abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:07:16 #1
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_199322761
Ik bedoel, prima als jij voor jezelf de beslissing hebt genomen om niet voor andermans kinderen te zorgen, om wat voor reden dan ook.
Dat is je goed recht.
Ieder zijn keuze toch?

Wat ik dan niet begrijp is waarom sommige mannen het nodig vinden om dat van de daken te moeten schreeuwen en er stoer over te moeten doen?
Iedere man die die keuze wel heeft gemaakt is volgens hun een Beta of een Cuck, Single moeders zijn alleen op je geld uit, en wat al niet meer.

Een goed voorbeeld hiervan is het haantjesgedrag van sommige YouTubers:




En ook hier zie je dan wel geen vids maar moet iedereen wel vaak zijn zure plasje er overheen doen.

Wat schiet je hier als man nou mee op?
Prima dat jij een eigen grens hebt getrokken voor jezelf.
Daartoe heb je alle recht op de wereld.
Maar waarom dat gebash, aanvallen en afkraken van die vrouwen en hun eventuele mannen?
Is het niet genoeg om van jezelf te weten dat je er niet aan begint?
Wat maakt het voor jouw zo belangrijk wat een ander er mee doet???
pi_199322810
Terechte klacht Jopie! 👍
Ik zeg dit niet snel van jouw topics, maar eerlijk is eerlijk, je hebt nu vierkant gelijk!
Mijn standpunt is inmiddels ook bekend (ik begin er niet aan) maar van mij hoeft dat puberale gezeik verder ook niet.
Ieder voor zich!

[ Bericht 2% gewijzigd door Werkman op 07-05-2021 23:24:52 ]
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:44:43 #3
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_199323187
Ik vind single moeders ook lastig, ik zal het wel aandurven maar je blijft toch altijd een soort derde wiel, eerst komt dat kind dan de vader die je wellicht in de weekenden ziet om dat kind op te halen, dan is het toch awkward als hij jou ziet met de moeder van zijn kind.

Dat je dat moet bashen vindt ik ook niet kunnen, maar zoals met alles in het leven ieder voor zich wat hij zelf doet natuurlijk.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:48:43 #4
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_199323246
Het ligt er maar net aan wat voor vrouwen het zijn. Een werkeloze Anita met drie kids van vier mannen is niet zo aantrekkelijk. Een blonde single mom met een HBO opleiding en een goeie baan die zelfstandig is wel.

Bashen is niet nodig verder, dat komt vaak voort uit onzekerheid. Waarop men ook basht.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_199323403
Dit geldt eigenlijk voor alle kritiek op iemands keuzes. Werk, studie, hobby's, eetvoorkeuren etc.

Mensen praten graag andere omlaag om zichzelf beter te voelen.

Zelf zou ik ook niet snel iemand met kinderen daten (zeg nooit nooit want je weet niet wie je tegenkomt) Maar wat kan het mij interesseren wat andere doen, moeten zij weten.
No bitch to me
pi_199323433
Terechte klacht. Alsof alle single moeders hetzelfde zijn.
pi_199323488
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:03 schreef Rock92 het volgende:
Terechte klacht. Alsof alle single moeders hetzelfde zijn.
Dan er bij, als ik in de showroom loop om te kiezen tussen een Ferarri en een Lada en ik kies de Ferarri dan koop ik die gewoon, rij er in weg en klaar.

Ik hoef me er dan toch ook niet mee te bemoeien wie de Lada koopt?
En ik hoef er ook geen video's over te maken.
pi_199323521
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:08 schreef Werkman het volgende:

[..]

Dan er bij, als ik in de showroom loop om te kiezen tussen een Ferarri en een Lada en ik kies de Ferarri dan koop ik die gewoon, rij er in weg en klaar.
Ik ga me er dan ook niet mee bemoeien wie de Lada koopt en ik ga er ook geen video's over maken.
Vrouwen met auto's vergelijken :D
Maar ik snap hem niet?
pi_199323533
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:11 schreef Rock92 het volgende:

[..]

Vrouwen met auto's vergelijken :D
Maar ik snap hem niet?
Ik maak mijn eigen keuze en ga verder met mijn leven.
Wat anderen kiezen en doen boeit me niet en is ook niet mijn zaak.
pi_199323559
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:11 schreef Rock92 het volgende:
Vrouwen met auto's vergelijken.
In deze tijd is echt alles racistisch en sexistish...
pi_199323615
Opzich eens met TS, maar het ligt ook voor een deel aan hoe single moms zichzelf profileren op de dating markt. Dat je altijd op de tweede plek zult staan bijvoorbeeld. Begrijpelijk, maar waarom dat zo nadrukkelijk benoemen?

Veel single moms lijken financieel vaak weinig zelfstandig te zijn, waardoor ze toch de indruk wekken een man te zoeken voor stabiliteit en financiële zekerheid.

Ik denk dat het ook wel vaak een 'trots' kwestie is voor mannen, vooral wanneer de vrouw in kwestie zich liet bevruchten door allerlei 'badboys' en vervolgens later wel tevreden is met een minder spannende man op het moment dat zij dat nodig acht voor het gezin. Je krijgt toch een beetje de indruk een Koekoeksjong op te voeden.
pi_199323653
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:22 schreef Cockwhale het volgende:
Opzich eens met TS, maar het ligt ook voor een deel aan hoe single moms zichzelf profileren op de dating markt. Dat je altijd op de tweede plek zult staan bijvoorbeeld. Begrijpelijk, maar waarom dat zo nadrukkelijk benoemen?

Veel single moms lijken financieel vaak weinig zelfstandig te zijn, waardoor ze toch de indruk wekken een man te zoeken voor stabiliteit en financiële zekerheid.

Ik denk dat het ook wel vaak een 'trots' kwestie is voor mannen, vooral wanneer de vrouw in kwestie zich liet bevruchten door allerlei 'badboys' en vervolgens later wel tevreden is met een minder spannende man op het moment dat zij dat nodig acht voor het gezin.
Zijn toch allemaal gevallen waar je als vent zelf bij bent.
En niemand zet een pistool tegen je slaap om je te vertellen er wat mee te beginnen.
Waarom uit "trots" moeilijk doen en zeiken terwijl je er niet eens op in hoeft te gaan?
  zaterdag 8 mei 2021 @ 07:38:38 #13
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199324894
Ik ga er geen Youtube video over maken maar ik weet wel dat ik ook nooit een relatie zou beginnen met een vrouw die (kleine) kinderen van een ander heeft.
pi_199324994
Wtf is dat toch met bepaalde figuren die een relatie met iemand met kinderen altijd direct gelijk stellen aan het zorgen voor diegenes kinderen. Het fenomeen LAT-relatie is je blijkbaar volledig onbekend dan?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199325229
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:26 schreef Werkman het volgende:

[..]

Zijn toch allemaal gevallen waar je als vent zelf bij bent.
En niemand zet een pistool tegen je slaap om je te vertellen er wat mee te beginnen.
Waarom uit "trots" moeilijk doen en zeiken terwijl je er niet eens op in hoeft te gaan?
Ik zeg toch ook niet dat het moet? Ik zeg waarom veel het vermijden.

Op het moment dat ik zelf geen kinderen zou hebben, op mijn huidige leeftijd, zou ik één kind van een ander nog wel acceptabel vinden. Op oudere leeftijd waar ik eventueel zelf ook al kinderen zou hebben, zou ik er minder moeite mee hebben.
pi_199325269
Het zijn ook vaak van die mannetjes die zelf ook het zwarte garen niet hebben uitgevonden. Wellicht is het een soort frustratie vanuit hun eigen “falen”.

Ik ben alleenstaand moeder van 1 kind met vader nog in beeld. Verdien ver boven modaal, geen probleem om dates te vinden, ook die zogenaamde Alpha mannen.
Ik zou zelf het liefst met iemand eindigen met 0 of 1 kind. Meer dan 2 kinderen vind ik een no-go.
Als iemand mij niet wil daten door mijn kind is hij sws ook al direct een no-go.
En inderdaad wat iemand hierboven zei, LAT relatie lijkt mij ideaal.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 09:37:14 #17
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199325490
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:22 schreef Cockwhale het volgende:
Opzich eens met TS, maar het ligt ook voor een deel aan hoe single moms zichzelf profileren op de dating markt. Dat je altijd op de tweede plek zult staan bijvoorbeeld. Begrijpelijk, maar waarom dat zo nadrukkelijk benoemen?

Veel single moms lijken financieel vaak weinig zelfstandig te zijn, waardoor ze toch de indruk wekken een man te zoeken voor stabiliteit en financiële zekerheid.

Ik denk dat het ook wel vaak een 'trots' kwestie is voor mannen, vooral wanneer de vrouw in kwestie zich liet bevruchten door allerlei 'badboys' en vervolgens later wel tevreden is met een minder spannende man op het moment dat zij dat nodig acht voor het gezin. Je krijgt toch een beetje de indruk een Koekoeksjong op te voeden.
Dat zijn vooral degene die opvallen, omdat ze zich zo profileren. En je beeld is beperkt omdat je naar vrouwen kijkt ipv naar mannen.
Kijk maar eens mee met een vrouw op tinder, het stikt van de single vaders die in hun profiel het hebben over hun kinderen, tot zelfs foto’s aan toe met hun kinderen.

Waar vrouwen het vaker als ‘waarschuwing’ zeggen, als in ik heb een kind, blief je dat niet rot dan op zie ik bij mannen dat ze hun kind vaker als een soort reclame gebruiken, kijk mij eens een betrokken vader zijn. Om dan een eens in de 14 dagen een weekend vader te blijken zijn, naar eigen keuze.

Naar mijn beperkte ervaring gaan mannen hierin vaker verder dan vrouwen. Ik ben bij vrouwen maar zelden tegen gekomen dat er foto’s zijn met hun kinderen op dating platforms. Bij mannen zie je dat geregeld.
Ik schrijf bewust mijn beperkte ervaring, want ik krijg natuurlijk maar een sub deel van de vrouwen te zien.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 09:56:59 #18
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199325698
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:11 schreef Werkman het volgende:
Terechte klacht Jopie! 👍
Ik zeg dit niet snel van jouw topics, maar eerlijk is eerlijk, je hebt nu vierkant gelijk!
Mijn standpunt is inmiddels ook bekend (ik begin er niet aan) maar van mij hoeft dat puberale gezeik verder ook niet.
Ieder voor zich!
Ik vind dat het ieders taak is jonge mensen te waarschuwen. Ik zeg niet dat ze het niet moeten doen, een serieuze
en langere relatie met een single moeder beginnen, maar ik zeg wel, bezint eer ge begint, denk er goed over na, over alle aspecten, of je die aan kunt en aan wilt.

Neem een vrouw met 3 kinderen van 3 vaders. Of laten we het wat afzwakken, van 2 vaders. Die twee zullen altijd in je leven mee-dealen! Besluiten nemen over studie, bezoekregelingen, vakanties, moeilijke pubers, nou, dan hou je maar in anders komen die twee vaders lichtelijk onder invloed eens even duidelijk me je praten. Hebben die 2 vaders samen wat zitten zuipen en praten dat jij te streng bent voor hun kinderen want als straf voor niet studeren mogen ze niet op vakantie. Die willen een hartig woordje met je spreken. Op vrijdagavond, aan de deur. Kunt nog net voorkomen dat het escaleert. De kinderen krijgen dat mee, en voelen zich dus bevestigd. Dus morgenavond, zaterdagavond, de avond waarvan jij besloten had dat ze niet uit mochten gaan vanwege slecht gedrag en slechte studie resultaten, zijn die kinderen extra opstandig en brutaal, want hun vaders staan achter hen. Word een leuk weekend. Aan wiens kant staat "je" vrouw? Vanwege de kut sfeer geen seks! Nou ja, maandag mag je dan weer gaan werken voor geld waarvan toch een flink deel van naar de - niet jouw - kinderen gaat. Daar had je andere, leuke dingen voor kunnen doen, inclusief naar de sexsauna. Bijvoorbeeld. Of met een vrouw daten die geen kinderen heeft. En houden zo, gebruik een condoom, laat je steriliseren maar laat eerst een jampotje sperma invriezen voor mocht je ooit, straks, eigen kinderen willen.

En als man, je bent zo kwetsbaar. De kleinste aantijging, óók van de vaders / verwekkers, mbt de omgang van jou met die kinderen en je leven wordt kapotgemaakt. Nog voor je voor de rechter staat. Ook, en zelfs als je vrij uit gaat.

Steek je niet in het potentieel wespennest van een "samengesteld" gezin, zo een tijdbom. Bescherm jezelf.

Het zijn niet de kansen die je krijgt, maar de besluiten die je neemt, die je leven en je geluk bepalen.

[ Bericht 2% gewijzigd door LeesFoknl op 08-05-2021 10:06:23 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:06:52 #19
134783 papernote
Een echte.
pi_199325816
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:56 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik vind dat het ieders taak is jonge mensen te waarschuwen. Ik zeg niet dat ze het niet moeten doen, een serieuze
en langere relatie met een single moeder beginnen, maar ik zeg wel, bezint eer ge begint, denk er goed over na, over alle aspecten, of je die aan kunt en aan wilt.

Neem een vrouw met 3 kinderen van 3 vaders. Of laten we het wat afzwakken, van 2 vaders.
Waarom van die rare voorbeelden? Je verzint allerlei specifieke scenario's, met vergaande details, die daardoor helemaal niet in het algemeen toepasbaar zijn. Je hele betoog is daarmee waardeloos, omdat het veel te specifiek is.

Kun je eenzelfde betoog schrijven, maar dan: een vrouw met 1 kind waarvan de vader is omgekomen bij een ongeluk?
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:08:56 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199325844
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:06 schreef papernote het volgende:

[..]

Waarom van die rare voorbeelden? Je verzint allerlei specifieke scenario's, met vergaande details, die daardoor helemaal niet in het algemeen toepasbaar zijn. Je hele betoog is daarmee waardeloos, omdat het veel te specifiek is.

Kun je eenzelfde betoog schrijven, maar dan: een vrouw met 1 kind waarvan de vader is omgekomen bij een ongeluk?
IK denk dat er 50 x zoveel vaders zijn die "vertrekken" dan vaders die zijn omgekomen. En verder, voel je vrij je eigen voorbeelden en betogen te schrijven
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199325846
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:08 schreef Werkman het volgende:

[..]

Dan er bij, als ik in de showroom loop om te kiezen tussen een Ferarri en een Lada en ik kies de Ferarri dan koop ik die gewoon, rij er in weg en klaar.

Ik hoef me er dan toch ook niet mee te bemoeien wie de Lada koopt?
En ik hoef er ook geen video's over te maken.
Ik had eerder verwacht dat je een Opel Ascona zou rijden.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:13:46 #22
134783 papernote
Een echte.
pi_199325901
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:08 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

IK denk dat er 50 x zoveel vaders zijn die "vertrekken" dan vaders die zijn omgekomen. En verder, voel je vrij je eigen voorbeelden en betogen te schrijven
Ik denk dat je dit soort compleet onrealistische scenario's beter in je dagboek kunt houden, want aan een openbare discussie draagt het niets bij.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:16:11 #23
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_199325937
Ik geloof nooit dat de mannen in die youtube filmpjes over andere vrouwen wel veel goeds te zeggen hebben.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:19:13 #24
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199325966
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 08:57 schreef Avianflu het volgende:
Als iemand mij niet wil daten door mijn kind is hij sws ook al direct een no-go.
Maar dat was-ie dan toch al :?
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:28:21 #25
441859 crew  Lenny77
pi_199326064
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:06 schreef papernote het volgende:

[..]

Waarom van die rare voorbeelden? Je verzint allerlei specifieke scenario's, met vergaande details, die daardoor helemaal niet in het algemeen toepasbaar zijn. Je hele betoog is daarmee waardeloos, omdat het veel te specifiek is.

Kun je eenzelfde betoog schrijven, maar dan: een vrouw met 1 kind waarvan de vader is omgekomen bij een ongeluk?
Dit. Hoeveel vrouwen zijn er effectief met een hoop kinderen van evenveel vaders? Dit is toch een minderheid?
Veel vaker zijn het toch kinderen van dezelfde man en is de relatie helaas gestrand of inderdaad, is ze wegens een overlijden alleen komen te staan (zal idd maar een klein deel zijn).

Dat je het niet zitten om met zo iemand verder te gaan is gewoon je eigen keuze en dat recht heb je. Maar om ze allemaal weg te zetten als 18-jarige broedmachines met kinderen in alle kleuren van de regenboog...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199326072
quote:
5s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:19 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Maar dat was-ie dan toch al :?
Ja, dat is het punt. Hij hoeft mij niet en ik hem niet. Daarom zijn er dus geen discussies en YouTube video’s nodig om dit te analyseren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:29:50 #27
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199326081
Het ligt er voor wat mijzelf betreft ook aan waarom een vrouw single moeder is. Mijn vrouw is weduwe, haar echtgenoot was al overleden toen ik haar leerde kennen, en er waren twee zoons. Ik ben hun stiefvader, nu al sinds 20 jaar. Dus wat heb je te zeiken over mijn dagboek? Wil je wat suggereren? Beetje politiek correct zijn hier?
Mannen, bezint eer ge begint aan een relatie met een single mom met nog aanwezige vader/verwekkers in beeld.. Dat raad ik jullie aan, héél goed over nadenken, alle aspecten eraan!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:31:47 #28
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199326111
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit. Hoeveel vrouwen zijn er effectief met een hoop kinderen van evenveel vaders? Dit is toch een minderheid?
Veel vaker zijn het toch kinderen van dezelfde man en is de relatie helaas gestrand of inderdaad, is ze wegens een overlijden alleen komen te staan (zal idd maar een klein deel zijn).

Dat je het niet zitten om met zo iemand verder te gaan is gewoon je eigen keuze en dat recht heb je. Maar om ze allemaal weg te zetten als 18-jarige broedmachines met kinderen in alle kleuren van de regenboog...
Lees mijn verhaal ......

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:29 schreef LeesFoknl het volgende:
Het ligt er voor wat mijzelf betreft ook aan waarom een vrouw single moeder is. Mijn vrouw is weduwe, haar echtgenoot was al overleden toen ik haar leerde kennen, en er waren twee zoons. Ik ben hun stiefvader, nu al sinds 20 jaar. Dus wat heb je te zeiken over mijn dagboek? Wil je wat suggereren? Beetje politiek correct zijn hier?
Mannen, bezint eer ge begint aan een relatie met een single mom met nog aanwezige vader/verwekkers in beeld.. Dat raad ik jullie aan, héél goed over nadenken, alle aspecten eraan!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:36:00 #29
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199326155
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dit. Hoeveel vrouwen zijn er effectief met een hoop kinderen van evenveel vaders? Dit is toch een minderheid?
Veel vaker zijn het toch kinderen van dezelfde man en is de relatie helaas gestrand of inderdaad, is ze wegens een overlijden alleen komen te staan (zal idd maar een klein deel zijn).

Dat je het niet zitten om met zo iemand verder te gaan is gewoon je eigen keuze en dat recht heb je. Maar om ze allemaal weg te zetten als 18-jarige broedmachines met kinderen in alle kleuren van de regenboog...
18 jarige ?? Dat denk ik niet. Neen, vaak zijn die ergens begin 30 en zoeken een man die meer verdient dan wat ze van de sociale dienst krijgen. Want voor de seks hebben ze je niet nodig, dat blijkt, dat lukt hen zo wel.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199326170
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:56 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik vind dat het ieders taak is jonge mensen te waarschuwen. Ik zeg niet dat ze het niet moeten doen, een serieuze
en langere relatie met een single moeder beginnen, maar ik zeg wel, bezint eer ge begint, denk er goed over na, over alle aspecten, of je die aan kunt en aan wilt.

Neem een vrouw met 3 kinderen van 3 vaders. Of laten we het wat afzwakken, van 2 vaders. Die twee zullen altijd in je leven mee-dealen! Besluiten nemen over studie, bezoekregelingen, vakanties, moeilijke pubers, nou, dan hou je maar in anders komen die twee vaders lichtelijk onder invloed eens even duidelijk me je praten. Hebben die 2 vaders samen wat zitten zuipen en praten dat jij te streng bent voor hun kinderen want als straf voor niet studeren mogen ze niet op vakantie. Die willen een hartig woordje met je spreken. Op vrijdagavond, aan de deur. Kunt nog net voorkomen dat het escaleert. De kinderen krijgen dat mee, en voelen zich dus bevestigd. Dus morgenavond, zaterdagavond, de avond waarvan jij besloten had dat ze niet uit mochten gaan vanwege slecht gedrag en slechte studie resultaten, zijn die kinderen extra opstandig en brutaal, want hun vaders staan achter hen. Word een leuk weekend. Aan wiens kant staat "je" vrouw? Vanwege de kut sfeer geen seks! Nou ja, maandag mag je dan weer gaan werken voor geld waarvan toch een flink deel van naar de - niet jouw - kinderen gaat. Daar had je andere, leuke dingen voor kunnen doen, inclusief naar de sexsauna. Bijvoorbeeld. Of met een vrouw daten die geen kinderen heeft. En houden zo, gebruik een condoom, laat je steriliseren maar laat eerst een jampotje sperma invriezen voor mocht je ooit, straks, eigen kinderen willen.

En als man, je bent zo kwetsbaar. De kleinste aantijging, óók van de vaders / verwekkers, mbt de omgang van jou met die kinderen en je leven wordt kapotgemaakt. Nog voor je voor de rechter staat. Ook, en zelfs als je vrij uit gaat.

Steek je niet in het potentieel wespennest van een "samengesteld" gezin, zo een tijdbom. Bescherm jezelf.

Het zijn niet de kansen die je krijgt, maar de besluiten die je neemt, die je leven en je geluk bepalen.
:? _O- , in wat voor omgeving woon jij.

Met je 2 quotes ben ik het wel eens. Over het samengestelde gezin, het kan werken maar denk er goed over na.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199326209
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:36 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

18 jarige ?? Dat denk ik niet. Neen, vaak zijn die ergens begin 30 en zoeken een man die meer verdient dan wat ze van de sociale dienst krijgen. Want voor de seks hebben ze je niet nodig, dat blijkt, dat lukt hen zo wel.
Ik zal wel een geprivilegieerd leven hebben ofzo maar de alleenstaande 30+ ouders die ik ken hebben het financieel over het algemeen goed.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199326234
Tja incels.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:44:41 #33
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199326268
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:39 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik zal wel een geprivilegieerd leven hebben ofzo maar de alleenstaande 30+ ouders die ik ken hebben het financieel over het algemeen goed.
Je zegt het, je hebt een geprivilegieerd leven. Ik ook overigens. Zelfs niet één echtscheiding in onze families, over 4 generaties. Maar ik kom wel onder andere mensen buiten mijn eigen omgeving en zie daar voldoende. Bovendien kan ik een gegeven best "sappig" verklaren.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:49:41 #34
441859 crew  Lenny77
pi_199326328
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:31 schreef LeesFoknl het volgende:

Lees mijn verhaal ......

Jouw verhaal stond er toen nog niet......
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:50:02 #35
441859 crew  Lenny77
pi_199326336
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:36 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

18 jarige ?? Dat denk ik niet. Neen, vaak zijn die ergens begin 30 en zoeken een man die meer verdient dan wat ze van de sociale dienst krijgen. Want voor de seks hebben ze je niet nodig, dat blijkt, dat lukt hen zo wel.
Vaak zijn ze wel vroeg begonnen aan kinderen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 8 mei 2021 @ 10:52:15 #36
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199326362
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:49 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jouw verhaal stond er toen nog niet......
Weet ik, beweer ik ook niet. Maar vreesde dat je het misschien zou missen, daarom dus op deze manier gequote.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator zaterdag 8 mei 2021 @ 10:53:46 #37
441859 crew  Lenny77
pi_199326384
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:52 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Weet ik, beweer ik ook niet. Maar vreesde dat je het misschien zou missen, daarom dus op deze manier gequote.
Geen probleem, ik ken jouw verhaal.

Maar even terzijde, alles wat je beschrijft werkt natuurlijk ook de andere kant uit. Vrouwen die een relatie aangaan met een vader kunnen ook te maken krijgen met een gekke ex :P
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_199326421
Ik vermoed dat veel van die never nooit op zo'n hoer roepers zelf eeuwig maagd zijn of hem er maximaal twee X in een langdurige relatie in hebben mogen steken. Beetje prototype incel, constant kijken naar 10en terwijl ze zelf een heel misschien een 3 zijn met hun dikke bril en krentenbaard.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:00:45 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199326482
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Vaak zijn ze wel vroeg begonnen aan kinderen.
Ja, heb je een vrouw van 31-32 met een zoon van bijna 16 en dan nog twee kinderen onder de 10 van een andere man waar ze dan wel een langere relatie gehad hebben. Hen je kans dat niet alleen die twee vaders je te pakken nemen maar dat die jongen ook nog meedoet.
En jullie, vrouwen, weten dat vermoedelijk niet, maar vroeger als je als jeugd vocht. als iemand bloedde (klap op de neus), of ie lag op de grond, dan was het gevecht over, dan had er een gewonnen. Dan was het goed.
Maar tegenwoordig lopen er veel met een mes, en trappen ze je graag met 5 man graag nog een paar minuten door als je al op de grond ligt.

Dus ... alweer een reden om te zeggen; bezint eer ge begint. Kij zeker naar het milieu waarin je terecht zou komen. Is dat jouw milieu? Wil je dat?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199326515
Overigens vond ik het opvallend dat de meeste vrouwen ook niet zitten te wachten op een man met een kind (vooral als ze zelf nog geen kinderen hebben). Het is dus best vergelijkbaar, de kijk van mannen hierop en die van vrouwen. De redenen zijn wellicht anders, maar het resultaat is hetzelfde. Vrouwen zijn er wel minder uitgesproken over. Ze bashen mannen met een kind niet in het openbaar.
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:04:35 #41
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199326539
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:53 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Geen probleem, ik ken jouw verhaal.

Maar even terzijde, alles wat je beschrijft werkt natuurlijk ook de andere kant uit. Vrouwen die een relatie aangaan met een vader kunnen ook te maken krijgen met een gekke ex :P
Tuurljk, en ook niet prettig. Maar bij vrouwen komt er veel minder snel geweld kijken. En dan heb jij toch als vrouw die (sterkere) man aan je zijde. Ooit zo iets meegemaakt, ex heel boos bij nieuwe vrouw, scénes, politie gebeld. Tot dman thuis kam, en tegen zijn ex zei, ga naar huis, ga slapen. Ja, en dat deed die toen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199327585
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:04 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Tuurljk, en ook niet prettig. Maar bij vrouwen komt er veel minder snel geweld kijken. En dan heb jij toch als vrouw die (sterkere) man aan je zijde. Ooit zo iets meegemaakt, ex heel boos bij nieuwe vrouw, scénes, politie gebeld. Tot dman thuis kam, en tegen zijn ex zei, ga naar huis, ga slapen. Ja, en dat deed die toen.
Mwah, moet toegeven. Ik date een man met zo’n gekke ex, prototype Rotterdamse tokkie.

Op een gegeven moment kwam de ex dus aan het licht waarna ik eieren koos voor mijn geld. Geen man op aarde die mij dat soort drama waard is :') , dat wil ik mijn dochter ook niet aan doen.
Zolang iedereen zich geciviliseerd kan gedragen vind ik drama (lees meningsverschillen) tot een bepaald niveau prima.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199329027
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 09:56 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik vind dat het ieders taak is jonge mensen te waarschuwen. Ik zeg niet dat ze het niet moeten doen, een serieuze
en langere relatie met een single moeder beginnen, maar ik zeg wel, bezint eer ge begint, denk er goed over na, over alle aspecten, of je die aan kunt en aan wilt.

Neem een vrouw met 3 kinderen van 3 vaders. Of laten we het wat afzwakken, van 2 vaders. Die twee zullen altijd in je leven mee-dealen! Besluiten nemen over studie, bezoekregelingen, vakanties, moeilijke pubers, nou, dan hou je maar in anders komen die twee vaders lichtelijk onder invloed eens even duidelijk me je praten. Hebben die 2 vaders samen wat zitten zuipen en praten dat jij te streng bent voor hun kinderen want als straf voor niet studeren mogen ze niet op vakantie. Die willen een hartig woordje met je spreken. Op vrijdagavond, aan de deur. Kunt nog net voorkomen dat het escaleert. De kinderen krijgen dat mee, en voelen zich dus bevestigd. Dus morgenavond, zaterdagavond, de avond waarvan jij besloten had dat ze niet uit mochten gaan vanwege slecht gedrag en slechte studie resultaten, zijn die kinderen extra opstandig en brutaal, want hun vaders staan achter hen. Word een leuk weekend. Aan wiens kant staat "je" vrouw? Vanwege de kut sfeer geen seks! Nou ja, maandag mag je dan weer gaan werken voor geld waarvan toch een flink deel van naar de - niet jouw - kinderen gaat. Daar had je andere, leuke dingen voor kunnen doen, inclusief naar de sexsauna. Bijvoorbeeld. Of met een vrouw daten die geen kinderen heeft. En houden zo, gebruik een condoom, laat je steriliseren maar laat eerst een jampotje sperma invriezen voor mocht je ooit, straks, eigen kinderen willen.

En als man, je bent zo kwetsbaar. De kleinste aantijging, óók van de vaders / verwekkers, mbt de omgang van jou met die kinderen en je leven wordt kapotgemaakt. Nog voor je voor de rechter staat. Ook, en zelfs als je vrij uit gaat.

Steek je niet in het potentieel wespennest van een "samengesteld" gezin, zo een tijdbom. Bescherm jezelf.

Het zijn niet de kansen die je krijgt, maar de besluiten die je neemt, die je leven en je geluk bepalen.
Ik was al benieuwd wanneer de sex sauna ter sprake zou komen. :D _O-

quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:03 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens vond ik het opvallend dat de meeste vrouwen ook niet zitten te wachten op een man met een kind (vooral als ze zelf nog geen kinderen hebben). Het is dus best vergelijkbaar, de kijk van mannen hierop en die van vrouwen. De redenen zijn wellicht anders, maar het resultaat is hetzelfde. Vrouwen zijn er wel minder uitgesproken over. Ze bashen mannen met een kind niet in het openbaar.
Dat klopt, maar vrouwen spreken zich er ook best wel voor uit in het openbaar hoor. Op vele dating apps zie je soms gewoon staan "Heb je kinderen, swipe naar links" of "- Je hebt geen kinderen van een ander" (van die eisenlijstjes :') ).
  zondag 9 mei 2021 @ 17:08:43 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199346929
Om dat 2x typen onzin is recycle ik deze oude post

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 19:40 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Onder dat type gehaat op alleenstaande moeders zit vaak een vat vol frustratie en wrok.

Kijk er zijn genoeg valide redenen om niet met een alleenstaande moeder te willen daten. Dat is heel persoonlijk. Maar ze slagen er nimmer in zo'n valide reden te noemen. Het blijft vaak bij puberale karikaturen en kort-door-de-bocht aannames. Het zouden allemaal onzelfstandige vrouwen zijn en kennelijk zijn die exen allemaal zonder uitzondering godsonmogelijke figuren.

Het zijn vaak het type mannen dat zelf faalt bij het vinden van een vrouw maar die de heilige overtuiging hebben toch echt een geweldige partner te zijn. Dat een vrouw eerder niet voor hen maar voor een andere man koos, die om een of andere reden niet meer bij haar is, zien ze als een ultieme reden om met haar af te rekenen. Dus moet de vrouw en haar kind beschouwd worden als een stuk afval waar ze nu zelf hun neus voor kunnen ophalen. Ze kozen immers niet in eerste instantie voor hem, dus ze zal verdoemd zijn.

Dat type man kan beter iedere vrouw mijden.
pi_199346953
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 17:08 schreef Hexagon het volgende:
Om dat 2x typen onzin is recycle ik deze oude post
[..]

Herkenbaar en helemaal mee eens.
  zondag 9 mei 2021 @ 19:08:33 #46
189961 ex
aperture science
pi_199348479
Iew kinderen :r maakt me niet uit of ze bij een alleenstaande of moeder met partner horen.
The cake is a lie!
pi_199348567
die single mom die het wel lukken om haar kinderen succesvol opvoeden hebben mijn respect.

Laats zag ik 1 van die kinderen, ze was volwassen geworden. ik herkende haar niet meteen, maar ondanks dat ik in een flits zag, dat de opvoeding kennelijk gelukt was bij 1 van exxen het gelukt om een mooie volwassen vrouw voort te produceren.
  zondag 9 mei 2021 @ 20:06:54 #48
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199348988
M'n laatste relatie was met een alleenstaande moeder. Dat dat uiteindelijk niet zo'n succes was had daar verder niets mee te maken.

Geen idee of ik het zo weer zou doen. Gaat helemaal van de dame afhangen. Wel ben ik wat twijfelachtiger bij een dame met kind maar ik neem aan dat dat niet zo heel raar is.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  zondag 9 mei 2021 @ 20:19:38 #49
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_199349110
Grappige hierin is dat iedereen schijnt te denken dat het de man is die beslist. Vrouwen met een kind willen geen man die zo onzeker is dat ie dat kindje niet kan handelen.
Prrrrr
pi_199349119
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:19 schreef mspoez het volgende:
Grappige hierin is dat iedereen schijnt te denken dat het de man is die beslist. Vrouwen met een kind willen geen man die zo onzeker is dat ie dat kindje niet kan handelen.
Win win!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 9 mei 2021 @ 20:21:24 #51
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_199349134
quote:
14s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Win win!
Jij snapt het.
Prrrrr
pi_199349185
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:21 schreef mspoez het volgende:

[..]

Jij snapt het.
Dat vorige topic van jou was wel een succes trouwens! Good work.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 9 mei 2021 @ 20:26:57 #53
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_199349196
Dank je. Zou jij het aandurven, een vrouw met fantastische tetten maar wel een kind dat daar ook aanspraak op maakt?
Prrrrr
pi_199349245
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:26 schreef mspoez het volgende:
Dank je. Zou jij het aandurven, een vrouw met fantastische tetten maar wel een kind dat daar ook aanspraak op maakt?
Pfoe, wie weet, allemaal van veel meer zaken afhankelijk, maar mijn voorkeur is naar fantastische tetten en booty ipv baby.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 9 mei 2021 @ 20:33:45 #55
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199349283
Ik snap de logica niet van incels. Wat is er mis met een vrouw die al kinderen heeft? Zeker als iedereen boven de dertig is?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zondag 9 mei 2021 @ 20:34:33 #56
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199349289
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:19 schreef mspoez het volgende:
Grappige hierin is dat iedereen schijnt te denken dat het de man is die beslist. Vrouwen met een kind willen geen man die zo onzeker is dat ie dat kindje niet kan handelen.
Ik denk dat het heel vaak toch meer een kwestie is van niet willen dan niet kunnen handelen van iemand anders kind.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  zondag 9 mei 2021 @ 20:35:29 #57
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_199349300
Ik heb geen kont, wel goeie tetten, ik kan geweldig pijpen en daarnaast ben ik ook gewoon leuk. Kinderen zijn zoiets als een stomme auto; daar hoef je niks mee behalve ermee dealen.
Prrrrr
  zondag 9 mei 2021 @ 20:52:18 #58
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199349507
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:35 schreef mspoez het volgende:
Ik heb geen kont, wel goeie tetten, ik kan geweldig pijpen en daarnaast ben ik ook gewoon leuk. Kinderen zijn zoiets als een stomme auto; daar hoef je niks mee behalve ermee dealen.
Zozo, da's nogal wat.
Staat dat ook ergens in een review?
Kan 't namelijk nergens aan toetsen zo :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  zondag 9 mei 2021 @ 20:55:44 #59
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_199349533
Die auto?
Prrrrr
  zondag 9 mei 2021 @ 20:55:49 #60
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_199349535
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:35 schreef mspoez het volgende:
Ik heb geen kont, wel goeie tetten, ik kan geweldig pijpen en daarnaast ben ik ook gewoon leuk. Kinderen zijn zoiets als een stomme auto; daar hoef je niks mee behalve ermee dealen.
Hahaha!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_199349847
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:26 schreef mspoez het volgende:
Dank je. Zou jij het aandurven, een vrouw met fantastische tetten maar wel een kind dat daar ook aanspraak op maakt?
Ze heeft er toch twee?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  zondag 9 mei 2021 @ 22:57:58 #62
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199351261
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 21:23 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Ze heeft er toch twee?
Bij een kind zijn de ogen vaak groter dan de maag he :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  zondag 9 mei 2021 @ 23:01:20 #63
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199351310
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:55 schreef mspoez het volgende:
Die auto?
Ja die ja. Die is naderhand ten minste wel nog in te ruilen voor geld. :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199351514
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:19 schreef mspoez het volgende:
Grappige hierin is dat iedereen schijnt te denken dat het de man is die beslist. Vrouwen met een kind willen geen man die zo onzeker is dat ie dat kindje niet kan handelen.
Nee en een normale vent zit niet te wachten op een vrouw met een kind van een ander.
pi_199351523
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:35 schreef mspoez het volgende:
Ik heb geen kont, wel goeie tetten, ik kan geweldig pijpen en daarnaast ben ik ook gewoon leuk. Kinderen zijn zoiets als een stomme auto; daar hoef je niks mee behalve ermee dealen.
kijk dat is mooi mee genomen, special technieken die ik niet ken?
  zondag 9 mei 2021 @ 23:50:38 #66
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199351774
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 23:22 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Nee en een normale vent zit niet te wachten op een vrouw met een kind van een ander.
Basically what I said ;)
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  maandag 10 mei 2021 @ 00:04:42 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199351861
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 23:22 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

Nee en een normale vent zit niet te wachten op een vrouw met een kind van een ander.
Tja als je zoals de gemiddelde incel een kind als vooral een hinderlijk stuk afval ziet dan klopt dat.
pi_199352443
Zelf zou ik er geen enkel probleem mee hebben om een single vader te daten. Die situaties met kinderen en de exen zijn ook zo uiteenlopend dat je daar toch geen algemeen besluit over kunt nemen.

Ik ben zeer goed bevriend met een single moeder. Zij merkt ook wel dat die attitude heerst onder veel mannen maar krijgt dus wel een hoop aandacht (je weet wel met welke bedoeling). Zijzelf heeft dan ook een bepaalde moment toegegeven dat ze eigenlijk een tijd single wou blijven. Super idee, maar ondertussen zat ze wel veel op tinder voor gewoon seks. Ik begrijp dat ze een druk leven heeft en daar ook nood aan had maar ik gunde het die mannen niet dat zij net hun zin kregen en hun idee over haar zo precies bevestigd werd. Maar idd zeer kut dat deze attitude zo aanwezig is onder veel mannen.
  maandag 10 mei 2021 @ 10:18:44 #69
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199354056
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mwah, moet toegeven. Ik date een man met zo’n gekke ex, prototype Rotterdamse tokkie.

Op een gegeven moment kwam de ex dus aan het licht waarna ik eieren koos voor mijn geld. Geen man op aarde die mij dat soort drama waard is :') , dat wil ik mijn dochter ook niet aan doen.
Zolang iedereen zich geciviliseerd kan gedragen vind ik drama (lees meningsverschillen) tot een bepaald niveau prima.
Dan zouden wij een goed paar zijn. Ook bij drama sla ik niemand, sla ik niets kapot, stalk ik niet enz. oid.

^)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199354319
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:18 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dan zouden wij een goed paar zijn. Ook bij drama sla ik niemand, sla ik niets kapot, stalk ik niet enz. oid.

^)
O+
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 10 mei 2021 @ 10:40:43 #71
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199354397
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 10:34 schreef Avianflu het volgende:

[..]

O+
betekent dat een "ja" ? |:)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 10 mei 2021 @ 10:57:23 #72
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199354651
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:14 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Mwah, moet toegeven. Ik date een man met zo’n gekke ex, prototype Rotterdamse tokkie.

Op een gegeven moment kwam de ex dus aan het licht waarna ik eieren koos voor mijn geld. Geen man op aarde die mij dat soort drama waard is :') , dat wil ik mijn dochter ook niet aan doen.
Zolang iedereen zich geciviliseerd kan gedragen vind ik drama (lees meningsverschillen) tot een bepaald niveau prima.
Als het een echte ( = wereldwijze pragmatische ) man was geweest had ie van het gegeven (twee vrouwen willen hem) er een triootje uitgehaald. Zo van, we gaan nu samen (met zijn drietjes) naar bed, hebben seks, en nadien maak ik mijn keuze ( de beste seks) bekend. Net zo als al die mooie moderne intellizjente datingdingen op tv zoals de bachelor en zo.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 10 mei 2021 @ 11:03:57 #73
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199354778
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:56 schreef Document1 het volgende:
Ik vermoed dat veel van die never nooit op zo'n hoer roepers zelf eeuwig maagd zijn of hem er maximaal twee X in een langdurige relatie in hebben mogen steken. Beetje prototype incel, constant kijken naar 10en terwijl ze zelf een heel misschien een 3 zijn met hun dikke bril en krentenbaard.
Sorry, best Document1, maar jij begrijpt er niets van. Of ik heb jouw tekst niet goed begrepen. Ik noem hen geen hoeren. Maar leuk dat je het noemt. Want met een hoer betaal je en dan krijg je "iets" en dan heb jij je pleziertje gehad.

Maar bij deze single moeders hebben anderen hun pleziertje gehad en mag jij voor het produkt dat uit hun pleziertje is voortgekomen, de rest van je leven voor betalen, of toch minimaal flink meebetalen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199362479
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:26 schreef mspoez het volgende:
Dank je. Zou jij het aandurven, een vrouw met fantastische tetten maar wel een kind dat daar ook aanspraak op maakt?
Iedereen een tiet. Genoeg tiet voor iedereen. :P

quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 20:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik snap de logica niet van incels. Wat is er mis met een vrouw die al kinderen heeft? Zeker als iedereen boven de dertig is?
Jij denkt dat alleen incels er een probleem van maken? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 10-05-2021 19:49:42 ]
pi_199362651
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 03:04 schreef anoniemV het volgende:
Zelf zou ik er geen enkel probleem mee hebben om een single vader te daten. Die situaties met kinderen en de exen zijn ook zo uiteenlopend dat je daar toch geen algemeen besluit over kunt nemen.

Ik ben zeer goed bevriend met een single moeder. Zij merkt ook wel dat die attitude heerst onder veel mannen maar krijgt dus wel een hoop aandacht (je weet wel met welke bedoeling). Zijzelf heeft dan ook een bepaalde moment toegegeven dat ze eigenlijk een tijd single wou blijven. Super idee, maar ondertussen zat ze wel veel op tinder voor gewoon seks. Ik begrijp dat ze een druk leven heeft en daar ook nood aan had maar ik gunde het die mannen niet dat zij net hun zin kregen en hun idee over haar zo precies bevestigd werd. Maar idd zeer kut dat deze attitude zo aanwezig is onder veel mannen.
Het is fantastisch om dit soort openhartige reacties te lezen. Precies de redenen waarom een man met enige waarde niet aan dergelijke vrouwen begint. Met of zonder kind trouwens, want zoals je ziet gaat het sletten gewoon door, ondanks dat er een kind in haar leven is.
pi_199363334
quote:
14s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:44 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]

Het is fantastisch om dit soort openhartige reacties te lezen. Precies de redenen waarom een man met enige waarde niet aan dergelijke vrouwen begint. Met of zonder kind trouwens, want zoals je ziet gaat het sletten gewoon door, ondanks dat er een kind in haar leven is.
:') want? Moeders mogen geen seks meer hebben?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199363807
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

:') want? Moeders mogen geen seks meer hebben?
Leuk voor haar kind om elk weekend weer een nieuwe man haar moeder te horen uitwonen :P

Het is maar net wat je wil meegeven...
pi_199363927
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:53 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]

Leuk voor haar kind om elk weekend weer een nieuwe man haar moeder te horen uitwonen :P

Het is maar net wat je wil meegeven...
Haha. Weet niet hoe jij dit voor je ziet. Ik heb een kind maar ze heeft nog nooit iemand ontmoet of gezien. Die kinderen hebben ook vaders en opa’s/oma’s.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 10 mei 2021 @ 23:29:54 #79
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199366437
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:53 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]

Leuk voor haar kind om elk weekend weer een nieuwe man haar moeder te horen uitwonen :P

Het is maar net wat je wil meegeven...
Vanaf 0:22 :P
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199366640
quote:
14s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:44 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]

Het is fantastisch om dit soort openhartige reacties te lezen. Precies de redenen waarom een man met enige waarde niet aan dergelijke vrouwen begint. Met of zonder kind trouwens, want zoals je ziet gaat het sletten gewoon door, ondanks dat er een kind in haar leven is.
:') :|W Dus ze mag geen seks hebben volgens jou omdat ze een kind heeft? Wat een middeleeuwse gedachte. Ik wou gewoon zeggen dat ze dat beter niet met zulke mannen doet gezien ik hen het plezier niet gun.
pi_199368565
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:53 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]

Leuk voor haar kind om elk weekend weer een nieuwe man haar moeder te horen uitwonen :P

Het is maar net wat je wil meegeven...
Doet mij denken aan South Park "You heard your mom scream, and then you saw it, you saw your dad f*ck your mom" 😂
pi_199368584
Nee, van mij hoef ik er geen kinderen bij te krijgen (van een ander).. Ik kies er liever zelf voor of en wanneer ik kinderen met haar wil. Gelukkig zijn er zat andere mannen die er heel anders over denken :)
  dinsdag 11 mei 2021 @ 09:51:38 #83
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_199368597
Grote boog eromheen.
Omdat die vrouwen na 1 one night stand al zwanger van je zijn en 9 maanden later alimentatie proberen af te dwingen.
Bovendien uitgerekte vaginamond door de bevallingen van meerdere mannen.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_199369749
Grappig altijd hoe persoonlijk vrouwen alles op nemen.

Dit zijn gewoon generaliserende stellingen en vergelijkingen en die hoeven niet op jou als single mom van toepassing te zijn.

Maar vrouwen moeten eens 1 ding leren. Verantwoordelijkheid nemen. En gewoon zien dat elke actie een reactie oplevert. En consequenties.

Het is 2021. Je mag als vrouw alles. Niemand vertelt wat je niet mag of kunt. Je kunt (voor corona dan) overal naar toe, elke opleiding starten, een eigen bedrijf beginnen, geld verdienen op onlyfans voor de webcam, elke week met een andere vent neuken van Tinder. Echt alles kan, mag. Enjoy.

Maar daar zitten dan wel consequenties aan. En een aantal daarvan kunnen zijn dat je sociale kring je gedrag afkeurt, of dat mannen je minder begeerlijk vinden voor lange / serieuze relatie, etc.

En dan direct het vingertje wijzen omdraaien en zeggen 'ja maar mannen moeten maar niet zo 'ouderwets' doen' is gewoon een ruk-argument. We zijn een diersoort die nu zo'n 200.000 jaar bestaat en de 'voorouderen' daarvan leefden al miljoenen jaren. Je kunt basaal gedrag gewoon niet zomaar even aanpassen met een paar jaar condooms, anticonceptiepil, verzorgingsstaat en paarsharige feministen.

De seksuele 'strategie' van mannen en vrouwen zijn nou eenmaal anders. Verklaard door onze biologische verschillen. Wat we zoeken in een partner is nou eenmaal anders. En hoe onze levens zich ontwikkelen.

In plaats van continu naar elkaar wijzen en schelden, zouden we beter elkaar kunnen helpen met objectieve informatie over onze verschillen. Zo leren mannen en vrouwen elkaar beter begrijpen. En daar kunnen we dan allebei ons voordeel mee doen.

Maar, beide seksen, hou op met het eeuwige slachtoffergedrag. En accepteer dat elk gedrag en elke actie, consequenties heeft. In het geval van alleenstaande moeders is het inderdaad gewoon een feit dat veel mannen niet zitten te wachten op een relatie.

Net zoals vrouwen ook honderdduizend redenen hebben om met een bepaalde (groep) man(nen) geen relatie te willen.

Ik pleit echt voor een soort 'Rode Pil' les op de middelbare school. Het is schrikbarend hoe weinig wij als sekse van de andere sekse weten en hoeveel drama, vingertje wijzen, slachtofferrol en zelfs geweld voorkomen had kunnen worden als we niet zo gedesillusioneerd door het leven zouden moeten gaan.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:18:04 #85
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_199372927
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:15 schreef matigeuser het volgende:
Grappig altijd hoe persoonlijk vrouwen alles op nemen.

Dit zijn gewoon generaliserende stellingen en vergelijkingen en die hoeven niet op jou als single mom van toepassing te zijn.

Dit.

En i.t.t een boel brullers hier en butthurt single moeders en de witte ridders heb ik het eerste filmpje wel helemaal afgekeken en is dat een prima filmpje eigenlijk.

De 2e niet gekeken de 3e met die donkere man vind ik wel wat denigrerend en zonder enige nuance.

In het eerste filmpje is een vrouw die zich niet aangesproken HOEFT te voelen emotioneel over wat die heren zeggen echter aan het einde van het filmpje is ze met simpele feiten en logica ook om.
Hun boodschap is ook best logisch; bedenk je als man in welke situatie je je mogelijk gaat begeven als je een single vrouw met kinderen gaat daten en wat voor complexiteit dit met zich mee KAN brengen (hoeft niet altijd zo te zijn). En dat je over het algemeen, als je keuze hebt, beter een single vrouw ZONDER kinderen kan kiezen met over het algemeen minder complexe situaties. Dat is eigenlijk alles wat ze zeggen.
Daar ben ik het mee eens.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:21:13 #86
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_199372991
Als je zelf een treurig kutleventje hebt is er niks beters dan een ander af te zeiken om jezelf beter te voelen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:28:31 #87
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_199373112
Ik heb niet zozeer een wrok tegen single moms. Wel tegen vrouwen die koste wat kost een baby willen en dat via een one night stand ofzo ook goed voor elkaar krijgen.
Vervolgens leven van uitkering en kinderbijslag/toeslag, KGB, wellicht nog alimentatie van de zaaddonor proberen te krijgen.
Ik heb een 'sociaal' beroep beoefend een paar jaar lang en je moet eens weten hoeveel van dat soort vrouwen er zijn. Enig ambitie is zwanger worden van iemand en de staatskas leegtrekken.

Dat is wat mis is met de wereld :( :(
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_199373162
Op de gratis relatie sites, gaat het zo

Hallo, single mom here, ik heb 3 kinderen, zit in mijn pyama broek en leef van een uitkering

Maar ik wil graag een man met een goede baan EN die gevoel voor humor heeft. Tjajajaja.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:38:50 #89
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_199373243
Niks mis met single moms.
soooo, da's mooi!
pi_199373271
het gaat zelfs in de supermarkt net zo.
stond een dame met jong kind enthousiast een gesprek aan te knopen, terwijl ik in de rij bij de kassa stond.
werd gewaarschuwd door iemand die ook in de rij stond. dame is keihard op zoek naar een man met goede baan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199373301
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Niks mis met single moms.
niks mis met een potje vreemdgaan met de oppas.
ps. hoe spreek je af met de oppas. je hebt haar nodig als je met je single-mom weg wilt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:42:11 #92
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_199373309
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:41 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

niks mis met een potje vreemdgaan met de oppas.
Zit wat in.
soooo, da's mooi!
pi_199373330
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:28 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik heb niet zozeer een wrok tegen single moms. Wel tegen vrouwen die koste wat kost een baby willen en dat via een one night stand ofzo ook goed voor elkaar krijgen.
Vervolgens leven van uitkering en kinderbijslag/toeslag, KGB, wellicht nog alimentatie van de zaaddonor proberen te krijgen.
Ik heb een 'sociaal' beroep beoefend een paar jaar lang en je moet eens weten hoeveel van dat soort vrouwen er zijn. Enig ambitie is zwanger worden van iemand en de staatskas leegtrekken.

Dat is wat mis is met de wereld :( :(
Als je hem als man tijdens een ONS er zonder condoom er in steekt ben je ook niet helemaal lekker.

Lekker op iemands blauwe ogen vertrouwen dat ze anticonceptie gebruiken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:14:31 #94
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_199373965
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Als je hem als man tijdens een ONS er zonder condoom er in steekt ben je ook niet helemaal lekker.

Lekker op iemands blauwe ogen vertrouwen dat ze anticonceptie gebruiken.
Precies. Het is gewoon een kwestie van bezint eer ge begint.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
pi_199374076
22% van de gezinnen in 2019 waren eenoudergezinnen.
582.106 eenoudergezinnen in 2019.
nooit geweten dat het er zoveel waren.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199374110
Ik denk eigenlijk dat single vaders het lastiger hebben om aan de vrouw te komen dan single moms aan een man.
pi_199374147
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
het gaat zelfs in de supermarkt net zo.
stond een dame met jong kind enthousiast een gesprek aan te knopen, terwijl ik in de rij bij de kassa stond.
werd gewaarschuwd door iemand die ook in de rij stond. dame is keihard op zoek naar een man met goede baan.
En wat is er mis mee met dat als eis stellen dat iemand wel een goede baan dient te hebben?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:31:09 #98
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199374216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:32 schreef christmastsunami het volgende:
Op de gratis relatie sites, gaat het zo

Hallo, single mom here, ik heb 3 kinderen, zit in mijn pyama broek en leef van een uitkering

Maar ik wil graag een man met een goede baan EN die gevoel voor humor heeft. Tjajajaja.
Tja het is wel zuur voor incels dat ze zelfs die niet kunnen krijgen.
pi_199374232
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:27 schreef Smelfie het volgende:

[..]

En wat is er mis mee met dat als eis stellen dat iemand wel een goede baan dient te hebben?
Niets mis mee. Totdat je van een onbekende het welgemeende advies krijgt om haar avances te negeren.
Blijkbaar heeft ze een reputatie opgebouwd in het dorp waar ik nog geen weet van had.
Dat viel mij pas later op door het excessief vragen naar hulp en spullen op 'je bent als ... '
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199374385
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:51 schreef dikkedaniel het volgende:
Grote boog eromheen.
Omdat die vrouwen na 1 one night stand al zwanger van je zijn en 9 maanden later alimentatie proberen af te dwingen.
Bovendien uitgerekte vaginamond door de bevallingen van meerdere mannen.
Moest lachen :D

Bevallen van mannen zelfs.
pi_199374409
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:32 schreef christmastsunami het volgende:
Op de gratis relatie sites, gaat het zo

Hallo, single mom here, ik heb 3 kinderen, zit in mijn pyama broek en leef van een uitkering

Maar ik wil graag een man met een goede baan EN die gevoel voor humor heeft. Tjajajaja.
Moest weer lachen :D
  dinsdag 11 mei 2021 @ 17:23:05 #102
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_199375234
- Racisme moet je ergens anders gaan doen, niet hier -

[ Bericht 90% gewijzigd door CoolGuy op 11-05-2021 18:28:06 ]
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_199375400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Niets mis mee. Totdat je van een onbekende het welgemeende advies krijgt om haar avances te negeren.
Blijkbaar heeft ze een reputatie opgebouwd in het dorp waar ik nog geen weet van had.
Dat viel mij pas later op door het excessief vragen naar hulp en spullen op 'je bent als ... '
Dat ligt dus aan haar, niet aan single moms in het algemeen.
pi_199375538
Als van mijn eigen ervaring uitga en die van vriendinnen is het aantal mannen die maar al te graag zonder condoom willen groot en niet gebonden aan een bepaald ras.

Bovendien ken ik meerdere mannen die een “oepsie zwanger” hebben met een ONS of niet al te serieuze relatie. Dus denk een beetje na.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:36:11 #105
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199380172
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:15 schreef matigeuser het volgende:
Grappig altijd hoe persoonlijk vrouwen alles op nemen.

Dit zijn gewoon generaliserende stellingen en vergelijkingen en die hoeven niet op jou als single mom van toepassing te zijn.

Maar vrouwen moeten eens 1 ding leren. Verantwoordelijkheid nemen. En gewoon zien dat elke actie een reactie oplevert. En consequenties.

Het is 2021. Je mag als vrouw alles. Niemand vertelt wat je niet mag of kunt. Je kunt (voor corona dan) overal naar toe, elke opleiding starten, een eigen bedrijf beginnen, geld verdienen op onlyfans voor de webcam, elke week met een andere vent neuken van Tinder. Echt alles kan, mag. Enjoy.

Maar daar zitten dan wel consequenties aan. En een aantal daarvan kunnen zijn dat je sociale kring je gedrag afkeurt, of dat mannen je minder begeerlijk vinden voor lange / serieuze relatie, etc.

En dan direct het vingertje wijzen omdraaien en zeggen 'ja maar mannen moeten maar niet zo 'ouderwets' doen' is gewoon een ruk-argument. We zijn een diersoort die nu zo'n 200.000 jaar bestaat en de 'voorouderen' daarvan leefden al miljoenen jaren. Je kunt basaal gedrag gewoon niet zomaar even aanpassen met een paar jaar condooms, anticonceptiepil, verzorgingsstaat en paarsharige feministen.

De seksuele 'strategie' van mannen en vrouwen zijn nou eenmaal anders. Verklaard door onze biologische verschillen. Wat we zoeken in een partner is nou eenmaal anders. En hoe onze levens zich ontwikkelen.

In plaats van continu naar elkaar wijzen en schelden, zouden we beter elkaar kunnen helpen met objectieve informatie over onze verschillen. Zo leren mannen en vrouwen elkaar beter begrijpen. En daar kunnen we dan allebei ons voordeel mee doen.

Maar, beide seksen, hou op met het eeuwige slachtoffergedrag. En accepteer dat elk gedrag en elke actie, consequenties heeft. In het geval van alleenstaande moeders is het inderdaad gewoon een feit dat veel mannen niet zitten te wachten op een relatie.

Net zoals vrouwen ook honderdduizend redenen hebben om met een bepaalde (groep) man(nen) geen relatie te willen.

Ik pleit echt voor een soort 'Rode Pil' les op de middelbare school. Het is schrikbarend hoe weinig wij als sekse van de andere sekse weten en hoeveel drama, vingertje wijzen, slachtofferrol en zelfs geweld voorkomen had kunnen worden als we niet zo gedesillusioneerd door het leven zouden moeten gaan.
Ik merk vooral op dat er in dit soort topics een hoop lowlife mannen zitten die teveel te maken hebben met lowlife vrouwen. Ja, dan kom je idd ellende tegen, maar laten we eerlijk zijn, dan behoor je zelf ook tot de groep waar de kans op ellende groter is.

Dat generaliseren waar je het over hebt is vrij groeps specifiek. Bij lowlifes die een naamketting dragen om hun naam te kunnen onthouden zie je idd vaker dat er kinderen van verschillende mannen zijn, een uitkering is, de nieuwe man gelijk de papa rol en financieerder mag/moet zijn. En de kans op rare exen ook groter is.
Niet altijd, maar generaliserend wel ja.

Bij normaal en meer zie je dat veel minder. Daar gaat die generalisatie niet op.
Ja, dan geld nogsteeds dat je als nieuwe partner maar zin moet hebben in ook die kinderen, die nu eenmaal deel iemands leven zijn. En dat is idd soms niet altijd even makkelijk.
Maar het beeld in dit soort topics gaat teveel over ‘wijven’ die dom zijn geweest en misbruik maken van die ‘welwillende’ man. Dat is niet normaal, valt niet onder een generalisatie.
Zou het gaan over het wel en wee van iemand die al kinderen heeft, dat dat soms ook echt lastig is zou ik je gelijk geven, maar het is veelste vaak een uitgaan van het meest slechte en meer uitzonderlijke situaties. Gaat te vaak over de vrouwen die je ook zonder kinderen (of kinderwens) zou moeten mijden als de pest als normale man zijnde.

4 kinderen van verschillende mannen wordt idd afgekeurd, maar 2 kinderen van 1 man na een lange relatie die misloopt is echt niet raar. En om eerlijk te zijn, ik zie vooral hier en op Reddit ed daar gedoe over.
Niet elke man wil voor (jongere) kinderen zorgen, zelfs niet als de vrouw haar eigen broek op houdt en niet verwacht dat hij de papa uithangt. Voor veel mensen (m/v!) geld dat ze daar liever meer ingroeien door eigen kinderen te krijgen, of helemaal niet. En dat is ok.
Maar hier zie je veroordeling na veroordeling over vrouwen die single zijn met kinderen. Tot zelfs idiote zaken aan toe (een agressieve ex die even verhaal komt halen). Echt, ik ben echt geen oh zo verheven mens, maar zulke gekkigheid ken ik enkel van horen zeggen terwijl ik zat gescheiden mensen ken die een nieuwe relatie hebben.

Wat hier gebeurd zijn geen generalisatie’s, maar karikaturen. Dat is wat op weerstand stuit
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 21:44:21 #106
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199380361
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:28 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik heb niet zozeer een wrok tegen single moms. Wel tegen vrouwen die koste wat kost een baby willen en dat via een one night stand ofzo ook goed voor elkaar krijgen.
Vervolgens leven van uitkering en kinderbijslag/toeslag, KGB, wellicht nog alimentatie van de zaaddonor proberen te krijgen.
Ik heb een 'sociaal' beroep beoefend een paar jaar lang en je moet eens weten hoeveel van dat soort vrouwen er zijn. Enig ambitie is zwanger worden van iemand en de staatskas leegtrekken.

Dat is wat mis is met de wereld :( :(
Ja?

De mannen die een cray cray aanduwen zonder condoom zijn ok ofzo? Domme hoer met naamketting zonder condoom nemen bij een Ons. Wat maakt dat van jou?

Soort zoekt soort zeg ik. Doe domme dingen, win domme prijzen.
Ik zie niet in waarom die dames erger zijn dan de heren die het net zo goed zelf doen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:00:36 #107
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199380723
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:42 schreef Avianflu het volgende:
Als van mijn eigen ervaring uitga en die van vriendinnen is het aantal mannen die maar al te graag zonder condoom willen groot en niet gebonden aan een bepaald ras.

Bovendien ken ik meerdere mannen die een “oepsie zwanger” hebben met een ONS of niet al te serieuze relatie. Dus denk een beetje na.
Ben idd meerdere mannen tegen gekomen die zonder te weten hoe of wat erg graag zonder bescherming wilde. Tot zelf proberen over te halen aan toe, bij een onsje. Tot zover dat ik zelf klaar ermee was in een aantal gevallen omdat er teveel gezeurd werd om geen condoom.

Nu heb ik ook geleerd mannen te mijden die eigenlijk ook een naamketting moesten dragen om hun naam goed te onthouden (het is niet echt opwindend om te horen dat het ‘niet geeft’) maar ik heb ook geleerd dat mannen die zichzelf (en mij tegen soa’s, want ze doen dit vast ook bij anderen) niet beschermen echt redelijk vaak voorkomen. Van ik moet er even op wijzen tot echt gewoon gaat niet gebeuren zeggen.
Bij onsjes in het uitgaansleven ed durf ik te stellen dat over de 50% van de mannen het zo zonder had gedaan als ik er niet op gehint had of ronduit had gezegd. En dan spreek ik zelfs over mannen met een beste bankrekening, die echt zwaar de lul waren geweest als ik zwanger was geworden, die geen idee hadden dat ik beschermt was en op geen enkel moment van plan was een kind ter wereld te brengen zonder betrokken vader.

Mijn voorkeur gaat niet voor niets uit naar meer bewust vrijere seksuele mensen, die zijn veel vaker beter daarmee. Bij Henk in de kroeg is dat condoom dat klaar ligt niet genoeg, moet erop gewezen worden. Bij Henk die een vrijere moraal heeft en/of geen lowlife is hoeft er niet op gewezen te worden. Sterker nog, als er geen condoom is wil hij dat niet, is dat of voor een volgende keer of niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199380918
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:42 schreef Avianflu het volgende:
Als van mijn eigen ervaring uitga en die van vriendinnen is het aantal mannen die maar al te graag zonder condoom willen groot en niet gebonden aan een bepaald ras.

Bovendien ken ik meerdere mannen die een “oepsie zwanger” hebben met een ONS of niet al te serieuze relatie. Dus denk een beetje na.
Het is ook de vrouw die ermee in gaat om het zonder condoom te doen. Er is geen sprake van "slechts een kant is verkeerd".
pi_199380963
Dit soort topics trekken toch altijd weer mooi alle verzuurde types van Fok naar boven :+

Weet je ook gelijk wie je in de toekomst niet meer serieus hoeft te nemen.
pi_199380986
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 03:04 schreef anoniemV het volgende:
Zelf zou ik er geen enkel probleem mee hebben om een single vader te daten. Die situaties met kinderen en de exen zijn ook zo uiteenlopend dat je daar toch geen algemeen besluit over kunt nemen.

Ik ben zeer goed bevriend met een single moeder. Zij merkt ook wel dat die attitude heerst onder veel mannen maar krijgt dus wel een hoop aandacht (je weet wel met welke bedoeling). Zijzelf heeft dan ook een bepaalde moment toegegeven dat ze eigenlijk een tijd single wou blijven. Super idee, maar ondertussen zat ze wel veel op tinder voor gewoon seks. Ik begrijp dat ze een druk leven heeft en daar ook nood aan had maar ik gunde het die mannen niet dat zij net hun zin kregen en hun idee over haar zo precies bevestigd werd. Maar idd zeer kut dat deze attitude zo aanwezig is onder veel mannen.
Vind je dit niet een beetje tegenstrijdig? :?
Ze is ertegen, maar ze faciliteert het ook weer. :?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:17:11 #111
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_199381083
Ben zelf 11 jaar een single mom geweest. Heb er nooit bij stilgestaan en het gevoel gehad dat mannen mij niet wilden om mijn kind. Maar dat kwam dus wss omdat ik geen behoefte had aan een man en er niet naar op zoek was.
Toen kreeg ik kontact met mijn huidige man, verliefd, en zijn zoon erbij was alleen maar leuk.
To BG or not to BG!
pi_199381508
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het is ook de vrouw die ermee in gaat om het zonder condoom te doen. Er is geen sprake van "slechts een kant is verkeerd".
Klopt uiteraard, maar ik weet 100% of ik mijn anticonceptie correct gebruik. Die man moet maar op goed vertrouwen geloven wat ik zeg.
Niet dat ik het zonder condoom doe overigens.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:46:34 #113
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199381626
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:08 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Het is ook de vrouw die ermee in gaat om het zonder condoom te doen. Er is geen sprake van "slechts een kant is verkeerd".
Natuurlijk is dat zo. Maar er wordt nogal nadruk gelegd op de vrouw in deze hier.
Terwijl in de praktijk de vrouw die daar wel aan denkt veel vaker te maken krijgt met matige druk tot hoge druk om het maar zonder condoom te doen (bij een ons).

Hier wordt teveel gezegd dat vrouwen het wel prima vinden, sterker nog graag de man erin luizen. Maar de werkelijkheid is anders.
We leven niet in Amerika, zelfs die golddigger komt bedrogen uit als ze die erg rijke man verleidt tot onbeschermde seks waar een kind uit voorkomt. Enkel als je van hand tot hand leven prima vindt zou het ok kunnen zijn. Maar dat is maar een subgroep.

Mannen zijn voornamelijk kwetsbaarder in een juridische situatie waarin ze gebonden zijn. Gemeenschap van goederen bv.
Dat gaat veel minder over eventuele kinderen. Daar zijn losse regelingen voor. Parter en kinder alimentatie wordt teveel op 1 hoop gegooid.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199381708
als een vrouw hitsig wordt en begint te soppen, dan vergeet ze gewoon anti-conceptie, maar daar tuin ik niet in.
pi_199381856
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:51 schreef christmastsunami het volgende:
als een vrouw hitsig wordt en begint te soppen, dan vergeet ze gewoon anti-conceptie, maar daar tuin ik niet in.
Deze man :D
pi_199381887
Overigens zelf vaak meegemaakt dat vrouwen aanstuurden op 'geen condoom', eigenlijk puur en alleen omdat ze dat opwindend vinden.
pi_199381923
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 23:01 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens zelf vaak meegemaakt dat vrouwen aanstuurden op 'geen condoom', eigenlijk puur en alleen omdat ze dat opwindend vinden.
op het randje , op het randje
pi_199382680
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:03 schreef Cockwhale het volgende:
Overigens vond ik het opvallend dat de meeste vrouwen ook niet zitten te wachten op een man met een kind (vooral als ze zelf nog geen kinderen hebben). Het is dus best vergelijkbaar, de kijk van mannen hierop en die van vrouwen. De redenen zijn wellicht anders, maar het resultaat is hetzelfde. Vrouwen zijn er wel minder uitgesproken over. Ze bashen mannen met een kind niet in het openbaar.
Vrouwen voelen simpelweg niet de behoefte om de groepen mannen waar zij niet mee willen daten, op het internet of daarbuiten te bashen. Laat staan de behoefte om daarover een heel betoog neer te pennen. Daarbij zijn veel posts in dit topic gewoon pure misogynie, want hoe durven vrouwen die deze users als onwaardig beschouwen te daten naar hun eigen voorkeuren en voorwaarden.

Tevens mogen deze users zich eens achter de oren gaan krabben waarom ze zo boos worden over vrouwen die voor andere reden dan hun eigen insteek op Tinder zitten. Zat mannen die met andere motieven opereren op een datingsites dan ze in een chat of date doen voorkomen. Dat bepaalde users met het vrouwelijk equivalent van de vage man niet mee kunnen omgaan laat in feite het probleem zien; ze zijn niet eerlijk naar zichzelf toe en blijven aan iets vastklampen wat hen ongelukkig maakt.
pi_199382871
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:31 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Niets mis mee. Totdat je van een onbekende het welgemeende advies krijgt om haar avances te negeren.
Blijkbaar heeft ze een reputatie opgebouwd in het dorp waar ik nog geen weet van had.
Dat viel mij pas later op door het excessief vragen naar hulp en spullen op 'je bent als ... '
Wat voor reputatie? dat ze om hulp vraagt?
pi_199382898
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ben idd meerdere mannen tegen gekomen die zonder te weten hoe of wat erg graag zonder bescherming wilde. Tot zelf proberen over te halen aan toe, bij een onsje. Tot zover dat ik zelf klaar ermee was in een aantal gevallen omdat er teveel gezeurd werd om geen condoom.

Nu heb ik ook geleerd mannen te mijden die eigenlijk ook een naamketting moesten dragen om hun naam goed te onthouden (het is niet echt opwindend om te horen dat het ‘niet geeft’) maar ik heb ook geleerd dat mannen die zichzelf (en mij tegen soa’s, want ze doen dit vast ook bij anderen) niet beschermen echt redelijk vaak voorkomen. Van ik moet er even op wijzen tot echt gewoon gaat niet gebeuren zeggen.
Bij onsjes in het uitgaansleven ed durf ik te stellen dat over de 50% van de mannen het zo zonder had gedaan als ik er niet op gehint had of ronduit had gezegd. En dan spreek ik zelfs over mannen met een beste bankrekening, die echt zwaar de lul waren geweest als ik zwanger was geworden, die geen idee hadden dat ik beschermt was en op geen enkel moment van plan was een kind ter wereld te brengen zonder betrokken vader.

Mijn voorkeur gaat niet voor niets uit naar meer bewust vrijere seksuele mensen, die zijn veel vaker beter daarmee. Bij Henk in de kroeg is dat condoom dat klaar ligt niet genoeg, moet erop gewezen worden. Bij Henk die een vrijere moraal heeft en/of geen lowlife is hoeft er niet op gewezen te worden. Sterker nog, als er geen condoom is wil hij dat niet, is dat of voor een volgende keer of niet.
Het is inderdaad zo dat er bij ONSjes veel meer dan 50% van de mannen zonder condoom probeert. Allerlei soorten mannen ook. Ik geef eerlijk toe dat ik dat van jongs af aan precies geleerd heb dat dat normaal is om het vaak zonder te doen. heb me een beetje laten ompraten en intimideren en er te weinig vragen bij gesteld dus vroeg het wel maar als ze nee zeiden heb ik ze ook niet verplicht. Wel steeds de prikpil gekregen. Wonderbaarlijk met zeer weinig problemen vanaf gekomen maar besef nu wel hoe fucked up het is. Mannen gaan puur de risico's aan omdat het sappiger voelt aan hun lul, maar de vrouw riskeert wel een zwangerschap. zijzelf een soa maar dat kan hen zelfs niet schelen.

En wat is er eigenlijk mis met een naamketting??? ;(
pi_199382903
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:12 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Vind je dit niet een beetje tegenstrijdig? :?
Ze is ertegen, maar ze faciliteert het ook weer. :?
Tuurlijk vind ik het tegenstrijdig, daarom steun ik haar daar ook niet echt in. Wel dat ze seks heeft, maar niet met dat soort mannen
pi_199384181
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 08:57 schreef Avianflu het volgende:
Het zijn ook vaak van die mannetjes die zelf ook het zwarte garen niet hebben uitgevonden. Wellicht is het een soort frustratie vanuit hun eigen “falen”.

Precies dat.
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:00:29 #123
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_199384774
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:32 schreef christmastsunami het volgende:
Op de gratis relatie sites, gaat het zo

Hallo, single mom here, ik heb 3 kinderen, zit in mijn pyama broek en leef van een uitkering

Maar ik wil graag een man met een goede baan EN die gevoel voor humor heeft. Tjajajaja.
Badoo entered the chat.

Ik dacht dat het een soort van grap was, maar 90% is daar single moeder en rookt. Tsja.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_199385019
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 00:07 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Vrouwen voelen simpelweg niet de behoefte om de groepen mannen waar zij niet mee willen daten, op het internet of daarbuiten te bashen. Laat staan de behoefte om daarover een heel betoog neer te pennen. Daarbij zijn veel posts in dit topic gewoon pure misogynie, want hoe durven vrouwen die deze users als onwaardig beschouwen te daten naar hun eigen voorkeuren en voorwaarden.

Tevens mogen deze users zich eens achter de oren gaan krabben waarom ze zo boos worden over vrouwen die voor andere reden dan hun eigen insteek op Tinder zitten. Zat mannen die met andere motieven opereren op een datingsites dan ze in een chat of date doen voorkomen. Dat bepaalde users met het vrouwelijk equivalent van de vage man niet mee kunnen omgaan laat in feite het probleem zien; ze zijn niet eerlijk naar zichzelf toe en blijven aan iets vastklampen wat hen ongelukkig maakt.
_O_

En dan ook nog durven stellen dat het de vrouwen zijn die alles te persoonlijk nemen als er niet enthousiast wordt gereageerd op een stel gefrustreerden die voor de zoveelste keer hun gegeneraliseerde misogyne frustratiestokpaardjes willen berijden. _O-

Ik zou willen zeggen dat het grappig is dat dat dan gelijk wordt geprojecteerd, maar dat is het helemaal niet. Maar degenen die dat doen en degenen die daar klakkeloos in meegaan mogen zichzelf wel achter hun oren krabben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Stepperoller op 12-05-2021 10:26:09 ]
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 12 mei 2021 @ 10:19:58 #125
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_199385022
Zes jaar geleden leerde ik mijn vriendin kennen, gescheiden (vechtscheiding) en twee kinderen. Volgende maand gaan we trouwen en dankzij mij is de relatie met de ex weer helemaal goed (hij heeft ook een nieuwe relatie). Zij is een harde werker en heeft in de tijd na de scheiding hard moeten werken om haar hoofd boven water te houden, niks geen profiteur, nog nooit een uitkering gehad.

We zijn dolgelukkig samen en volgens velen zijn wij het ideale stel.

Zo kan het dus ook.
pi_199385151
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 01:43 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Het is inderdaad zo dat er bij ONSjes veel meer dan 50% van de mannen zonder condoom probeert. Allerlei soorten mannen ook. Ik geef eerlijk toe dat ik dat van jongs af aan precies geleerd heb dat dat normaal is om het vaak zonder te doen. heb me een beetje laten ompraten en intimideren en er te weinig vragen bij gesteld dus vroeg het wel maar als ze nee zeiden heb ik ze ook niet verplicht. Wel steeds de prikpil gekregen. Wonderbaarlijk met zeer weinig problemen vanaf gekomen maar besef nu wel hoe fucked up het is. Mannen gaan puur de risico's aan omdat het sappiger voelt aan hun lul, maar de vrouw riskeert wel een zwangerschap. zijzelf een soa maar dat kan hen zelfs niet schelen.

En wat is er eigenlijk mis met een naamketting??? ;(
De meeste vrouwen vinden zonder condoom ook prettiger. En de kans op een soa is gewoon laag. Regelmatig testen, klaar.
pi_199385250
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 01:24 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Wat voor reputatie? dat ze om hulp vraagt?
dat ze misbruik maakt van welwillende onbekenden.
helaas zijn er meer single moeders die zo door het leven gaan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199385518
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De meeste vrouwen vinden zonder condoom ook prettiger. En de kans op een soa is gewoon laag. Regelmatig testen, klaar.
Dus? Prettiger vinden maakt nog niet dat je een aanjager bent van gesjoemel zoals werd beschreven. Je gaat volledig voorbij aan de kern van het punt van anoniemV wat aanhaakt op het punt dat Cause_Mayhem maakte.

En het prettig vinden verdient ook een nuance: Je brein is je belangrijkste seksuele orgaan, dus het idee dat zonder condoom echter, prikkelender, geiler en aangenamer is maakt al dat het een self fulfilling prophecy wordt. Waarmee ik niet tegenspreek dat er puur fysiek ook sprake kan zijn van een verschil, maar de kracht van die mindset moet zeker niet worden onderschat.

De hoeveelheid vrouwen die bereid zijn om de pil te nemen en 24/7 met de bijwerkingen te leven om maar niet afhankelijk te zijn van een condoom laat zien hoe ver dat gaat en hoe die bias zichzelf versterkt. Want laten we wel wezen, 24/7 leven met de bijwerkingen staat niet in proportie tot de tijd die seksend wordt doorgebracht. Uitzonderingen zoals professionals daargelaten. Er wordt dus een enorm offer gebracht voor ietsje prettiger kunnen seksen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 12 mei 2021 @ 11:13:21 #129
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_199385670
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:19 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

_O_

En dan ook nog durven stellen dat het de vrouwen zijn die alles te persoonlijk nemen als er niet enthousiast wordt gereageerd op een stel gefrustreerden die voor de zoveelste keer hun gegeneraliseerde misogyne frustratiestokpaardjes willen berijden. _O-

Ik zou willen zeggen dat het grappig is dat dat dan gelijk wordt geprojecteerd, maar dat is het helemaal niet. Maar degenen die dat doen en degenen die daar klakkeloos in meegaan mogen zichzelf wel achter hun oren krabben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat je mijn persoonlijke punt vooral mist en niet goed door je tranen en schuim heen sommige posts lees. Ik zie je wel vaker heel emotioneel en ziedend reageren.

Doe even rustig en lees mijn post nog eens nadat je ook daadwerkelijk het filmpje hebt afgekeken :)
Succes je kan het!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_199385703
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:59 schreef Stepperoller het volgende:

Dus? Prettiger vinden maakt nog niet dat je een aanjager bent van gesjoemel zoals werd beschreven. Je gaat volledig voorbij aan de kern van het punt van anoniemV wat aanhaakt op het punt dat Cause_Mayhem maakte.

En het prettig vinden verdient ook een nuance: Je brein is je belangrijkste seksuele orgaan, dus het idee dat zonder condoom echter, prikkelender, geiler en aangenamer is maakt al dat het een self fulfilling prophecy wordt. Waarmee ik niet tegenspreek dat er puur fysiek ook sprake kan zijn van een verschil, maar de kracht van die mindset moet zeker niet worden onderschat.

De hoeveelheid vrouwen die bereid zijn om de pil te nemen en 24/7 met de bijwerkingen te leven om maar niet afhankelijk te zijn van een condoom laat zien hoe ver dat gaat en hoe die bias zichzelf versterkt. Want laten we wel wezen, 24/7 leven met de bijwerkingen staat niet in proportie tot de tijd die seksend wordt doorgebracht. Uitzonderingen zoals professionals daargelaten. Er wordt dus een enorm offer gebracht voor ietsje prettiger kunnen seksen.
Nou dacht ik toch dat wat ik schreef niet heel ingewikkeld was, maar kennelijk wel voor jou. Ik ben het er niet mee eens dat mannen de aanjager zijn van condoomloos seksen en ik herken ook helemaal niet wat CauseMayhem schrijft dat het een bepaald type man is en dat mannen met een meer vrije seksuele moraal dat nooit doen.

En dat gelul over dat enorme offer dat vrouwen moeten brengen... Wie heeft je dat schuldgevoel aan lopen praten zeg?
pi_199385821
Single moeder van één kind zou mij niet eens zoveel boeien, Als de dame verder chill is. Twee kinderen zou ander verhaal zijn
pi_199385833
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou dacht ik toch dat wat ik schreef niet heel ingewikkeld was, maar kennelijk wel voor jou. Ik ben het er niet mee eens dat mannen de aanjager zijn van condoomloos seksen en ik herken ook helemaal niet wat CauseMayhem schrijft dat het een bepaald type man is en dat mannen met een meer vrije seksuele moraal dat nooit doen.

En dat gelul over dat enorme offer dat vrouwen moeten brengen... Wie heeft je dat schuldgevoel aan lopen praten zeg?
Op zich wel een interessant punt. De pil heeft nogal wat bijwerkingen. Zowel fysiek als mentaal. En daarnaast lopen vrouwen, vooral vanaf de 35, een stuk hoger risico op trombose.

Was het andersom geweest, zou jij dagelijks pillen slikken die je ballen zouden doen krimpen en de productie van zaadcellen stopt, met allerlei bijwerkingen zoals stemmingswisselingen, effecten op de huid, lastiger klaarkomen, etc.

En dan nog onzekerheid wat het effect is wanneer je dit tot je 60e slikt? Ik moet er zelf in ieder geval niet aan denken om dagelijks hormonen te slikken voor de rest van mijn leven.

Dus dan is er maar 1 oplossing. Anaal.
pi_199385942
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Denk dat je mijn persoonlijke punt vooral mist en niet goed door je tranen en schuim heen sommige posts lees. Ik zie je wel vaker heel emotioneel en ziedend reageren.

Doe even rustig en lees mijn post nog eens nadat je ook daadwerkelijk het filmpje hebt afgekeken :)
Succes je kan het!
Oh ik denk dat jij dan heel erg projecterend zit te FOK!ken, want ik kan je vertellen dat ik op FOK! alleen reageer omdat ik dat leuk vind en hart heb voor de inhoud. :)

Nu je deze informatie uit eerste hand hebt kun voortaan kun je een andere bril opzetten en er vanuit gaan dat je onderbuik aan het projecteren is en dat dat niet overeenkomt met de werkelijkheid. ;)

Of je dat kan betwijfel ik, maar ik wens je wel veel succes!
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199386006
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou dacht ik toch dat wat ik schreef niet heel ingewikkeld was, maar kennelijk wel voor jou.

Ik ben het er niet mee eens dat mannen de aanjager zijn van condoomloos seksen en ik herken ook helemaal niet wat CauseMayhem schrijft dat het een bepaald type man is en dat mannen met een meer vrije seksuele moraal dat nooit doen.

En dat gelul over dat enorme offer dat vrouwen moeten brengen... Wie heeft je dat schuldgevoel aan lopen praten zeg?
Als dat je standpunt is had je dat wel iets concreter naar voren kunnen brengen. Ik herken namelijk wel dat veel vrouwen het prettiger vinden, maar ik heb nog nooit gehad dat een vrouw liep te pushen of ik het alsjeblieft zonder condoom wilde doen. Terwijl dat voor mij een gewoonte is met contacten die niet exclusief zijn. Mijn vrienden en mannelijke kennissen hebben ook geen ervaring met dergelijk gepush.

Terwijl eigenlijk geen van mijn vriendinnen of vrouwelijke kennissen geen ervaring heeft met dergelijk gepush vanuit mannen. Dat lijkt min of meer de norm te zijn.

En hoezo nou weer schuldgevoel? Ik ben dus niet van het pushen om het zonder condoom te doen, dus waar moet ik me in hemelsnaam schuldig over voelen?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199386054
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:59 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

En het prettig vinden verdient ook een nuance: Je brein is je belangrijkste seksuele orgaan, dus het idee dat zonder condoom echter, prikkelender, geiler en aangenamer is maakt al dat het een self fulfilling prophecy wordt. Waarmee ik niet tegenspreek dat er puur fysiek ook sprake kan zijn van een verschil, maar de kracht van die mindset moet zeker niet worden onderschat.

Ik heb genoeg jaren achter de bar gewerkt om de mannen onder elkaar te horen opscheppen over wie ze eens geneukt hebben. Zonder condoom en hun zaad kunnen achterlaten in een meid die ze niet meer terug willen zien blijkbaar toch iets belangrijks en zelfs high-five waardig.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 10:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

De meeste vrouwen vinden zonder condoom ook prettiger. En de kans op een soa is gewoon laag. Regelmatig testen, klaar.
Ja dat is voor ons ook fijner en ergens wil je die man in kwestie ook wel het genot gunnen, maar er hangt veel aan vast voor een vrouw. Door de attitude die ik hierboven omschreef ben ik wel heel zeker dat het overgrotedeel de mannen zijn die dit beslissen.
pi_199386058
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Op zich wel een interessant punt. De pil heeft nogal wat bijwerkingen. Zowel fysiek als mentaal. En daarnaast lopen vrouwen, vooral vanaf de 35, een stuk hoger risico op trombose.

Was het andersom geweest, zou jij dagelijks pillen slikken die je ballen zouden doen krimpen en de productie van zaadcellen stopt, met allerlei bijwerkingen zoals stemmingswisselingen, effecten op de huid, lastiger klaarkomen, etc.

En dan nog onzekerheid wat het effect is wanneer je dit tot je 60e slikt? Ik moet er zelf in ieder geval niet aan denken om dagelijks hormonen te slikken voor de rest van mijn leven.

Dus dan is er maar 1 oplossing. Anaal.
Het is een keuze die de meeste vrouwen gewoon zelf maken, velen al voordat ze seksueel actief zijn. En er zijn genoeg alternatieven.

Heel modern hoor, om vrouwen weer als het slachtoffer te zien en mannen als de boeman, maar zo werkt dat niet. Vrouwen weten over het algemeen precies wat ze doen. Het zijn geen weerloze wezentjes. Gemiddeld gezien redden ze zichzelf zelfs beter dan mannen.
pi_199386090
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:26 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Op zich wel een interessant punt. De pil heeft nogal wat bijwerkingen. Zowel fysiek als mentaal. En daarnaast lopen vrouwen, vooral vanaf de 35, een stuk hoger risico op trombose.

Was het andersom geweest, zou jij dagelijks pillen slikken die je ballen zouden doen krimpen en de productie van zaadcellen stopt, met allerlei bijwerkingen zoals stemmingswisselingen, effecten op de huid, lastiger klaarkomen, etc.

En dan nog onzekerheid wat het effect is wanneer je dit tot je 60e slikt? Ik moet er zelf in ieder geval niet aan denken om dagelijks hormonen te slikken voor de rest van mijn leven.

Dus dan is er maar 1 oplossing. Anaal.
Nou ja, ik heb er dus ook pas onlangs voor het eerst iets over gelezen vanuit dat perspectief en ik vond het ook een sterk punt.

Mijn vriendin is ook aan de pil en ik heb er nooit zo bij stilgestaan. Als echte jonkies die dolverliefd waren was de pil ook nog eens veel goedkoper, want gratis, dan al die condooms die er doorheen gingen, dus het is ook een beetje zo gegroeid.

Mijn vriendin is momenteel dus nog aan de pil (vond ze ooit ook prettig vanwege heftige menstruatie) en ze heeft geen last van bijwerkingen, maar ik vind die trombose bijv. wel een reden om het een en ander misschien eens te heroverwegen. Dat die risico's verergeren met een hogere leeftijd wist ik bijvoorbeeld niet eens.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199386120
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:38 schreef Stepperoller het volgende:

Als dat je standpunt is had je dat wel iets concreter naar voren kunnen brengen. Ik herken namelijk wel dat veel vrouwen het prettiger vinden, maar ik heb nog nooit gehad dat een vrouw liep te pushen of ik het alsjeblieft zonder condoom wilde doen. Terwijl dat voor mij een gewoonte is met contacten die niet exclusief zijn. Mijn vrienden en mannelijke kennissen hebben ook geen ervaring met dergelijk gepush.

Terwijl eigenlijk geen van mijn vriendinnen of vrouwelijke kennissen geen ervaring heeft met dergelijk gepush vanuit mannen. Dat lijkt min of meer de norm te zijn.

En hoezo nou weer schuldgevoel? Ik ben dus niet van het pushen om het zonder condoom te doen, dus waar moet ik me in hemelsnaam schuldig over voelen?
Je plaats vrouwen in een slachtofferrol omdat ze de pil moeten gebruiken en dat een enorme opoffering is.

En ik heb het wel meegemaakt hoor dat een vrouw begon over 'vertrouw je mij niet'.
pi_199386162
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is een keuze die de meeste vrouwen gewoon zelf maken, velen al voordat ze seksueel actief zijn. En er zijn genoeg alternatieven.

Heel modern hoor, om vrouwen weer als het slachtoffer te zien en mannen als de boeman, maar zo werkt dat niet. Vrouwen weten over het algemeen precies wat ze doen. Het zijn geen weerloze wezentjes. Gemiddeld gezien redden ze zichzelf zelfs beter dan mannen.
Jij maakt er nu een slachtoffer boeman scenario van ja.

Ik als man had hier nog nooit over nagedacht door de vanzelfsprekendheid van het gebruiken van de pil, maar hecht wel degelijk veel waarde aan de gezondheid van mijn vriendin. En ik zet nu vraagtekens bij die vanzelfsprekendheid van de pil als anticonceptiemiddel incl. bijbehorende risico's die mij grotendeels onbekend waren.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199386184
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:42 schreef anoniemV het volgende:

Ja dat is voor ons ook fijner en ergens wil je die man in kwestie ook wel het genot gunnen, maar er hangt veel aan vast voor een vrouw. Door de attitude die ik hierboven omschreef ben ik wel heel zeker dat het overgrotedeel de mannen zijn die dit beslissen.
Ik merk dat het vooral gewoon gebeurt zonder dat er een discussie over is. Als je beiden zonder wil, dan hoef je het er ook niet over te hebben.

Op zichzelf geloof ik best dat mannen er vaker om vragen dan vrouwen, maar dat is omdat vrouwen in het algemeen minder durven te vragen, ongeacht het onderwerp. Dat gaat er gelukkig steeds meer uit, maar laten we het een verbeterpuntje noemen.
pi_199386218
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je plaats vrouwen in een slachtofferrol omdat ze de pil moeten gebruiken en dat een enorme opoffering is.

En ik heb het wel meegemaakt hoor dat een vrouw begon over 'vertrouw je mij niet'.
Ja dat het bij uitzondering wel voorkomt verandert niets aan de algemene tendens. Ik vermoedde al dat ik zo'n disclaimer had moeten opnemen, omdat het anders weer te ingewikkeld zou zijn.

Ik zie het slachtofferige niet eerlijk gezegd. Volgens mij gaat het ons allemaal aan dat die vanzelfsprekendheid enorm is en de risico's grotendeels onbekend. Dat mijn vriendin risico loopt op trombose gaat mij ook aan het hart, hoe weloverwogen zij die keuze ook heeft gemaakt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199386236
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:50 schreef Stepperoller het volgende:

Jij maakt er nu een slachtoffer boeman scenario van ja.

Ik als man had hier nog nooit over nagedacht door de vanzelfsprekendheid van het gebruiken van de pil, maar hecht wel degelijk veel waarde aan de gezondheid van mijn vriendin. En ik zet nu vraagtekens bij die vanzelfsprekendheid van de pil als anticonceptiemiddel incl. bijbehorende risico's die mij grotendeels onbekend waren.
Ik vond dat jij dat er vooral van maakte, maar ok.

Veel vrouwen gebruiken de pil voor meer dan alleen anticonceptie, al neemt dat tegenwoordig rap af (pilgebruik ook, 20 jaar terug was het meer standaard, de laatste jaren heb ik heel veel vrouwen ontmoet die de pil bewust niet gebruiken).

Ik zie het dan ook meer als iets waarvan niemand zich zo enorm bewust was en mensen zijn op dat punt gezonder gaan leven. Helaas flikkeren we nu met zijn allen weer andere ongezonde zaken in onze mik, maar goed, dan is het eerlijker verdeeld naar geslacht. Voor zover van belang.
pi_199386285
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:53 schreef Stepperoller het volgende:

Ja dat het bij uitzondering wel voorkomt verandert niets aan de algemene tendens. Ik vermoedde al dat ik zo'n disclaimer had moeten opnemen, omdat het anders weer te ingewikkeld zou zijn.

Ik zie het slachtofferige niet eerlijk gezegd. Volgens mij gaat het ons allemaal aan dat die vanzelfsprekendheid enorm is en de risico's grotendeels onbekend. Dat mijn vriendin risico loopt op trombose gaat mij ook aan het hart, hoe weloverwogen zij die keuze ook heeft gemaakt.
Nou maak jij er een uitzondering van, terwijl dat er niet stond. Misschien moet je wat meer lezen wat er staat en wat minder erbij gaan verzinnen.

Als het jou zo aan het hart gaat: wijs haar dan op de alternatieven.

Mijn vriendin gebruikt de pil niet en wat andere mensen doen zal mij jeuken.
pi_199386313
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vond dat jij dat er vooral van maakte, maar ok.

Veel vrouwen gebruiken de pil voor meer dan alleen anticonceptie, al neemt dat tegenwoordig rap af (pilgebruik ook, 20 jaar terug was het meer standaard, de laatste jaren heb ik heel veel vrouwen ontmoet die de pil bewust niet gebruiken).

Ik zie het dan ook meer als iets waarvan niemand zich zo enorm bewust was en mensen zijn op dat punt gezonder gaan leven. Helaas flikkeren we nu met zijn allen weer andere ongezonde zaken in onze mik, maar goed, dan is het eerlijker verdeeld naar geslacht. Voor zover van belang.
Jij maakt er telkens zo'n strijd tussen mannen en vrouwen van. Waarom in hemelsnaam? Alleen maar omdat de algemene tendens is dat mannen de aanjagers zijn van condoomloze seks?

Bovendien was dat een tegenwerping op de stelling dat vrouwen dat zijn en voortdurend mannen erin luizen. Dus in dat geval zijn mannen ook gebaat bij het normaliseren van condoomgebruik en het minder idealiseren van seksen zonder condom.

Win-win dus. Niks slachtoffer en boeman.

Ik als man wil gewoon dat we allebei gezond zijn en blijven en lekker kunnen seksen en ik betwijfel nu of de pil wel in dat plaatje past.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199386376
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou maak jij er een uitzondering van, terwijl dat er niet stond. Misschien moet je wat meer lezen wat er staat en wat minder erbij gaan verzinnen.

Als het jou zo aan het hart gaat: wijs haar dan op de alternatieven.

Mijn vriendin gebruikt de pil niet en wat andere mensen doen zal mij jeuken.
Er stond ook geen harde claim dat het altijd voor iedereen opgaat en dat uitzonderingen uitgesloten zijn. Misschien moet je je eigen advies over meer lezen en minder verzinnen ter harte nemen.

En dat heb ik al gedaan nadat ik dat onlangs had gelezen, maar vind onze zoektocht en afwegingen daarin niet relevant voor dit topic. Net zoals jij.

Ik geef echter wel om mijn medemens, dus als mijn posts anderen aan het denken zetten, zoals ik blij ben onlangs aan het denken gezet te zijn, ervaar ik dat als positief.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199387073
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:04 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Er stond ook geen harde claim dat het altijd voor iedereen opgaat en dat uitzonderingen uitgesloten zijn. Misschien moet je je eigen advies over meer lezen en minder verzinnen ter harte nemen.

Dus zelfs als ik jou aangeeft dat ik helemaal niet doel op uitzonderingen, blijf je daar stug op doorgaan.

Succes daarmee, maar als je niet wenst te lezen wat ik schrijf, dan houdt het op.
pi_199387234
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is een keuze die de meeste vrouwen gewoon zelf maken, velen al voordat ze seksueel actief zijn. En er zijn genoeg alternatieven.

Heel modern hoor, om vrouwen weer als het slachtoffer te zien en mannen als de boeman, maar zo werkt dat niet. Vrouwen weten over het algemeen precies wat ze doen. Het zijn geen weerloze wezentjes. Gemiddeld gezien redden ze zichzelf zelfs beter dan mannen.
Je onderschat het maatschappelijk narratief rondom vrouwelijke anticonceptie. Pijn en ongemakken veroorzaakt door anticonceptie wordt vaak bij artsen afgedaan als iets dat erbij hoort, terwijl ik vrijwel niemand ken die geen last heeft gehad van nare bijwerkingen. Alternatieven worden haast nooit geopperd en als ze geopperd worden, heb je als vrouw al snel het hele assortiment aan anticonceptie gehad. Dat houdt makkelijk jaren ongemakken en vele huisartsenbezoeken in. Het probleem is niet het mans genoeg zijn, het probleem is dat het niet serieus genoeg genomen wordt.
pi_199387335
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Denk dat je mijn persoonlijke punt vooral mist en niet goed door je tranen en schuim heen sommige posts lees. Ik zie je wel vaker heel emotioneel en ziedend reageren.

Doe even rustig en lees mijn post nog eens nadat je ook daadwerkelijk het filmpje hebt afgekeken :)
Succes je kan het!
De generaliserende zwart-wit stellingen in dit topic over single moms (dat woord alleen al) vind ik nou niet bepaald van rationeel naar de zaak kijken getuigen. :')
  woensdag 12 mei 2021 @ 13:57:57 #149
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_199388071
Ik denk dat er nog wel gradaties zijn qua alleenstaande moeders. Als je er een date die toevalligerwijs ruzie heeft met al dr exen is dat een behoorlijk rode vlag. Ook als de vader van hed kind niet meer in beeld is en moeder zelf vaag blijft over wat er gebeurd is. Dan moet je ook niet klagen als die moeder ineens de psycho blijkt te zijn.

Ik blijf er wel bij dat mensen te snel aan kinderen beginnen om erbij te horen en/of om mee te komen met de omgeving, met alle gevolgen van dien. Ook het beginnen aan een kind om maar niet alleen te zijn is een opkomende categorie. In mijn ervaring zijn dat ook niet de meest heldere types die er rondlopen.
With love :*
pi_199388644
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 12:59 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Je onderschat het maatschappelijk narratief rondom vrouwelijke anticonceptie. Pijn en ongemakken veroorzaakt door anticonceptie wordt vaak bij artsen afgedaan als iets dat erbij hoort, terwijl ik vrijwel niemand ken die geen last heeft gehad van nare bijwerkingen. Alternatieven worden haast nooit geopperd en als ze geopperd worden, heb je als vrouw al snel het hele assortiment aan anticonceptie gehad. Dat houdt makkelijk jaren ongemakken en vele huisartsenbezoeken in. Het probleem is niet het mans genoeg zijn, het probleem is dat het niet serieus genoeg genomen wordt.
Als je dat 20 jaar geleden geschreven had, soit. Nu heb ik vooral het idee dat jij in andere kringen komt dan ik.

Sowieso ken ik genoeg vrouwen die zeggen dat ze er geen bijwerkingen van hebben, laat staan dat vrijwel alle vrouwen nare bijwerkingen hebben. En zoals gezegd: ik merk dat tegenwoordig heel veel vrouwen de pil niet meer gebruiken. Dat beeld wordt ook direct bevestigd als ik daar even op google.
pi_199388796
Zie ik daar oplichter Richard Coper. Geen dating-coach maar smerige dating-roach!
pi_199389302
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 14:59 schreef TFL het volgende:
Zie ik daar oplichter Richard Coper. Geen dating-coach maar smerige dating-roach!
Is dat die kerel die enorm seksistische uitspraken doet en memes en tindergesprekken post maar daarna beweert dat hij absoluut niet seksistisch is?

Jammer van zijn karakter. Wel lekker lichaam :9~
pi_199389320
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 15:37 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Is dat die kerel die enorm seksistische uitspraken doet en memes en tindergesprekken post maar daarna beweert dat hij absoluut niet seksistisch is?

Jammer van zijn karakter. Wel lekker lichaam :9~
Weet ik niet. Ik ken hem van entrepeneurs in cars. En vele onzekere jongens die voor duizenden zijn opgelicht door hem en zijn billenmaat Trollo Tomasi. En 'Modern life dating'. Allemaal mgtow dating "coaches" die onzin verkopen aan onzekere jongens
pi_199390596
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 15:38 schreef TFL het volgende:

[..]

Weet ik niet. Ik ken hem van entrepeneurs in cars. En vele onzekere jongens die voor duizenden zijn opgelicht door hem en zijn billenmaat Trollo Tomasi. En 'Modern life dating'. Allemaal mgtow dating "coaches" die onzin verkopen aan onzekere jongens
Voor wie het zich afvraagt, dit soort memes post hij dus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En vragen we ons af waarom vrouwen zich ongelijk behandeld voelen en snel gepikeerd zijn. Als dit soort mensen "mannen" opvoedt, zullen we redenen blijven hebben om gepikeerd te zijn. "not sexist"... really?

[ Bericht 5% gewijzigd door CoolGuy op 17-05-2021 16:29:02 ]
pi_199390654
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 17:19 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Voor wie het zich afvraagt, dit soort memes post hij dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vragen we ons af waarom vrouwen zich ongelijk behandeld voelen en snel gepikeerd zijn. Als dit soort mensen "mannen" opvoedt, zullen we redenen blijven hebben om gepikeerd te zijn. "not sexist"... really?
Ik voel wat frustratie uit die plaatjes :').
Eigenlijk is het dus een zielig onzeker mannetje.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199391071
Waarom single moms bashen, als je ze kunt bangen?
  Miss 200.000.000! woensdag 12 mei 2021 @ 17:50:15 #157
367000 roos94
pi_199391084
Ik heb heul veel respect voor single moms.
pi_199391118
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 17:24 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ik voel wat frustratie uit die plaatjes :').
Eigenlijk is het dus een zielig onzeker mannetje.
Als satire vond ik het uiterst vermakelijk. Smakelijk gelachen.
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:36:12 #159
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199391701
Zo te zien beginnen de incels zich alweer bekend te maken
pi_199396240
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 17:53 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Als satire vond ik het uiterst vermakelijk. Smakelijk gelachen.
topniveau :r
  woensdag 12 mei 2021 @ 23:49:38 #161
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_199397727
quote:
8s.gif Op woensdag 12 mei 2021 13:06 schreef 01100101 het volgende:

[..]

De generaliserende zwart-wit stellingen in dit topic over single moms (dat woord alleen al) vind ik nou niet bepaald van rationeel naar de zaak kijken getuigen. :')
Dat kan. Ik had het over het filmpje. Gezien?

quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:33 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Oh ik denk
Ja, fout dus :)
Minder proberen voor anderen in te vullen.
Succes!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_199397775
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 08:57 schreef Avianflu het volgende:
Het zijn ook vaak van die mannetjes die zelf ook het zwarte garen niet hebben uitgevonden. Wellicht is het een soort frustratie vanuit hun eigen “falen”.

Ik ben alleenstaand moeder van 1 kind met vader nog in beeld. Verdien ver boven modaal, geen probleem om dates te vinden, ook die zogenaamde Alpha mannen.
Ik zou zelf het liefst met iemand eindigen met 0 of 1 kind. Meer dan 2 kinderen vind ik een no-go.
Als iemand mij niet wil daten door mijn kind is hij sws ook al direct een no-go.
En inderdaad wat iemand hierboven zei, LAT relatie lijkt mij ideaal.
Dan ben je toch net zo hypocriet?
Vakman pur sang
pi_199398182
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 22:29 schreef anoniemV het volgende:

[..]

topniveau :r
Why so serious?
pi_199398865
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 23:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Dan ben je toch net zo hypocriet?
Ja dat is mijn punt. Dat ik vind dat als een man geen alleenstaand moeder wil daten dat prima is.
Ik wil liever geen mannen met >2 kinderen.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199399144
Leuke (lange) match op Bumble O+
Heeft ze kinderen :'(
pi_199399352
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 00:19 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Why so serious?
Ach ja. Het zal die zure feminist zijn in me die constant gepikkeerd is. Ik hoop dat jij het voor te lachen vindt. Want ik moet zeggen, de meesten van dat soort mannen geloven hier echt in hoor. Redelijk enge toestand.
pi_199399358
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 07:57 schreef koffief1lter het volgende:
Leuke (lange) match op Bumble O+
Heeft ze kinderen :'(
Dus enkel daarvoor zou je niet gaan, zelfs al lijkt het een goede match?
pi_199399659
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 08:26 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dus enkel daarvoor zou je niet gaan, zelfs al lijkt het een goede match?
Nee -O-
pi_199399803
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:09 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Nee -O-
Ja zoiets lijkt me dan jammer. Maar je zou dan ook niet een keer afspreken om er eens van te profiteren?
pi_199400023
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:22 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ja zoiets lijkt me dan jammer. Maar je zou dan ook niet een keer afspreken om er eens van te profiteren?
Profiteren in welke context?
pi_199400529
omdat iedere meisje tegenwoordig zwanger raakt en later pas serieus gaat daten.....

dus veel keuze hebben we niet meer.
  donderdag 13 mei 2021 @ 10:32:46 #172
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199400777
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:18 schreef hoechst het volgende:
omdat iedere meisje tegenwoordig zwanger raakt en later pas serieus gaat daten.....

dus veel keuze hebben we niet meer.
Aangezien het geen onbevlekte ontvangenis is geldt dat dus ook voor de mannen.
Nog steeds geen reden om te bashen overigens.

Anyway ik ken ze niet dus wellicht dat het aan de kring waar jij je in begeeft ligt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 13-05-2021 10:47:25 ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_199401463
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:32 schreef Elpis het volgende:

[..]

Aangezien het geen onbevlekte ontvangenis is geldt dat dus ook voor de mannen.
Nog steeds geen reden om te bashen overigens.

Anyway ik ken ze niet dus wellicht dat het aan de kring waar jij je in begeeft ligt.
Geen persoonlijke kring maar bepaalde betaalde niet persee tokkie dating sites dus...

Je moet goed zoeken naar een vrouw zonder een kind... Wel zijn ze vaak al 10 ofzo.
  donderdag 13 mei 2021 @ 11:30:41 #174
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199401604
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 11:19 schreef hoechst het volgende:

[..]

Geen persoonlijke kring maar bepaalde betaalde niet persee tokkie dating sites dus...

Je moet goed zoeken naar een vrouw zonder een kind... Wel zijn ze vaak al 10 ofzo.
Je vind het vreemd dat 30+ vrouwen vaak al een kind hebben?
Natuurlijk zijn er veel vrouwen met al een kind, dat is hartstikke normaal. Maar vergeet niet dat dat dus ook voor mannen geld. Alhoewel die gemiddeld genomen vaker een paar jaar ouder zijn.

Een man van 35+ zonder kinderen is of bewust kinderloos of heeft moeite met lange relaties. Dat eerste geeft niet, dat tweede is een rode vlag. Zelfde geld voor vrouwen, 35+ is of bewust of een probleem.

Misschien moeten degene die 30+ zijn en geen kinderwens hebben zich beseffen dat de poel van anderen die er ook zo over denken nu eenmaal kleiner is. Dat degene met kind niet vervelend en naar zijn, maar dat ze zelf in een kleinere poel vissen. Niets mis mee, maar gewoon eigen eisen waardoor er minder mensen geschikt zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199401852
Op zich niet heel vreemd, zeker als je bedenkt dat veel vrouwen een kinderwens hebben. Betekend nog niet dat ik ze zal. Al zal ik daar vast een keer een uitzondering in gaan maken. In de leeftijdscategorie waar ik date zijn vrouwen meestal nog kindloos. ;)
  donderdag 13 mei 2021 @ 12:13:11 #176
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199402173
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 11:49 schreef koffief1lter het volgende:
Op zich niet heel vreemd, zeker als je bedenkt dat veel vrouwen een kinderwens hebben. Betekend nog niet dat ik ze zal. Al zal ik daar vast een keer een uitzondering in gaan maken. In de leeftijdscategorie waar ik date zijn vrouwen meestal nog kindloos. ;)
Als je zelf geen kant en klaar kinderen wil, ze niet wil of pas later (van jezelf) is het ook heel normaal om iemand te zoeken die er hetzelfde over denkt.

Maar de vrouw van 30+ is geen lowlife, narigheid of wat dan ook omdat ze een kind heeft. Het is vrij normaal te noemen. Dat het niet bij jou past iig op dat moment is prima, ook met jou is niets mis dan.

Ik heb ook mijn dingen en basiseisen. Ook dat maakt dat niet iedereen waarvan ik zeg ziet er interessant uit ook gelijk past. De man waarvan ik oe denk, die verder zo leuk lijkt, maar die de pleuris (wat anders dan ok, maar niet zijn grote hobby) heeft aan paarden gaat ook niet werken. Is een compleet ander vb, maar toch hetzelfde. Als iemand iets wat voor mij belangrijk is echt niet ok vindt, of iets dat ik echt niet zie zitten wel wil past het gewoon niet.
Dat maakt die ander niet fout, enkel niet geschikt als partner voor mij.

Sorry dat ik dit nu in reactie op jou typ, jij lijkt dit principe wel te kennen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 13 mei 2021 @ 12:42:30 #177
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_199402538
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 11:19 schreef hoechst het volgende:
maar bepaalde betaalde niet persee tokkie dating sites
Dat is dus niet "ieder meisje".
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_199402754
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 12:13 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als je zelf geen kant en klaar kinderen wil, ze niet wil of pas later (van jezelf) is het ook heel normaal om iemand te zoeken die er hetzelfde over denkt.

Maar de vrouw van 30+ is geen lowlife, narigheid of wat dan ook omdat ze een kind heeft. Het is vrij normaal te noemen. Dat het niet bij jou past iig op dat moment is prima, ook met jou is niets mis dan.

Ik heb ook mijn dingen en basiseisen. Ook dat maakt dat niet iedereen waarvan ik zeg ziet er interessant uit ook gelijk past. De man waarvan ik oe denk, die verder zo leuk lijkt, maar die de pleuris (wat anders dan ok, maar niet zijn grote hobby) heeft aan paarden gaat ook niet werken. Is een compleet ander vb, maar toch hetzelfde. Als iemand iets wat voor mij belangrijk is echt niet ok vindt, of iets dat ik echt niet zie zitten wel wil past het gewoon niet.
Dat maakt die ander niet fout, enkel niet geschikt als partner voor mij.

Sorry dat ik dit nu in reactie op jou typ, jij lijkt dit principe wel te kennen.
Nee, precies... Maar dat ligt maar net aan wat je zelf zoekt/wilt. Voor mij is bij het dating process de focus op de vrouw alleen al genoeg. Daarnaast wil ik zelf (mee)bepalen wanneer en of er een kind komt, die beslissing is bij een alleen staande moeder al gemaakt ;)
pi_199403977
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 12:57 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Nee, precies... Maar dat ligt maar net aan wat je zelf zoekt/wilt. Voor mij is bij het dating process de focus op de vrouw alleen al genoeg. Daarnaast wil ik zelf (mee)bepalen wanneer en of er een kind komt, die beslissing is bij een alleen staande moeder al gemaakt ;)
Zo denken nou juist de meeste mannen erover, alleen worden die over één kam geschoren door aannames.
pi_199404012
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 14:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zo denken nou juist de meeste mannen erover, alleen worden die over één kam geschoren door aannames.
Scheer je hier nu niet de meeste mannen over één kam?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199404043
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 14:24 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Scheer je hier nu niet de meeste mannen over één kam?
Zo kan je alles wel pareren.
pi_199405351
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 09:38 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Profiteren in welke context?
Gewoon potje neuken zoals de meeste mannen wel proberen?
pi_199407434
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 15:32 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Gewoon potje neuken zoals de meeste mannen wel proberen?
Dan is het geen daten meer maar neuken. :')
pi_199409430
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:16 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Dan is het geen daten meer maar neuken. :')
Door het daten te noemen kunnen we met zijn allen blijven doen alsof we geciviliseerd zijn.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199410643
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 17:16 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Dan is het geen daten meer maar neuken. :')
En dat zou je sowieso wel doen?
pi_199410672
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 21:07 schreef anoniemV het volgende:

[..]

En dat zou je sowieso wel doen?
Niet sowieso, maar als de gelegenheid er is en beide zijn er voor in. Why not?
  donderdag 13 mei 2021 @ 23:06:16 #187
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199412461
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 14:20 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zo denken nou juist de meeste mannen erover, alleen worden die over één kam geschoren door aannames.
Best veel mensen denken daar idd zo over. Vrouwen die een man zoeken net zo goed.
Alhoewel wat ouder (30+) daar wat flexibeler in is, mede doordat de kans veel groter wordt dat iemand kinderen heeft al, geld dat de grootste groep het liever niet heeft.
Er zijn maar bar weinig mensen die denken joepie hij/zij heeft al kinderen. Het is meestal meer een ondanks ipv dankzij. Dat als men eraan begint het goed uit kan pakken en men achteraf er erg blij mee is doet daar niets vanaf.

Mijn klacht gaat meer over de tendens in dit soort topics, dat er wat mis is met alleenstaande moeders. Ze enkel een ‘provider’ zoeken en dat soort onzin. Het gaat niet over het wel en wee van een samengesteld gezin, maar zoals in de OP al wordt gezegd over een bashen van alleenstaande moeders.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199412802
Gelukkig zijn er genoeg alleenstaand vaders. Vind het ook makkelijker daten qua begrip als je een keer een weekje niet kan afspreken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199462420
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 23:33 schreef Avianflu het volgende:
Gelukkig zijn er genoeg alleenstaand vaders. Vind het ook makkelijker daten qua begrip als je een keer een weekje niet kan afspreken.
Heb al vanaf jonge leeftijd een LAT-relatie gehad en dat er een weekje overgeslagen wordt komt nu eenmaal voor en dat is dan duidelijk geen onwil van degene die niet kan, maar gewoon praktisch even niet haalbaar of te onhandig en teveel gestress waarbij zaken ten koste van elkaar gaan. Wij konden als pubers prima dat begrip voor elkaar opbrengen, dus vind het vreemd dat er blijkbaar zoveel volwassenen zijn die dat niet kunnen.

Snap ook niet zo goed waar het onbegrip dan vandaan komt. Dan heb je gewoon 0,0 inlevingsvermogen?

Heb en wil zelf geen kinderen, maar ik zou het zorgelijker vinden als iemand geen prioriteiten kan stellen en mij al in een hele prille fase in het leven van haar kinderen gaat betrekken. Degenen die daar geen probleem in zien en het ook direct al hebben over voor andermans kinderen zorgen kan ik 'Stiefkind van de rekening' aanraden.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199462425
Oh en OT:
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199462805
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 08:03 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Heb al vanaf jonge leeftijd een LAT-relatie gehad en dat er een weekje overgeslagen wordt komt nu eenmaal voor en dat is dan duidelijk geen onwil van degene die niet kan, maar gewoon praktisch even niet haalbaar of te onhandig en teveel gestress waarbij zaken ten koste van elkaar gaan. Wij konden als pubers prima dat begrip voor elkaar opbrengen, dus vind het vreemd dat er blijkbaar zoveel volwassenen zijn die dat niet kunnen.

Snap ook niet zo goed waar het onbegrip dan vandaan komt. Dan heb je gewoon 0,0 inlevingsvermogen?

Heb en wil zelf geen kinderen, maar ik zou het zorgelijker vinden als iemand geen prioriteiten kan stellen en mij al in een hele prille fase in het leven van haar kinderen gaat betrekken. Degenen die daar geen probleem in zien en het ook direct al hebben over voor andermans kinderen zorgen kan ik 'Stiefkind van de rekening' aanraden.
Ja vreselijke documentaire, heeft mij nog verder bevestigd dat mijn visie daar op correct is.

Ik vind het ook altijd zo vreemd als iemand heel vroeg in de dating fase al op prio 1 wil staan. Ook al heb je geen kinderen dan duurt het toch even tot een nieuw iemand in je top 5 staat. Natuurlijk ben je verliefd maar denk even rationeel na, je bent geen puber meer.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 17 mei 2021 @ 10:45:03 #192
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199464326
Om dat 2x typen onzin is recycle ik deze oude post

quote:
0s.gif
Op vrijdag 7 augustus 2020 19:40 schreef Hexagon het volgende:


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[..]

Onder dat type gehaat op alleenstaande moeders zit vaak een vat vol frustratie en wrok.

Kijk er zijn genoeg valide redenen om niet met een alleenstaande moeder te willen daten. Dat is heel persoonlijk. Maar ze slagen er nimmer in zo'n valide reden te noemen. Het blijft vaak bij puberale karikaturen en kort-door-de-bocht aannames. Het zouden allemaal onzelfstandige vrouwen zijn en kennelijk zijn die exen allemaal zonder uitzondering godsonmogelijke figuren.


Het zijn vaak het type mannen dat zelf faalt bij het vinden van een vrouw maar die de heilige overtuiging hebben toch echt een geweldige partner te zijn. Dat een vrouw eerder niet voor hen maar voor een andere man koos, die om een of andere reden niet meer bij haar is, zien ze als een ultieme reden om met haar af te rekenen. Dus moet de vrouw en haar kind beschouwd worden als een stuk afval waar ze nu zelf hun neus voor kunnen ophalen. Ze kozen immers niet in eerste instantie voor hem, dus ze zal verdoemd zijn.

Dat type man kan beter iedere vrouw mijden.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Omdat jij het mij zo moeilijk maakt om er op te reageren (ik kan de tekst waarom het gaat niet quoten) kopieer ik jouw tekst maar naar hier ...

Nu dus mijn reactie is, ik vond het augustus 2020 al niks en nu ook nog niks. Jouw bericht is net zo erg vol van vooroordelen als die waar je op wilt afgeven.
Alleen dat je slim wilt zijn en om daar opmerkingen over wilt voorkomen heb je er een paar keer het woordje vaak bij gezet.
Neem als voorbeeld uit jouw tekst

- vat vol frustratie en wrok.
- type mannen dat zelf faalt
- slagen er nimmer in zo'n valide reden te noemen
- puberale karikaturen
- kort-door-de-bocht aannames
- het type mannen dat zelf faalt

Zo, dit zijn de ergste 6. Maar ook de rest is vooral denigrerend naar mannen die geen vrouw met kinderen van een ander willen, toe.

Wat ik dus denk is dat jij zo een man bent die een vrouw (niet zijnde weduwe) heeft genomen met een of enkele kinderen van een of enkele vaders. En dan dus jezelf aangesproken voelt door de opmerkingen door mensen die zeggen, neem geen vrouw (niet zijnde weduwe) met kinderen. Omdat je je er in herkent.
Maar allez, dat zijn dus maar aannames, zet ik er eerlijk bij.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 17 mei 2021 @ 11:15:51 #193
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199464879
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 00:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja als je zoals de gemiddelde incel een kind als vooral een hinderlijk stuk afval ziet dan klopt dat.
Neen. Het kind is zelden het probleem. Heb 2 puber stiefzoons (nu volwassenen). Dat ging prima, nadat ze mij even wat getest hadden en dus wisten wat ze aan mij ( een man) hadden. Maar de situatie, de boel er om heen, de complicaties die dat met zich meebrengt, vaders op afstand, maken het vaak moeilijk.
Daarom zeg ik ook, een weduwe is een heel ander verhaal. Het is veel makkelijker om als de man voor haar en als vader(figuur) door de kinderen te worden gezien bij een weduwe met kinderen dan een vrouw met ex partner in de buurt die ook nog door en met de kinderen regelmatig contact heeft met dat gezinnetje. Onverwerkte trauma's maar ook nog bestaande liefdes over en weer, kinderen die zeggen, ik wil naar papa, of die zeggen, ja maar papa heeft gezegd dat ...

Hou op, word al niet goed als ik eraan denk :r :r

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 17-05-2021 12:19:38 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 17 mei 2021 @ 12:17:22 #194
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199465826
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:22 schreef Avianflu het volgende:

[..]

:') want? Moeders mogen geen seks meer hebben?
Seks, zeker mogen ze seks hebben. Maar we hebben het over serieuze relaties ermee beginnen. Maar laat hen maar lekker tinderen, algemeen bekend dat dat puur een vleeskeuring over en weer is.
Ik mag toch wel aannemen dat er ook serieuzere datingsites bestaan. En wat is er mis met afspraken maken met mensen die je gewoon in je leven tegenkomt. Vroeger hadden we ook geen internet, en toch werd er gedated en gevreeën.
Ik denk dat de vele keuzemogelijkheden van tegenwoordig net averechts werken. Men bindt zich niet want ... morgen komen er weer tientallen opportunities (in het wereldwijde internet), en misschien wel "betere".

Maw ... never ready for commitment :N :N :N
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199465902
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Seks, zeker mogen ze seks hebben. Maar we hebben het over serieuze relaties ermee beginnen. Maar laat hen maar lekker tinderen, algemeen bekend dat dat puur een vleeskeuring over en weer is.
Ik mag toch wel aannemen dat er ook serieuzere datingsites bestaan. En wat is er mis met afspraken maken met mensen die je gewoon in je leven tegenkomt. Vroeger hadden we ook geen internet, en toch werd er gedated en gevreeën.
Ik denk dat de vele keuzemogelijkheden van tegenwoordig net averechts werken. Men bindt zich niet want ... morgen komen er weer tientallen opportunities (in het wereldwijde internet), en misschien wel "betere".

Maw ... never ready for commitment :N :N :N
Sorry dat ik alleen dit deel eruit pak van je hele post. Maar in de kroeg/uitgaansgelegenheid niet ook het eerste wat gebeurd een vleeskeuring?
  maandag 17 mei 2021 @ 12:26:51 #196
495375 KroketBroodje
Oblivion NPC
pi_199465995
Brotherhood. Mannen waarschuwen elkaar net zoals vrouwen elkaar waarschuwen voor mannen die op hun 30e bij hun moeder wonen en zeuren dat hun was niet op tijd klaar is. Niks mis mee, ik heb geen voorkeur voor single moeders, want waarom zouden ze met een vent kinderen willen die er uiteindelijk niet zal zijn als het mis gaat. Huge red flag voor mij.
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  maandag 17 mei 2021 @ 12:31:42 #197
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199466094
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:59 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Haha. Weet niet hoe jij dit voor je ziet. Ik heb een kind maar ze heeft nog nooit iemand ontmoet of gezien. Die kinderen hebben ook vaders en opa’s/oma’s.
Juist, vaders. En dat is dus het probleem. Die vaders. tenminste als je een echt serieuze relatie wilt beginnen, samenwonen, een gezin worden, eventueel met haar kinderen van jou krijgen. We spreken duidelijk over wat anders. Fatsoenlijke serieuze ietwat conservatieve mannen zoeken geen lat relatie! En laat dat nou net de betere mannen zijn.
Want zo iets begint meestal met een latrelatie. En dan een tweede erbij. En af en toe een one night stand. En stuur ze maar naar opa en oma, er komt een moment dat je kinderen begrijpen wat er speelt, namelijk, nu ben je teveel, nu moet mama neuken. Ga maar "fijn naar oma, opa, tante, zomerkamp, papa. Maakt niet uit, als je maar weg bent".

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 17-05-2021 15:14:53 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 17 mei 2021 @ 12:33:20 #198
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199466126
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 23:56 schreef anoniemV het volgende:

[..]

:') :|W Dus ze mag geen seks hebben volgens jou omdat ze een kind heeft? Wat een middeleeuwse gedachte. Ik wou gewoon zeggen dat ze dat beter niet met zulke mannen doet gezien ik hen het plezier niet gun.
Zieligerd.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199466190
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Seks, zeker mogen ze seks hebben. Maar we hebben het over serieuze relaties ermee beginnen. Maar laat hen maar lekker tinderen, algemeen bekend dat dat puur een vleeskeuring over en weer is.
Ik mag toch wel aannemen dat er ook serieuzere datingsites bestaan. En wat is er mis met afspraken maken met mensen die je gewoon in je leven tegenkomt. Vroeger hadden we ook geen internet, en toch werd er gedated en gevreeën.
Ik denk dat de vele keuzemogelijkheden van tegenwoordig net averechts werken. Men bindt zich niet want ... morgen komen er weer tientallen opportunities (in het wereldwijde internet), en misschien wel "betere".

Maw ... never ready for commitment :N :N :N
Het een sluit het ander toch niet uit?

Er zijn genoeg mensen die prima in staat zijn een volwaardige relatie te hebben maar tijdens vrijgezelle periodes wat “rondfladderen”.
Dat dat je types niet zijn dat kan, heeft waarschijnlijk vaak meer met een persoonlijkheidstype te maken dan met de vrije seksuele moraal (dat is meer een symptoom van je persoonlijkheid) Denk ik.

Er is niks mis met daten IRL buiten Tinder om, vaak genoeg gedaan echter gaat het op het moment wat lastig.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 17 mei 2021 @ 15:28:03 #200
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199469247
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:21 schreef koffief1lter het volgende:

[..]

Sorry dat ik alleen dit deel eruit pak van je hele post. Maar in de kroeg/uitgaansgelegenheid niet ook het eerste wat gebeurd een vleeskeuring?
Zoals ik schreef, ik heb noot een Tinder iets gezien. Maar wat ik er uit begrijp zijn het een aantal foto's en heel weinig tekst, 1-2 regels.
Nu, als ik dan een avondje in een kroeg ben, en een vrouw zie die mij interesseert, en ik bekijk die in haar doen en laten (inclusief naar anderen) dan heb ik naar mijn gevoel / idee veel meer informatie dan van die foto's met die twee regels tekst. Dan kan ik proberen haar aan te kijken, zodat het haar opvalt, dus contact met haar te zoeken. Naar haar lachen, glimlachen. Komt daar een positieve reactie op terug kun je er op afstappen en proberen een praatje te beginnen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 17 mei 2021 @ 21:49:00 #201
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199476717
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Juist, vaders. En dat is dus het probleem. Die vaders. tenminste als je een echt serieuze relatie wilt beginnen, samenwonen, een gezin worden, eventueel met haar kinderen van jou krijgen. We spreken duidelijk over wat anders. Fatsoenlijke serieuze ietwat conservatieve mannen zoeken geen lat relatie! En laat dat nou net de betere mannen zijn.
Want zo iets begint meestal met een latrelatie. En dan een tweede erbij. En af en toe een one night stand. En stuur ze maar naar opa en oma, er komt een moment dat je kinderen begrijpen wat er speelt, namelijk, nu ben je teveel, nu moet mama neuken. Ga maar "fijn naar oma, opa, tante, zomerkamp, papa. Maakt niet uit, als je maar weg bent".
Ik heb geen jongere kinderen meer, geen de nieuwe liefde hoeft daarmee te leven. Ik ben wat ouder en ben dus niet zozeer een single mom, ondanks dat ik wel een kind heb (die jong volwassen is). Hij is trouwens wel een single vader, zijn kinderen zijn net wat jonger dan de mijne.

Maar jouw idee dat een man die ok is met ‘latten’ een minder serieuze is klopt niet. De man waarmee ik samen ben is ietwat conservatief en verdomd serieus met me. Als alles goed blijft gaan (en ik zie geen reden nu waarom dat niet zo zou zijn) zullen we ergens op ten duur ook wel gaan samenwonen. Maar dat is voor nu zeker nog niet aan de orde.

Ik vind het juist vrij gezond om niet halsoverkop enorme dingen te doen die ook zeer nadelig uit kunnen vallen.
Als we beide aan het begin stonden, geen kinderen, geen koophuizen, geen andere verplichtingen, dan hadden we waarschijnlijk al samen gehokt nu. Maar mede omdat hij wel echt serieus (en ik ook) is doen we dat nu niet. Is er de wil het goed en netjes te doen. Geen onnodige ellende te veroorzaken.
Hebben we juist beide geleerd dat de liefde genoeg is, dat allerlei onzin eromheen het lastiger maakt ipv beter.
Als we zo jong en onbezonnen waren geweest was de kans groter dat het fout zou lopen.

Nu moet ik wel zeggen dat we beide niet zo zijn van een weekje overslaan is prima. Voor een vakantie of iets in die geest prima. Maar bij beide is er de wil om elkaar vaak te zien.
Al met al, verstand komt ook met de jaren. En soms is het beter om geen domme en overhaaste dingen te doen. Betekend dat vooral dat je de liefde prioriteit geeft ipv gedoe veroorzaakt omdat ‘het zo hoort’ waardoor aan het eind van de dag de liefde eerder ondergesneeuwd wordt dan de boventoon voert.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 02:46:26 #202
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199479448
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 21:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik heb geen jongere kinderen meer, geen de nieuwe liefde hoeft daarmee te leven. Ik ben wat ouder en ben dus niet zozeer een single mom, ondanks dat ik wel een kind heb (die jong volwassen is). Hij is trouwens wel een single vader, zijn kinderen zijn net wat jonger dan de mijne.

Maar jouw idee dat een man die ok is met ‘latten’ een minder serieuze is klopt niet. De man waarmee ik samen ben is ietwat conservatief en verdomd serieus met me. Als alles goed blijft gaan (en ik zie geen reden nu waarom dat niet zo zou zijn) zullen we ergens op ten duur ook wel gaan samenwonen. Maar dat is voor nu zeker nog niet aan de orde.

Ik vind het juist vrij gezond om niet halsoverkop enorme dingen te doen die ook zeer nadelig uit kunnen vallen.
Als we beide aan het begin stonden, geen kinderen, geen koophuizen, geen andere verplichtingen, dan hadden we waarschijnlijk al samen gehokt nu. Maar mede omdat hij wel echt serieus (en ik ook) is doen we dat nu niet. Is er de wil het goed en netjes te doen. Geen onnodige ellende te veroorzaken.
Hebben we juist beide geleerd dat de liefde genoeg is, dat allerlei onzin eromheen het lastiger maakt ipv beter.
Als we zo jong en onbezonnen waren geweest was de kans groter dat het fout zou lopen.

Nu moet ik wel zeggen dat we beide niet zo zijn van een weekje overslaan is prima. Voor een vakantie of iets in die geest prima. Maar bij beide is er de wil om elkaar vaak te zien.
Al met al, verstand komt ook met de jaren. En soms is het beter om geen domme en overhaaste dingen te doen. Betekend dat vooral dat je de liefde prioriteit geeft ipv gedoe veroorzaakt omdat ‘het zo hoort’ waardoor aan het eind van de dag de liefde eerder ondergesneeuwd wordt dan de boventoon voert.
Ach Cause, dat is toch hetzelfde. Jij noemt het nu een latrelatie en wij vroeger een vaste relatie of vaste partner of vaste vriendin of verloofde. Je schrijft dat jullie het rustig aan willen doen maar elkaar in principe wekelijks willen zien, maar geen overhaaste dingen willen doen. En straks trekken jullie toch bij elkaar in. Vanwege de liefde, of vanwege de kinderen zijn nou toch volwassen en de deur uit, waarom zouden we beiden alleen ieder in een aparte woning of huis blijven wonen. Samen is toch veel gezelliger. Of pragmatisch, vanwege de dubbele kosten, geld waarmee je anders heel veel leuke dingen kunt doen, maar ook de kinderen mee kunt ondersteunen.

Jij bent gewoon niet het type single moeder die hier in deze discussie bedoeld wordt. Met een bijna volwassen kind. Schat jou ook een stuk(je) ouder in dan wat we met een single mom bedoelen Jouw kind hoeft dus niet meer door een vreemde man / nieuwe vader, mee opgevoed te worden. Want dat is het grote struikelblok met een jongere single mom en met jongere kinderen. Enerzijds wordt er toch altijd meer van je verwacht als mannelijke partner van een vrouw met jonge kinderen, dan haar partner te zijn. Anderzijds heb je als het er op aankomt totaal niets in te brengen zowel in haar ogen als in de ogen van de kinderen als in de ogen van de meestal nog aanwezige vader met bezoekrecht en misschien gedeeld ouderschap of voogdij of hoe het ook mag heten. Okay, dat kan ook nog wel goedkomen. Hoop je. En ook deze kinderen zullen ooit volwassen zijn en ergens hun eigen leven gaan leiden, ergens ongeveer rond de 18 tot 23 jaar, afhankelijk van wel studeren of niet, vroeg een partner of niet, eigen inkomen of niet.
Maar tot die tijd ..... En je hebt maar één leven, en om daar 10 tot meer van je mooie jonge jaren (altijd jonge want je wordt alleen maar ouder) voor op te offeren, voor te wachten.

:N :X :N

Bezint eer ge begint
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199480028
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:31 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Juist, vaders. En dat is dus het probleem. Die vaders. tenminste als je een echt serieuze relatie wilt beginnen, samenwonen, een gezin worden, eventueel met haar kinderen van jou krijgen. We spreken duidelijk over wat anders. Fatsoenlijke serieuze ietwat conservatieve mannen zoeken geen lat relatie! En laat dat nou net de betere mannen zijn.
Want zo iets begint meestal met een latrelatie. En dan een tweede erbij. En af en toe een one night stand. En stuur ze maar naar opa en oma, er komt een moment dat je kinderen begrijpen wat er speelt, namelijk, nu ben je teveel, nu moet mama neuken. Ga maar "fijn naar oma, opa, tante, zomerkamp, papa. Maakt niet uit, als je maar weg bent".
Prima, duidelijk ken jij andere single moeders dan ik ken en ben.
Vaak is er gwn een bepaalde structuur, dus kind is dag x, x, x bij papa en vakantie x, x, x. Soms bij oma want bij oma logeren is feest.

Vooral als de nieuwe vriend ook een kind heeft vind ik een lat relatie juist gezond trouwens. Dat mannen die dit niet willen “slecht” zijn vind ik nogal kortzichtig.

Oprechte vraag aan jou, heb jij mss iets meegemaakt waardoor je gedachten over single moeders zo zijn geworden?
Ik herken deze visie namelijk helemaal niet in mijn omgeving.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 12:47:09 #204
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199483399
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:43 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Prima, duidelijk ken jij andere single moeders dan ik ken en ben.
Vaak is er gwn een bepaalde structuur, dus kind is dag x, x, x bij papa en vakantie x, x, x. Soms bij oma want bij oma logeren is feest.

Vooral als de nieuwe vriend ook een kind heeft vind ik een lat relatie juist gezond trouwens. Dat mannen die dit niet willen “slecht” zijn vind ik nogal kortzichtig.

Oprechte vraag aan jou, heb jij mss iets meegemaakt waardoor je gedachten over single moeders zo zijn geworden?
Ik herken deze visie namelijk helemaal niet in mijn omgeving.
Ik heb het vaker gezien en tegengekomen in kontakten, maar dan gauw herkend en afgehaakt.
Okay, het is nu anders, bijvoorbeeld de criteria mbt uitkeringen zijn veranderd. Maar vroeger was het hebben van een kind nagenoeg een vrijbrief voor een leven lang een sociale dienst uitkering, huursubsidie, een betere woning en af en toe wat extra's. Kregen opeens alle gezinnen met een sociale dienst uitkering een nieuwe wasmachine. Al had je net een nieuwe. Serieus waar! En er waren vrouwen die daar dan ook bewust voor kozen, voor zo een leven. Kindje van een man liefst van het soort die je liever niet als schoonzoon had; type exotische bad boy, leuk kindje, een flatje van de woningvereniging en klaar voor het leven. Seks was uiteraard voor deze vrouwen genoeg beschikbaar en ook daar waren ze opportunistisch in, als alles eens goed gewit moest worden in de woning dan was het vriendje van de maand een schilder en stond het busje met de ladders op het dak voor de deur.
Ook zag je wel eens een slager-boyfriend met een half varken (geslacht uiteraard) over de schouder "thuis" komen. Dan moest de diepvries aangevuld worden. Natuurlijk zijn niet alle single moeders zo, maar ze zijn er wel. En nu heeft het hier beschreven geval nog het voordeel dat de exotische vader weer terug was naar Exotica dus dat was een groot geluk, want zo iemand wil je niet aan de deur om zijn opvoedkundige inzichten kracht bij te zetten. Zoals je weet zijn er landen met heel andere ideeën over opvoeden inclusief dat meisjes besneden moeten worden.

Dus, wees voorzichtig, bezint eer ge begint, laat je niet leiden door de liefde (lust?) van het moment, of dat je geforceerd probeert je eenzaamheid op te lossen. Zoals ik een stukje terug hier al schreef, kijk ook in welk milieu je terecht komt, en of je dat wilt, en aankunt.

Voor mij zelf zijn single moms, dus vrouwen met kinderen, de kinderen nooit een probleem geweest. Integendeel, vanaf een bepaalde leeftijd (bij mij) zelfs gewenst.(wel graag echt jonge kinderen). Maar ik was mij wel bewust ... zoekt ze vooral een kostwinnaar of een ATM machine, een toegangsbiljet tot Nederland en de Nederlandse nationaliteit en de uitstekende voorzieningen hier. Of iemand die in ieder opzicht de kar trekt dus een soort inwonende bediende en manusje van alles. En zijn er papa's aanwezig en wat zijn dat voor mannen? Welk milieu?
Is de vrouw iemand om samen mee te zijn, om samen iets op te bouwen, of ben ik gewoon de vijfde in een rij die nog lang niet ten einde is, en dat ze over een paar jaren weer "iets" anders wil. Vrouwen die nooit echt tevreden zijn, altijd zoekende blijven. Die vaak zelfs niet weten wat ze zoeken, alleen weten dat ze iets missen.

Dat je als single moeder denkt aan een latrelatie, zeker als de man ook kinderen heeft, vind ik heel normaal en wijs. Alleen, ik ga voor datgene wat ik gewend ben, onze waardes en normen. En dat is toch een gezin. Gewoon samen wonen met de bedoeling dat ook te blijven doen. Samen leven, samen wat opbouwen (bedoel ik zeker niet financieel mee maar meer mbt gezin, de kinderen en de familie. Dus, een latrelatie, okay, heel goed, maar voor mij alleen met als uiteindelijk doel om toch een echt en samenwonend gezin te worden. En dus niet een latrelatie als doel an sich.

Is misschien allemaal wat ouderwets maar als het niet hier te vinden is zul je het ergens anders moeten gaan zoeken. Trouwens, ik denk dat ook hier in Nederland veel vrouwen zich hierin herkennen en zich best in kunnen vinden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199483542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:47 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik heb het vaker gezien en tegengekomen in kontakten, maar dan gauw herkend en afgehaakt.
Okay, het is nu anders, bijvoorbeeld de criteria mbt uitkeringen zijn veranderd. Maar vroeger was het hebben van een kind nagenoeg een vrijbrief voor een leven lang een sociale dienst uitkering, huursubsidie, een betere woning en af en toe wat extra's. Kregen opeens alle gezinnen met een sociale dienst uitkering een nieuwe wasmachine. Al had je net een nieuwe. Serieus waar! En er waren vrouwen die daar dan ook bewust voor kozen, voor zo een leven. Kindje van een man liefst van het soort die je liever niet als schoonzoon had; type exotische bad boy, leuk kindje, een flatje van de woningvereniging en klaar voor het leven. Seks was uiteraard voor deze vrouwen genoeg beschikbaar en ook daar waren ze opportunistisch in, als alles eens goed gewit moest worden in de woning dan was het vriendje van de maand een schilder en stond het busje met de ladders op het dak voor de deur.
Ook zag je wel eens een slager-boyfriend met een half varken (geslacht uiteraard) over de schouder "thuis" komen. Dan moest de diepvries aangevuld worden. Natuurlijk zijn niet alle single moeders zo, maar ze zijn er wel. En nu heeft het hier beschreven geval nog het voordeel dat de exotische vader weer terug was naar Exotica dus dat was een groot geluk, want zo iemand wil je niet aan de deur om zijn opvoedkundige inzichten kracht bij te zetten. Zoals je weet zijn er landen met heel andere ideeën over opvoeden inclusief dat meisjes besneden moeten worden.

Dus, wees voorzichtig, bezint eer ge begint, laat je niet leiden door de liefde (lust?) van het moment, of dat je geforceerd probeert je eenzaamheid op te lossen. Zoals ik een stukje terug hier al schreef, kijk ook in welk milieu je terecht komt, en of je dat wilt, en aankunt.

Voor mij zelf zijn single moms, dus vrouwen met kinderen, de kinderen nooit een probleem geweest. Integendeel, vanaf een bepaalde leeftijd (bij mij) zelfs gewenst.(wel graag echt jonge kinderen). Maar ik was mij wel bewust ... zoekt ze vooral een kostwinnaar of een ATM machine, een toegangsbiljet tot Nederland en de Nederlandse nationaliteit en de uitstekende voorzieningen hier. Of iemand die in ieder opzicht de kar trekt dus een soort inwonende bediende en manusje van alles. En zijn er papa's aanwezig en wat zijn dat voor mannen? Welk milieu?
Is de vrouw iemand om samen mee te zijn, om samen iets op te bouwen, of ben ik gewoon de vijfde in een rij die nog lang niet ten einde is, en dat ze over een paar jaren weer "iets" anders wil. Vrouwen die nooit echt tevreden zijn, altijd zoekende blijven. Die vaak zelfs niet weten wat ze zoeken, alleen weten dat ze iets missen.

Dat je als single moeder denkt aan een latrelatie, zeker als de man ook kinderen heeft, vind ik heel normaal en wijs. Alleen, ik ga voor dat wat ik gewend ben, onze waardes en normen. En dat is toch een gezin. Gewoon samen wonen met de bedoeling dat ook te blijven doen. Samen leven, samen wat opbouwen (bedoel ik zeker niet financieel mee maar meer mbt gezin, de kinderen en de familie. Dus, een latrelatie, okay, heel goed, maar voor mij alleen met als uiteindelijk doel om toch een echt en samenwonend gezin te worden. En dus niet een latrelatie als doel an sich.

Is misschien allemaal wat ouderwets maar als het niet hier te vinden is zul je het ergens anders moeten gaan zoeken. Trouwens, ik denk dat ook hier in Nederland veel vrouwen zich hierin herkennen en zich best in kunnen vinden.
Ok, dan begrijp ik je beter.
Zo benader ik persoonlijk het daten ook. Date nu weer met een man met kind maar ik bekijk eea dan inderdaad sceptisch.
Heeft hij problemen met zijn ex, waarom/ wat is zijn aandeel hierin/ is ex gwn een moeilijk mens (als in ouderverstoting) of heeft ze een punt/ wil ik dit wel in het leven van mijn kind introduceren ondanks dat ik hem leuk vind etc etc.

Als ik zo om mij heenkijk ben ik blij met de regeling met mijn ex (exotische ex overigens) ondanks dat ik hem ook soms wel kan schieten.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:37:21 #206
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199490306
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 17:49 schreef Cockwhale het volgende:
Waarom single moms bashen, als je ze kunt bangen?
Ah, JIJ bent die van die spreuken als meer bangen minder bashen en make bangen not bashen

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 18 mei 2021 @ 20:43:22 #207
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199490437
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 12:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Ok, dan begrijp ik je beter.
Zo benader ik persoonlijk het daten ook. Date nu weer met een man met kind maar ik bekijk eea dan inderdaad sceptisch.
Heeft hij problemen met zijn ex, waarom/ wat is zijn aandeel hierin/ is ex gwn een moeilijk mens (als in ouderverstoting) of heeft ze een punt/ wil ik dit wel in het leven van mijn kind introduceren ondanks dat ik hem leuk vind etc etc.

Als ik zo om mij heenkijk ben ik blij met de regeling met mijn ex (exotische ex overigens) ondanks dat ik hem ook soms wel kan schieten.
Van geen enkele groep zijn allen goed of slecht, uiteraard. Ook ik ken als voorbeeld véél lieve goede single moms dan "verkeerde". Veel meer !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199503199
quote:
0s.gif Op maandag 17 mei 2021 12:33 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Zieligerd.
Oh boy hier is hij weer... een hoop vreemde middeleeuwse gedachten in brieven van 5 bladzijden uittypen. Waarom blijft die man terugkomen?
  woensdag 19 mei 2021 @ 16:06:16 #209
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199506199
Deze man hier (ikke dus) is niet ... wéér hier, maar gewoon, nog altijd.

*O* *O* _O- :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199509934
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:15 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Oh boy hier is hij weer... een hoop vreemde middeleeuwse gedachten in brieven van 5 bladzijden uittypen. Waarom blijft die man terugkomen?
Jij bepaalt wie wat voor gedachten heeft, echt?
Jammer al die mensen die prediken dat alleen hun visie de enige ware en juiste is. :N

Waarom zou hij trouwens weg moeten en jij niet? Omdat het je niet aanstaat wat hij schrijft? Dan kunnen we dit forum opdoeken.
pi_199515823
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 20:07 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Jij bepaalt wie wat voor gedachten heeft, echt?
Jammer al die mensen die prediken dat alleen hun visie de enige ware en juiste is. :N

Waarom zou hij trouwens weg moeten en jij niet? Omdat het je niet aanstaat wat hij schrijft? Dan kunnen we dit forum opdoeken.
nee omdat hij keer op keer met een hoop idiote verhalen iedereen tegen de schenen schopt en elk topic dat hij aanraakt gewoon verlaten wordt. Ik ban hem niet, kan dat ook niet. Maar ik mag het toch jammer vinden dat het weer zo is? Discussie vind ik net interessant, maar niet op die manier.
  donderdag 20 mei 2021 @ 15:11:57 #212
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199520253
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:00 schreef anoniemV het volgende:

[..]

nee omdat hij keer op keer met een hoop idiote verhalen iedereen tegen de schenen schopt en elk topic dat hij aanraakt gewoon verlaten wordt. Ik ban hem niet, kan dat ook niet. Maar ik mag het toch jammer vinden dat het weer zo is? Discussie vind ik net interessant, maar niet op die manier.
Beetje respect graag voor mijn grijze haren. Zeker ook door een single mom opgevoed. En hou op domme dingen te schrijven, zoals ik ban hem niet, kan dat ook niet. Kunt net zo goed schrijven dat water nat is. Is ook zinloos. Logisch en overduidelijk dat de ene deelnemer de andere niet zomaar kan bannen.

Maar nu naar de discussie zelf. De titel van dit topic is Waarom single moms bashen? Voor dating, beter nog, voor een relatie. Dat is een vraag gesteld uiteraard aan diegenen die single moms zouden kunnen, willen daten of een relatie mee willen aangaan. Wie zijn dat. Dat zijn hetero mannen en gay vrouwen. Nou, ik behoor tot de eerste groep, dus ik mag hier zeker antwoorden. En ik mag, neen, er wordt zelfs van mij verwacht, dat ik eerlijk mijn mening hier dan neerschrijf. En (mede door de vragen mij hier gesteld) doe ik dat best genuanceerd en ga redelijk ver in het vertellen over mijn eigen situatie als partner van een ex (want nu heeft ze mij aan haar zijde) single mom. En al wat ik hier al 5 x zeg ( en goed onderbouwd!) is vooral ... bezint eer ge begint.

En alle vrouwen hier, wees eens eerlijk en beantwoord JEZELF deze vraag, als je zoon je zou vragen, mam, ik ben gek op twee meiden, A (Annemarieke) en B (Bernadetineke) maar weet niet goed te kiezen. A is wel leuk maar niet echt knap, en B is een geweldig mooie vrouw, echt een stuk. Maar dat hadden er al meer door en daarom heeft B nu al 3 kindjes van 2 mannen. Maar daar is ze bij weg, want de ene was erg jaloers en de ander die had altijd veel dorst en als ie dronken is in het café, dan trekt ie zijn t-shirt uit en roept "wie wil er vechten met de beer". Dus mama, wie zal ik eens mee vragen voor een weekendje weg naar Brugge, leuk in een hotelletje?

Je hoeft hier uiteraard niet te antwoorden maar antwoord maar eens eerlijk aan jezelf of aan je fictieve zoon, die mentaal niet zo sterk is en vroeger op school ook al veel gepest werd. Minimaal zou je tegen hem zeggen, jongen, bezint eer ge begint ..... en hem vervolgens uitleggen waarover hij zich dan zou moeten bezinnen.

:B ~O> (Shiit, waar is die emoticon van die dronken beer met een pul bier in een van zijn klauwen gebleven? Nou, dan maar een berekop met zweep).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199520340
Ja echt eerlijk om jezelf sturende vragen te stellen. :')

Beter vragen mannen die dit allemaal logisch vinden zichzelf EERLIJK af waarom iemand die niet hun datingvoorkeur is zo nodig gebasht moet worden. En waarom mensen die dat bashen onnodig vinden degenen zijn die alles te persoonlijk nemen.

Als je eerlijk bent moet je dan toch tot de conclusie komen dat de basher in deze casus degene is die niet eerlijk tegen zichzelf is en niemand anders.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator donderdag 20 mei 2021 @ 15:26:24 #214
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199520461
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:19 schreef Stepperoller het volgende:
Ja echt eerlijk om jezelf sturende vragen te stellen. :')

Beter vragen mannen die dit allemaal logisch vinden zichzelf EERLIJK af waarom iemand die niet hun datingvoorkeur is zo nodig gebasht moet worden. En waarom mensen die dat bashen onnodig vinden degenen zijn die alles te persoonlijk nemen.

Als je eerlijk bent moet je dan toch tot de conclusie komen dat de basher in deze casus degene is die niet eerlijk tegen zichzelf is en niemand anders.
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199520961
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:19 schreef Stepperoller het volgende:
Ja echt eerlijk om jezelf sturende vragen te stellen. :')

Beter vragen mannen die dit allemaal logisch vinden zichzelf EERLIJK af waarom iemand die niet hun datingvoorkeur is zo nodig gebasht moet worden. En waarom mensen die dat bashen onnodig vinden degenen zijn die alles te persoonlijk nemen.

Als je eerlijk bent moet je dan toch tot de conclusie komen dat de basher in deze casus degene is die niet eerlijk tegen zichzelf is en niemand anders.
_O_
pi_199521023
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 15:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Beetje respect graag voor mijn grijze haren. Zeker ook door een single mom opgevoed. En hou op domme dingen te schrijven, zoals ik ban hem niet, kan dat ook niet. Kunt net zo goed schrijven dat water nat is. Is ook zinloos. Logisch en overduidelijk dat de ene deelnemer de andere niet zomaar kan bannen.

Maar nu naar de discussie zelf. De titel van dit topic is Waarom single moms bashen? Voor dating, beter nog, voor een relatie. Dat is een vraag gesteld uiteraard aan diegenen die single moms zouden kunnen, willen daten of een relatie mee willen aangaan. Wie zijn dat. Dat zijn hetero mannen en gay vrouwen. Nou, ik behoor tot de eerste groep, dus ik mag hier zeker antwoorden. En ik mag, neen, er wordt zelfs van mij verwacht, dat ik eerlijk mijn mening hier dan neerschrijf. En (mede door de vragen mij hier gesteld) doe ik dat best genuanceerd en ga redelijk ver in het vertellen over mijn eigen situatie als partner van een ex (want nu heeft ze mij aan haar zijde) single mom. En al wat ik hier al 5 x zeg ( en goed onderbouwd!) is vooral ... bezint eer ge begint.

En alle vrouwen hier, wees eens eerlijk en beantwoord JEZELF deze vraag, als je zoon je zou vragen, mam, ik ben gek op twee meiden, A (Annemarieke) en B (Bernadetineke) maar weet niet goed te kiezen. A is wel leuk maar niet echt knap, en B is een geweldig mooie vrouw, echt een stuk. Maar dat hadden er al meer door en daarom heeft B nu al 3 kindjes van 2 mannen. Maar daar is ze bij weg, want de ene was erg jaloers en de ander die had altijd veel dorst en als ie dronken is in het café, dan trekt ie zijn t-shirt uit en roept "wie wil er vechten met de beer". Dus mama, wie zal ik eens mee vragen voor een weekendje weg naar Brugge, leuk in een hotelletje?

Je hoeft hier uiteraard niet te antwoorden maar antwoord maar eens eerlijk aan jezelf of aan je fictieve zoon, die mentaal niet zo sterk is en vroeger op school ook al veel gepest werd. Minimaal zou je tegen hem zeggen, jongen, bezint eer ge begint ..... en hem vervolgens uitleggen waarover hij zich dan zou moeten bezinnen.

:B ~O> (Shiit, waar is die emoticon van die dronken beer met een pul bier in een van zijn klauwen gebleven? Nou, dan maar een berekop met zweep).
voor ik je verder negeer, nog even op die vraag van vrouw A en B: ik zou gewoon zeggen dat ie zn hart moet volgen. Waarom zou ik dat voor hem beslissen? En waarom zou een oppervlakkig verhaal over haar kinderen me moeten overtuigen om te zeggen "neem die maar niet" hoe zielig is dat.

En dan zeg je nog "ook zeker door een single moeder opgevoed" en dan mag ik niet zeggen dat je hier gewoon zit om te trollen en mensen tegen hun schenen te schoppen?

En nog iets: ik negeer je zo veel mogelijk, maar jij vindt het nodig om mij eerst te quoten en me zieligerd te noemen. En dan kom je zeggen dat ik fout ben om tegen je in te gaan en je mening belachelijk te vinden?

hou toch op man
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:26:19 #217
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199521244
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:07 schreef anoniemV het volgende:

[..]

voor ik je verder negeer, nog even op die vraag van vrouw A en B: ik zou gewoon zeggen dat ie zn hart moet volgen. Waarom zou ik dat voor hem beslissen? En waarom zou een oppervlakkig verhaal over haar kinderen me moeten overtuigen om te zeggen "neem die maar niet" hoe zielig is dat.

En dan zeg je nog "ook zeker door een single moeder opgevoed" en dan mag ik niet zeggen dat je hier gewoon zit om te trollen en mensen tegen hun schenen te schoppen?

En nog iets: ik negeer je zo veel mogelijk, maar jij vindt het nodig om mij eerst te quoten en me zieligerd te noemen. En dan kom je zeggen dat ik fout ben om tegen je in te gaan en je mening belachelijk te vinden?

hou toch op man
Hou zelf op vrouw :6 :6 :6

En die vraag hoef je niet hier te beantwoorden, want hoe vooruitstrevend je ook bent, als het om je eigen zoon gaat zit je toch wel erg in een dilemma. En van dat dilemma, dat begrijp ik dondersgoed. Dus niemand hoeft hier te antwoorden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 20 mei 2021 @ 16:36:38 #218
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199521396
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:44 schreef cherrycoke het volgende:
Ik vind single moeders ook lastig, ik zal het wel aandurven maar je blijft toch altijd een soort derde wiel, eerst komt dat kind dan de vader die je wellicht in de weekenden ziet om dat kind op te halen, dan is het toch awkward als hij jou ziet met de moeder van zijn kind.

Dat je dat moet bashen vindt ik ook niet kunnen, maar zoals met alles in het leven ieder voor zich wat hij zelf doet natuurlijk.
Die vader gaat ook gewoon door met zijn leven met een nieuwe vriendin als het goed is.
pi_199521628
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:26 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Hou zelf op vrouw :6 :6 :6

En die vraag hoef je niet hier te beantwoorden, want hoe vooruitstrevend je ook bent, als het om je eigen zoon gaat zit je toch wel erg in een dilemma. En van dat dilemma, dat begrijp ik dondersgoed. Dus niemand hoeft hier te antwoorden.
Jouw valse dilemma staat helemaal los van bashen. Denk daar maar eens over na.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  donderdag 20 mei 2021 @ 18:21:41 #220
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_199522998
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 16:36 schreef Mishu het volgende:

[..]

Die vader gaat ook gewoon door met zijn leven met een nieuwe vriendin als het goed is.
Ik zou het zelf wel aandurven iemand met een kind, het levert soms alleen awkward situaties op.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')