abonnement Unibet Coolblue
pi_199368016
Het ziet er naar uit dat op 19 mei stap 2 in werking gaat om de maatschappij weer meer vrijheden te geven. Dat betekend ook dat op 26 mei stap 3 in werking kan gaan en dat men weer uit eten kan.

Ik vind dat de besmettingen nog aan te hoge kant zijn. Het is beter om alleen de horeca voor de komende 5 jaar nog dicht te houden om het aantal besmettingen tegen te gaan.

Klacht: horeca in juni weer volledig open
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 08:56:12 #2
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_199368023
Je moeder heeft nu al schijt aan de besmettingen, die stond vannacht ook helemaal open.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_199368047
Gelukkig dan nog wel na 20:00 geen alcohol kunnen bestellen!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 09:04:16 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199368078
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 08:56 schreef Rozevla het volgende:
Je moeder heeft nu al schijt aan de besmettingen, die stond vannacht ook helemaal open.
Kan je echt niks beters uit die kleine hersens persen dan dit? :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Miss 200.000.000! dinsdag 11 mei 2021 @ 09:05:07 #5
367000 roos94
pi_199368086
Gelieve de horeca nooit meer open, gewoon voor het geval dat.
  Tettenkoning dinsdag 11 mei 2021 @ 09:09:18 #6
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199368129
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:05 schreef roos94 het volgende:
Gelieve de horeca nooit meer open, gewoon voor het geval dat.
hahaha Ziedendzee hahaha
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199368236
lastige discussie. zorgpersoneel blijft het veel te druk houden en er zijn ziekenhuizen met 0 beschikbare IC-bedden.
het vervelende is een verstoord beeld. elke week doen flappie wappies hun uiterste best om het nieuws te halen. dat zijn hooguit duizend man. her overgrote deel van Nederland houd zich aan de maatregelen.
ik zou zo graag geen flappie wappies meer in het nieuws zien, alleen (echt) zorg personeel.

als de kroegen open zijn dan is er minder kans op grote bijeenkomsten in parken en illegale feesten.
je kunt stellen dat de prijzen in de horeca en de aanstaande hittegolf alsnog grote groepen in parken zal opleveren.

vind wel dat ondernemers veel werk steken in het uit elkaar houden van tafeltjes, gemeenten werken mee om een oogje dicht te houden zodat cafés met klein terras wat openbare ruimte kunnen pakken.

het lijkt mij oneerlijk om de horecaondernemer zelf volledig de verantwoording voor handhaving op te leggen. zodra er een mafkees teveel alcohol op heeft kun je de ober toch geen boete geven lijkt mij.

ik denk zelf wel dat binnen-sporten weer moet kunnen, met voorwaarden. niet zo blind staren op vooruit plannen, dat is een utopie. dierentuinen en pretparken hebben allemaal keurig eenrichting looproutes, dat zal toch wel goed gaan dan?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199368708
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
lastige discussie. zorgpersoneel blijft het veel te druk houden en er zijn ziekenhuizen met 0 beschikbare IC-bedden.
het vervelende is een verstoord beeld. elke week doen flappie wappies hun uiterste best om het nieuws te halen. dat zijn hooguit duizend man. her overgrote deel van Nederland houd zich aan de maatregelen.
ik zou zo graag geen flappie wappies meer in het nieuws zien, alleen (echt) zorg personeel.

als de kroegen open zijn dan is er minder kans op grote bijeenkomsten in parken en illegale feesten.
je kunt stellen dat de prijzen in de horeca en de aanstaande hittegolf alsnog grote groepen in parken zal opleveren.

vind wel dat ondernemers veel werk steken in het uit elkaar houden van tafeltjes, gemeenten werken mee om een oogje dicht te houden zodat cafés met klein terras wat openbare ruimte kunnen pakken.

het lijkt mij oneerlijk om de horecaondernemer zelf volledig de verantwoording voor handhaving op te leggen. zodra er een mafkees teveel alcohol op heeft kun je de ober toch geen boete geven lijkt mij.

ik denk zelf wel dat binnen-sporten weer moet kunnen, met voorwaarden. niet zo blind staren op vooruit plannen, dat is een utopie. dierentuinen en pretparken hebben allemaal keurig eenrichting looproutes, dat zal toch wel goed gaan dan?
Het is gewoon de schuld van de horeca.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')