Stiekem hoop ik nog steeds dat er in het braddiepak een acteur zit die om 18u gewoon aan tafel aanschuift bij zijn vrouw en kinderen.quote:
Wendy van Dijk?quote:Op woensdag 12 mei 2021 19:52 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik nog steeds dat er in het braddiepak een acteur zit die om 18u gewoon aan tafel aanschuift bij zijn vrouw en kinderen.
En toch kijken hequote:Op woensdag 12 mei 2021 20:44 schreef Rozevla het volgende:
HALLO IT’S THE BRADGE HIERRRRR
ONEE!!!! Ik gooi m’n kanaal weg!!!!!
Toch niet
Ja wel
Ik ga afvallen
Nee ik bestel patat en kapsalon
Nee laatste keer
Ik haat mezelf
Nee toch niet
Ik ga afvallen
Mislukt
Jezus wat word je toch moe van die gozer als je naar z’n filmpjes kijkt
Ja het is een soort van tv die te irritant is om te kijken, waarbij als je kijkt je bijna door het dak knalt van ongemakkelijkheid maar toch kijkt.quote:
En het feit dat mensen mij uitlachen en belachelijk maken? Sja, dat gebeurt bij #ReneLeBlanc ook en kijk hoe het hem vergaat. #ZangerRinus en #RapperSjors worde ook uitgelachen, all the way to the bank.quote:Op woensdag 12 mei 2021 20:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja het is een soort van tv die te irritant is om te kijken, waarbij als je kijkt je bijna door het dak knalt van ongemakkelijkheid maar toch kijkt.
En een soort van broadcast center opzetten wel, met dikke PC en allerlei zooi erbij?quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met mes en vork eten heeft hij gewoon niet vanuit huis meegekregen
Hij geeft de mensen die hem al jaren kennen graag wat ze willen zienquote:Op woensdag 12 mei 2021 21:08 schreef okselzweet het volgende:
Toch grappig dat hij in elk filmpje doet alsof er mensen zijn die hem niet kennen, terwijl 99% afkomstig is van dumpert/fok/autoweek en hem al jaren kent
quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2021 21:54 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Nee is gewoon zo gemaakt door hem, Braddie wil nog steeds niet, hij is te narcistisch
Vanaf nu gaat het over mijquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kunnen we het geklets over Braddie een beetje centraal houden, oftewel hier in de SC?
Jajajajajjajajajaquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:15 schreef okselzweet het volgende:
Braddie en phoenyx lijken wel wat op elkaar eigenlijk.
Ergens wel. Alleen speelt phoenyx in de Keuken Kampioen Divisie en Braddie in de Eredivisiequote:Op woensdag 12 mei 2021 22:15 schreef okselzweet het volgende:
Braddie en phoenyx lijken wel wat op elkaar eigenlijk.
Zoooquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:20 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Feniks-kneus mag de veters van Brad nog niet eens strikken.
Ja het is wel zo. Jij bent alleen niet zo viesranzig dik. Ook jezelf voor schut zetten op de interwebs en streamen voor fokkers past er ook wel bijquote:
Dat valt wel mee, anders hadden jullie er al wel als vliegen bovenop gezetenquote:Op woensdag 12 mei 2021 22:23 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja het is wel zo. Jij bent alleen niet zo viesranzig dik. Ook jezelf voor schut zetten op de interwebs en streamen voor fokkers past er ook wel bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |