K heb sinds vorige week een vriendin en ze betkent egt heel veel voor me, maar k ben er heel onzeker over onze toekomst, k ben bang dat ze me niet meer zo leuk vin als ze eerst von, dat ze in mij is terleurgesteld.
ze noemt me ook nooit schat ofzo zoals ik haar wel noem en k moet heel vaak het initiatief nemen op somige dingen (zoals zoenen ect dan) k weet niet wat ik hiermee an moet. moet ik het met haar over hebben of moet ik eerst nog maar afw8ten??
thx
quote:He hallo zeg..je hebt een week!!Beetje raar om daar allemaal over na te denken he..Pff
Op maandag 27 januari 2003 17:47 schreef plaagdinges het volgende:
Beste mede-fokkersK heb sinds vorige week een vriendin
quote:nee, joh. dat gevoel van onzekerheid kennen we allemaal.
Op maandag 27 januari 2003 18:08 schreef plaagdinges het volgende:
laat ik mijn mond maar houden beetje stom topic!!
komt goed!
Is een heel normaal gevoel hoor, maar maak je niet gek.
Je zult zien dat het allemaal best meevalt, ga je in ieder geval niet gek maken, dan maak je het jezelf moeilijk en ga je je dingen in je hoofd halen.
1 weekje is zoiezo niet lang, een relatie en vertrouwen in mekaar moet groeien. Veel plezier enzo..
Hij's fijn.
quote:Aahh...wat heb jij toch altijd scherpe posts...
Op maandag 27 januari 2003 23:08 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb even het topic opgeschoond.
Stond vol met reacties waarbij ik me afvroeg wie hier nu eigenlijk de onzekere puber was.
Flauw, hoor,
kunnen we nu weer gewoon ontopic?Hij's fijn.
Shmoopy
Maar idd, het is pas week weekje joh, komt echt wel goed. Zij moet misschien ook wel 'wennen' hieraan
ps, typ hele woorden is niet zo irri .
Veel geluk samen
quote:offtopic:
Op maandag 27 januari 2003 23:17 schreef nozem het volgende:
Ik heb ook al weer even een relatie en ik ben ook vaak onzeker, dat hoort er gewoon bij, en ik weet dat zij het ook is. Soms plaag ik haar wel eens en zeg ik heel serieus: "Ik moet je wat vertellen..." En dan gaat ze helemaal door het lint, doet ze ook bij mij en naderhand lachen we er dan heel hard om.. Zorg dat je blijft lachen, dan komt alles goed, en inderdaad een week is te kort om na te denken over 'jullie' toekomst, dat kan over 5 jaar altijd nog. Geniet er gewoon van voor zolang het duurt!Veel geluk samen
een week is nog wel erg kort, je tast nog af int begin
quote:
Op maandag 27 januari 2003 17:47 schreef plaagdinges het volgende:
Beste mede-fokkersK heb sinds vorige week een vriendin en ze betkent egt heel veel voor me, maar k ben er heel onzeker over onze toekomst, k ben bang dat ze me niet meer zo leuk vin als ze eerst von, dat ze in mij is terleurgesteld.
ze noemt me ook nooit schat ofzo zoals ik haar wel noem en k moet heel vaak het initiatief nemen op somige dingen (zoals zoenen ect dan) k weet niet wat ik hiermee an moet. moet ik het met haar over hebben of moet ik eerst nog maar afw8ten??thx
Maybe is ze ook wel nerveus of zoiets of ze is je aan het teste hoe hard je achter haar aanloopt. Maare een week is erg kort ik zou het nog effe afwachten als ze echt geen moeite doet tja doe het dan zelf ook niet kijk hoe ze reageert. Reageert ze net als nu dan is ze het gewoon niet waard. Je kan best een beetje de gentleman uithangen maar er is een grens.
Succes
Goedemorge trouwens EggsTC
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 09:07 schreef Gijsje het volgende:[..]
Maybe is ze ook wel nerveus of zoiets
of ze is je aan het teste hoe hard je achter haar aanloopt. Maare een week is erg kort ik zou het nog effe afwachten als ze echt geen moeite doet tja doe het dan zelf ook niet kijk hoe ze reageert. Reageert ze net als nu dan is ze het gewoon niet waard. Je kan best een beetje de gentleman uithangen maar er is een grens.
Succes
Goedemorge trouwens EggsTC
Ook ongeveer een week verliefd... en ik merk dat het initiatief steeds van mijn kant moet komen om ook maar even contact op te nemen.
Maar als ik het erop aan laat komen en vraag of ze er mee wil kappen, wil ze doorgaan.
Ze heeft wel gezegd dat het haar te snel ging en ik haar teveel op de lip zat (doet 'r aan haar ex denken), maar ik mis wel de verliefde dingetjes van de eerste dagen van haar kant.
Mahja.. je bent dus niet de enige.. en tis zo te zien ook niet helemaal leeftijdsafhankelijk hoewel je altijd van die enge volwassen mensen hebt..
K heb met haar erover gepraat en we zijn tot de conclusie gekomen dat we er beter een eind achter kunne zetten
quote:Waarom dan?
Op donderdag 30 januari 2003 16:57 schreef plaagdinges het volgende:
UPDATE:K heb met haar erover gepraat en we zijn tot de conclusie gekomen dat we er beter een eind achter kunne zetten
Maar 1 ding is zeker het is heel anders als toen we mekaar (na een half jaar pitstop zomaar weer) tegenkwamen...
Nouja kgeniet ervan zolang het kan.. t'Leven is zo onzeker als de pest..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |