abonnement Unibet Coolblue
pi_204868916
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2022 20:42 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
misschien dankzij eerdere ervaringen van Filemon met wappen? Zodra je meer dan 2 kritische vragen stelt slaat de sfeer om en kan het interview abrupt worden afgebroken. Al bij genoeg wappen zien gebeuren.
Dan kan je die vraag toch ook eruit knippen? Ik vind het maar aparte keuzes
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204929933
Wat een grote engerd is die Willem zeg. Was natuurlijk al duidelijk. Maar ook een dikke vette plaat voor zijn kop. Ik heb altijd al gelijk. Denk dat zijn broer wel wat raampjes kan verhuren aan zijn ego. Misselijkmakend ventje.

En dat rappertje. Gaat naar Spanje toe, maar alleen maar druk bezig met Nederland.
pi_204952836
Niet hetzelfde programma, maar wel dezelfde opzet. Programma van PowNed, ik woke van jou, waarbij men in gesprek gaat met de woke beweging.

Zelf net de eerste aflevering gezien. Deze mensen zijn alleen maar boos in het leven ofzo. Boos worden op het VU dat er wachtrijen zijn voor transgenders. Tja, denk dat de VU het ook liever anders zou zien. Wees blij dat je hier in Nederland gewoon trans mag zijn en er behandeling voor kan krijgen... Of wordt zelf arts om het probleem aan te gaan, maarja dat zit er dan weer niet in.
pi_204963062
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2022 17:43 schreef Pinuts het volgende:
Niet hetzelfde programma, maar wel dezelfde opzet. Programma van PowNed, ik woke van jou, waarbij men in gesprek gaat met de woke beweging.

Zelf net de eerste aflevering gezien. Deze mensen zijn alleen maar boos in het leven ofzo. Boos worden op het VU dat er wachtrijen zijn voor transgenders. Tja, denk dat de VU het ook liever anders zou zien. Wees blij dat je hier in Nederland gewoon trans mag zijn en er behandeling voor kan krijgen... Of wordt zelf arts om het probleem aan te gaan, maarja dat zit er dan weer niet in.
Heb de hele serie gekeken via NLZIET, wat een gefrustreerde en boze mensen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')