abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8137031
Beste mede-fokkers

K heb sinds vorige week een vriendin en ze betkent egt heel veel voor me, maar k ben er heel onzeker over onze toekomst, k ben bang dat ze me niet meer zo leuk vin als ze eerst von, dat ze in mij is terleurgesteld.
ze noemt me ook nooit schat ofzo zoals ik haar wel noem en k moet heel vaak het initiatief nemen op somige dingen (zoals zoenen ect dan) k weet niet wat ik hiermee an moet. moet ik het met haar over hebben of moet ik eerst nog maar afw8ten??

thx

why does love feel as good as love?
pi_8137043
Een week is ook nog wel kort hoor, zoiets moet groeien.
  maandag 27 januari 2003 @ 17:48:10 #3
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_8137050
Altijd praten...
Suffering from Oblomow's
  maandag 27 januari 2003 @ 17:48:52 #4
33679 Ella
Je bent uniek in de wereld
pi_8137063
quote:
Op maandag 27 januari 2003 17:47 schreef plaagdinges het volgende:
Beste mede-fokkers

K heb sinds vorige week een vriendin

He hallo zeg..je hebt een week!!Beetje raar om daar allemaal over na te denken he..Pff
And If you ever left me, I hope I never wake up
www.longziekte.web-log.nl
pi_8137064
Hoe oud zijn jullie? Jij 17, en zij 15? En jullie zaten vorig jaar bij elkaar op de MAVO?
pi_8137078
een weekje? komop joh. komt allemaal goed!
Immer nur Filme machen!
pi_8137270
Jeetje, binnen een week kan da toch ni ?? ik bedoel je kunt best onzeker zijn, maar in zo'n korte tijd kun je niets verlangen.. Ga eens met haar praten ofzo zeg wzt je denkt ??
¡¿¡... §êê Ñõ Êvil.. Hêãr Ñõ Êvîl...¡¿¡
pi_8137413
laat ik mijn mond maar houden beetje stom topic!!
pi_8137426
quote:
Op maandag 27 januari 2003 18:08 schreef plaagdinges het volgende:
laat ik mijn mond maar houden beetje stom topic!!
nee, joh. dat gevoel van onzekerheid kennen we allemaal.

komt goed!

Immer nur Filme machen!
pi_8137793
k moes eten
  maandag 27 januari 2003 @ 18:36:50 #11
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_8137875
ok.. maar hoe oud ben je dan?

Is een heel normaal gevoel hoor, maar maak je niet gek.
Je zult zien dat het allemaal best meevalt, ga je in ieder geval niet gek maken, dan maak je het jezelf moeilijk en ga je je dingen in je hoofd halen.

1 weekje is zoiezo niet lang, een relatie en vertrouwen in mekaar moet groeien. Veel plezier enzo..

Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_8143888
Nou.. zal ik eens eerlijk zijn? Dat had ik ook altijd.. Ik was zo bang dat ze niets meer voor me zou voelen, en dat ik haar kwijt zou raken.
Heb er vertrouwen in, je hebt net een week met haar en zoiets moet groeien. Komt allemaal wel dik in orde
pi_8144103
Ik heb even het topic opgeschoond.
Stond vol met reacties waarbij ik me afvroeg wie hier nu eigenlijk de onzekere puber was.
Flauw, hoor,
kunnen we nu weer gewoon ontopic?

Hij's fijn.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  Moderator maandag 27 januari 2003 @ 23:12:41 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8144226
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:08 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb even het topic opgeschoond.
Stond vol met reacties waarbij ik me afvroeg wie hier nu eigenlijk de onzekere puber was.
Flauw, hoor,
kunnen we nu weer gewoon ontopic?

Hij's fijn.

Aahh...wat heb jij toch altijd scherpe posts...

Shmoopy

Maar idd, het is pas week weekje joh, komt echt wel goed. Zij moet misschien ook wel 'wennen' hieraan

Breitling - Instruments for Professionals
pi_8144284
Kop op, eerste weekje ! Komt allemaal goed.

ps, typ hele woorden is niet zo irri .

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_8144374
Ik heb ook al weer even een relatie en ik ben ook vaak onzeker, dat hoort er gewoon bij, en ik weet dat zij het ook is. Soms plaag ik haar wel eens en zeg ik heel serieus: "Ik moet je wat vertellen..." En dan gaat ze helemaal door het lint, doet ze ook bij mij en naderhand lachen we er dan heel hard om.. Zorg dat je blijft lachen, dan komt alles goed, en inderdaad een week is te kort om na te denken over 'jullie' toekomst, dat kan over 5 jaar altijd nog. Geniet er gewoon van voor zolang het duurt!

Veel geluk samen

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_8147780
quote:
Op maandag 27 januari 2003 23:17 schreef nozem het volgende:
Ik heb ook al weer even een relatie en ik ben ook vaak onzeker, dat hoort er gewoon bij, en ik weet dat zij het ook is. Soms plaag ik haar wel eens en zeg ik heel serieus: "Ik moet je wat vertellen..." En dan gaat ze helemaal door het lint, doet ze ook bij mij en naderhand lachen we er dan heel hard om.. Zorg dat je blijft lachen, dan komt alles goed, en inderdaad een week is te kort om na te denken over 'jullie' toekomst, dat kan over 5 jaar altijd nog. Geniet er gewoon van voor zolang het duurt!

Veel geluk samen

offtopic:
Here´s JOHNNY
/offtopic

een week is nog wel erg kort, je tast nog af int begin

Lambo of Rekt
pi_8148125
quote:
Op maandag 27 januari 2003 17:47 schreef plaagdinges het volgende:
Beste mede-fokkers

K heb sinds vorige week een vriendin en ze betkent egt heel veel voor me, maar k ben er heel onzeker over onze toekomst, k ben bang dat ze me niet meer zo leuk vin als ze eerst von, dat ze in mij is terleurgesteld.
ze noemt me ook nooit schat ofzo zoals ik haar wel noem en k moet heel vaak het initiatief nemen op somige dingen (zoals zoenen ect dan) k weet niet wat ik hiermee an moet. moet ik het met haar over hebben of moet ik eerst nog maar afw8ten??

thx

Maybe is ze ook wel nerveus of zoiets of ze is je aan het teste hoe hard je achter haar aanloopt. Maare een week is erg kort ik zou het nog effe afwachten als ze echt geen moeite doet tja doe het dan zelf ook niet kijk hoe ze reageert. Reageert ze net als nu dan is ze het gewoon niet waard. Je kan best een beetje de gentleman uithangen maar er is een grens.

Succes

Goedemorge trouwens EggsTC

-
pi_8148228
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 09:07 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Maybe is ze ook wel nerveus of zoiets of ze is je aan het teste hoe hard je achter haar aanloopt. Maare een week is erg kort ik zou het nog effe afwachten als ze echt geen moeite doet tja doe het dan zelf ook niet kijk hoe ze reageert. Reageert ze net als nu dan is ze het gewoon niet waard. Je kan best een beetje de gentleman uithangen maar er is een grens.

Succes

Goedemorge trouwens EggsTC

Haaaaaaai
Lambo of Rekt
pi_8153625
bedankt voor de reacties k ga idd het nog maar ff aankijken. jullie horen het wel
  dinsdag 28 januari 2003 @ 16:04:52 #21
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_8154993
Ik heb momenteel hetzelfde.. en ik ben toch echt geen puber meer.
Wel onzeker dus...

Ook ongeveer een week verliefd... en ik merk dat het initiatief steeds van mijn kant moet komen om ook maar even contact op te nemen.
Maar als ik het erop aan laat komen en vraag of ze er mee wil kappen, wil ze doorgaan.

Ze heeft wel gezegd dat het haar te snel ging en ik haar teveel op de lip zat (doet 'r aan haar ex denken), maar ik mis wel de verliefde dingetjes van de eerste dagen van haar kant.

Mahja.. je bent dus niet de enige.. en tis zo te zien ook niet helemaal leeftijdsafhankelijk hoewel je altijd van die enge volwassen mensen hebt..

I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_8187355
UPDATE:

K heb met haar erover gepraat en we zijn tot de conclusie gekomen dat we er beter een eind achter kunne zetten

pi_8187421
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:57 schreef plaagdinges het volgende:
UPDATE:

K heb met haar erover gepraat en we zijn tot de conclusie gekomen dat we er beter een eind achter kunne zetten

Waarom dan?
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 30 januari 2003 @ 17:00:00 #24
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_8187423
hmmm....das wel heel erg jammer. JE gevoel was dus toch wel een beetje juist?
imagination is more important than knowledge
pi_8244592
Ik heb dat gevoel de laatste tijd ook wel eigenlijk dat initiatief meer van mij moet komen dan van haar..Ook dat verliefde gevoel van eerst (van een aantal maanden trug) verdwijnt ook wel maar hou veel van d'r. Ga soms en dan ook wel es twijfelen of het wel goed zit enzo, maar hou superveel van die meid en weet eigenlijk ook wel dat het wederzijds is..

Maar 1 ding is zeker het is heel anders als toen we mekaar (na een half jaar pitstop zomaar weer) tegenkwamen...

Nouja kgeniet ervan zolang het kan.. t'Leven is zo onzeker als de pest..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')