abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199339030
Ik at eens een stuk Emmentaler kaas tussendoor. Moet zeggen dat het niet m'n favoriet was maar toen ik een slok koffie nam leek het de pure smaak van de anders vrij reguliere koffie wel een flinke boost te geven. Dus het was toch nog wel ergens goed voor.

Meer soortgelijke ervaringen?
pi_199339689
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Spellchecker zondag 9 mei 2021 @ 09:30:27 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199339726
Een beetje zwarte peper of een drupje balsamicoazijn op je aardbeien versterkt de smaak ervan, probeer het maar eens
pi_199339835
De smaak van sinaasappelsap nadat je je tanden hebt gepoetst :9~
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator zondag 9 mei 2021 @ 10:11:00 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199340103
Ik heb nog geen behoefte om gecremeerd te worden...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199340340
Zout is gewoon de bekendste smaakversterker. Vermoedelijk zal een klein snufje zout in de koffie hetzelfde effect hebben als de kaas.

Probeer van de zomer een keer watermeloen met een klein beetje zout. :)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_199340537
Watermeloen met olijf is ook lekker. Of met van die gevulde pepertjes.

Franse kaasjes met zoute popcorn.

Paprika chips op wit brood met boter.
pi_199340921
As geeft een verassend effect.
  zondag 9 mei 2021 @ 11:26:06 #10
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_199341083
quote:
1s.gif Op zondag 9 mei 2021 11:11 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
As geeft een verassend effect.
Ja zeker een lauw biertje met lekker wat as en een filter erin.