abonnement Unibet Coolblue
pi_199319082
Ik heb overgewicht en werk er aan maar wat me opvalt is dat al het overgewicht zich lijkt te concentreren rond mijn buik, alsof je zwanger bent. Iemand enig idee wat hier de reden van is en wat er aan te doen is?
pi_199319254
Das vrij normaal toch dat het vet bij je buik er als eerste bij komt en laatst af gaat.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_199319347
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:09 schreef spierbal het volgende:
Das vrij normaal toch dat het vet bij je buik er als eerste bij komt en laatst af gaat.
Gaat me om de disproportionaliteit, zoveel overgewicht heb ik ook weer niet maar afgaande op mijn buik zou je iets anders zeggen.
pi_199319431
Gefeliciteerd je bent zwanger.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:09:37 #7
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199331410
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:13 schreef SteveBaum het volgende:

[..]

Gaat me om de disproportionaliteit, zoveel overgewicht heb ik ook weer niet maar afgaande op mijn buik zou je iets anders zeggen.
Wat de anderen zeggen. Bij mannen gaat vet als eerste naar de buik en ook als laatste weg daaro, je moet (doorgaans) dus eerst het teveel aan vet op andere plekken kwijtraken voordat die pens duidelijk minder wordt.

Daarom heb je ook gewoon genoeg dunne mannen die toch een buikje hebben, het verschrikkelijke skinnyfat syndroom, dat vind ik misschien nog wel walgelijker uitzien dan gewoon een dikke vent. Zo'n ecto met een buik die duidelijk uitsteekt :')
pi_199345156
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:13 schreef SteveBaum het volgende:

[..]

Gaat me om de disproportionaliteit, zoveel overgewicht heb ik ook weer niet maar afgaande op mijn buik zou je iets anders zeggen.
Genetische aanleg en hormoonhuishouding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')