abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_199301168
Mijn vriendin klaagt er over dat ze links een bedrukt gevoel heeft en minder hoort dan rechts sinds dat ze eergisteren haar oren heeft schoongemaakt met een wattenstaafje.
Ik zeg dat ze dan gewoon beter het zekere voor het onzekere kan nemen en gewoon de dokter moet bellen.
Iemand hier nog ervaring mee?
pi_199301217
Ja ook een keer gehad, dan ga je naar de dokter en spuiten ze water flink hard in je oor en dan komt de brut eruit en hoor je weer prima
pi_199301401
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 13:18 schreef Phoenyx-God het volgende:
Ja ook een keer gehad, dan ga je naar de dokter en spuiten ze water flink hard in je oor en dan komt de brut eruit en hoor je weer prima
Dat inderdaad. En wattenstaafjes zijn de hel voor je oren, dat mensen die nog in hun oren proppen :{

Wattenstaafjes zijn tegenwoordig voor je neus :+
pi_199301769
Gefeliciteerd met de zwangerschap :)
blablablabla
pi_199301805
Daarmee druk je oorsmeer juist lekker naar binnen ...je kunt naar de dokter..of ff bij de etos ofzo hebben ze ook wel wat..wel had ik nog een lege fles glassex staan even goed omgespoeld lauw water erin en zout..

Daarmee je oor uitspuiten..
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 6 mei 2021 @ 14:22:38 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199301920
Wattenstaafjes moet je ook niet voor je oren gebruiken joh. Alhoewel het op z'n tijd toch wel kklekker is :@ Volgens mij zit er in het menselijk gehoorkanaal ergens een verborgen clitoris.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199301923
Voordat je naar de huisarts gaat, kan je ook zelf proberen een sodaoplossing er in te druppelen en dat even te laten weken, en dan er uit laat lopen. Ook olijfolie is iets wat goed kan helpen. Er zijn best veel van die grootmoeders trucjes, gewoon even googlen.
-nee-
  Official ESF Kreviewer donderdag 6 mei 2021 @ 14:23:41 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199301929
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 13:14 schreef Werkman het volgende:
Mijn vriendin
Gestopt met lezen vanaf hier, want onzin.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_199301934
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:22 schreef Dven het volgende:
Wattenstaafjes moet je ook niet voor je oren gebruiken joh. Alhoewel het op z'n tijd toch wel kklekker is :@ Volgens mij zit er in het menselijk gehoorkanaal ergens een verborgen clitoris.
Ik moet er vaak van hoesten, er zit daar ook een zenuw die dat opwekt. Inderdaad wel lekker ja :@
-nee-
pi_199301986
Dat is echt kut:')
pi_199303233
Ze werkt in de ouderenzorg en ondertussen heeft ze door een assistente die tevens haar vriendin is bovengenoemde behandeling laten uitvoeren.
Nu hoort ze weer prima. :7
pi_199303592
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 16:13 schreef Werkman het volgende:
Ze werkt in de ouderenzorg en ondertussen heeft ze door een assistente die tevens haar vriendin is bovengenoemde behandeling laten uitvoeren.
Nu hoort ze weer prima. :7
Fijn dat het allemaal goed is afgelopen en fijn dat tS er zelf nog op terugkomt, je ziet toch vaak de post and dash, dat vind ik maar niks
-nee-
pi_199306982
quote:
In deze link hebben ze het over een ballonpompje met water. Als alternatief kan je ook een waterpik (tandreiniger) vullen met lauw water en dan de druk niet al te hoog zetten. Spoel je het oor prima mee uit. Maar hoe vaker je spoelt hoe eerder het weer nodig is...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')