abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 17:47:47 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199361162
quote:

Luchtalarm in Jeruzalem vanwege melding afgevuurde raketten, paniek op straat


In Jeruzalem en Bet Shemesh is het luchtalarm afgegaan omdat er meldingen binnenkomen van afgevuurde raketten vanuit Gaza. Dat bevestigt het Israëlische leger, meldt persbureau Reuters. De Palestijnse Hamas-beweging heeft de aanval opgeëist.



Op sociale media circuleren beelden van wegrennende mensen. Er zouden zeven raketten zijn afgevuurd, waarvan er één op een huis terecht is gekomen. Er zijn vooralsnog geen meldingen gewonden in Jeruzalem.

Het is al dagen onrustig in de Israëlische hoofdstad. Dat heeft onder meer te maken met de geplande uitzetting van Palestijnse gezinnen in Oost-Jeruzalem. Die moeten plaatsmaken voor Joodse kolonisten. Vrijdagavond raakten meer dan tweehonderd Palestijnen en twintig Israëlische politieagenten gewond bij de rellen.

Hamas dreigde eerder met aanvallen op Israël als er niet van de uitzettingen zou worden afgezien.

Later meer.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-op-straat~a9441e95/
quote:
Raketten afgevuurd op Jeruzalem, parlement geëvacueerd

JERUZALEM - Vanuit Gaza zijn raketten afgevuurd op Jeruzalem. Het Israëlisch parlement is geëvacueerd en in de hele stad is een luchtalarm te horen. Ook worden verschillende explosies gemeld. Er zijn nog geen meldingen van gewonden.



https://www.telegraaf.nl/(...)arlement-geevacueerd
Live twitterverslag door Telegraafverslaggever:
https://twitter.com/RalphDekkers
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 17:49:23 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199361189
twitter


twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die overal opduikt 2022 maandag 10 mei 2021 @ 17:56:30 #3
186611 Haags
pi_199361276
Dat worden mooie bommen op Hamas.

Israël goden
Zonder wrijving geen glans
  maandag 10 mei 2021 @ 17:57:24 #4
117098 Hathor
Effe niet
pi_199361287
Retaliation bombardments incoming in 1....2....3
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 17:58:27 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199361297
twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199362313
Mogen die veredelde vuurpijlen tegenwoordig raketten worden genoemd?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  maandag 10 mei 2021 @ 19:27:22 #7
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_199362416
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_199362686
Is Hamas niet een beetje een amateuristische terreurgroep? Hezbollah heeft nog wel echt een heleboel raketten, als die zich nou volledig zouden mengen in het conflict. Dit sust wel nadat Israël een tegenaanval heeft uitgevoerd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_199362761
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:46 schreef Discombobulate het volgende:
Is Hamas niet een beetje een amateuristische terreurgroep? Hezbollah heeft nog wel echt een heleboel raketten, als die zich nou volledig zouden mengen in het conflict. Dit sust wel nadat Israël een tegenaanval heeft uitgevoerd.
Hezbollah stelt anders ook weinig voor hoor, en hun raketjes ook niet. Woonde in het noorden van Israël tijdens de oorlog met Libanon/Hezbollah in 2006..er was wel materiële schade, maar hardcore wapens hadden ze niet.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 20:02:39 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199362956
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199363485
quote:
Niet door mij gefilmd, maar dit hoorden we destijds in 2006 toen we in de schuilkelder zaten. :) hele surreële ervaring iig..
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 20:37:28 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199363565
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:31 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Niet door mij gefilmd, maar dit hoorden we destijds in 2006 toen we in de schuilkelder zaten. :) hele surreële ervaring iig..
Dat lijkt mij heel eng :'( :'( :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199363620
Wat een waardeloze samenvatting tt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 20:43:31 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199363644
quote:
13s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:41 schreef Ali_boo het volgende:
Wat een waardeloze samenvatting tt
Waarom waardeloos? Het klopt toch?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199363714
quote:
84s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat lijkt mij heel eng :'( :'( :'(
Ja was het op zich ook wel, maar voelde ook wel heel onwerkelijk allemaal..."gelukkig " vuurden ze die raketten alleen af bij daglicht ( in het donker konden de afvuurlocaties makkelijker wworden gespot) dus na zonsondergang waren we "vrij" en konden we zonder angst rondlopen/rijden buiten. Scheelde ook een hoop dat elk appartementencomplex over een eigen schuilkelder beschikte, bewoners van de modernere appartementencomplexen hadden een soort gepantserde panicrooms in hun eigen appartement. Scheelt een hoop tijd, want vanaf de eerste toon van het luchtalarm hadden we 10 seconden om te rennen naar de schuilkelders..😒
Maar goed, duurde achteraf gelukkig maar een maandje. :)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 20:59:31 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199363916
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Ja was het op zich ook wel, maar voelde ook wel heel onwerkelijk allemaal..."gelukkig " vuurden ze die raketten alleen af bij daglicht ( in het donker konden de afvuurlocaties makkelijker wworden gespot) dus na zonsondergang waren we "vrij" en konden we zonder angst rondlopen/rijden buiten. Scheelde ook een hoop dat elk appartementencomplex over een eigen schuilkelder beschikte, bewoners van de modernere appartementencomplexen hadden een soort gepantserde panicrooms in hun eigen appartement. Scheelt een hoop tijd, want vanaf de eerste toon van het luchtalarm hadden we 10 seconden om te rennen naar de schuilkelders..😒
Maar goed, duurde achteraf gelukkig maar een maandje. :)
Dus je leefde dus vooral 's avonds? Lijkt mij echt onwerkelijk inderdaad. Vooral dat als je naar de supermarkt gaat je de kans hebt om geraakt te worden door een raket.
Voelde het wel veilig met de iron dome? Of was die toen nog niet in werking?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199364118
quote:
84s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dus je leefde dus vooral 's avonds? Lijkt mij echt onwerkelijk inderdaad. Vooral dat als je naar de supermarkt gaat je de kans hebt om geraakt te worden door een raket.
Voelde het wel veilig met de iron dome? Of was die toen nog niet in werking?
De Iron Dome was er nog niet in 2006, jammer genoeg :)
Waar ik woonde was ver genoeg van de grens met Libanon dat we nog énige bewegingsvrijheid hadden op de dag ( tussen de aanvallen door dan :) ) maar in de steden die noordelijker van ons lagen zaten de inwoners 24/7 in de schuilkelders.
Woonden in een buitenwijk van Haifa, en gingen daar 's avonds weleens naar de kroeg, maar het was echt net een spookstad, mensen bleven toch voornamelijk binnen. Hele bizarre ervaring iig. :Y
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  maandag 10 mei 2021 @ 21:15:04 #18
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199364436
quote:
84s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dus je leefde dus vooral 's avonds? Lijkt mij echt onwerkelijk inderdaad. Vooral dat als je naar de supermarkt gaat je de kans hebt om geraakt te worden door een raket.
Voelde het wel veilig met de iron dome? Of was die toen nog niet in werking?
In dat filmpje wat ik net plaatste hoor je trouwens opeens diegene die het filmt in het Hebreeuws praten. Maar hij telt het aantal inslagen ..was dus gebruikelijk om dat te doen, want iedereen waarmee ik in schuilkelders zat deed dat ook..ik deed na 2 of 3 keer ook maar mee :D hahaha..
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_199364931
Qassam raketten.. home made
pi_199365374
quote:
84s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat lijkt mij heel eng :'( :'( :'(
Ook wel meegemaakt toen ik daar was. Heb je bij de sirenes een halve minuut om alles uit je handen te laten vallen en naar het trappenhuis te vluchten.
Terug in Nederland deed ik enkele dagen later op maandag om 12:00 in een reflex hetzelfde...
pi_199367458
Zat er ook wel aan te komen na alles wat Israël aan het uitvreten was tegenover de moslims de afgelopen dagen. Vond het al vreemd dat daar geen topic over geopend was.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 07:46:40 #23
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_199367617
Met idioten en bloeddrinkers aan beide kanten gaat dit conflict nooit wat worden.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:57:04 #24
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_199370292
Hopelijk schiet Israel eens wat echte raketten op die bloedhonden.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 12:02:47 #25
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_199370344
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk schiet Israel eens wat echte raketten op die bloedhonden.
Met kernkop graag :W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')