Geniet er nog maar even van want die microfoontjes moeten eerdaags toch weer terug hequote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:10 schreef Modus het volgende:
De content is nu namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders. En de geluidskwaliteit niet te vergeten.
Ik heb dat wel vakerquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Allemaal vertrokken op het moment dat jij hier binnenkwam
En ik ga maximaal één keer per week eten bestellenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:10 schreef Modus het volgende:
De content is nu namelijk heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders. En de geluidskwaliteit niet te vergeten.
Op naar de 300!quote:
Wat zal het nu zijn, kilootje of 175?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:14 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Hier woog hij 150 kg. Nu ziet hij er echt veel dikker uit.
Hij is zo gezond dat hij geen bril meer nodig heeft. Zal wel door zijn zoutloze dieet komen. Nadeel is wel dat je zonder die bril zijn enorme donkere wallen beter ziet.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 19:21 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat zal het nu zijn, kilootje of 175?
Als je nog steeds op 25 zit begin ik nu toch wel akelig dicht in de buurt te komen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:27 schreef Makrelis het volgende:
@:fcu030 Lastig hoor maar gaat prima. M'n USS Franklin kan ik even niet gebruiken ivm een warp injector die ik niet heb. Vahklas does the job. Toch leuk om bij een piratengroep te zitten.
Alsof braddie verder vooruit kan denken dan een dagdeelquote:Op zaterdag 8 mei 2021 20:03 schreef bamibij het volgende:
Mostly Cars
@:BradgeTV wees verstandig en zorg nou toch eens voor backup. Als je dit echt serieus wilt doen uit het oogpunt van zijnde een baan/bijverdienste is zoiets gewoon kapitaalvernietiging. Hoop eten gekocht voor de content, dure apparatuur gekocht, tijd besteed aan filmen, editen en plaatsen, en dat spoel je in een impuls allemaal zo door de gootsteen zonder kans het opnieuw te gebruiken. Hartstikke zonde!
@Modus heeft alle filmpjes gedownload. Misschien wil braddie ze wel terugkopenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 20:03 schreef bamibij het volgende:
Mostly Cars
@:BradgeTV wees verstandig en zorg nou toch eens voor backup. Als je dit echt serieus wilt doen uit het oogpunt van zijnde een baan/bijverdienste is zoiets gewoon kapitaalvernietiging. Hoop eten gekocht voor de content, dure apparatuur gekocht, tijd besteed aan filmen, editen en plaatsen, en dat spoel je in een impuls allemaal zo door de gootsteen zonder kans het opnieuw te gebruiken. Hartstikke zonde!
Kan hij ze na een maand dan ook weer terugsturen?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:modus heeft alle filmpjes gedownload. Misschien wil braddie ze wel terugkopen
Er zaten een paar rotte appels tussen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
En hij was nog wel zo trots op zijn subscribers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |