jij je erbij fijn voelt om planten te kopen bij de slagerij en denkt dat je geen dieren slachten promoot dan zeker doen :D
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_199422311
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 18:55 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]

Reageer je altijd zo als je inhoudelijk niks meer te brengen hebt? Goed, als jij je erbij fijn voelt om planten te kopen bij de slagerij dan zeker doen :D
Nou moet jij eens goed luisteren meneertje, als jij er dingen als instagram bij moet halen in een topic als deze dan leg ik jou gewoon even helder uit hoe we terug kunnen geraken tot iets wat niet alleen speelt in jouw hoofd; ik sommeer je nu met klem normaal te doen anders stuur ik boze lucky op je af zakazulu.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199422340
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou moet jij eens goed luisteren meneertje, als jij er dingen als instagram bij moet halen in een topic als deze dan leg ik jou gewoon even helder uit hoe we terug kunnen geraken tot iets wat niet alleen speelt in jouw hoofd; ik sommeer je nu met klem normaal te doen anders stuur ik boze lucky op je af zakazulu.
Straks kun je niet eens meer een vegan burger eten zonder schuldgevoel :'(
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_199422352
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:03 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]

Straks kun je niet eens meer een vegan burger eten zonder schuldgevoel :'(
Ik ben geneens vegan aansteller. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199422379
quote:
16s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik ben geneens vegan aansteller. _O-
Niet alle vegans zijn aanstellers.. Maak je dan niet zo druk om mijn mening
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  vrijdag 14 mei 2021 @ 22:13:29 #62
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_199425382
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

En verder gaan we hier geen topic over veganisme en dat zogenaamde evangelische gedrag van veganisten, naamgeving van vleesvervangers, wokeness of wat dan ook hebben. Dat is allemaal off topic. Ik ga dan ook even vegen.
Zo moeilijk is het niet, toch? :{
Genoeg geveegd en gewaarschuwd.

[ Bericht 9% gewijzigd door Muck op 14-05-2021 23:57:34 ]
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')