abonnement Unibet Coolblue
pi_199424205
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199424239
:') Sorry, gewoon :') |:(

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199424312
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:02 schreef pullup het volgende:
:') Sorry, gewoon :') |:(

[ afbeelding ]
Jaaa vrijdag oppasdag van zijn ouders, daarom zal hij nu ook wel erbij zijn, voor de rest gezellie weer bij papa en mama thuis ;) Lees in de reacties dat al meer dat vermoeden hebben
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199424340
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:06 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Jaaa vrijdag oppasdag van zijn ouders, daarom zal hij nu ook wel erbij zijn, voor de rest gezellie weer bij papa en mama thuis ;) Lees in de reacties dat al meer dat vermoeden hebben
Oh even checken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199424410
quote:
Rare vergelijking botox of een beugel :?
Alsof je op je 30ste aan de botox moet?
En hoezo met een beugel al een week aan het vloeibare?
Snap even nu weinig van haar _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199424443
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:10 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Rare vergelijking botox of een beugel :?
Alsof je op je 30ste aan de botox moet?
En hoezo met een beugel al een week aan het vloeibare?
Snap even nu weinig van haar _O-
Onnavolgbaar voor mij

Schat wel in dat de Botox leveranciers een goede gaan hebben aan haar binnenkort
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199424520
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:07 schreef pullup het volgende:

[..]

Oh even checken
dit staat bij de laatste 2 foto's en heb al meer opmerkingen gelezen erover.

En grappig, Saskia en hij zijn beide bezig met in hun stories steeds spreuken/wijsheden te plaatsen, ja die je kan aanvullen op elkaar eigenlijk ook wel hahaha





quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 21:12 schreef pullup het volgende:

[..]

Onnavolgbaar voor mij

Schat wel in dat de Botox leveranciers een goede gaan hebben aan haar binnenkort
Ja die indruk heb ik ook wel :Y
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199424632
Ahhh jammer, ik kan de wijsheden van Saskia niet meer zien.

Ze plaatste gisteren iets in de trant van, niet alleen luisteren naar jezelf maar luister ook naar anderen.
Of zoiets.had ik het nu maar opgeslagen grrr _O-
En Jess is ook steeds bezig met spreuken :')

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199424733
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199430101
Jessie vraagt nu in zijn stories of mensen een kolfbaan (golfbaan) in de omgeving Doetinchem (ouders huis) aan hem willen doorgeven. Meneer weet zeker niet dat je dat allemaal op internet kan vinden, pfff golfbaan en Doetinchem ingeven geeft al diverse linkjes 🙄

[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 15-05-2021 11:54:35 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zaterdag 15 mei 2021 @ 13:04:16 #36
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_199431972
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 10:46 schreef DaniqueV het volgende:
Jessie vraagt nu in zijn stories of mensen een kolfbaan (golfbaan) in de omgeving Doetinchem (ouders huis) aan hem willen doorgeven. Meneer weet zeker niet dat je dat allemaal op internet kan vinden, pfff golfbaan en Doetinchem ingeven geeft al diverse linkjes 🙄
Ouders van Jessie zijn dus alweer verhuisd en nu naar een boerderij in Doetinchem?

Golfbaan in de omgeving Doetinchem.
https://www.leadingcourse(...)and/doetinchem/clubs
pi_199438140
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:04 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Ouders van Jessie zijn dus alweer verhuisd en nu naar een boerderij in Doetinchem?

Golfbaan in de omgeving Doetinchem.
https://www.leadingcourse(...)and/doetinchem/clubs
Ja in die regio wonen die ouders nu.

Dat bedoel ik, er zit zoveel , keuze zat voor hem. en nee hij kan spontaan niet meer zoeken op internet, alles om aandacht te vragen :X
Hoorde toevallig vorige week op mijn werk dat de Rosendaelsche golfclub een goede golfbaan is. Zie nu bij jouw link ook het hoge cijfer.

Jessie is weer gaan golfen in Keppel, daar was hij vorig jaar ook al eens samen met zijn vader

Ik zeg niets nu....



_O-

[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 15-05-2021 20:20:38 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zondag 16 mei 2021 @ 11:58:44 #38
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_199447959
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 20:14 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja in die regio wonen die ouders nu.

Dat bedoel ik, er zit zoveel , keuze zat voor hem. en nee hij kan spontaan niet meer zoeken op internet, alles om aandacht te vragen :X
Hoorde toevallig vorige week op mijn werk dat de Rosendaelsche golfclub een goede golfbaan is. Zie nu bij jouw link ook het hoge cijfer.

Jessie is weer gaan golfen in Keppel, daar was hij vorig jaar ook al eens samen met zijn vader

Ik zeg niets nu....

[ afbeelding ]

_O-
Nou mooie omgeving en wonen op een boerderij ook, zijn moeder heeft meerdere paarden, misschien wonen die nu ook op de boerderij. Dus Keppel was al een bekende omgeving voor Jessie en zijn vader, daar is zo te zien genoeg ruimte om te golfen.

Dank je wel voor de info.
pi_199450997
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 11:58 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Nou mooie omgeving en wonen op een boerderij ook, zijn moeder heeft meerdere paarden, misschien wonen die nu ook op de boerderij. Dus Keppel was al een bekende omgeving voor Jessie en zijn vader, daar is zo te zien genoeg ruimte om te golfen.

Dank je wel voor de info.
Ja is zeker mooie omgeving en het dorp waar ze wonen is klein en rustig, op een pannenkoekenhuis voor de deur na :9
En haar paarden heeft ze naar de boerderij gehaald, dat klopt.

Ja toen ze er nog niet lang woonde deelde Jessie filmpje/foto's dat hij met zijn vader in Keppel op de golfbaan waren. Heb dat onthouden omdat ik die regio zelf goed ken, altijd grappig dan om te kijken of je iets bekends terug ziet hahahaha



[ Bericht 2% gewijzigd door DaniqueV op 16-05-2021 15:04:44 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199458425
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199458457
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199458500
quote:
0s.gif Op zondag 16 mei 2021 20:55 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Nog even en ze is BLM -O-
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_199459524

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199459597
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199459615
Vanessie :B *O*

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199459713
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199459849
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199467692
Rowena, ruim 41 weken zwanger



Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_199477210
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_199493673
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')