abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 mei 2021 @ 14:28:05 #1
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_199329625
Voordat je gaat antwoorden op de titel: nee, ik zou niet twee studies tegelijk willen volgen op elk een andere universiteit.

Ik ben nu twee jaar bezig met studie X in utrecht, en (waarschijnlijk mede door corona), zie nu pas in dat mijn hart ligt bij een andere studie. Omdat ik het zonde vind deze bachelor, waar ik heel hard aan heb gewerkt en goed m'n EC's binnen heb, weg te gooien dacht ik aan het volgende:

Zou ik komende drie jaar een andere studie Y kunnen afronden op een andere uni (want deze studie is niet in utrecht). , en tegelijkertijd nog ingeschreven staan in utrecht, zodat ik maar één keer het collegegeld hoef te betalen (of betaal ik dan beide instellingen het collegegeld)? Dit zodat ik na studie Y, nog terug kan komen op studie X om deze ook af te ronden.

Ik weet dat wanneer je je eerste studie afrond, het instellingscollegegeld gaat gelden, vandaar dat ik het vraag of het zo ook werkt voor twee verschillende universiteiten.

Dankjewel alvast
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_199332873
https://www.rijksoverheid(...)-collegegeld-betalen

Bedoel je dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 9 mei 2021 @ 10:02:10 #3
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_199340018
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 17:31 schreef Thaion het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)-collegegeld-betalen

Bedoel je dit?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bedoel ik idd, maar de vraag is dan of dat ook geldt als die tweede studie op een andere uni is (en betaal je dan 2x collegegeld per jaar of slechts aan een vd twee uni’s )
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_199381217
Volgens mij schrijf je je gewoon in bij Studielink en betaal je alleen het wettelijk collegegeld, zolang je aan die voorwaarden voldoet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')