quote:Ik post wanneer ik zin heb en tijd overheb. Ik ben niet een kloon. Ik weet niet waar deze mensen het allemaal vandaan halen. Maar ik vermoed dat het best geestig is. Maar ook lastig. Ryan3 lijkt mij een vrij geschikte gebruiker, maar ik verschil op de meest belangrijke punten met hem van mening. Dat hij denkt dat ik geen Vlaming ben is ook koddig. Verder wil ik hem vriendelijk verzoeken om zijn obsessie met mij op te schorten.
Op dinsdag 28 januari 2003 20:59 schreef Fogerty het volgende:
Er is zeker niemand bereid een overzicht te maken van de tijden waarop Staal doorgaans post, en dergelijke?
Ik ben daartoe inderdaad niet bereid
quote:Staat U me toe, Staal, wie of wat U ook bent. Maar dit is in mijn ogen toch echt een meelijwekkend staaltje van loze ontkenningen. Zo simpel komt U er niet vanaf...
Op dinsdag 28 januari 2003 21:50 schreef Staal het volgende:[..]
Ik post wanneer ik zin heb en tijd overheb. Ik ben niet een kloon. Ik weet niet waar deze mensen het allemaal vandaan halen. Maar ik vermoed dat het best geestig is. Maar ook lastig. Ryan3 lijkt mij een vrij geschikte gebruiker, maar ik verschil op de meest belangrijke punten met hem van mening. Dat hij denkt dat ik geen Vlaming ben is ook koddig. Verder wil ik hem vriendelijk verzoeken om zijn obsessie met mij op te schorten.
Waar zouden we met de Westerse beschaving zijn indien een verdachte slechts door ontkennend te antwoorden op de vraag of hij de schuldige is zijn straf kan ontlopen...? Bewijzen, man, bewijzen, dat is wat onze rechtsstaat groot heeft gemaakt.
En tussen alle grap en grol daag ik U nu dus uit om maar eens te bewijzen dat U GÈÈN kloon bent van Ryan3... Niet dat ik door onze overijverige amateur speurneus OllieA (heeft hij niets beters te doen...?) ben overgehaald om idd te geloven dat U een figment ben van uitgerekend mijn imagination, verre van dat, maar gewoon als celbrale excercitie...
U bent er, en ik zet naar goed VVD gebruik een fles wijn op (U stemde toch VVD, is het niet?), dat U niet eens in staat bent om te bewijzen dat U ik niet ben... Dus kom op... Aaaaaaan het werk...
(Overigens daagt het me nu dat OllieA ook wel eens de perp kan zijn...)
quote:Moet dat niet andersom?
Op woensdag 29 januari 2003 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
Waar zouden we met de Westerse beschaving zijn indien een verdachte slechts door ontkennend te antwoorden op de vraag of hij de schuldige is zijn straf kan ontlopen...? Bewijzen, man, bewijzen, dat is wat onze rechtsstaat groot heeft gemaakt.
quote:Wat moet andersom?
Op woensdag 29 januari 2003 15:03 schreef beeer het volgende:[..]
Moet dat niet andersom?
quote:Dat de aanklager de schuld van de verdachte moet bewijzen in plaats van dat de verdachte zijn onschuld moet bewijzen.
Op woensdag 29 januari 2003 15:04 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Wat moet andersom?
Dat tweede is zoiets als de hekserij-aanklachten in de middeleeuwen. Dat was niet bepaald het voorbeeld van een rechtstaat.
quote:De Clonebusters zijn tot de onweerlegbare conclusie gekomen dat Staal een kloon is, een kloon van de heer Ryan3 zelf.
Op maandag 27 januari 2003 19:49 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Je zou er versteld van staan hoeveel mensen die een account op Fok! kunnen aanmaken, ook een kloon kunnen maken. Het is wonderbaarlijk, mijn waarde Ryan.
Maar zij niet getreurd. Het is altijd mogelijk om Koekepan en mij in te huren om eens wat dieper op deze materie in te gaan. De Clonebusters staan voor U klaar.
.
Je kunt nog zoveel tegenspartelen, Ryan3, maar je zult ons niet meer overtuigen van het tegendeel. Het onderzoek (dat ik zonder schroom geniaal wil noemen) is absoluut onfeilbaar.
quote:Mijn complimenten, Ryan3!
Op woensdag 29 januari 2003 14:57 schreef Ryan3 het volgende:
En tussen alle grap en grol daag ik U nu dus uit om maar eens te bewijzen dat U GÈÈN kloon bent van Ryan3... Niet dat ik door onze overijverige amateur speurneus OllieA (heeft hij niets beters te doen...?) ben overgehaald om idd te geloven dat U een figment ben van uitgerekend mijn imagination, verre van dat, maar gewoon als celbrale excercitie...U bent er, en ik zet naar goed VVD gebruik een fles wijn op (U stemde toch VVD, is het niet?), dat U niet eens in staat bent om te bewijzen dat U ik niet ben... Dus kom op... Aaaaaaan het werk...
quote:Ik wil bewijzen op tafel.
Op woensdag 29 januari 2003 15:13 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
De Clonebusters zijn tot de onweerlegbare conclusie gekomen dat Staal een kloon is, een kloon van de heer Ryan3 zelf.
Je kunt nog zoveel tegenspartelen, Ryan3, maar je zult ons niet meer overtuigen van het tegendeel. Het onderzoek (dat ik zonder schroom geniaal wil noemen) is absoluut onfeilbaar.
quote:Dat zal helaas niet gaan. Laten we zeggen dat de procedure, hoewel uiterst succesvol, niet geheel legaal is.
Op woensdag 29 januari 2003 15:16 schreef beeer het volgende:[..]
Ik wil bewijzen op tafel.
Er is eigenlijk maar 1 bewijs dat nog ontbreekt: filmopnamen van Ryan die posts van Staal loopt te typen.
Verder is de zaak rond.
quote:Sorry hoor dan wil ik toch echt boter bij de vis. Want het is niet ZO, Vlens... Ik was mijn handen in onschuld...
Op woensdag 29 januari 2003 15:21 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Dat zal helaas niet gaan. Laten we zeggen dat de procedure, hoewel uiterst succesvol, niet geheel legaal is.
.
Er is eigenlijk maar 1 bewijs dat nog ontbreekt: filmopnamen van Ryan die posts van Staal loopt te typen.
Verder is de zaak rond.
quote:Totaal niet overtuigend.
Op woensdag 29 januari 2003 15:21 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Dat zal helaas niet gaan. Laten we zeggen dat de procedure, hoewel uiterst succesvol, niet geheel legaal is.
.
Verder is de zaak rond.
quote:Kwestie van de bewijslast omdraaien...
Op woensdag 29 januari 2003 15:06 schreef beeer het volgende:[..]
Dat de aanklager de schuld van de verdachte moet bewijzen in plaats van dat de verdachte zijn onschuld moet bewijzen.
Dat tweede is zoiets als de hekserij-aanklachten in de middeleeuwen. Dat was niet bepaald het voorbeeld van een rechtstaat.
quote:Als ik het maar zeker weet Beer. Ik heb er in het geheel geen belang bij om het op het forum te bewijzen.
Op woensdag 29 januari 2003 15:25 schreef beeer het volgende:[..]
Totaal niet overtuigend.
Ryan weet wel dat ik gelijk heb. Dat is voldoende.
quote:Idd. Ze gebruiken hun autoriteit als zelfbenoemde genieën als argument. Dit is eik. een klassieke drogreden.
Op woensdag 29 januari 2003 15:25 schreef beeer het volgende:[..]
Totaal niet overtuigend.
quote:Nee, want dat vorige trucje was niet moeilijk, noch geniaal... Iemands naam zien op een chat, even tel.no. opzoeken op internet en dan bellen... Kan ik ook. Dit ie andere koek, mien jong, zoals ons aller Faat zou zeggen...
Op woensdag 29 januari 2003 15:26 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Als ik het maar zeker weet Beer. Ik heb er in het geheel geen belang bij om het op het forum te bewijzen.
.
Ryan weet wel dat ik gelijk heb. Dat is voldoende.
quote:Het bewijs is zo alomvattend en overtuigend, Ryan, dat er van mij nu wel een slotje op dit topic mag.
Op woensdag 29 januari 2003 15:28 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Idd. Ze gebruiken hun autoriteit als zelfbenoemde genieën als argument. Dit is eik. een klassieke drogreden.
Mij zul je in dit topic iig. niet meer zien reageren. Er zijn meer kloons die gevangen moeten worden.
.
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:17 schreef RaisinGirl het volgende:
Maar de regel is ook dat wie stelt, bewijst. En als je stelt iemand te zijn, Staal dus in dit geval, dan moet je die identiteit aan kunnen tonen. Als je bovendien weigert mee te werken bij de vaststelling van je identiteit, dan wordt dit tegen je gebruikt en is je verhaal al bij voorbaat ongeloofwaardig.
quote:Dat vind ik dan inconsequent... Ik heb de Clonebusters ingehuurd om wat te bewijzen en ze bewijzen het niet...
Op woensdag 29 januari 2003 15:31 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Het bewijs is zo alomvattend en overtuigend, Ryan, dat er van mij nu wel een slotje op dit topic mag.
Mij zul je in dit topic iig. niet meer zien reageren. Er zijn meer kloons die gevangen moeten worden.
.
quote:Met alleen een naam kom je toch echt niet ver hoor, Ryan.
Op woensdag 29 januari 2003 15:30 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Nee, want dat vorige trucje was niet moeilijk, noch geniaal... Iemands naam zien op een chat, even tel.no. opzoeken op internet en dan bellen... Kan ik ook. Dit ie andere koek, mien jong, zoals ons aller Faat zou zeggen...
Maar er is ook nooit gepretendeerd dat dat geniaal zou zijn. Voor ons is dat echt een monkeytrick.
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 15:31 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Het bewijs is zo alomvattend en overtuigend, Ryan, dat er van mij nu wel een slotje op dit topic mag.
Mij zul je in deze topic iig. niet meer zien reageren. Er zijn meer kloons die gevangen moeten worden.
.
quote:Dat bewijst toch niets? In de zaak Staal heeft ie toch ook niets bewezen...?
Op woensdag 29 januari 2003 15:33 schreef beeer het volgende:[..]
quote:Te vroeg KP, te vroeg... Ik moet nog wat werk doen eik. En boodschapjes. Misschien vanavond, misschien ook niet... En jij gelooft Vlens toch zeker ook niet?
Op woensdag 29 januari 2003 15:34 schreef KP het volgende:[..]
Kom maar naar #jeweetwel.
quote:Ik kom daar wel naar toe ja, alleen meeten jullie nooit en staat m'n agenda redelijk vol...
Op woensdag 29 januari 2003 15:33 schreef zodiakk het volgende:
Ik zie in dit topic echt een nieuwe manifestatie van Ryan3's "Ik kom ècht wel naar de #filosofiemeeting hoor!"-eigenschap in zijn eigen ontkenningen.
quote:Sta op en vecht als een man, Ryan!
Op woensdag 29 januari 2003 15:40 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Te vroeg KP, te vroeg... Ik moet nog wat werk doen eik. En boodschapjes. Misschien vanavond, misschien ook niet... En jij gelooft Vlens toch zeker ook niet?
Ben je niet mans genoeg om het bewijs in ontvangst te nemen?
En als er 1 mens op de titel onfeilbaarheid aanspraak zou mogen maken, dan zou het Vlens zijn. Ik geloof hem ook in deze kwestie volledig. Daarnaast is het bewijs gewoon overweldigend.
.
quote:Waarom denk je dat Vlens ze niet op tafel gooit?
Op woensdag 29 januari 2003 15:45 schreef beeer het volgende:
Illegaal verkregen bewijzen zijn niet rechtsgeldig. Sterker nog, u kunt er zelf voor veroordeeld worden.
quote:Jawel, natuurlijk. Als de veronderstelling ook daadwerkelijk zou kloppen. Maar het is toch logisch dat ik, omdat ik weet dat ik Staal niet ben (waarom open ik er NB een topic over...?), de bewijzen niet erg hoog aansla... Wat jullie denken te weten daarvan weet ik dat het niet klopt...
Op woensdag 29 januari 2003 15:42 schreef KP het volgende:[..]
Sta op en vecht als een man, Ryan!
Ben je niet mans genoeg om het bewijs in ontvangst te nemen?
quote:Jij gelooft dus...?
En als er 1 mens op de titel onfeilbaarheid aanspraak zou mogen maken, dan zou het Vlens zijn. Ik geloof hem ook in deze kwestie volledig. Daarnaast is het bewijs gewoon overweldigend..
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 29-01-2003 15:51]
quote:De illegaliteit van de bewijzen zegt in ieder geval niets over het waarheidsgehalte van de bewijzen. En daar gaat het hier om lijkt me.
Op woensdag 29 januari 2003 15:45 schreef beeer het volgende:
Illegaal verkregen bewijzen zijn niet rechtsgeldig. Sterker nog, u kunt er zelf voor veroordeeld worden.
quote:Omdat hij ze niet heeft en een smoes heeft verzonnen om dat te verbergen. Of hij is gewoon niet mans genoeg om ze voor te leggen.
Op woensdag 29 januari 2003 15:46 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:[..]
Waarom denk je dat Vlens ze niet op tafel gooit?
quote:Zou Vlens aan het hacken zijn of zo?
Op woensdag 29 januari 2003 15:46 schreef De_Gelaarsde_Kat het volgende:[..]
Waarom denk je dat Vlens ze niet op tafel gooit?
quote:Goeie gedachtegang. Het riekt naar een canard.
Op woensdag 29 januari 2003 15:49 schreef beeer het volgende:[..]
Omdat hij ze niet heeft en een smoes heeft verzonnen om dat te verbergen. Of hij is gewoon niet mans genoeg om ze voor te leggen.
quote:Ik ken Vlens een beetje en ik weet dat hij de bewijzen graag aan Ryan zou overhandigen als hij in #jeweetwel zou komen.
Op woensdag 29 januari 2003 15:49 schreef beeer het volgende:[..]
Omdat hij ze niet heeft en een smoes heeft verzonnen om dat te verbergen. Of hij is gewoon niet mans genoeg om ze voor te leggen.
quote:Om daar vevolgens in elkaar geknuppeld te worden door een bende #jeweetwels. Die man is niet compleet op zijn achterhoofd gevallen hoor.
Op woensdag 29 januari 2003 15:51 schreef I.R.Elephant het volgende:[..]
Ik ken Vlens een beetje en ik weet dat hij de bewijzen graag aan Ryan zou overhandigen als hij in #jeweetwel zou komen.
quote:Jij bent zelf een kloon van Vlens, KP of uiteraard IR Raboon. Want hoezo gebruik je het woord #jeweetwel, IR Elephant?
Op woensdag 29 januari 2003 15:51 schreef I.R.Elephant het volgende:[..]
Ik ken Vlens een beetje en ik weet dat hij de bewijzen graag aan Ryan zou overhandigen als hij in #jeweetwel zou komen.
quote:Ik mag jou wel. Het is alleen zonde dat je denkt dat het deze topic is...
Op woensdag 29 januari 2003 15:53 schreef beeer het volgende:[..]
Om daar vevolgens in elkaar geknuppeld te worden door een bende #jeweetwels. Die man is niet compleet op zijn achterhoofd gevallen hoor.
quote:Omdat ik er regelmatig kom?
Op woensdag 29 januari 2003 15:53 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Jij bent zelf een kloon van Vlens, KP of uiteraard IR Raboon. Want hoezo gebruik je het woord #jeweetwel, IR Elephant?
quote:Als wie? Als IR, Vlens of KP?
Op woensdag 29 januari 2003 15:55 schreef I.R.Elephant het volgende:[..]
Omdat ik er regelmatig kom?
quote:Dat zou slechts informatie opleveren die we al hebben, Ryan.
Op woensdag 29 januari 2003 15:56 schreef Ryan3 het volgende:
Ik weet trouwens de oplossing. We vragen het aan golfer of Yvonne... Deze mensen kunnen aan de emailaccounts komen... Goeie zaak KP, Vlens...?
quote:Welke topic?
Op woensdag 29 januari 2003 15:54 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik mag jou wel. Het is alleen zonde dat je denkt dat het deze topic is...
quote:Weet je niet KP, weet je niet. Yvonne en golfer zijn hier part noch deel aan dus kunnen ons vertellen of Staal en Ryan3 dezelfde IP-nummers hebben.
Op woensdag 29 januari 2003 15:58 schreef KP het volgende:[..]
Dat zou slechts informatie opleveren die we al hebben, Ryan.
quote:Ik ben momenteel ook in #jeweetwel en ik ben best lief hoor.
Op woensdag 29 januari 2003 15:53 schreef beeer het volgende:[..]
Om daar vevolgens in elkaar geknuppeld te worden door een bende #jeweetwels. Die man is niet compleet op zijn achterhoofd gevallen hoor.
quote:Jij gelooft die gasten ook al RG? Niet jij ook al hè? (Zonder gekheid, ik zit mijn tijd te verlummelen, ik moet wat gaan doen...)
Op woensdag 29 januari 2003 16:02 schreef RaisinGirl het volgende:[..]
Ik ben momenteel ook in #jeweetwel en ik ben best lief hoor.
.
quote:Vlens is een hacker dus...?
Op woensdag 29 januari 2003 16:03 schreef KP het volgende:[..]
!
Alsof Vlens dat niet kan.
quote:Die benaming zou hij niet erg op prijs stellen denk ik.
Op woensdag 29 januari 2003 16:05 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Vlens is een hacker dus...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |