abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 16:39:00 #251
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199316685
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp dat ook niet helemaal. Misschien is dat omdat de kosten voor hen te hoog worden als ze het zelf moeten betalen?
Dat kan, ja. En ik denk niet dat je bij een verzekeringsmaatschappij aan hoeft te kloppen om die kosten te laten dekken nu :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199316696
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:34 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Over 20 jaar komt er een COR-poster in ‘Wedden Dat’ en die kan op basis van het aantal besmettingen aangeven welke datum erbij hoort.

“Beste [insert willekeurige COR-poster]. Ik noem het aantal besmettingen en jij zegt de datum waarbij die besmettingen horen. Je tijd gaat nu in, toi toi toi:

5621? 12 januari 2021!
47? 12 juni 2020!
8465? 13 april 2021!
7712? Dit is een strikvraag, er is geen dag geweest met dit aantal besmettingen.”

Enz.

Wie zou dit kunnen denken we?
Yorick. Die kan het ook andersom. Dus hoeveel besmettingen hadden we op 28 april 2021. Antwoord: Niet relevant.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 16:40:19 #253
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_199316700
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat was al het plan toch?
Incidenteel ja, maar dit lijkt me een mooie gelegenheid om ze een structurele rol te geven. Scheelt weer wat onnodig gepruts.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 7 mei 2021 @ 16:42:00 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_199316726
twitter
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:40 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Incidenteel ja, maar dit lijkt me een mooie gelegenheid om ze een structurele rol te geven. Scheelt weer wat onnodig gepruts.
Doelde op dit nieuws
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_199316729
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:40 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Incidenteel ja, maar dit lijkt me een mooie gelegenheid om ze een structurele rol te geven. Scheelt weer wat onnodig gepruts.
Dit is meestal gewoon een kosten dingetje, gaat meestal via de grote uitzendbureaus, die geven ze dan bijvoorbeeld 18 euro per uur, en dan zeggen ze: sorry geen mensen. Dan: En als ik 22 betaal? Nou dan sturen ze die lui dus niet naar het distributiecentrum van Appie, maar naar de GGD.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199316731
Voor het eerst in lange tijd minder dan 800 op de IC. Hopelijk is de daling nu echt ingezet.
pi_199316741
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[..]

Doelde op dit nieuws
Dat is al oud nieuws - inmiddels zet men in op een half miljoen.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_199316746
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:20 schreef Tijn het volgende:

[..]

Zeker. Maar de Australiër die ik af en toe spreek zit echt niet elke dag naar een dashboard vol cijfers te kijken. Dat is toch wel heel anders dan hier.
Nee, daar hoor je het natuurlijk direct als jouw staat in Quarantaine gaat ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199316760
Nog geen vaccinatie update?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 7 mei 2021 @ 16:45:15 #260
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199316768
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:42 schreef polderturk het volgende:
Voor het eerst in lange tijd minder dan 800 op de IC. Hopelijk is de daling nu echt ingezet.
Hopelijk zet die door inderdaad :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:38 schreef _serial_ het volgende:
Kabinet staat publiek bij resterende duels betaald voetbal niet toe

De juridische basis ontbreekt _O- _O-
Ze weten echt niet meer wat ze aan het doen zijn.
Wat een rommeltje.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199316770
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog geen vaccinatie update?
Heb mijn uitnodiging inderdaad nog steeds niet (nog 2 - 2,5 maand)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 16:46:18 #262
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199316783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:45 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Heb mijn uitnodiging inderdaad nog steeds niet (nog 2 - 2,5 maand)
:D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199316790
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:38 schreef _serial_ het volgende:
Kabinet staat publiek bij resterende duels betaald voetbal niet toe

De juridische basis ontbreekt _O- _O-
Ze weten echt niet meer wat ze aan het doen zijn.
Geen juridische basis? Prima als het epidemiologisch gezien niet kan maar juridische basis voor iets dat jaren doodnormaal was?
pi_199316818
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:46 schreef alpeko het volgende:

[..]

Geen juridische basis? Prima als het epidemiologisch gezien niet kan maar juridische basis voor iets dat jaren doodnormaal was?
Dat was mijn gedachte ook.
(ze hebben via de coronawet natuurlijk publiek verboden, maar dan kan je het alsnog op andere manier, waaronder een Fieldlab wel toestaan, maar ze willen natuurlijk meer grond voor hun testwet, dus dan doen ze dat niet meer.)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 16:57:49 #265
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_199316934
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:50 schreef Za het volgende:
Volledig gevaccineerde reizigers testen positief in de quarantaine van het hotel in Sydney

Zes mensen die in de afgelopen drie weken positief testten op COVID-19 in de quarantaine van een hotel, waren al volledig in het buitenland gevaccineerd, wat de moeilijkheden aan het licht bracht bij het implementeren van een vaccinpaspoortsysteem.


https://amp.smh.com.au/na(...)tter_impression=true

Ook op de Seychellen zitten 20 volledig gevaccineerde positief geteste toeristen in quarantaine.
Niemand (die serieus te nemen is) heeft ooit beweerd dat je het virus niet meer bij je kunt dragen als je gevaccineerd bent.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 17:01:39 #266
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_199316974
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Ja, dat gaat dus niet lukken.

Announce het leger! Onee, ook al wegbezuinigd.
Mooi op tijd!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 17:03:46 #267
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_199316997
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:57 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Niemand (die serieus te nemen is) heeft ooit beweerd dat je het virus niet meer bij je kunt dragen als je gevaccineerd bent.
Nee, maar ze willen wel beperkingen gaan opleggen aan mensen die niet gevaccineerd zijn en privileges geven aan mensen die wel gevaccineerd zijn.
Beetje hypocriet dan.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 17:06:18 #268
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_199317024
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:31 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Ja, dat gaat dus niet lukken.

Announce het leger! Onee, ook al wegbezuinigd.
Wordt er niet al maanden gezegd dat de GGD klaar is om meer dan een miljoen prikken per week te gaan doen maar dat het door de hoeveelheid vaccins die beschikbaar zijn komt?

Nu komt de GGD dus toch mensen tekort?

Mijn hemel, wat een bende.
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
pi_199317075
Ik merk toch dat ik wat nerveus wordt, een irritant stemmetje "wat als" in mijn hoofd, van dat vrijheidshatende subhumane insect wat ik gisteren op Twitter zag wat nog bijval/likes kreeg van een paar "mensen" ook... https://pasteboard.co/K0NQxmM.jpg

Je bent natuurlijk geestesziek als je beweert dat het oude normaal middeleeuws en mentaal niet gezond was. Als je het hebt over de 1.5m en bekvodjes tenminste. En dan ook zeggen tegen iemand die net als ik en de meeste (wel als zodanig te beschouwen) mensen de vrijheid, spontaniteit en gezelligheid wanhopig mist dat we "allemaal wel eens wat willen". Ik walg zo hard van dit... ding, ik zie het niet als een mens, dat ik over het gezicht ervan wil kotsen.

Maar ik wordt er ook nerveus van. Wat als dit soort omgekeerde wappies straks aan invloed winnen? Wat als een bekvod dragen en afstand houden straks politiek correct en semi verplicht wordt, en dit soort subhuman gajes je gaat aanvallen en cancellen als je normaal naar een club gaat ofzo weer?

Moet ik me zorgen maken of is dit echt zo'n kleine minderheid gekken dat we ze straks met zijn allen veilig kunnen negeren en uitlachen en weer gewoon normaal doen??

Er zit ook nog een psychiater ofzo bij die nood geestelijke hulpverlening verleent bv en daar seminars over geeft dus duidelijk veel ervaring en op z'n minst bij een groepje bekend, bij een van die 6 likes, dat iemand in zo'n rol zo'n achterlijke tweet kan liken verbijsterd me en maakt me echt bang.

Ik wil straks weer normaal doen en LEVEN zonder 1.5m en mondkapjes, gaan idioten zoals dit dit straks blijven van ons afpakken??? 😬

Ik weet dat de hele politiek van gl tot pvda en van pvv tot d66 en van cu tot pvdd tot vvd tot sp het zo snel mogelijk wilt, plus de hele economie, het hele omt, en 80%+ van de bevolking.... maar toch... zo'n tweet zien, dat er "mensen" zijn die er zo over denken, maakt me bang. Wat als die straks hun zin krijgen???
#WeesGeenWhales
pi_199317090
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:06 schreef chratnox het volgende:

[..]

Wordt er niet al maanden gezegd dat de GGD klaar is om meer dan een miljoen prikken per week te gaan doen maar dat het door de hoeveelheid vaccins die beschikbaar zijn komt?

Nu komt de GGD dus toch mensen tekort?

Mijn hemel, wat een bende.
Het licht genuanceerder, ze zoeken nog mensen voor straks, op dit moment kunnen ze het prima aan, desnoods kun je ook bijvoorbeeld studenten met enigzins medische skills vragen mee te prikken in ruil voor wat studiepunten :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199317092
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:06 schreef chratnox het volgende:

[..]

Wordt er niet al maanden gezegd dat de GGD klaar is om meer dan een miljoen prikken per week te gaan doen maar dat het door de hoeveelheid vaccins die beschikbaar zijn komt?

Nu komt de GGD dus toch mensen tekort?

Mijn hemel, wat een bende.
Riep het FOK!OMT niet al weken dat de doelpalen verder waren verzet ondanks er voldoende vaccins waren? En dat ze al sinds 1 mei op een miljoen prikken hadden zitten.

Blijkt maar weer dat de aap weer uit de mouw komt…
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 17:13:13 #272
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199317098
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nee, maar ze willen wel beperkingen gaan opleggen aan mensen die niet gevaccineerd zijn en privileges geven aan mensen die wel gevaccineerd zijn.
Beetje hypocriet dan.
De kans om anderen te besmetten als een gevaccineerde is natuurlijk wel kleiner.

Maar ergens wel eens. Want ook als gevaccineerde kan je niet gevaccineerden aansteken. Dus leuk hoor...zo'n vaccinatiepaspoort, maar het is wel wat krom.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199317099
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:24 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ja, ik snap eigenlijk niet zo goed waarom die mensen niet via een quarantainehotel erin mogen, want die hebben ze daar wel.
Er zijn maar weinig vluchten op Australië op dit moment, want ze mogen het land niet verlaten dus die vluchten zijn amper rendabel voor vliegtuigmaatschappijen. Als je al een vlucht hebt betaal je de hoofdprijs. Hetzelfde geld voor die quarantaine hotels die zijn ook 2000 Australische dollar p.p. Dus als je gestrand bent als Australiër ergens in de wereld en je geld raakt op kan je in ieder geval niet naar huis (en dat waren er rond april 43.000). Als je het geld wel hebt, is een vlucht krijgen naar Australië bijna een loterij.
pi_199317100
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:11 schreef eragon2890 het volgende:
Ik merk toch dat ik wat nerveus wordt, een irritant stemmetje "wat als" in mijn hoofd, van dat vrijheidshatende subhumane insect wat ik gisteren op Twitter zag wat nog bijval/likes kreeg van een paar "mensen" ook... https://pasteboard.co/K0NQxmM.jpg

Wat is deze? Je Twittert nog vanaf een Commodore 64 :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199317118
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het licht genuanceerder, ze zoeken nog mensen voor straks, op dit moment kunnen ze het prima aan, desnoods kun je ook bijvoorbeeld studenten met enigzins medische skills vragen mee te prikken in ruil voor wat studiepunten :)
Dan is geen nuance, dan ben je gewoon niet klaar voor die grotere aantallen waarvoor ze zeggen klaar te zijn. Als ik klaar ben om te vertrekken, maar ik moet mijn koffer nog pakken, dan ben ik niet klaar om te vertrekken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')