abonnement Unibet Coolblue
pi_199346957
12 april, zijn Astra Zeneca prik 1 gehad
25 april, door opa besmet met Coroma
23 juni staat prik 2 gepland

Die durft papa niet meer.

Ten eerste: hij heeft nu dus 1 prik gehad (wat antistoffen), daarna Corona gehad (meer antistoffen), ma ja wat is nu gevolg als hij tweede prik neemt? Misschien dat zijn bijna 65-jarige lichaam daardoor van slag raakt, zoals onze opa overkwam?

Ten tweede: Hoe lang werken die prikken? Dat weet niemand. Krijg je prik tegen buiktyfus, dan weet je dat die 3 jaar beschermt. Van deze vaccins weten we weinig. Wie weet werkt het maar een jaartje of verschilt het per persoon.

Ten derde: Reizen naar Suri, India zit er voorlopig niet in. En ik betwijfel dat alle landen de rest van ons leven gaan navragen of je ingeënt bent tegen Covid.

Met andere woorden: Papa ziet geen enkele reden om nog een tweede risicovolle prik te nemen.

Mama en ik nemen er geen 1. Zal je zien dat tegen de tijd dat we weer naar India kunnen er een veel veiliger vaccin is.
Niet doen
  zondag 9 mei 2021 @ 17:17:19 #2
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_199347068
Bespreek het op Facebook met je familie en Abid.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Moderator zondag 9 mei 2021 @ 17:34:20 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199347347
Je familie perikelen hier bespreken lijkt mij niet de bedoeling, je hebt hier al een aantal topics over geopend.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')