abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 mei 2021 @ 15:04:28 #26
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199358498
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:46 schreef Fred het volgende:

[..]

[..]

Imho wordt je dan indirect uitgesloten: "Je mag komen op mijn verjaardagsfeestje, maar ik heb liever dan er alleen vrouwen komen" (dan voel je je als man toch ook uitgesloten?)
"Je bent welkom maar houd er rekening mee dat er gezondheidsrisico's aan kunnen kleven". Beetje hetzelfde zeg maar wanner hartpatiënten bepaalde zaken afgeraden worden omdat - newsflash - hun lichaam bepaalde dingen nu eenmaal niet/slechter hebben kan. Het gaat hier om mogelijk verstrekkende gevolgen voor iemand zijn/haar gezondheid, niet om het fucking verjaardagsfeestje van je minst favoriete tante.

Buiten dat, als zo'n vraatzuchtige straks besmet raakt op een fieldlab moet je natuurlijk wel voorkomen dat ze achteraf kunnen janken dat de overheid meer had moeten doen om de arme zeugen te beschermen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 10 mei 2021 @ 15:08:52 #27
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199358581
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

https://www.linda.nl/nieu(...)ijsttrekkers-satire/

Filmpje staat in de link.
Die had ik nog niet eens gezien! _O- Azarkan: "Yo, bitches!"
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 15:08:54 #28
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199358582
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

https://www.linda.nl/nieu(...)ijsttrekkers-satire/

Filmpje staat in de link.
:D :D :D _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 10 mei 2021 @ 15:12:51 #29
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_199358623
Dit was toch dat mens wat van de week ook zo boos was over die Triple B ?
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  maandag 10 mei 2021 @ 15:13:27 #30
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199358639
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:50 schreef Hathor het volgende:
Steeds als ik haar zie moet ik aan dat filmje denken waarin ze vraagt of ze ergens kan schijten, dat is echt aan haar gaan kleven. _O-
Nu ik dat filmpje zo zie dan heeft van der Plas iets van 'Hazes' in zich... :Y
pi_199358712
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:46 schreef Fred het volgende:

[..]

[..]

Imho wordt je dan indirect uitgesloten: "Je mag komen op mijn verjaardagsfeestje, maar ik heb liever dan er alleen vrouwen komen" (dan voel je je als man toch ook uitgesloten?)
Jij maakt er iets van dat er niet staat.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 15:18:41 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199358735
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:12 schreef RAVW het volgende:
Dit was toch dat mens wat van de week ook zo boos was over die Triple B ?
Ja :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199358748
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:47 schreef Fred het volgende:

[..]

Terecht toch, je wil toch ook weten wat het gevolg is voor mensen van een hoger BMI en hogere leeftijd als ze straks naar evenementen gaan met toegangstest?

Als je het nu afraad komen er misschien te weinig om er wetenschappelijk iets over te zeggen, moeten we dan die groepen uitsluiten van evenement met toegangstest?
Die krijgen gemiddeld meer en hevigere klachten wanneer ze besmet raken dan een slank persoon. Dat is toch al bekend?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 10 mei 2021 @ 15:19:33 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199358756
Waarschijnlijk durft ze niet in het openbaar te zeggen dat het een nichtenbende is dus trekt ze de discriminatiekaart vanwege haar omvang.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 10 mei 2021 @ 15:22:38 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199358817
Echt hoor, gadverdamme. Heb zelf een tijdje op het randje van obesitas gebalanceerd en er is niets positiefs aan, noch iets om trots over te zijn. Janken over nagekeken worden :') Wat denk je nu, dat mensen zich niet verwonderen over het bestaan van zoiets weerzinwekkends? Te kleine vliegtuigstoelen? Bitch, 90% van die dingen hingen al in de lucht voordat jouw soort mensen bestonden. Het stoeltje is niet te klein, jij bent gewoon VEEL te groot. En dat je geen passende kleding kan vinden? XXXXXXL is booming en dat terwijl de kledingmaten in de historie al meermaals zijn 'aangepast' aan de 'mens van vandaag'.

Mensen die je zogenaamd advies geven?. Gelul. Nu zal de meerderheid van de mensen er pas iets over zeggen NADAT je al die vethompen verloren bent maar dan alsnog is er niets mis mee wanneer je gewezen wordt op je extreem ongezonde levensstijl. En zichzelf maar zielig vinden :') Pleurt op joh, groei een kolonie lintwormen of doe eens gek en vreet eens een appel in plaats van een pak koek naar binnen te schrokken en om verstikking te voorkomen dit snel weg te spelen met een tweeliterfles cola.

ZIEDEND
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Beste/leukste mod 2022 maandag 10 mei 2021 @ 15:26:23 #36
319979 Fok-it
All is well
pi_199358879
Het leuke aan zo'n type van der Plas is dat dit waarschijnlijk een vrouw is die zelf afgeeft op slinkse snowflakes maar nu toch al de tweede keer dat het onterecht huilie huilie is
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199358998
Wat gek ook dat er artsen zijn die adviezen geven over gezondere leefgewoonten. En dat ongevraagd!

Schande!
pi_199359055
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:13 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nu ik dat filmpje zo zie dan heeft van der Plas iets van 'Hazes' in zich... :Y
Wat dan? Zijn ontbijt, lunch en avondeten van de komende twee weken, maar dan als snack tussendoor?
pi_199359119
Te dik zijn is in de meeste gevallen gewoon een keuze. Ben zelf in het verleden ook te dik geweest en het was gewoon een kwestie van gebrek aan ruggengraat, in plaats van te janken kan ze beter gezonder eten en meer bewegen.

quote:
Mensen met overgewicht krijgen te maken met vreemde blikken, vervelende opmerkingen en ongevraagde dieetadviezen - ook van artsen.
Dank je de koekoek dat artsen je aanmoedigen om gezonder te leven, dat is hun baan. Een arts heeft mij ook ooit gezegd dat ik beter 10 kg kon afvallen, en hij had groot gelijk. Ongevraagd, kom op zeg :')
  maandag 10 mei 2021 @ 15:45:36 #40
117098 Hathor
Effe niet
pi_199359132
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:08 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Die had ik nog niet eens gezien! _O- Azarkan: "Yo, bitches!"
En tegen Wopke....was voor jou ook kankeruitslag he. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 10 mei 2021 @ 15:50:36 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199359203
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:36 schreef Fred het volgende:

[..]

Maar dan hoef je risicogroepen nog niet uit te sluiten van je testevenementen?

Of vind je het straks een goed plan dat je ook je BMI moet opgeven alvorens je een evenement met toegangstest mag bezoeken?
Zo te lezen sluiten ze ze ook niet uit maar wordt het afgeraden.

Dat is wel iets anders natuurlijk.
Als het afgeraden wordt voor mensen uit risicogroepen dan zullen ze dat vooral doen om te voorkomen dat die kwetsbaren alsnog besmet raken.

Als ze wil gaan kan dat gewoon, ze zullen haar (en andere kwetsbaren) niet tegenhouden.
Ze zullen alleen niet zo bot zijn als de gemiddelde FOK!ker die van iedere Covidpatiënt op de IC roept dat het eigen schuld is, hadden ze maar niet oud, dik, diabeet of astmapatiënt moeten zijn.

Voor Fieldlabs zal het veel vervelender zijn als mensen uit de risicogroepen tijdens zo'n evenement besmet raken, voor de rest van het land ook trouwens, want dat zou dan weer "bewijzen" dat zulke evenementen niet kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 mei 2021 @ 15:53:53 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199359274
quote:
7s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:46 schreef Fred het volgende:

[..]


[..]

Imho wordt je dan indirect uitgesloten: "Je mag komen op mijn verjaardagsfeestje, maar ik heb liever dan er alleen vrouwen komen" (dan voel je je als man toch ook uitgesloten?)
Je mag op mijn verjaardagsfeestje komen, maar verder zijn er alleen vrouwen en het thema is lipgloss en mascara, het kan zijn dat er daardoor voor jou niet zoveel aan is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 mei 2021 @ 16:00:39 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199359407
Als je in de Efteling niet in een attractie mag omdat je hartpatiënt bent ga je toch ook niet zeiken over discriminatie?

En feitelijk verbieden ze je dat ook niet, want niemand die bij het betreden van een attractie vraagt of je hartpatiënt bent.
Ze vinden het alleen wel kut als ze de ambulance moeten laten komen omdat jij die ene hartpatiënt bent die denkt dat hij dat advies wel kan negeren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199359409
/care
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_199359434
Je kunt ook gewoon eens wat meer bewegen en wat minder vreten natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 10 mei 2021 @ 16:16:06 #46
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_199359670
Tja dan ga je niet. Hoef je niet zo'n enorm punt van te maken.
pi_199359915
Het zegt natuurlijk ook al wat dat je met de trekker overal naartoe moet omdat een gewone auto meteen door z'n assen zakt.
  maandag 10 mei 2021 @ 16:37:20 #48
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199360025
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat dan? Zijn ontbijt, lunch en avondeten van de komende twee weken, maar dan als snack tussendoor?
Zo kun je het ook zien... :')
  maandag 10 mei 2021 @ 17:21:26 #49
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_199360810
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:48 schreef maily het volgende:

[..]

Waar staat dat?
Op haar weegschaal.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_199361715
Ik voel me ook niet welkom op een songfestival. Als je wel smaak hebt en graag een symfonie van Mahler hoort, word je niet bediend op het grootste muziekfeest van Europa.
Dat gezegd hebbende moet Caroline van der Plas, net als een kwart van Nederland, eens haar schildklier laten nakijken of anders een diëtist opzoeken. Niet dat koolhydraatarme geneuzel of al die crashfabeltjes van Bakker, Montignac of Atkins. Alleen water en thee drinken, kleine porties eten, voorzichtig zijn met vet en niets buiten de hoofdmaaltijden. Dan kan ze haar inbreng bij de APB in haar badpak uitspreken.
Geen fatshaming, alleen een ongevraagde goede raad, wat iedereen en dus ook mij is toegestaan. En mocht Caroline van der Plas zeggen dat dikke mensen gezellig zijn, dan merk ik daar bar weinig van. Bovendien, als je gezellig bent, hoor je niet in de politiek thuis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')