abonnement Unibet Coolblue
pi_199337339
Oké, ik doe m'n best om het zo duidelijk mogelijk uit te leggen...

Nieuwe laptop (HP, Windows 10) en ik ben zo lomp geweest om OneDrive aan te zetten :X
Heb er nog niks anders dan ruzie mee gehad, dus ik wil er zo snel mogelijk vanaf, en ook echt helemaal.

Nu het probleem: mijn persoonlijke mappen Afbeeldingen, Bureaublad en Documents hebben als locatie "C:\Users\naam\OneDrive" en die kan ik niet wijzigen. Zodra ik dat probeer, krijg ik de melding:
"Kan de map niet verplaatsen omdat er een map op dezelfde locatie bevindt die niet kan worden omgeleid. Toegang is geweigerd."

Iemand een idee wat hier aan te doen is? :?

Heb de OneDrive map al verwijderd, OneDrive als app geheel verwijderd, de optie 'Unlink this PC' al geprobeerd, maar echt niks werkt...
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 9 mei 2021 @ 07:18:06 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199339065
Je kan het ook in het windows register aanpassen. Meer informatie in de onderstaande link.

https://support.microsoft(...)1d-27ec-62c9aaccd720
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199341175
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 07:18 schreef Megumi het volgende:
Je kan het ook in het windows register aanpassen. Meer informatie in de onderstaande link.

https://support.microsoft(...)1d-27ec-62c9aaccd720
Oke, zulke dingen vind ik dus doodeng om te doen hè :') maar het is gelukt! *G*
Die pagina van Microsoft is wel heel erg slecht vertaald trouwens :X

Nu het volgende probleem: nu kan ik m'n OneDrive map (die dus steeds opnieuw aangemaakt werd :( ) niet meer verwijderen, omdat daar een map van McAfee in zit die niet zomaar verwijderd mag worden ('McAfee Kluizen').

Da's dus het volgende stuk ongevraagde software wat denkt te kunnen bepalen wat ik met m'n eigen computer doe. Dit is toch om gestoord van te worden, of ligt dat aan mij? |:(


Edit: never mind, het is al gelukt :')

[ Bericht 4% gewijzigd door twist02 op 09-05-2021 12:16:02 ]
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 9 mei 2021 @ 14:32:58 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199343476
Tip gebruik een programma wat ook een image maakt van je OS dan eerst een backup maken en klooien en als het fout gaat de boel weer terug zetten. Maar in de link was ook aangegeven hoe je een back-up kan maken van het register. Tweede tip lees alles eerst rustig door en ga dan pas aan de slag. Geeft je ook wat ruimte om wat bij te zoeken op zaken die je wellicht wat wat minder snapt. En ook binnen dit topic dan kan posten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Megumi op 09-05-2021 14:39:52 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')