abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 12 mei 2021 @ 13:59:33 #126
221912 minilot
Nancy boy
pi_199388098
Ha, dat zou ik ook wel willen: Bol.com-tegoed op die manier opsparen met al mijn doorsnee dagen tussen de twintig- en dertigduizend stappen! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_199388194
Hoi, ik kom me voorzichtig melden als dat mag. Even wat over mijn 'dieethistorie'.
De afgelopen jaren heeft mijn gewicht tussen de 79 en 125 (denk ik) gezeten. Nu dus rond de 125 :X

Ik ben in het verleden al meerdere keren 30+ kilo afgevallen, en dus ook weer aangekomen. Bij mij was het alles of niets. Of super streng alles bijhouden (geen crash dieet, maar alles tracken en daar nog geen hap rauwe paprika van afwijken) of echt alles eten. Ik ben altijd afgevallen met een ideaalbeeld in gedachten, maat 38 en superslank. Dan ging ik als een malle, maar niemand kan maandenlang zichzelf alles ontzeggen. Ik heb veel gelezen over het psychische aspect van afvallen en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gezond wil worden, op een gezonde manier. Ik wil normaal eten, af en toe wat lekkers, maar goed voor mijn lichaam zorgen. Ik ben nu 36 en wil een goed voorbeeld voor mijn dochter zijn, haar een gezonde relatie met voedsel meegeven. Dat heb ik vroeger nooit gehad, mijn moeder zat al te klagen dat ik dik was op mijn 10e en was geobsedeerd over wat ik at. Daardoor ben ik zelf altijd al bewust geweest van het concept lijnen en afvallen en was chocolade etc al verboden een dus aantrekkelijk. Ook is er vroeger ingeramd dat ik alleen de moeite waard ben met een slank postuur. Nou ja, lang verhaal kort, daar ben ik dus mee aan de slag gegaan, eerst de psyche goed, daarna volgt de rest.
Ik heb geen weegschaal, dat is een grote trigger voor mij om door te slaan, maar ik gok dat ik nu rond de 125 met een BMI van 41. Ik heb geen streefgewicht. Ik wil met gezonder leven afvallen en dan vertrouw ik er helemaal op dat ik op een gewicht uitkom dat bij mij past.

Nou ja, hoi dus :D
pi_199388232
Hoi Silver! Welkom en succes :)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199388244
Ik werd vééél te laat wakker en toen was gelijk alles in de war. Niks meer in huis, dus nog boodschappen moeten doen en alles.

O: Proteïnereep
L: 3 witte puntjes met vega filet americain en een proteïne yoghurtje
D: Tomatencrème soep en bruchetta
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199388681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Na een tijdje wordt het wel wat makkelijker inschatten met hoe betrouwbaar 'ie is. Ofwel je weet zelf wel ongeveer wat de afwijking is, door je voeding bij te houden en te zien of je afvalt, stilstaat of aankomt en dat naast je verbruik volgens Fitbit te leggen, bijvoorbeeld. En hij leert ook bij, ik heb niet het idee dat de mijne er heel ver naast zit in ieder geval.
[..]

Gelukkig is het vandaag wel beter weer om te lopen? :P
Ja!

*O* glas halfvol *O*
pi_199388694
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 13:59 schreef minilot het volgende:
Ha, dat zou ik ook wel willen: Bol.com-tegoed op die manier opsparen met al mijn doorsnee dagen tussen de twintig- en dertigduizend stappen! :D
Je kan zelf ook meedoen als particulier aan het programma! Via asr, kost geloof ik ¤3 per maand. Ik kan per maand 20¤ aan bonnen sparen dus dat haal je er -mits je doorstapt- wel uit.
pi_199388736
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 14:07 schreef SilverEyes het volgende:
Hoi, ik kom me voorzichtig melden als dat mag. Even wat over mijn 'dieethistorie'.
De afgelopen jaren heeft mijn gewicht tussen de 79 en 125 (denk ik) gezeten. Nu dus rond de 125 :X

Ik ben in het verleden al meerdere keren 30+ kilo afgevallen, en dus ook weer aangekomen. Bij mij was het alles of niets. Of super streng alles bijhouden (geen crash dieet, maar alles tracken en daar nog geen hap rauwe paprika van afwijken) of echt alles eten. Ik ben altijd afgevallen met een ideaalbeeld in gedachten, maat 38 en superslank. Dan ging ik als een malle, maar niemand kan maandenlang zichzelf alles ontzeggen. Ik heb veel gelezen over het psychische aspect van afvallen en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik gezond wil worden, op een gezonde manier. Ik wil normaal eten, af en toe wat lekkers, maar goed voor mijn lichaam zorgen. Ik ben nu 36 en wil een goed voorbeeld voor mijn dochter zijn, haar een gezonde relatie met voedsel meegeven. Dat heb ik vroeger nooit gehad, mijn moeder zat al te klagen dat ik dik was op mijn 10e en was geobsedeerd over wat ik at. Daardoor ben ik zelf altijd al bewust geweest van het concept lijnen en afvallen en was chocolade etc al verboden een dus aantrekkelijk. Ook is er vroeger ingeramd dat ik alleen de moeite waard ben met een slank postuur. Nou ja, lang verhaal kort, daar ben ik dus mee aan de slag gegaan, eerst de psyche goed, daarna volgt de rest.
Ik heb geen weegschaal, dat is een grote trigger voor mij om door te slaan, maar ik gok dat ik nu rond de 125 met een BMI van 41. Ik heb geen streefgewicht. Ik wil met gezonder leven afvallen en dan vertrouw ik er helemaal op dat ik op een gewicht uitkom dat bij mij past.

Nou ja, hoi dus :D
Welkom! Veel succes.

Dat goede voorbeeld voor je dochter willen zijn is erg herkenbaar. Goede motivatie ook wel vind ik zelf.

Ben je van plan om ook wat aan beweging te doen (wellicht doe je dat al) of puur de focus op je eten?
pi_199388953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 14:50 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Je kan zelf ook meedoen als particulier aan het programma! Via asr, kost geloof ik ¤3 per maand. Ik kan per maand 20¤ aan bonnen sparen dus dat haal je er -mits je doorstapt- wel uit.
¤3.50 per maand inderdaad!
Vooral bedoeld voor mensen die een zorgverzekering bij hen (Ditzo of de Amersfoortse) hebben, of willen. Je kan geloof ik 12 maanden ASR vitality doen en dan knikkeren ze je eruit als je geen zorgverzekering hebt (afgesloten) bij hen.
Ik doe 't sinds januari icm een zorgverzekering ook van ASR, dan heb je nog wat extra voordelen (je kunt een smartwatch via hen kopen, en elke maand dat je minimaal 2500 punten haalt krijg je dan 1/24e van het aankoopbedrag teruggestort. En bij een x aantal punten krijg je een x aantal maanden premie van je aanvullende verzekering terug).
Één keer m'n weekdoel gemist, verder elke keer gehaald, dus al 85 euro aan bonnen gehad. Bol.com kun je kiezen maar ook Wehkamp of huisentuincadeau (kan bv bij Xenos, Praxis, Wehkamp, wat woonwinkels, wat tuinwinkels). Ik ben er echt heel blij mee :)

En welkom SilverEyes!
pi_199388962
Ik wandel al best veel (wie niet in corona tijd :P ), en wil nu ook weer op fiets naar het werk (geen mega afstand hoor, 3 km :'). Uiteindelijk wil ik weer gaan hardlopen, maar eerst even wat lichter worden. En ik hoop weer te gaan zwemmen :)
pi_199389735
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 15:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

¤3.50 per maand inderdaad!
Vooral bedoeld voor mensen die een zorgverzekering bij hen (Ditzo of de Amersfoortse) hebben, of willen. Je kan geloof ik 12 maanden ASR vitality doen en dan knikkeren ze je eruit als je geen zorgverzekering hebt (afgesloten) bij hen.
Ik doe 't sinds januari icm een zorgverzekering ook van ASR, dan heb je nog wat extra voordelen (je kunt een smartwatch via hen kopen, en elke maand dat je minimaal 2500 punten haalt krijg je dan 1/24e van het aankoopbedrag teruggestort. En bij een x aantal punten krijg je een x aantal maanden premie van je aanvullende verzekering terug).
Één keer m'n weekdoel gemist, verder elke keer gehaald, dus al 85 euro aan bonnen gehad. Bol.com kun je kiezen maar ook Wehkamp of huisentuincadeau (kan bv bij Xenos, Praxis, Wehkamp, wat woonwinkels, wat tuinwinkels). Ik ben er echt heel blij mee :)

En welkom SilverEyes!
Oh, ik ga dit denk ik ook doen. Nog meer motivatie.
ROBODEMONS..................|:(
pi_199389736
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 15:13 schreef SilverEyes het volgende:
Ik wandel al best veel (wie niet in corona tijd :P ), en wil nu ook weer op fiets naar het werk (geen mega afstand hoor, 3 km :'). Uiteindelijk wil ik weer gaan hardlopen, maar eerst even wat lichter worden. En ik hoop weer te gaan zwemmen :)
Zwemmen wil ik ook weer doen! #ongeduldig
pi_199389745
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 15:12 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

¤3.50 per maand inderdaad!
Vooral bedoeld voor mensen die een zorgverzekering bij hen (Ditzo of de Amersfoortse) hebben, of willen. Je kan geloof ik 12 maanden ASR vitality doen en dan knikkeren ze je eruit als je geen zorgverzekering hebt (afgesloten) bij hen.
Ik doe 't sinds januari icm een zorgverzekering ook van ASR, dan heb je nog wat extra voordelen (je kunt een smartwatch via hen kopen, en elke maand dat je minimaal 2500 punten haalt krijg je dan 1/24e van het aankoopbedrag teruggestort. En bij een x aantal punten krijg je een x aantal maanden premie van je aanvullende verzekering terug).
Één keer m'n weekdoel gemist, verder elke keer gehaald, dus al 85 euro aan bonnen gehad. Bol.com kun je kiezen maar ook Wehkamp of huisentuincadeau (kan bv bij Xenos, Praxis, Wehkamp, wat woonwinkels, wat tuinwinkels). Ik ben er echt heel blij mee :)

En welkom SilverEyes!
Ik heb nu zilver-status maar geen verzekering bij ASR :') oh well.
pi_199389761
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 16:09 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Ik heb nu zilver-status maar geen verzekering bij ASR :') oh well.
Je status bepaalt ook de korting van volgend jaar volgens mij, dus wellicht heb je er dan iets aan! Zou op de site te vinden moeten zijn.
pi_199391358
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 14:50 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Je kan zelf ook meedoen als particulier aan het programma! Via asr, kost geloof ik ¤3 per maand. Ik kan per maand 20¤ aan bonnen sparen dus dat haal je er -mits je doorstapt- wel uit.
Interessant! Wat is je weekdoel? Als het haalbaar is wil ik ook wel meedoen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 12 mei 2021 @ 18:30:14 #140
221912 minilot
Nancy boy
pi_199391631
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 14:50 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Je kan zelf ook meedoen als particulier aan het programma! Via asr, kost geloof ik ¤3 per maand. Ik kan per maand 20¤ aan bonnen sparen dus dat haal je er -mits je doorstapt- wel uit.
Dank voor de tip, ik heb me zojuist maar eens ingeschreven *O*

Lijst was minus mango (zat te vol na het eten, de Koreaanse zalm uit de oven was awwwwwwesome!) maar plus medjooldadel en een kop koffie met sojamelk en donkerbruine basterdsuiker :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_199391705
Ik heb me inmiddels ook ingeschreven, maar maandag krijg ik pas een weekdoel? :?
ROBODEMONS..................|:(
pi_199391755
quote:
11s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:36 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb me inmiddels ook ingeschreven, maar maandag krijg ik pas een weekdoel? :?
Ik inmiddels ook, maar heb nog steeds geen verificatiecode ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199392293
Ja je weekdoel bouwt zich elke week op! Dus je begint met een doel van 300 (ofzo) en als je dat dan haalt moet je de week erop 350, etc etc.
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:12:45 #144
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_199392302
Lijstje van vandaag

L: 3 crackers met zelfgemaakte spread van cashewnoten en edelgistvlokken. en hummus.
T: Banaan
D: wraps met paprika champignons en vega gehakt.
B: half uur op mijn nieuwe stoelfiets.

Komende vrijdag een uurtje zwemmen. Eindelijk! Kan niet wachten. O+

Nog wel even kijken of mijn badpak me nog wel past _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_199392303
quote:
11s.gif Op woensdag 12 mei 2021 18:36 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb me inmiddels ook ingeschreven, maar maandag krijg ik pas een weekdoel? :?
Ja, de week begint idd op maandag.
pi_199392309
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:12 schreef VitaBella het volgende:
Ja je weekdoel bouwt zich elke week op! Dus je begint met een doel van 300 (ofzo) en als je dat dan haalt moet je de week erop 350, etc etc.
Hoeveel stappen zijn dat ongv? :@
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_199392318
quote:
1s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:12 schreef LPFAN het volgende:
Lijstje van vandaag

L: 3 crackers met zelfgemaakte spread van cashewnoten en edelgistvlokken. en hummus.
T: Banaan
D: wraps met paprika champignons en vega gehakt.
B: half uur op mijn nieuwe stoelfiets.

Komende vrijdag een uurtje zwemmen. Eindelijk! Kan niet wachten. O+

Nog wel even kijken of mijn badpak me nog wel past _O-
Oh wat fijn!! Veel plezier alvast O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:22:14 #148
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_199392437
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:14 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Oh wat fijn!! Veel plezier alvast O+
Ja! Als ik iets gemist heb is het dat wel. Ga naar het buiten zwembad hier zowat om de hoek.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_199392445
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja! Als ik iets gemist heb is het dat wel. Ga naar het buiten zwembad hier zowat om de hoek.
Ik wil ooook! Maar hier is het niet bepaald om de hoek.. ;(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  woensdag 12 mei 2021 @ 19:24:48 #150
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_199392474
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 19:22 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]

Ik wil ooook! Maar hier is het niet bepaald om de hoek.. ;(
-O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')