abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 22:59:50 #76
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199381862
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niet apart. Glennis is internationaal bekend dus in USA etc.
Bekend is bijzonder relatief natuurlijk. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199381879
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:59 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Bekend is bijzonder relatief natuurlijk. :D
Nou als je ver komt in een vd grootste talentenjachten qua kijkcijfers ben je behoorlijk bekend.
pi_199381933
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niet apart. Glennis is internationaal bekend dus in USA etc.
Het is niet USA-Vision he :P

Ik denk toch dat Ilse in Europa -zeker na haar deelname in 2014- meer aanzien heeft dan Glennis.
pi_199381941
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niet apart. Glennis is internationaal bekend dus in USA etc.
Denk dat dat nog wel meevalt, en sinds wanneer gaan we rekening houden met de USA?
pi_199382004
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:04 schreef aERodynamIC1970 het volgende:

[..]

Denk dat dat nog wel meevalt, en sinds wanneer gaan we rekening houden met de USA?
Sinds het in China en Amerika wordt uitgezonden. Justin Timberlake kwam niet voor niets optreden en Madonna etc.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 23:10:21 #81
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199382032
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nou als je ver komt in een vd grootste talentenjachten qua kijkcijfers ben je behoorlijk bekend.
Ja daar denk ik net even wat anders over, zeker ook omdat het grootste publiek Europees is.

Anyhow, vind het wel appart dat er niet eens met Ilse gesproken is. Elke Jandoedel uit het team van 2019 heeft een taakje gekregen en zij, met best grote inbreng, kats niks. Tuurlijk, had alsnog tot niks kunnen komen dan, maar toch.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199382055
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:10 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ja daar denk ik net even wat anders over, zeker ook omdat het grootste publiek Europees is.

Anyhow, vind het wel appart dat er niet eens met Ilse gesproken is. Elke Jandoedel uit het team van 2019 heeft een taakje gekregen en zij, met best grote inbreng, kats niks. Tuurlijk, had alsnog tot niks kunnen komen dan, maar toch.
Nogmaals. College Tour is vorig jaar al opgenomen ofzo. Het kan een truc zijn ;) Of er is naderhand met Ilse gesproken, kan ook nog.
pi_199382186
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Sinds het in China en Amerika wordt uitgezonden. Justin Timberlake kwam niet voor niets optreden en Madonna etc.
Tja, dat vond ik ook rare keuzes. Maar dat is een andere discussie :)

Dat Ilse niet gevraagd is vind ik merkwaardig, alhoewel je nooit zeker weet wat er echt speelt of gespeeld heeft natuurlijk.
pi_199382203
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nogmaals. College Tour is vorig jaar al opgenomen ofzo. Het kan een truc zijn ;) Of er is naderhand met Ilse gesproken, kan ook nog.
Dit was nog behoorlijk recent opgenomen, aangezien ze had over de succes van Duncan in Amerika (is pas sinds een maand of 2) en al met hem is mee geweest met hem repeteren voor zijn optredens in Ahoy. Waarschijnlijk dus nog ergens deze maand opgenomen.
leven zoals het leven is
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 23:21:12 #85
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199382213
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:11 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nogmaals. College Tour is vorig jaar al opgenomen ofzo. Het kan een truc zijn ;) Of er is naderhand met Ilse gesproken, kan ook nog.
Jij hebt dus niet gekeken. Want anders zou het je zijn opgevallen dat relatief recente ontwikkelingen er in zaten. Zowel in de montage, als met opmerkingen van Ilse zelf.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199382228
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:21 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Jij hebt dus niet gekeken. Want anders zou het je zijn opgevallen dat relatief recente ontwikkelingen er in zaten. Zowel in de montage, als met opmerkingen van Ilse zelf.
Dat weet ik, maar dan kunnen ze alsnog naderhand met haar gesproken hebben wie weet.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 23:25:43 #87
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_199382272
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar dan kunnen ze alsnog naderhand met haar gesproken hebben wie weet.
Dat kan. Het kan ook van niet. Wie zal het zeggen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_199382287
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nou als je ver komt in een vd grootste talentenjachten qua kijkcijfers ben je behoorlijk bekend.
Iedereen is haar al weer vergeten hoor daar in de USA.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_199382368
Ilse heeft vorig jaar natuurlijk wel mogen zingen in de vervangende show. Laten we dat niet vergeten. Maar iets hadden ze dit jaar toch wel kunnen verzinnen, al zou ze maar een paar regels Arcade met Duncan samen zingen.
pi_199382401
Ik vraag mij wel af wat er dan allemaal gebeurd is tussen Ilse en Waylon :') _O-
pi_199382770
De redder van Nederland op het songfestival is toch wel Anouk die haar nek durfde uit te steken waar geen andere gerenommeerde artiesten in Nederland zijn handen er aan wilde branden.

En das ook het verschil gelijk, Anouk boeit het niet en wil geeneens een rol, Ilse wil maar al te graag als redder gezien worden en een rol.

Buiten dat, alle respect voor de artieste Ilse, haar optreden met TCL en hoe ze het met Duncan heeft gedaan
pi_199383245
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 00:29 schreef alopio het volgende:
De redder van Nederland op het songfestival is toch wel Anouk die haar nek durfde uit te steken waar geen andere gerenommeerde artiesten in Nederland zijn handen er aan wilde branden.

En das ook het verschil gelijk, Anouk boeit het niet en wil geeneens een rol, Ilse wil maar al te graag als redder gezien worden en een rol.

Buiten dat, alle respect voor de artieste Ilse, haar optreden met TCL en hoe ze het met Duncan heeft gedaan
Anouk had net zo goed gevraagd moeten worden, maar die komt haar huis niet uit door Corona dus daar heeft niemand het over.
pi_199383962
Wel een beetje raar idd. Er kwam laatst een bericht naar buiten dat ze meehielp met de openingsact van Duncan (achter de schermen denk ik na dit bericht), ik vraag me af of dat dan op eigen initiatief is of dat ze is gevraagd door Duncan.
pi_199384770
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 00:29 schreef alopio het volgende:
De redder van Nederland op het songfestival is toch wel Anouk die haar nek durfde uit te steken waar geen andere gerenommeerde artiesten in Nederland zijn handen er aan wilde branden.

En das ook het verschil gelijk, Anouk boeit het niet en wil geeneens een rol, Ilse wil maar al te graag als redder gezien worden en een rol.

Buiten dat, alle respect voor de artieste Ilse, haar optreden met TCL en hoe ze het met Duncan heeft gedaan
Ze is tweede geworden, mag ze graag een rol willen? :D
Dat Anouk op haar zolderkamer leeft, maakt Ilse niet ineens te gretig.

Een Davina staat in de show maar een voormalig nummer 2 niet. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_199384922
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:36 schreef Poepz0r het volgende:
Ik vraag mij wel af wat er dan allemaal gebeurd is tussen Ilse en Waylon :') _O-
Volgens mij was het verhaal dat Ilse de Common Linnets meer als 'Ilse en willekeurige bandleden' zag, en Waylon zag het meer als duo en wilde daar ook naar betaald worden. Ruzie over geld, dus. Zoals dat vaak gaat. Van beiden trouwens de domste beslissing in hun professionele bestaan, ze hadden samen Europees kunnen touren en best een internationale carrière kunnen opbouwen.
pi_199384937
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:11 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Volgens mij was het verhaal dat Ilse de Common Linnets meer als 'Ilse en willekeurige bandleden' zag, en Waylon zag het meer als duo en wilde daar ook naar betaald worden. Ruzie over geld, dus. Zoals dat vaak gaat. Van beiden trouwens de domste beslissing in hun professionele bestaan, ze hadden samen Europees kunnen touren en best een internationale carrière kunnen opbouwen.
Denk dat er veel meer gebeurd is dan dat. 1 van de 2 zieke woedeaanval ofzo met schelden etc etc of eventueel fysiek geweld. Het was extreem zei Ilse ooit, dit hierboven is niet extreem.
pi_199384964
quote:
9s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk dat er veel meer gebeurd is dan dat. 1 van de 2 zieke woedeaanval ofzo met schelden etc etc of eventueel fysiek geweld. Het was extreem zei Ilse ooit, dit hierboven is niet extreem.
Daarnaast lijkt Waylon me ook wat minder extreem gefocust dan Ilse, dat zal ook wel een rol hebben gespeeld. Het is heel jammer, die twee hebben echt een unieke muzikale chemie, misschien ook juist wel door hun verschillende karakters.
pi_199384987
quote:
9s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Denk dat er veel meer gebeurd is dan dat. 1 van de 2 zieke woedeaanval ofzo met schelden etc etc of eventueel fysiek geweld. Het was extreem zei Ilse ooit, dit hierboven is niet extreem.
Ik denk dat het al met het schrijven van het lied te maken had. Ze schijnen bezig te geweest met een sessie waar Waylon de eerste regel van had geschreven. Die sessie werd afgebroken. De volgende dag bleek het lied te zijn afgeschreven zonder hem.
pi_199384988
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Daarnaast lijkt Waylon me ook wat minder extreem gefocust dan Ilse, dat zal ook wel een rol hebben gespeeld. Het is heel jammer, die twee hebben echt een unieke muzikale chemie, misschien ook juist wel door hun verschillende karakters.
Wat Ilse vertelde bij CollegeTour klopte overigens niet. Daar kwam de berekenende dame weer naar boven. Ze vertelde dat het allemaal goed was en dat ze geen haatgevoelens had etc. Waarom wilde ze dan jarenlang niet aanschuiven bij Humberto etc om erover te praten? Waylon deed dat direct en deed zijn kant van het verhaal. Ik geloof mevrouw Ilse niet.
pi_199385058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:16 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik denk dat het al met het schrijven van het lied te maken had. Ze schijnen bezig te geweest met een sessie waar Waylon de eerste regel van had geschreven. Die sessie werd afgebroken. De volgende dag bleek het lied te zijn afgeschreven zonder hem.
Volgens mij kwam het idee van JB Meijers. Ik was er niet bij natuurlijk, maar die vertelde dat hij met die riff kwam en het 'skies are black and blue'-stuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')