De cyclus herhaalt zich weerquote:Op zondag 9 mei 2021 13:13 schreef Tlaloc het volgende:
Heb weer een hoop gemist zie ik, iemand een samenvatting?
Koopt ie subs ja? Dat verbaast me ook helemaal nietsquote:Op zondag 9 mei 2021 13:01 schreef RedFever007 het volgende:
Mijn hemel wat een sneu stuk vreten is het toch ookJe eigen subscribers kopen en dan zeggen dat je oh zo succesvol bent
![]()
Braddie, we weten dat je meeleest: JE DOET NIET MEER MEE!! OPZOUTENWEGWEZEN
Het beste vermaak is leedvermaak.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:41 schreef Azula het volgende:
[..]
En jullie blijven er maar mee bezig.
Obsessed much.
Als Domino's hierachter komt klagen ze hem nog aan wegens smaadquote:Op zondag 9 mei 2021 14:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Kijk meeleesBraddie
Je moet wel eerst die plusjes doen en dan pas op TOEVOEGEN klikken. Gratis extra shoarma bestaat niet
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jij krijgt een krulletje met een smiley erin én een paardentsticker.quote:Op zondag 9 mei 2021 13:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk geen Braddie, ben te druk met 56 keer per week neuken.
Jij hebt zeker geen baan dat je daar tijd voor hebtquote:Op zondag 9 mei 2021 13:51 schreef Catkiller het volgende:
Ik kijk geen Braddie, ben te druk met 56 keer per week neuken.
Correct, en mijn kind laat ik gewoon bij mijn ex, ik heb ook recht op een leven.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen baan dat je daar tijd voor hebt
Dit gaat niet over braddiequote:Op zondag 9 mei 2021 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Correct, en mijn kind laat ik gewoon bij mijn ex, ik heb ook recht op een leven.
Die realdoll van je maakt overuren.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Correct, en mijn kind laat ik gewoon bij mijn ex, ik heb ook recht op een leven.
Nee, ik heb andere obsessies.quote:
Die weken toen je niet postte waren erg goede weken.quote:Op zondag 9 mei 2021 16:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die realdoll van je maakt overuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |