Jaaaaa en dat Davey Keys dan "hun" liedje moet spelen maar per ongeluk dat van Monique inzetquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:06 schreef herverwijderd het volgende:
Neeee, zo snel al? Ik had gehoopt dat hij er in elk geval nog een aanzoek in kon proppen voor het uit zou gaan.
En dit zeg je nuquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:27 schreef letmehearyouscream het volgende:
Paar dagen geleden ging al het gerucht dat het uit was, omdat André liever vrienden wilde zijn.
Als Mo hem teug neemt is ze knettergek.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:01 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje, moet hij weer met hangende pootjes naar Mo
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Nou Mo, ga de boel maar ontharen want Dreetje komt weer thuis.
Ja, ik heb totaal verzaakt. Ik heb de onterecht aanname gedaan dat de bron toch onbetrouwbaar was maar die argumentatie slaat nergens op in SHO. Daar is de onderbuik zelfs een goede bron.quote:
Plausibele verklaring, het is je vergeven.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:16 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, ik heb totaal verzaakt. Ik heb de onterecht aanname gedaan dat de bron toch onbetrouwbaar was maar die argumentatie slaat nergens op in SHO. Daar is de onderbuik zelfs een goede bron.
Excuses.
Ik denk dat hij een flinke teug neemt jaquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als Mo hem teug neemt is ze knettergek.
Laat dat maar aan Antwee overquote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als Mo hem teug neemt is ze knettergek.
Ken jij Sarah?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 19:38 schreef SilverEyes het volgende:
En mocht het nog niet uit zijn, dan straks als er weer kan worden opgetreden en Antwee weer weken de hort op is tot vroeg in de ochtend. Heb zo'n idee dat Sarah dat niet gaat trekken, hem gaat claimen en dan is Antwee weg.
quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:08 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is er eigenlijk iemand die denkt dat Mo hem terug zou nemen?
Ik zou niet heel erg verbaasd zijn eerlijk gezegd. Al hoop ik dat ze beter weet inmiddels.quote:
Als ze slim is doet ze het niet .quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:08 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja doet ze wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:08 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:08 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja die zag ik ook. Ik dacht nog waar zit ik nou naar te kijkenquote:Op dinsdag 11 mei 2021 18:39 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Of ze nog samen zijn weet ik niet.
Ik zag gisteren een filmpje van Sarah nadat haar nep haar erin zat. Daar deed ze zo kinderachtig en het gezicht van André zei genoeg. Ik had toen het idee dit trekt André niet lang.
Moet ik haar gaan volgen om het te kunnen zien? Of mist mijn insta wat?quote:Op dinsdag 11 mei 2021 20:30 schreef shomila het volgende:
[..]
Ja die zag ik ook. Ik dacht nog waar zit ik nou naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |