abonnement Unibet Coolblue
pi_199340710
Habibo ik zit thuis voor de raam en kijk wat naar buiten. Niets verandert zich en ik zit alleen maar wat binnen en wil gewoon met alles stoppen. Ik wil gewoon even pauze van alles de sirenes in mijn kop uitzetten. Probeerde laatst yoga te doen en diep te ademen maar ik word er niet rustig van. Ik wil de slechte dingen vergeten en gewoon weglopen van alles een moment waar ik gewoon nergens hoef over na te denken.

alles wat ik doe het levert niks op en de wereld zit in een crises maar ik wil gewoon terug naar 0 weer overnieuw beginnen. Weg uit dit leven en opnieuw beginnen maar ik blijf binnen zonder werk zonder buitenlucht geen loon en moet bedelen bij ouders. Die hebben er ook genoeg van en het brengt mij stress.

Het zou fijn zijn als God me een teken gaf maar ik kan vind het niet en mijn gedachtes zitten maar in mijn kop met me te fucken. ik wil gewoon rust omdat ik ook maar een mens ben. en zo verspil ik dagen en lig ik soms op de grond te kijken naar het plafond. of zie ik uit het raam een auto rijden en wou ik dat ik dat ook kon.

ik heb problemen en iedereen trekt aan mij zegt dat ik ze moet oplossen maar ik kan het niet en het blijf aan me knagen. ik zoek een oplossing maar kan er geen vinden. elke dag heb ik paranoia en sta ik op het randje van gek worden. ik probeer het te onderdrukken maar het valt me lastig. ik wil weer 16 zijn en mijn leven opnieuw pakken. nu ben ik volwassen maar eigenlijk nog steeds een kind. ik wil gewoon rust om me heen gewoon een pauze gewoon even niets gewoon deze woning verlaten en gewoon even rust.
  Spellchecker zondag 9 mei 2021 @ 11:03:36 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199340793
Zet je internet uit en ga lekker wandelen.
Je hoofd leegmaken.
pi_199341402
God geeft nooit een teken, want ze bestaat niet.
Dat heb ik je al 4 keer verteld nu. maar je wilt niet luisteren

Verder is wat rondwandelen wel een echt serieus goed advies.
Als je wat lichaamsbeweging krijgt wordt je ook geestelijk wat fitter. Het werkt echt.
en je hoeft niet meteen de sportschool in, neem gewoon een wandelapp en kijk op google maps om in jouw buurt iets te vinden dat je interessant lijkt en maak er dan een gewoonte van dat je daar dan heen gaat lopen (eerst een stukje fietsen en dan lopen mag ook) doe dit minstens 3 keer per week en dan ook volhouden.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_199341443
Habibo zoek een job man ik zou ook depressief worden van de hele dag thuis zitten
pi_199341653
De mensheid heeft hoge verwachtingen van je. Ze laten je niet met rust.
  zondag 9 mei 2021 @ 12:30:36 #6
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_199341830
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 12:00 schreef Fugue het volgende:
Habibo zoek een job man ik zou ook depressief worden van de hele dag thuis zitten
Maar dan wel een baan zonder al te veel stress, anders krijgt hij weer teveel mensen met te hoge erwachtingen achter zich aan!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_199342027
Morgenvroeg opstaan en naar werkplein gaan. Werk zal enigzins structuur in je leven brengen. Al moet je maar buiten putjes scheppen voor minimumloon, gewoon doen.

Je moet snappen dat uit zich eigen niets zal veranderen tenzij jij stappen gaat zetten broer. Met wil en geloof kun je alles overtreffen.

Zo ging dat 13 jaar geleden ook bij mij en vele anderen.
pi_199348197
quote:
99s.gif Op zondag 9 mei 2021 12:30 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Maar dan wel een baan zonder al te veel stress, anders krijgt hij weer teveel mensen met te hoge erwachtingen achter zich aan!
Wat een nare reactie...
pi_199348209
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 12:44 schreef Werkperd het volgende:
Morgenvroeg opstaan en naar werkplein gaan. Werk zal enigzins structuur in je leven brengen. Al moet je maar buiten putjes scheppen voor minimumloon, gewoon doen.

Je moet snappen dat uit zich eigen niets zal veranderen tenzij jij stappen gaat zetten broer. Met wil en geloof kun je alles overtreffen.

Zo ging dat 13 jaar geleden ook bij mij en vele anderen.
Dit is een héél mooi advies. Ik sluit mij hierbij aan.
pi_199348311
@Boze_Eend: Vraag een uitkering aan en ga vrijwilligerswerk doen.
pi_199348566
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 18:54 schreef Werkman het volgende:
@:boze_eend: Vraag een uitkering aan en ga vrijwilligerswerk doen.
Dat kan niet he. Hij is te jong. De uitkeringsman zal tegen hem zeggen: ga een opleiding volgen.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_199348589
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:15 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Dat kan niet he. Hij is te jong. De uitkeringsman zal tegen hem zeggen: ga een opleiding volgen.
Ik weet niet of Ts thuis bij zijn ouders woont of ergens anders.
pi_199348623
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:17 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ik weet niet of Ts thuis bij zijn ouders woont of ergens anders.
Voor bijstand aanvragen maakt dat niet uit denk ik? en de wajong kom je ook niet makkelijk in,als dat nog bestaat tenminste. tot 21 zijn ouders nog financieel verantwoordelijk en tot 27 gelden er allerlei regels.

Eend moet gewoon de komende paar maanden lekker aktief worden en dan na de zomervakantie aan zijn MBO beginnen. Als dat een beetje goed gaat hebben we met kerst hier een Blije_Eend
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_199348634
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:22 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Voor bijstand aanvragen maakt dat niet uit denk ik? en de wajong kom je ook niet makkelijk in,als dat nog bestaat tenminste. tot 21 zijn ouders nog financieel verantwoordelijk en tot 27 gelden er allerlei regels.

Eend moet gewoon de komende paar maanden lekker aktief worden en dan na de zomervakantie aan zijn MBO beginnen. Als dat een beetje goed gaat hebben we met kerst hier een Blije_Eend
Ik heb toch steeds meer en meer de indruk van TS dat hij hier klagen belangrijker vind.
@Boze_Eend
pi_199349174
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:22 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

en de wajong kom je ook niet makkelijk in,als dat nog bestaat tenminste.
Ik vraag mezelf soms af of de lastige bureaucratie omtrent de bijstand wel verstandig is. Je hebt mensen die erin zitten en weten hoe lastig het is geweest om er eenmaal in te komen. Dit kan demotiverend voor ze zijn als ze op eigen initiatief eruit willen komen maar juist bang zijn dat ze bijvoorbeeld na 3 of 6 maanden proefperiode geen contract krijgen en weer alle ellende moeten meemaken om in aanmerking te komen voor bijstand.

Ik denk dat dit de bijstandsstrekkers vaak tegenhoudt om stappen te zetten.
pi_199349584
habibo's ik ga proberen heb wat gewandeld en in tuin gezeten met goed weer het is gewoon moeilijk. Mijn ouders kennen iemand in de verdelging misschien mag ik daar meelopen.
pi_199350922
Schopje R&P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_199368121
blowen?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199369222
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:08 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
blowen?
jouw naam habib ik zweer soms wou ik dat ik erop stond.
pi_199369405
Shi wahed troll
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 11 mei 2021 @ 11:43:00 #21
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_199370104
Deze act :')
-XOXO- Je maintiendrai
  Tettenkoning dinsdag 11 mei 2021 @ 13:13:14 #22
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199371257
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 19:22 schreef vaarsuvius het volgende:
Voor bijstand aanvragen maakt dat niet uit denk ik?
Voor bijstand maakt dat wel degelijk uit. Dat krijg je niet als je nog thuis woont. Ik neem aan dat één of beide van zijn ouders werken en als dat niet zo is zal één van zijn ouders zelf al wel een uitkering ontvangen...
quote:
Woont u samen met uw echtgenoot of voert u een gezamenlijke huishouding met iemand? Dan telt het inkomen en het eigen vermogen van deze persoon mee. De gemeente vult uw (gezamenlijke) inkomen aan tot het maximale bedrag aan bijstand waar u recht op heeft.
https://www.rijksoverheid(...)ik-recht-op-bijstand
Verder is het ook nog zo dat als één van de ouders bijstand ontvangt en één van de kinderen werkt, dan wordt het salaris van het werkende kind gekort op de bijstandsuitkering...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199377721
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:13 schreef Nine. het volgende:

[..]

Voor bijstand maakt dat wel degelijk uit. Dat krijg je niet als je nog thuis woont. Ik neem aan dat één of beide van zijn ouders werken en als dat niet zo is zal één van zijn ouders zelf al wel een uitkering ontvangen...
[..]

ik bedoelde het de andere kant op, 'maakt niet uit, hij krijgt het toch niet, ook niet als ie NIET meer thuis woont'
omdat hij sowieso eerst een startkwalificatie moet hebben, anders zeggen ze tegen een jongere ga maar terug naar een school / beroepsopleiding
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Tettenkoning dinsdag 11 mei 2021 @ 19:45:13 #24
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_199377876
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 19:39 schreef vaarsuvius het volgende:
ik bedoelde het de andere kant op, 'maakt niet uit, hij krijgt het toch niet, ook niet als ie NIET meer thuis woont'
omdat hij sowieso eerst een startkwalificatie moet hebben, anders zeggen ze tegen een jongere ga maar terug naar een school / beroepsopleiding
Ah, zo ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_199407364
en alweer gedoe het stopt gewoon niet :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')