abonnement Unibet Coolblue
pi_199796070
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Disney heeft het niet benoemd in artikelen. Het kwam langs in de trailer, that's it.

Dat benoemen doen al die kutwebsites die dit vieren alsof het een feestje moet zijn.
Staat gewoon o.a. op AD.nl etc. Klopt dat hun het doen, helemaal mee eens, maar gestuurd vanuit Disney ga ik vanuit. Logische gedachte gezien hun woke films en series.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 15:21:19 #27
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_199796073
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:54 schreef HeatWave het volgende:
WHO..THE...FUCK...CARES!?
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 14:19 schreef HeatWave het volgende:
Get woke, go broke. En terecht.
Dit is een strikvraag want je bent het zelf, right?
Ik ga naar huis.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 15:27:46 #28
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199796180
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:21 schreef nietzman het volgende:

[..]

[..]

Dit is een strikvraag want je bent het zelf, right?
Nee, ik bedoel dat het mij en de rest van de wereld geen moer zou moeten boeien wie een fictief comic-karakter wil neuken.

Als het verhaal er om vraagt en/of een karakter zo geschreven is is het echt geen issue of iemand homo, trans weet ik het is. Maar om bestaande karakters aan te passen om mee te kunnen in de wokeness is wel een issue wmb.

Dan is het retconnen om het virtue signallen, om het nederlands te houden B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 8 juni 2021 @ 15:36:57 #29
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_199796319


https://en.wikipedia.org/wiki/Þökk

Nouja dit is Loki in vrouwenkleren dus we zouden kunnen stellen dat er een mythologische precedent is voor deze uiting van dit fictieve karakter.

[ Bericht 0% gewijzigd door nietzman op 08-06-2021 15:45:54 ]
Ik ga naar huis.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 15:52:27 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199796512
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:36 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]

https://en.wikipedia.org/wiki/Þökk

Nouja dit is Loki in vrouwenkleren dus we zouden kunnen stellen dat er een mythologische precedent is voor deze uiting van dit fictieve karakter.
Meh, als dat het origineel is waar Marvel het op gebaseerd heeft, en ze hebben dit vanaf moment 1 duidelijk gemaakt neem ik mijn woorden terug, want dan is het lore.

Maar neemt niet weg dat "hollywood" wel erg aan het doorslaan is qua diversiteit. Anne Boleyn is opeens donker, er wonen in the Witcher opeens donkere mensen in middeleeuws Polen. Karakters worden opeens gay of trans, zwart uit het niets etc. (spiderman, superman, batwoman)

Nogmaals niets mis met natuurlijke diversiteit, niets mis met LGBTQ personages. Wel mis met aanpassen van bekende karakters puur om de check boxes af te kunnen vinken.

Ik vraag me af hoe de biografie van Tupac met Chris Hemsworth in de hoofdrol zou aanslaan of Barry Atsma starring as Malcom X, bruce willis als Nelson Mandela.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199796536
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Meh, als dat het origineel is waar Marvel het op gebaseerd heeft, en ze hebben dit vanaf moment 1 duidelijk gemaakt neem ik mijn woorden terug, want dan is het lore.

Maar neemt niet weg dat "hollywood" wel erg aan het doorslaan is qua diversiteit. Anne Boleyn is opeens donker, er wonen in the Witcher opeens donkere mensen in middeleeuws Polen. Karakters worden opeens gay of trans, zwart uit het niets etc. (spiderman, superman, batwoman)

Nogmaals niets mis met natuurlijke diversiteit, niets mis met LGBTQ personages. Wel mis met aanpassen van bekende karakters puur om de check boxes af te kunnen vinken.

Ik vraag me af hoe de biografie van Tupac met Chris Hemsworth in de hoofdrol zou aanslaan of Barry Atsma starring as Malcom X, bruce willis als Nelson Mandela.
Vergeet Batwoman niet (is een zwarte vrouw nu), Superman gaat waarschijnlijk ook een zwarte man worden enz enz. Grappig genoeg worden zwarte characters zelden blank ;) Werkt maar 1 kant op _O_
  dinsdag 8 juni 2021 @ 15:54:42 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199796547
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Vergeet Batwoman niet (is een zwarte vrouw nu), Superman gaat waarschijnlijk ook een zwarte man worden enz enz. Grappig genoeg worden zwarte characters zelden blank ;) Werkt maar 1 kant op _O_
Die benoem ik letterlijk ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199796553
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die benoem ik letterlijk ;).
Ben moe neef. -O-
  Forum Admin dinsdag 8 juni 2021 @ 15:55:18 #34
35723 crew  GGMM
pi_199796555
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Vergeet Batwoman niet (is een zwarte vrouw nu), Superman gaat waarschijnlijk ook een zwarte man worden enz enz. Grappig genoeg worden zwarte characters zelden blank ;) Werkt maar 1 kant op _O_
Dat zegt hij toch
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 15:56:25 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199796575
Batwoman is idd wel de ergste van allemaal, eerst moest ze lesbisch zijn (en was ze volgens de lgbtq gemeenschap niet lesbisch genoeg, want bi) nu is ze Gay en Zwart!

Alle check boxes done!

En die aflevering over critical race theory was echt tenenkrommend slecht :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Forum Admin dinsdag 8 juni 2021 @ 15:56:29 #36
35723 crew  GGMM
pi_199796576
Verder wel eens dat het aanpassen van characters puur om te laten zien hoe divers je bent wat onzinnig is, maar in dit specifieke geval vind ik het wel passen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 16:01:13 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199796639
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:56 schreef GGMM het volgende:
Verder wel eens dat het aanpassen van characters puur om te laten zien hoe divers je bent wat onzinnig is, maar in dit specifieke geval vind ik het wel passen. :)
Ik zei al, fair als het onderdeel was van de oorspronkelijke mythe.

Maar verder is het totaal doorgeslagen nonsense. Parasieten die bestaande, populaire karakters aanpassen puur om hun boodschap door te drukken.

En zelfs dat zou ik nog te pruimen vinden als de verhalen etc gewoon goed zijn, maar woke-schrijvers zijn echt waardeloos in het schijven van een fatsoenlijk script of normale karakterontwikkeling. Het gaat echt zo:

ZE IS GAY EN ZWART! Wat wil je nog meer?!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_199796681
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 15:36 schreef nietzman het volgende:
Nouja dit is Loki in vrouwenkleren dus we zouden kunnen stellen dat er een mythologische precedent is voor deze uiting van dit fictieve karakter.
Lol, nee.
pi_199796698
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zei al, fair als het onderdeel was van de oorspronkelijke mythe.

Maar verder is het totaal doorgeslagen nonsense. Parasieten die bestaande, populaire karakters aanpassen puur om hun boodschap door te drukken.

En zelfs dat zou ik nog te pruimen vinden als de verhalen etc gewoon goed zijn, maar woke-schrijvers zijn echt waardeloos in het schijven van een fatsoenlijk script of normale karakterontwikkeling. Het gaat echt zo:

ZE IS GAY EN ZWART! Wat wil je nog meer?!
Dit hadden we toch aan zien komen of niet? EU, VN etc etc zijn al jaaaaaren hiermee bezig. Je kan het niet met Fortuyn, FvD eens zijn, maar dat punt wat ze maken betreffende eigen cultuur etc zo de rivier inflikkeren komt gewoon uit. Wij MOETEN vermengd worden. De mens moet 1 ras worden. Alles MOET gelijk zijn etc etc.

En Kaag gaat gewoon MP worden, mark these words.
  Forum Admin dinsdag 8 juni 2021 @ 16:07:15 #40
35723 crew  GGMM
pi_199796716
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Lol, nee.
Oh oke

Schaf de serie maar af, scrummie heeft gesproken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199796732
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Oh oke

Schaf de serie maar af, scrummie heeft gesproken.
Precies.
pi_199796865
Het punt is een beetje dat Mystique bijvoorbeeld ook kan 'shapeshiften' (hoe je het ook wil noemen). Daar plakt men echter niet het label 'genderfluid' op want toen was het woordje nog niet hip genoeg?

Nu wel, dus is Loki 'genderfluid'. Uiteindelijk is Loki een God uit Noorse mythologie die in alles kan veranderen, en prima dat een serie in deze tijd er hun eigen draai aangeeft, niets mis mee, maar blijft wel over dat het gedaan is uit een 'kijk ons eens mee gaan met de tijd' idee.

En verder is dit gewoon een kut serie :).
  Forum Admin dinsdag 8 juni 2021 @ 16:34:43 #43
35723 crew  GGMM
pi_199797072
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Het punt is een beetje dat Mystique bijvoorbeeld ook kan 'shapeshiften' (hoe je het ook wil noemen). Daar plakt men echter niet het label 'genderfluid' op want toen was het woordje nog niet hip genoeg?
Nu het begrip bekender is en meer mensen het snappen wordt het vaker gebruikt.

Dat lijkt me geen hogere wiskunde eigenlijk.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:17 schreef Scrummie het volgende:
Nu wel, dus is Loki 'genderfluid'. Uiteindelijk is Loki een God uit Noorse mythologie die in alles kan veranderen, en prima dat een serie in deze tijd er hun eigen draai aangeeft, niets mis mee, maar blijft wel over dat het gedaan is uit een 'kijk ons eens mee gaan met de tijd' idee.
Nee dat maak jij er nog steeds van.
Het lijkt wel alsof jij achter elke boom een vijand ziet wanneer het over LHBTIQAPC gaat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199797113
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 16:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nu het begrip bekender is en meer mensen het snappen wordt het vaker gebruikt.

Dat lijkt me geen hogere wiskunde eigenlijk.
[..]

Nee dat maak jij er nog steeds van.
Het lijkt wel alsof jij achter elke boom een vijand ziet wanneer het over LHBTIQAPC gaat.
laat maar.
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 17:48:59 #45
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199797770
Opzouten met je gendergeneuzel hier.

Ik heb nog niet gekeken, maar ga dit wel doen.

Dan laat ik hier een review achter.
What can change the nature of a man?
  Forum Admin dinsdag 8 juni 2021 @ 17:59:05 #46
35723 crew  GGMM
pi_199797868
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 17:48 schreef Coco het volgende:
Opzouten met je gendergeneuzel hier.

Ik heb nog niet gekeken, maar ga dit wel doen.

Dan laat ik hier een review achter.
Per aflevering of na het hele seizoen?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_199798126
Ik denk dat het genderfluide maar een kort onderdeel zal zijn van de serie en weinig impactvol. Ik zag vele artikels over politiegeweld en BLM voor Falcon and the Winter Soldier, maar buiten Marvel fans is de invloed op de maatschappij toch redelijk platjes gevallen na 1 week. Dan heeft Black Panther veel meer betekend als symbool.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 18:32:54 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199798225
Black Panther was een van de slechtste Marvelfilms :').

Opeens is er het magische Wakanda, waar alles mogelijk is, alle problemen zijn opgelost. Maar wat doen ze, ze houden het voor zichzelf in een heel klein stukje land. Land dat omringd is door arme Afrikanen, die zich bewust zijn van het bestaan van Wakanda.

Hun enorme technologische superioriteit ten spijt moet leiderschap nog bevochten worden, met de blote vuist, tot de dood. Who cares dat er maar 1 etter tussen hoeft te zitten en ooops, al je goeie bedoelingen en tech zijn nu in de handen van een maniak! KILL WHITEY!!!!

En dan BP zelf, niet een bijzonder iemand maar gewoon iemand die een plantje opgegeten heeft. En waarom geef je niet iedereen in Wakanda gewoon dat plantje, iedereen superman/vrouw!

En uiteindelijk komt alles toch nog goed, Wakanda forever, en wat heeft die supernatie gedaan voor alle arme onderdrukte zwarte mensen in de wereld, 1 fucking community center :').

Wat een kutfilm :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator dinsdag 8 juni 2021 @ 18:49:40 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_199798376
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 17:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

Per aflevering of na het hele seizoen?
Ja
What can change the nature of a man?
pi_199799140
Ik ga deze serie niet kijken. Loki had wat mij betreft gespeeld moeten worden door Idriss Elba.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')