abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:15:04 #276
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_199306228
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Veel is niet hetzelfde als iedereen.

Er is geen enkele reden om in Europa allerlei maatregelen te houden omdat er in landen als Malawi en Burundi mensen rondlopen die nog geen coronashot hebben gehad.
Nee? Geen enkele reden die jij zou kunnen verzinnen? Zoals bijvoorbeeld een pandemie?
We hoeven hier ook niet veel maatregelen te houden, behalve meer controle op wat er binnenkomt. Het is echt niet zo dat we straks geen biertje mogen doen bij wat goede muziek omdat Umfufu uit Malawi misschien een ticket kan boeken.

Wat er straks overblijft is wat er nu in de steigers gezet wordt: werken met lijsten van veilige, minder veilige en onveilige landen en het verkeer van en naar die plekken beperken. Zo is Israël op de groene lijst gezet voor Europa deze week vanwege de hoge vaccincatiegraad zodat die deze zomer hier toeristje kunnen komen spelen.
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:17:20 #277
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199306264
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:15 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Nee? Geen enkele reden die jij zou kunnen verzinnen? Zoals bijvoorbeeld een pandemie?
We hoeven hier ook niet veel maatregelen te houden, behalve meer controle op wat er binnenkomt. Het is echt niet zo dat we straks geen biertje mogen doen bij wat goede muziek omdat Umfufu uit Malawi misschien een ticket kan boeken.

Wat er straks overblijft is wat er nu in de steigers gezet wordt: werken met lijsten van veilige, minder veilige en onveilige landen en het verkeer van en naar die plekken beperken. Zo is Israël op de groene lijst gezet voor Europa deze week vanwege de hoge vaccincatiegraad zodat die deze zomer hier toeristje kunnen komen spelen.
Oke, als ik je 2e alinea lees zijn we het toch nog eens.
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:18:03 #278
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199306277
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:06 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

De andere stukken Azië zoals vietnam etc bedoel ik. Met wel functionerende regeringen.

Overigens ben ik eens voor etische redenen dat iedereen zsm prik moet krijgen, en waar ik Merkel tot vandaag altijd erg waardeerde kots ik haar nu dan ook uit met die patenten.

Maar als iedereen hier gevaccineerd is verwacht ik gewoon, en dat zijn kabinet EN omt duidelijk ook beiden van plan, dat we ons leven en vrijheid terugkrijgen, en dan ga ik weer lekker leven zoals hiervoor. Kan niet wachten.

En daarvoor al in London lekker naar die con in juli drie dagen, alvast wat eerder een normale conventie weer, heerlijk.
Zonder patentrecht is er voor bedrijven als Pfizer, BioNTech, Moderna en CureVac geen financiële prikkel om goedwerkende vaccins te ontwikkelen. Het onderzoek en ontwikkelingsbudget van veelbelovende bedrijven als Pfizer, BioNTech, Moderna en CureVac wordt drastisch ingeperkt, mocht het patentrecht geschrapt wordt. Iets wat je absoluut niet wil hebben.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199306291
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:18 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Zonder patentrecht is er voor bedrijven als Pfizer, BioNTech, Moderna en CureVac geen financiële prikkel om goedwerkende vaccins te ontwikkelen. Het onderzoek en ontwikkelingsbudget van veelbelovende bedrijven als Pfizer, BioNTech, Moderna en CureVac wordt drastisch ingeperkt, mocht het patentrecht geschrapt wordt. Iets wat je absoluut niet wil hebben.
Godver, we zijn het een keer eens.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199306309
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 19:26 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
Diplomaten zijn niet alleen onschendbaar, ze zijn ook van nature immuun voor ieder mogelijk virus. We zouden risicoloos een miljoenmiljard Indische en Braziliaanse diplomaten kunnen invliegen en er zou niet één extra coronabesmetting door plaatsvinden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 20:26:43 #281
236264 crew  capricia
pi_199306400
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:03 schreef nostra het volgende:

[..]

Dat gaat nooit gebeuren, dus dat lijkt me een wat wonderlijk (en vooral vrij onnodig) vertrekpunt.
In dat geval verwacht ik maatregelen tot in lengte van een heleboel dagen.
Definitely not CIA
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:29:14 #282
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199306439
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:25 schreef nostra het volgende:

[..]

Bel eens met de jongens en meisjes in Veldhoven wat ze daaraan hebben. Lijkt me verder ook niet OT.
Dan moet Veldhoven betere arbeidsvoorwaarden bieden om gewoon Nederlanders en als het echt niet anders kan andere EU-burgers te vinden die het werk willen doen. De Indiërs en Brazilianen die in Veldhoven werken, zorgen er uiteindelijk voor dat de arbeidsvoorwaarden voor Nederlandse arbeidskrachten uitgehold worden. Iets wat ik niet als wenselijk zie.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199306466
Vanavond is in Duitsland besloten om de zogenaamde "Impfpriorisierung" los te laten voor Astrazeneca; iedereen mag zich vanaf nu met AZ laten vaccineren, de huisartsen (althans degenen die met AZ enten) mogen vanaf nu beslissen wie er wanneer aan de beurt is.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199306534
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:26 schreef capricia het volgende:

[..]

In dat geval verwacht ik maatregelen tot in lengte van een heleboel dagen.
Dat is een beetje de consequentie van blijven denken dat je steeds maar aan een touwtje kan trekken om iets (niet) te laten gebeuren, om twee weken later weer verbaasd te zijn dat er iets buiten de reikwijdte van dat touwtje is gebeurd, waar je natuurlijk ook weer op moet reageren door aan een ander touwtje te trekken, om er na tien pogingen achter te komen dat je te weinig handen hebt om het op die manier aan te vliegen. Maar dat besef landt nog wel. Ooit.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:34:57 #285
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199306551
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:26 schreef capricia het volgende:

[..]

In dat geval verwacht ik maatregelen tot in lengte van een heleboel dagen.
Waarom zouden we maatregelen rekken als de zorg het weer aan kan? En de zorg kan het als het goed is weer aan als 50+ grotendeels gevaccineerd is. Alles wat daarbij komt is een grote bonus.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_199306562
Ik lees dit nu pas

twitter
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:36:13 #287
405562 Erno-BE
Greatest virgin in the world
pi_199306573
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
Vanavond is in Duitsland besloten om de zogenaamde "Impfpriorisierung" los te laten voor Astrazeneca; iedereen mag zich vanaf nu met AZ laten vaccineren, de huisartsen (althans degenen die met AZ enten) mogen vanaf nu beslissen wie er wanneer aan de beurt is.
Interessant, zou misschien ook iets voor Nederland zijn. Eind mei prik 1 en eind juli prik 2 met AstraZeneca is altijd aantrekkelijker dan begin juli prik 1 en medio augustus prik 2 met Pfizer of CureVac voor iemand onder de 30 zonder medische indicatie.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_199306584
Is Janssen al binnen?
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:38:17 #289
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199306615
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:36 schreef potjecreme het volgende:
Is Janssen al binnen?
Allang.
pi_199306681
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Allang.
Sinds 21 april
pi_199306730


(14 dagen/100.000 inwoners)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_199306746
Kijk zo hoort het.
quote:
In de Amerikaanse staat Florida zijn met onmiddellijke ingang alle coronamaatregelen beëindigd. Volgens de gouverneur van Florida, de Republikein Ron DeSantis, kan dit door de werkzaamheid en de beschikbaarheid van coronavaccins.

DeSantis verklaarde alle plaatselijke noodbevelen ongeldig vanaf 1 juli. Door een speciaal bevel overbrugde hij de tussenliggende tijd, waardoor hij de beperkingen meteen kon opheffen. Verder mogen bedrijven, overheidsinstanties en scholen vanaf 1 juli mensen niet verplichten een vaccinatiebewijs te tonen. Als zij dit toch eisen riskeren ze 5000 dollar boete.
https://www.leidschdagbla(...)e&utm_medium=organic
pi_199306756
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:36 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Interessant, zou misschien ook iets voor Nederland zijn. Eind mei prik 1 en eind juli prik 2 met AstraZeneca is altijd aantrekkelijker dan begin juli prik 1 en medio augustus prik 2 met Pfizer of CureVac voor iemand onder de 30 zonder medische indicatie.
Er wordt vanaf nu ook nog maar 4 weken tussen beide entingen aangehouden in plaats van 11. (of hoeveel weken het ook alweer precies waren bij AZ)
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199306769
Rammen met die handel.
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 20:49:48 #295
236264 crew  capricia
pi_199306812
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:34 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Waarom zouden we maatregelen rekken als de zorg het weer aan kan? En de zorg kan het als het goed is weer aan als 50+ grotendeels gevaccineerd is. Alles wat daarbij komt is een grote bonus.
Dan denk je te klein. Te lokaal.
Ik heb mijn vrijheid niet terug van voor de pandemie zolang we met zijn allen niet overal even vrij kunnen reizen als daarvoor. Toch?
Laat staan de mogelijke varianten die gaan ontstaan in zo'n land. :{
Definitely not CIA
  User die overal opduikt 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:50:24 #296
186611 Haags
pi_199306824
quote:
De Jonge: toegangstest voorlopig gratis, later mogelijk wel eigen bijdrage
Voorlopig zullen toegangstesten voor activiteiten en evenementen gratis zijn, maar het kabinet wil wel de mogelijkheid openhouden om een eigen bijdrage te vragen. "Het lijkt me onverstandig als de mogelijkheid voor de invoering van een eigen bijdrage onmogelijk wordt gemaakt in de wet", zegt De Jonge. Hij verwacht dat toegangstesten op termijn vooral nog voor evenementen nodig zijn waar veel mensen samenkomen. Volgens de minister heeft het kabinet lang gediscussieerd over het al dan niet invoeren van de eigen bijdrage. "Daar waren we het onderling ook niet over eens." Een Kamermeerderheid stuurt erop aan om geen eigen bijdrage te heffen.

Zo'n bijdrage zou een kwart zijn van de kostprijs van een toegangstest, vooralsnog ongeveer 7,50 euro. Maar omdat de prijs van de testen daalt, denkt De Jonge dat de eigen bijdrage dan ook daalt, bijvoorbeeld naar 5 euro.
Die dwaas blijft maar volhouden hé met z´n testwet en de prijs.

Hugo flikker lekker op, niemand, werkelijk niemand zit op deze idioterie te wachten.
Zonder wrijving geen glans
pi_199306837
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:26 schreef capricia het volgende:

[..]

In dat geval verwacht ik maatregelen tot in lengte van een heleboel dagen.
Gewoon fatsoenlijke quarantine zou genoeg moeten zijn vanuit die landen, daar zijn ze nu al mee bezig.

Ik ga echt niet accepteren dat ik straks nog niet normaal vrij mag leven als we hier allemaal gevaccineerd zijn, dan hoef ik dat hele dan zinloze vaccin ook niet. Maar dat gaat gewoon gebeuren, we gaan hier echt niet wachten op timboektoe.

Neemt niet weg dat het - godzijdank voor de mensen daar - bullshit is, en uiteindelijk zei ook gewoon ingeënt worden. Alleen kunnen wij ver ver voor die tijd ook al weer gewoon naar een festival concert nachtclub of animeconventie godzijdank. Net zoals vanaf 21 juni in Engeland: test ALS je niet gevaccineerd bent en dan lekker event als vanouds. Daarom vlieg ik naar London 😃
#WeesGeenWhales
pi_199306901
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Dan denk je te klein. Te lokaal.
Ik heb mijn vrijheid niet terug van voor de pandemie zolang we met zijn allen niet overal even vrij kunnen reizen als daarvoor. Toch?
Laat staan de mogelijke varianten die gaan ontstaan in zo'n land. :{
Luister, ik ben 100000% met je eens dat ze geënt moeten worden. Om te helpen alleen al. Punt.

Maar.

Ik ben al heel heel happy als ik BINNEN nl weer gewoon als vanouds vrij kan leven gezellig normaal zonder 1.5m etc, en dat ga ik niet nog 1.5 jaar opgeven zodat een paar mensen vrij op vakantie kunnen naar een hoogrisicoland. Dat is achterlijk. Dan hoef ik dat vaccin ook niet, als het toch m'n vrijheid niet terugbrengt (maar ik ga uit van wel 😃).

Ik neem aan dat we hier gewoon weer normaal vrij leven intern volgend jaar als iedereen gevaccineerd is, en dan quarantine regels via die plicht die ze aan het maken zijn.

En help ze dan aub, maar dan wil ik hier wel gewoon weer leven als hier geen crisis meer is. Daar neem ik en mijn hele vriendenkring dat vaccin voor...
#WeesGeenWhales
pi_199306918
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:50 schreef Haags het volgende:

[..]

Die dwaas blijft maar volhouden hé met z´n testwet en de prijs.

Hugo flikker lekker op, niemand, werkelijk niemand zit op deze idioterie te wachten.
Ik snap het politiek ook niet, als hij dat in de wet houd wordt die gewoon afgeschoten en komt er geen wet...
#WeesGeenWhales
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 20:55:56 #300
236264 crew  capricia
pi_199306919
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:51 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Gewoon fatsoenlijke quarantine zou genoeg moeten zijn vanuit die landen, daar zijn ze nu al mee bezig.

Ik ga echt niet accepteren dat ik straks nog niet normaal vrij mag leven als we hier allemaal gevaccineerd zijn, dan hoef ik dat hele dan zinloze vaccin ook niet. Maar dat gaat gewoon gebeuren, we gaan hier echt niet wachten op timboektoe.

Neemt niet weg dat het - godzijdank voor de mensen daar - bullshit is, en uiteindelijk zei ook gewoon ingeënt worden. Alleen kunnen wij ver ver voor die tijd ook al weer gewoon naar een festival concert nachtclub of animeconventie godzijdank. Net zoals vanaf 21 juni in Engeland: test ALS je niet gevaccineerd bent en dan lekker event als vanouds. Daarom vlieg ik naar London 😃
Ik ga dat ook niet accepteren.
Maar NL of Europa is niet de wereld.
En het duurt nog een tijdje voordat het weer is als normaal in andere landen. Ik mis dat het meest...
Definitely not CIA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')