abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 mei 2021 @ 19:51:31 #126
13309 nostra
ask why
pi_199334718
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:16 schreef Confetti het volgende:
Ik las ook dat de EU net zoveel vaccins onderling heeft verdeeld als heeft geëxporteerd. Zo'n 200 miljoen naar buiten de EU verscheept dus
"De EU" exporteert niets natuurlijk; dat doen fabrikanten, die allemaal hun eigenaren hebben, zoals ons "eigen" Janssen/Crucell gewoon van JNJ is.

Wat je duidelijk ziet is dat de EU in dit soort situaties een ambtelijke, politieke unie is zonder een inherente drang om te moeten presteren en zonder directe afrekenmomenten om daar bij falen voor te moeten betalen. Je stuurt een club ambtenaren naar Astra; die sluiten feitelijk een kutcontract af en achteraf kan De Jonge dan roepen dat Astra toch wel een wat vervelende tegenpartij is bij het leveren van haar prestaties. Het is allemaal van een schattig naïef niveau.

Hoe je dat naar de toekomst toe dan oplost is wat mij betreft de belangrijkste vraag. Je moet de rol van de EU juist upgraden wat mij betreft, maar hoe dat dan precies materialiseert is erg ingewikkeld.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 8 mei 2021 @ 19:56:22 #127
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199334778
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:41 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Als ze geen testsamenleving willen dan moeten ze allemaal tegenstemmen, dat doen ze niet, DUS zijn ze ervoor
Je praat al net zo als Rutte en De Jonge die telkens kwelen "we willen dit ook niet, maar het virus dwingt ons om deze maatregelen te nemen"
Dat is populistisch gelul, een virus dwingt niets af
Politici dwingen iets af

In de VS kan alles gewoon open zonder sneltest circus, vorig jaar kon dat in Nederland ook
Dus kan het NU ook
En dat 'tijdelijke' waar jij steeds over door dramt, daar koop ik niets voor
De avondklok zou er ook maar voor 10 dagen zijn weet je nog ?, uiteindelijk heeft dat 3 maand geduurd
In Belgie is ie er sinds deze week vanaf, ze hadden hem vanaf half Oktober....
In Belgie moest je toen ook buiten een mondkapje dragen, volstrekte waanzin
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07/29/antwerpse-maatregelen/
[..]

In een peloton op een racefiets een masker dragen 8)7
[..]

Blijf jij maar lekker naief geloven dat het allemaal tijdelijk is
Tuurlijk, het kan er straks allemaal even af zijn, maar let maar op, ze maken het straks zo onderdeel van de Wet Publieke Gezondheid
En dan trekken ze het weer uit de kast voor Covid-23 ofzo
Dan is het al onderdeel van een wet, en dan is er geen toestemming meer nodig
Een minister kan dan zo eigenhandig het testen weer in werking stellen
hoe is het met de testsamenleving/paspoort in andere landen gesteld?
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 19:58:21 #128
236264 crew  capricia
pi_199334805
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:16 schreef Confetti het volgende:
Ik las ook dat de EU net zoveel vaccins onderling heeft verdeeld als heeft geëxporteerd. Zo'n 200 miljoen naar buiten de EU verscheept dus :')

Wat was dat een catastrofale blunder van De Jonge en de regering zeg om achter die waanzinnige Merkel aan te lopen. Wij konden makkelijk het Israel van de EU zijn.
De EU is de een van de weinige die exporteert. In de VS is dat bij wet nu verboden.
En net als hier houden ze dus vaccins over. :{

Ik heb geen moeite met export.

Deze pandemie kun je alleen oplossen als je het overal doet.
Definitely not CIA
  zaterdag 8 mei 2021 @ 20:24:19 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199335083
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:58 schreef capricia het volgende:

[..]

De EU is de een van de weinige die exporteert. In de VS is dat bij wet nu verboden.
En net als hier houden ze dus vaccins over. :{

Ik heb geen moeite met export.

Deze pandemie kun je alleen oplossen als je het overal doet.
Oplossen gebeurt ook wel, maar het is natuurlijk politiek en economisch wel handig om invloed te hebben op de volgorde en snelheid van overal oplossen.

Niet ethisch, maar qua macht wel een kans
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 20:28:42 #130
236264 crew  capricia
pi_199335142
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Oplossen gebeurt ook wel, maar het is natuurlijk politiek en economisch wel handig om invloed te hebben op de volgorde en snelheid van overal oplossen.

Niet ethisch, maar qua macht wel een kans
Dan doen Rusland en China het beter. Die exporteren alles.
Definitely not CIA
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 20:31:16 #131
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199335167
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan doen Rusland en China het beter. Die exporteren alles.
De Russen willen geen vaccin (5% gevaccineerd) dus dan moet je wat met al die geproduceerde vaccins ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 20:32:55 #132
236264 crew  capricia
pi_199335190
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De Russen willen geen vaccin (5% gevaccineerd) dus dan moet je wat met al die geproduceerde vaccins ;)
En China heeft een zero covid strategie. Dus die bevolking snapt niet dat ze een vaccin moeten nemen.
Definitely not CIA
  zaterdag 8 mei 2021 @ 20:33:10 #133
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199335193
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 18:48 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Klets niet man
Je moet niet kijken naar bevolkingsdichtheid, maar naar urbanisatiegraad (verstedelijking), dat is zowat vergelijkbaar met Nederland
Ja, Zweden heeft grote stukken bos, maar daar woont dan ook niemand
Ze klitten allemaal bij elkaar in steden en grotere dorpen

En Verenigde Staten ?
In het dichtbevolkte New York City zijn de winkels deze winter niet meer dicht geweest hoor
Buiten eten kan en kon ook gewoon in New York City, ja ook in de winter deden ze dat.
Tent erover heen, terrasverwarming
[..]

Nee, mensen moeten zoveel mogelijk kopen bij de lokale middenstand en niet alles online kopen
[..]

Heb jij er een bron voor dat er meer besmettingen ontstaan in winkels ?
En dat de winkels zonder restricties open zijn, dat is natuurlijk onzin, want de 1,5m is er nog steeds en mondluiers zijn verplicht. Dus hoeze 'zonder restricties' ?
[..]

Gelukkig heeft de overheid nog niet zo`n enorme hekel aan het MKB en winkels als jij
Volgens mij hebben Amazon, Bol.com en Coolblue het afgelopen jaar al genoeg verdiend hoor
Webwinkels als Amazon, Bol.com en Coolblue zorgen ervoor dat mensen thuis kunnen blijven, doordat deze winkels er wel voor zorgen dat je coronaproof tijdens zware lockdowns waarbij je je huis niet uit mag aan een nieuwe televisie, laptop of Nintendo Switch kan komen. Als mensen wel de mogelijkheid hebben om bij Amazon, Bol.com en Coolblue een nieuwe televisie, laptop of Nintendo Switch kunnen kopen, dan zijn ze meer gemotiveerd om thuis te blijven, omdat ze zich thuis meer kunnen vermaken met een nieuwe televisie, laptop of Nintendo Switch.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 20:36:36 #134
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199335244
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:33 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]

Geen haast hoor jongens, rustig aan.
Ik hoop dat ik in ieder geval nog in september nog op vakantie kan, met of zonder vaccinatiepas. Ik ben jong en gezond, dus krijg pas waarschijnlijk begin juli de eerste prik. In oktober kan ik geen vrij krijgen van werk, vanwege druktes en vanaf november wordt het al om 16:30 donker en dat vind ik niet prettig.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 20:39:31 #135
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199335286
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:03 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Alles is mogelijk
We kunnen ook mensen die besmet zijn opsluiten in kampen of ter plekke neerschieten zodat ze de besmetting niet meer verspreiden
Maar waarom overdrijven met maatregelen als het niet nodig is ?

Laat die Belgen en Duitsers alsjeblieft massaal komen, dan kunnen die winkeliers nog wat verloren omzet terug verdienen
De Duitsers en Belgen kunnen pas komen als in Nederland de situatie onder controle is, dat zou niet eerder dan begin juli zijn. Nu zijn ze nog ongewenst.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:01:21 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199335554
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:32 schreef capricia het volgende:

[..]

En China heeft een zero covid strategie. Dus die bevolking snapt niet dat ze een vaccin moeten nemen.
En heeft sowieso niet zo gek veel te willen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:02:02 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199335563
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:36 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik in ieder geval nog in september nog op vakantie kan, met of zonder vaccinatiepas. Ik ben jong en gezond, dus krijg pas waarschijnlijk begin juli de eerste prik. In oktober kan ik geen vrij krijgen van werk, vanwege druktes en vanaf november wordt het al om 16:30 donker en dat vind ik niet prettig.
September 2024 ben je de eerste
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:11:42 #138
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199335712
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:02 schreef Molo het volgende:

[..]

September 2024 ben je de eerste
Ja doei
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 21:12:15 #139
236264 crew  capricia
pi_199335721
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:01 schreef Molo het volgende:

[..]

En heeft sowieso niet zo gek veel te willen
Nou Ja
Eigenlijk wel.
De mensen halen het vaccin daar gewoon niet.
En waarom zouden ze? China heeft geen covid. Of doet doodleuk een stad a 27 miljoen in quarantaine. Dus het vaccin is daar geen noodzaak voor de burgers.
Definitely not CIA
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:13:00 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199335734
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:12 schreef capricia het volgende:

[..]

Nou Ja
Eigenlijk wel.
De mensen halen het vaccin daar gewoon niet.
En waarom zouden ze? China heeft geen covid. Of doet doodleuk een stad a 27 miljoen in quarantaine. Dus het vaccin is daar geen noodzaak voor de burgers.
Krijgen ze het wel aangeboden?

Weet ik oprecht gewoon niet hoor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 21:15:29 #141
236264 crew  capricia
pi_199335769
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Krijgen ze het wel aangeboden?

Weet ik oprecht gewoon niet hoor
Ja. Volgens mij wel.
Maar er is daar geen corona. zero covid strategie. Dus voor de burgers geen noodzaak om het vaccin te halen.
Dat is een keerzijde van zero covid
Definitely not CIA
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:16:33 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199335785
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Volgens mij wel.
Maar er is daar geen corona. zero covid strategie. Dus voor de burgers geen noodzaak om het vaccin te halen.
Dat is een keerzijde van zero covid
Ja idd. Snap ik ook wel, waarom zou je je vaccineren tegen iets wat er niet is.

True
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 21:20:24 #143
236264 crew  capricia
pi_199335838
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja idd. Snap ik ook wel, waarom zou je je vaccineren tegen iets wat er niet is.

True
Idd.
Plus gezond wantrouwen tegenover de overheid.. Chinezen nemen dat vaccin niet.
Er is daar ook geen covid meer. Door de zero covid strategie.
Keerzijde.
Definitely not CIA
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:26:28 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199335931
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Idd.
Plus gezond wantrouwen tegenover de overheid.. Chinezen nemen dat vaccin niet.
Er is daar ook geen covid meer. Door de zero covid strategie.
Keerzijde.
En gros van de Chinezen kan of hoeft of wil ook niet naar andere landen

Tsja dan valt dat ook af als reden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199336047
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:45 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me dan ook wel handig _O-
Jep, maar stel jezelf de vraag: waar is een land als china beter mee af, de snelle groei en betere leefomstandigheden die ze nu hebben, dingen als hsl treinen van wereldklasse aanleggen in 12 jaar enzo, of een democratie met 50+ minderheden die gegarandeerd binnen 20 jaar weer tot de zoveelste burgeroorlog leid en verzuipt in inefficiëntie? Niet elk systeem werkt in elk land...
#WeesGeenWhales
pi_199336150
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:33 schreef Erno-BE het volgende:Webwinkels als Amazon, Bol.com en Coolblue zorgen ervoor dat mensen thuis kunnen blijven, doordat deze winkels er wel voor zorgen dat je coronaproof tijdens zware lockdowns waarbij je je huis niet uit mag aan een nieuwe televisie, laptop of Nintendo Switch kan komen
Nee, webwinkels als Amazon, Bol.com en Coolblue zorgen ervoor dat de middenstand naar de kloten gaat en dat straten dichtslibben met bestelbusjes

Als je niet het onzinnige, niet werkende, disproportionele instrument van een lockdown gebruikt, dan hoeven mensen ook niet online te kopen...
quote:
Als mensen wel de mogelijkheid hebben om bij Amazon, Bol.com en Coolblue een nieuwe televisie, laptop of Nintendo Switch kunnen kopen, dan zijn ze meer gemotiveerd om thuis te blijven, omdat ze zich thuis meer kunnen vermaken met een nieuwe televisie, laptop of Nintendo Switch.
Kerel, wat ben jij naief
Jij denkt dat mensen het wel eens zijn met het afpakken van vrijheden en rechte omdat ze in staat zijn om online een nieuwe televisie, laptop of Nintendo Switch. te kopen :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 20:39 schreef Erno-BE het volgende:
De Duitsers en Belgen kunnen pas komen als in Nederland de situatie onder controle is, dat zou niet eerder dan begin juli zijn. Nu zijn ze nog ongewenst.
Hoezo niet onder controle ?
Er liggen nog geen 2500 mensen in het ziekenhuis met Covid op 17,5 miljoen inwoners, er is amper oversterfte, de winkels en terrassen zijn open

Wat is er niet onder controle dan ?

Belgen en Duitsers geven geld uit in Nederlandse winkels, dus dat is zeer gewenst
pi_199336213
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:41 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Als ze geen testsamenleving willen dan moeten ze allemaal tegenstemmen, dat doen ze niet, DUS zijn ze ervoor
Je praat al net zo als Rutte en De Jonge die telkens kwelen "we willen dit ook niet, maar het virus dwingt ons om deze maatregelen te nemen"
Dat is populistisch gelul, een virus dwingt niets af
Politici dwingen iets af

In de VS kan alles gewoon open zonder sneltest circus, vorig jaar kon dat in Nederland ook
Dus kan het NU ook
En dat 'tijdelijke' waar jij steeds over door dramt, daar koop ik niets voor
De avondklok zou er ook maar voor 10 dagen zijn weet je nog ?, uiteindelijk heeft dat 3 maand geduurd
In Belgie is ie er sinds deze week vanaf, ze hadden hem vanaf half Oktober....
In Belgie moest je toen ook buiten een mondkapje dragen, volstrekte waanzin
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/07/29/antwerpse-maatregelen/
[..]

In een peloton op een racefiets een masker dragen 8)7
[..]

Blijf jij maar lekker naief geloven dat het allemaal tijdelijk is
Tuurlijk, het kan er straks allemaal even af zijn, maar let maar op, ze maken het straks zo onderdeel van de Wet Publieke Gezondheid
En dan trekken ze het weer uit de kast voor Covid-23 ofzo
Dan is het al onderdeel van een wet, en dan is er geen toestemming meer nodig
Een minister kan dan zo eigenhandig het testen weer in werking stellen
"Tuurlijk, het kan er straks allemaal even af zijn"

Dan is het dus tijdelijk. Dan hebben we dus gewoon onze vrijheid en leven weer terug.

"En dan trekken ze het weer uit de kast voor Covid-23 ofzo"

Ik denk idd dat in het onwaarschijnlijke geval dat er binnen 2 jaar al een situatie optreed die net zo erg is als wat we nu meemaken, dat men dat dan idd doet. Niet omdat het onderdeel wordt van die wet, dat zou (leg ik zo uit) ook geen zin hebben, maar omdat het me onwaarschijnlijk én onwenselijk lijkt dat men dan ineens denkt "acht, who cares, laten we de ic deze keer wel lekker volstromen YOLO!!". Áls we in een net zo erge situatie komen, vraagt die om dezelfde maatregelen, en als we dan met een blaastest af en toe de festivals, nachtclubs, restaurants, musea, etc allemaal open kunnen houden ipv weer van 1,5 jaar tot brede vaccinatie 9 maanden in lockdown te zitten en de overige 9 overal 1,5m afstand te moeten houden, lijkt dat me alleen maar mooi.

Waarom heeft het geen zin om die wet daarvoor te houden? Simpel: A) KAN dat niet met hoe die gemaakt is, hij MOET elke drie maanden verlengd worden, anders gaat die weg. Hij is niet gemaakt om "inactief" te kúnnen zijn, daar is geen bepaling voor opgenomen. B), belangrijker, het is niet nodig, want ook dan zal de kamer en iedereen heel snel akkoord gaan met eerst noodveroordeningen en daarna een nieuwe tijdelijke wet. Daar een volgende pandemie ook anders verspreid kan worden, misschien bv. wel via muggen waardoor je -weet ik veel- juist allemaal binnen bij elkaar wilt zetten en een festival buiten levensgevaarlijk is maar afstand of handenschudden niets uitmaakt, ik noem maar een mogelijkheid, heeft het zelfs theoretisch geen zin deze te houden voor "covid-23", want niemand weet of daarvoor niet totaal andere maatregelen zijn.

Dus goed nieuws en slecht nieuws. Goed nieuws, zoals je zelf zegt het gaat er vast allemaal af, en dan hebben we gewoon weer de vrijheid/leven van voor corona, en deze wet gaat echt niet inactief blijven bestaan (niet dat dat me zal boeien, er is dan namelijk W E L toestemming nodig van de kamer om hem in werking te stellen weer, anders yeet de kamer hem met een iniatiefwet namelijk zo uit het wetboek en stuurt vervolgens het kabinet naar huis, simpel), slecht nieuws: dat maakt niets uit, jij , ik en iedereen weten allemaal dat bij zo'n volgend even erge situatie een nieuwe spoedwet toch zo gemaakt en aangenomen is.

Maar wat ik zeg - en waar jij letterlijk ook mee begint - is dat dit er vast best af zal zijn straks en we dus gewoon weer onze vrijheid hebben als voor corona. Als het er "straks allemaal af is" is het dus, in goed Nederlands? Tijdeluuk? Tijrijk? Oh nee, ik heb hem, TIJDELIJK! ;)
#WeesGeenWhales
pi_199336283
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:20 schreef capricia het volgende:

[..]

Idd.
Plus gezond wantrouwen tegenover de overheid.. Chinezen nemen dat vaccin niet.
Er is daar ook geen covid meer. Door de zero covid strategie.
Keerzijde.
Plus: daardoor kan het nu door de WHO als 79% effectief goedgekeurde chinese vaccins mooi naar india, brazilie, afrika, en alle andere delen van de wereld die wij laten creperen. Wel mooi dat dat in media hier ook nog wordt benadrukt als "minder effectief dan pfizer en moderna", maar toen J&J 66% haalde stond elke westerse nieuwsbron vol met "nog steeds zeer effectief en nuttig middel". De tering.
#WeesGeenWhales
pi_199336286
De politie overweegt te staken tijdens de wedstrijd omdat 'hun het water aan de lippen staat’. Volgens de bonden wordt het politiewerk niet op waarde geschat en wordt hun loyaliteit 'meer dan misbruikt als het bestuurders en overheid uitkomt.’ De bonden wijzen erop dat politiemensen veel voor hun kiezen krijgen. Zo ging het vandaag mis tijdens een training van Feyenoord. Agenten en ME’ers werden onder andere belaagd met vuurwerk. ‘Nog steeds staan ze in de frontlinie terwijl het merendeel van de agenten nog niet is gevaccineerd.’

Volgens vice-voorzitter Hans Schoones van politiebond ANPV vindt zaterdagochtend vroeg een gesprek tussen de politiebonden en top politie. ,,Leden hebben na de rellen in Rotterdam aangegeven dat ze het helemaal zat zijn en vroegen wanneer ‘er nu echt actie gevoerd gaat worden’ Het ging vandaag echt alle perken te buiten.’’ Hoeveel ME moeten we nog inzetten?’’ Na het overleg wordt bekend of de staking doorgaat, maar de kans hierop lijkt groot.

Het is onduidelijk wat de gevolgen zijn als de politie daadwerkelijk gaat staken. Het was de afgelopen week zeer onrustig in Rotterdam voorafgaand aan de Klassieker. Een aantal Feyenoordcafés was het doelwit van explosies.

Staken om je vaccinatie te krijgen!!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:47:25 #150
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199336289
15 jaar en dan lig je in je graf na vaccinatie ;( :{w :X :N

.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')