abonnement Unibet Coolblue
pi_199353386
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Maar voor vaderdag zijn veel minder reclames.
Gelukkig zijn vaders (nog) geen vrouwen, wij mannen zullen niet zo snel 'DAT IS NIET EERLIJK!!!! Mimimimii' gaan roepen.
pi_199353736
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 08:56 schreef LanaMyst het volgende:
Ik heb mijn biologische vader nooit gekend, en mijn stiefvader was meer een oudere broer voor mij dus telt ook niet.

Moet ik nu ook gaan janken als ik een vaderdag reclame zie? :N
Ja
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 10 mei 2021 @ 09:55:24 #103
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199353749
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Opzich een terechte klacht, maar dan om een andere reden. We leven in 2021 en moederdag is enorm rolbevestigend. Parfum, hartjes, roze. Waarom hoort dat bij moeders? Of beter gezegd: bij personen die gebaard hebben. Want het woord moeder is zelf ook niet genderneutraal.
Omdat vrouwen dat zelf willen?
Ik kan mijn moeder (of vrouw via de kinderen) wel een kettingzaag die naar olie ruikt en onder het smeer zit en een bak Grolsch-beugels cadeau doen, maar daar is ze niet blij mee. Net als 98% van de normale, niet Marxistisch-geindoctrineerde vrouwen heeft ze liever ‘een luchtje voor in bad’, een bos bloemen of iets lekkers en zoets voor moederdag. Dus dat is wat ik geef.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199353848
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 09:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gelukkig zijn vaders (nog) geen vrouwen, wij mannen zullen niet zo snel 'DAT IS NIET EERLIJK!!!! Mimimimii' gaan roepen.
Want alleen mannen hebben vaders? Bijzonder. Denk dat Reanne deze gevoelens ook bij vaderdag had kunnen hebben als het haar vader betrof.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199353850
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 09:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Omdat vrouwen dat zelf willen?
Ik kan mijn moeder (of vrouw via de kinderen) wel een kettingzaag die naar olie ruikt en onder het smeer zit en een bak Grolsch-beugels cadeau doen, maar daar is ze niet blij mee. Net als 98% van de normale, niet Marxistisch-geindoctrineerde vrouwen heeft ze liever ‘een luchtje voor in bad’, een bos bloemen of iets lekkers en zoets voor moederdag. Dus dat is wat ik geef.
Maar ze willen dat vanwege al die reclames die je moeder laten zien dat het hoort om een lekker luchtje of iets dergelijks te krijgen.
pi_199353855
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:04 schreef Stepperoller het volgende:
Want alleen mannen hebben vaders?
Nee, dat staat ook nergens.
  maandag 10 mei 2021 @ 10:05:08 #107
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199353858
:')
Bij alles wat iemand doet, voelt een ander zich op z'n teentjes getrapt.

Kunnen we stoppen met deze overgevoelige dramamaatschappij?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199353892
quote:
10s.gif Op zondag 9 mei 2021 12:20 schreef Dejannn het volgende:
Ik heb recent begrepen dat het sowieso niet juist is om over 'moeders' te praten, we moeten het hebben over 'birthing people' of 'birthing persons'. Vanaf volgend jaar dus geen moederdag meer maar 'birthing people's day'.
Wat?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  maandag 10 mei 2021 @ 10:10:18 #109
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199353912
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

Maar ze willen dat vanwege al die reclames die je moeder laten zien dat het hoort om een lekker luchtje of iets dergelijks te krijgen.
Nee, het is de vrouwelijke aard om dingen te begeren die zacht en zoet zijn en lekker ruiken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_199353995
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat staat ook nergens.
Dus over die reclames kan ook worden geroepen dat ze niet eerlijk zijn en te confronterend.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199354002
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:10 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, het is de vrouwelijke aard om dingen te begeren die zacht en zoet zijn en lekker ruiken.
Met je eens maar dat zeggen die mensen die het anders willen.
pi_199354008
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:08 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Wat?
twitter
  maandag 10 mei 2021 @ 10:33:03 #113
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_199354573
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 09:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Omdat vrouwen dat zelf willen?
Ik kan mijn moeder (of vrouw via de kinderen) wel een kettingzaag die naar olie ruikt en onder het smeer zit en een bak Grolsch-beugels cadeau doen, maar daar is ze niet blij mee. Net als 98% van de normale, niet Marxistisch-geindoctrineerde vrouwen heeft ze liever ‘een luchtje voor in bad’, een bos bloemen of iets lekkers en zoets voor moederdag. Dus dat is wat ik geef.
Hij heeft daar wel een punt, ik kan een geurtje of iets lekkers wat zoet is ook wel waarderen. Maar bijvoorbeeld een accuboor voor kleine klusjes in huis net zo goed. Een stinkende kettingzaag zit ik inderdaad niet op te wachten maar een bos bloemen ook niet, maar bepaald soort gereedschap of electronica waar op vaderdag mee geadverteerd word wel.

Dat het allemaal een beetje rolbevestigend is snap ik, dat is altijd zo geweest. Maar dat enorme contrast mag inderdaad wel wat minder.

Niet alle vrouwen houden van dat zoetsappige, net zo min als dat alle mannen stoere klussers zijn.
pi_199354612
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:52 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Hij heeft daar wel een punt, ik kan een geurtje of iets lekkers wat zoet is ook wel waarderen. Maar bijvoorbeeld een accuboor voor kleine klusjes in huis net zo goed. Een stinkende kettingzaag zit ik inderdaad niet op te wachten maar een bos bloemen ook niet, maar bepaald soort gereedschap of electronica waar op vaderdag mee geadverteerd word wel.

Dat het allemaal een beetje rolbevestigend is snap ik, dat is altijd zo geweest. Maar dat enorme contrast mag inderdaad wel wat minder.

Niet alle vrouwen houden van dat zoetsappige, net zo min als dat alle mannen stoere klussers zijn.
Maar reclame is voor de massa om meer producten aan die massa te verkopen.
pi_199354695
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:33 schreef AchJa het volgende:
Dit moet een grap zijn toch?
Als over 10 jaar iedereen dit doet dan roepen ze heel hard "1 april!".
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_199354852
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:52 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Hij heeft daar wel een punt, ik kan een geurtje of iets lekkers wat zoet is ook wel waarderen. Maar bijvoorbeeld een accuboor voor kleine klusjes in huis net zo goed. Een stinkende kettingzaag zit ik inderdaad niet op te wachten maar een bos bloemen ook niet, maar bepaald soort gereedschap of electronica waar op vaderdag mee geadverteerd word wel.

Dat het allemaal een beetje rolbevestigend is snap ik, dat is altijd zo geweest. Maar dat enorme contrast mag inderdaad wel wat minder.

Niet alle vrouwen houden van dat zoetsappige, net zo min als dat alle mannen stoere klussers zijn.
Mensen die jou kennen die weten dat en anders gooi je het weg na afloop als je het niet wilt.
Of wil je reclames op naam hebben?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 11:12:27 #118
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199354896
Neem aan dat ze gewoon aan klantenonderzoek doen en als dan blijkt dat moedertjes blijer worden van bloemetjes dan van boortjes dan zou het stom zijn om anders te adverteren met moederdag

Rolbevestigend of niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 11:13:28 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199354913
@Dven en @Scrummie

Dit is klaar hoor }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 10 mei 2021 @ 11:13:48 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199354917
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:52 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Hij heeft daar wel een punt, ik kan een geurtje of iets lekkers wat zoet is ook wel waarderen. Maar bijvoorbeeld een accuboor voor kleine klusjes in huis net zo goed. Een stinkende kettingzaag zit ik inderdaad niet op te wachten maar een bos bloemen ook niet, maar bepaald soort gereedschap of electronica waar op vaderdag mee geadverteerd word wel.

Dat het allemaal een beetje rolbevestigend is snap ik, dat is altijd zo geweest. Maar dat enorme contrast mag inderdaad wel wat minder.

Niet alle vrouwen houden van dat zoetsappige, net zo min als dat alle mannen stoere klussers zijn.
Die tendens is ook wel aan het veranderen. Alleen wordt dat ook niet door alle lagen - zo blijkt dagelijks toch op FOK! - van de maatschappij geaccepteerd.

Verder gaat het natuurlijk zoals Scrummie zowaar eens terecht aanhaalt om de massa.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199354943
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:12 schreef sp3c het volgende:
Neem aan dat ze gewoon aan klantenonderzoek doen en als dan blijkt dat moedertjes blijer worden van bloemetjes dan van boortjes dan zou het stom zijn om anders te adverteren met moederdag

Rolbevestigend of niet
Daarnaast is er ook een reden waarom deze reclames zo worden gemaakt. De grote meerderheid wil dit, anders zou de reclame niet werken en dan wordt deze wel veranderd.
Dat de non binaire bij geboorte vrouw het niet wil, dat maakt hier geen verschil.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199355039
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Mensen die jou kennen die weten dat en anders gooi je het weg na afloop als je het niet wilt.
Of wil je reclames op naam hebben?
Ik krijg geen moederdag cadeau's want ik heb geen kinderen ;)
Ik zeg alleen dat ik de irritatie van sommigen wel begrijp.

Reclame op naam hoeft niet, iets minder zoetsappig wel. Voor zoetsappigheid hebben we al valentijnsdag.
pi_199355077
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 11:19 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ik krijg geen moederdag cadeau's want ik heb geen kinderen ;)
Ik zeg alleen dat ik de irritatie van sommigen wel begrijp.

Reclame op naam hoeft niet, iets minder zoetsappig wel. Voor zoetsappigheid hebben we al valentijnsdag.
Dat kan, maar reclames kijken is een eigen keuze wat niet meer hoeft en je levert er niks voor in.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 10 mei 2021 @ 11:25:04 #124
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_199355124
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 12:12 schreef Sapstengel het volgende:
Opzich een terechte klacht, maar dan om een andere reden. We leven in 2021 en moederdag is enorm rolbevestigend. Parfum, hartjes, roze. Waarom hoort dat bij moeders? Of beter gezegd: bij personen die gebaard hebben. Want het woord moeder is zelf ook niet genderneutraal.
De Gamma en Praxis kunnen ook wel moederdagreclame's maken maar dat kost meer dan het oplevert.
De gemiddelde moeder heeft nu eenmaal liever nieuwe parfum dan een nieuwe decoupeerzaag .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')