abonnement Unibet Coolblue
pi_199357792
Is dit een sociale werkplaats? Of een fictief korps?
De reden waarom ik dit vraag is het volgende; In mijn omgeving zijn helaas weleens mensen het slachtoffer geworden van een misdrijf en eigenlijk hebben al deze mensen dezelfde ervaring: De politie doet werkelijk niets. Nja, aangeven dat er tzt aangifte gedaan kan worden.

Recent voorbeeld: Mijn buurjongen van 15 is vorig weekend door 15 kansenparels in elkaar getrapt. Zomaar. Er zijn filmpjes van, er zijn namen/adressen en toch gebeurt er weer helemaal niets.

Ja, samen met met anderen hebben we een aantal van die kansenparels een bezoekje gebracht.

Je zult maar niet beschikken over een netwerk, dan ben je hier dus volledig het haasje want de politie zal niks voor je doen.

Klacht lijkt me duidelijk.

Bonusklacht: Onopgevoede racistische kansenparels die denken dat ze de baas zijn op straat.
  maandag 10 mei 2021 @ 14:24:03 #2
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_199357860
Deze hele wereld is één grote sociale werkplaats.
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_199357940
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:20 schreef Brybry het volgende:
Is dit een sociale werkplaats? Of een fictief korps?
De reden waarom ik dit vraag is het volgende; In mijn omgeving zijn helaas weleens mensen het slachtoffer geworden van een misdrijf en eigenlijk hebben al deze mensen dezelfde ervaring: De politie doet werkelijk niets. Nja, aangeven dat er tzt aangifte gedaan kan worden.

Recent voorbeeld: Mijn buurjongen van 15 is vorig weekend door 15 kansenparels in elkaar getrapt. Zomaar. Er zijn filmpjes van, er zijn namen/adressen en toch gebeurt er weer helemaal niets.

Ja, samen met met anderen hebben we een aantal van die kansenparels een bezoekje gebracht.

Je zult maar niet beschikken over een netwerk, dan ben je hier dus volledig het haasje want de politie zal niks voor je doen.

Klacht lijkt me duidelijk.

Bonusklacht: Onopgevoede racistische kansenparels die denken dat ze de baas zijn op straat.
Gooi de vid op social media met dit verhaal er bij.
Publiciteit wil altijd wel helpen.
pi_199357946
Volgens mij is dit niet alleen het geval in Gelderland Midden
pi_199358002
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:29 schreef Werkman het volgende:

[..]

Gooi de vid op social media met dit verhaal er bij.
Publicateit wil altijd wel helpen.
Dat heb ik mijn buren aangeraden idd. Het is aan hen of ze dat willen doen...
pi_199358050
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:32 schreef Brybry het volgende:

[..]

Dat heb ik mijn buren aangeraden idd. Het is aan hen of ze dat willen doen...
Dan ligt de bal bij hun en zou ik het daar laten, dan zou ik mezelf niet meer druk maken als ik jou was.
Ik zou het dan alleen in gedachten houden voor jezelf en je eigen familie.
Dat het werkt is zeker.
#Metoo en dat gedoe over pesterijen bewijzen dat.
pi_199358222
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:20 schreef Brybry het volgende:
Is dit een sociale werkplaats? Of een fictief korps?
De reden waarom ik dit vraag is het volgende; In mijn omgeving zijn helaas weleens mensen het slachtoffer geworden van een misdrijf en eigenlijk hebben al deze mensen dezelfde ervaring: De politie doet werkelijk niets. Nja, aangeven dat er tzt aangifte gedaan kan worden.

Recent voorbeeld: Mijn buurjongen van 15 is vorig weekend door 15 kansenparels in elkaar getrapt. Zomaar. Er zijn filmpjes van, er zijn namen/adressen en toch gebeurt er weer helemaal niets.

Ja, samen met met anderen hebben we een aantal van die kansenparels een bezoekje gebracht.

Je zult maar niet beschikken over een netwerk, dan ben je hier dus volledig het haasje want de politie zal niks voor je doen.

Klacht lijkt me duidelijk.

Bonusklacht: Onopgevoede racistische kansenparels die denken dat ze de baas zijn op straat.
Ik heb ze onlangs nog nodig gehad omdat er gespuis rond liep, binnen 5 minuten waren ze in mijn dorp ter plaatsen en hebben ze de boeven in de kraag gevat.

onterechte klacht
pi_199361357
De omvolking moet doorgaan dus geen negatief woord over afrika...
Ik zwaai naar dieren.
pi_199361469
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 18:04 schreef Geerd het volgende:
De omvolking moet doorgaan dus geen negatief woord over afrika...
Of Azië.
pi_199361481
Gewoon een paar bevriende vechtsporters vragen of ze even anoniem een aanval willen doen.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')