abonnement Unibet Coolblue
pi_199323113
Volgens mij zijn mijn klachten ontstaan door 3 maskers dragen.

Hele dag enkel 2 maskers gebruikt, nergens last van.

Zojuist weer kwartiertje drie, nu licht in hoofd, duizelig, pijn ribben, raar gevoel keel.

Weer wat geleerd

Negeer de Amerikanen, keep it two.
Niet doen
pi_199323196
Keep it nine!


@Nine @Nine.


Nein nein nein!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_199323374
quote:
16s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Keep it nine!


@:nine @:nine.


Nein nein nein!
Ondertussen CNN:

twitter
Niet doen
pi_199323377
Three surgical masks, dus die blauwe. Daar had ik er 3 van aan, en dan gaat mijn adem weg.
Niet doen
pi_199323407
Je adem gaat er niet van weg joh. Ik draag meestal 2 wegwerpmaskers met een katoenen masker erbovenop. Zuurstof en kooldioxide zijn echt niet groter dan de gaatjes in de maskers :o
pi_199323475
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:00 schreef Pipaja het volgende:
Je adem gaat er niet van weg joh. Ik draag meestal 2 wegwerpmaskers met een katoenen masker erbovenop. Zuurstof en kooldioxide zijn echt niet groter dan de gaatjes in de maskers :o
Ik draag dus 3 van deze:



Maandag had ik dit ongeveer 9 uur lang zo opgehouden. Doordat je er 3 draagt zit het van boven, onder, kanten helemaal dicht = geen zuurstof.

Dat veroorzaakt vrees ik de duizeligheid, pijn ribben, raar gevoel keel....
Niet doen
pi_199323491
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:00 schreef Pipaja het volgende:
Je adem gaat er niet van weg joh. Ik draag meestal 2 wegwerpmaskers met een katoenen masker erbovenop. Zuurstof en kooldioxide zijn echt niet groter dan de gaatjes in de maskers :o
Hoe heb jij nergens last van? Of heb je die drie maskers slechts enkele minuten op?
Niet doen
pi_199323534
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:07 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Ik draag dus 3 van deze:

[ afbeelding ]

Maandag had ik dit ongeveer 9 uur lang zo opgehouden. Doordat je er 3 draagt zit het van boven, onder, kanten helemaal dicht = geen zuurstof.

Dat veroorzaakt vrees ik de duizeligheid, pijn ribben, raar gevoel keel....
Er zitten kleine gaten in jonge _O- Tenzij je echt zware astma hebt, zou dat niet uit moeten maken. De bedoeling is dat de boven, onder en zijkanten helemaal dicht zijn .
pi_199323561
Als je er wat chloroform op sprenkelt is één masker ruim voldoende ^O^
pi_199323564
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:13 schreef Pipaja het volgende:

[..]

Er zitten kleine gaten in jonge _O- Tenzij je echt zware astma hebt, zou dat niet uit moeten maken. De bedoeling is dat de boven, onder en zijkanten helemaal dicht zijn .
Ik heb het nagekeken die maskers hebben geen kleine gaten.

Overigens als jij er nog een stoffen masker bovenop doet, daar zitten sowieso geen gaten in?
Niet doen
pi_199323638
Wat kan je vertellen over je herkenning van de symptomen van theatrale persoonlijkheidsstoornis tot nu toe, TS?

[ Bericht 39% gewijzigd door Erasmus op 08-05-2021 00:25:55 ]
pi_199323674
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:13 schreef Pipaja het volgende:

[..]

Er zitten kleine gaten in jonge _O- Tenzij je echt zware astma hebt, zou dat niet uit moeten maken. De bedoeling is dat de boven, onder en zijkanten helemaal dicht zijn .
Heb mijn masker uit elkaar gehaald. Eentje bestaat uit 3 lagen. Je hebt deels gelijk. De witte achterkant heeft gaten, en de zwarte voorkant ook. De grijze laag ertussen echter niet. Dat is een soort van ruwe stof zonder gaten:





3 lagen × 3 was 9 lagen masker en dat 9 uur lang aan gehad...

Ongetwijfeld zal er wel schade zijn...
Niet doen
pi_199323722
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:29 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Heb mijn masker uit elkaar gehaald. Eentje bestaat uit 3 lagen. Je hebt deels gelijk. De witte achterkant heeft gaten, en de zwarte voorkant ook. De grijze laag ertussen echter niet. Dat is een soort van ruwe stof zonder gaten:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

3 lagen × 3 was 9 lagen masker en dat 9 uur lang aan gehad...

Ongetwijfeld zal er wel schade zijn...
pak die laag zonder gaten, zet hem tegen je mond en blaas erop. Lucht gaat er gewoon doorheen jonge
pi_199323775
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:36 schreef Pipaja het volgende:

[..]

pak die laag zonder gaten, zet hem tegen je mond en blaas erop. Lucht gaat er gewoon doorheen jonge
oke, je hebt gelijk. Bedankt voor de geruststelling. Maar waarom ben ik dan zo duizelig als ik 3 van die maskers gedragen heb?
Niet doen
pi_199324730
Ik was gisteren bij de tandarts
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_199324875
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:25 schreef Erasmus het volgende:
Wat kan je vertellen over je herkenning van de symptomen van theatrale persoonlijkheidsstoornis tot nu toe, TS?
Ziet er herkenbaar uit, maar ik vrees dat je geen (goed) antwoord op je vraag gaat krijgen
pi_199325851
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:38 schreef Kluun1985 het volgende:
Volgens mij zijn mijn klachten ontstaan door 3 maskers dragen.

Hele dag enkel 2 maskers gebruikt, nergens last van.

Zojuist weer kwartiertje drie, nu licht in hoofd, duizelig, pijn ribben, raar gevoel keel.

Weer wat geleerd

Negeer de Amerikanen, keep it two.
Sterkte mera Kluun zindagi!
pi_199329791
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 15:06 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Nee, overal. Dit is mijn laatste topic ooit sowieso.
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 20:14 schreef Kluun1985 het volgende:
Er zijn mensen als Kluun, of eigenlijk mensen als Fokjes. Wij kennen geen geluk, noch leven.

Er zijn echter mensen met bakken geluk, Trump is daar 1 van.

Daar Gaat Die:

ALS Donald J Trump niet op 20 januari 2021 zijn overwinningsspeech geeft, dan verlaat Kluun dit forum.

Die man gaat winnen LET OP.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')