Yep, verrassendquote:Op donderdag 6 mei 2021 12:37 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-blijft-toch-gratis
De tweede kamer doet een avondklokje.
Over Oeigoeren die niet getest willen worden.quote:
Volgens mij is daar niets mis mee. Als jij daar anders over denkt, kun je een tr zetten en kan een andere mod dat bekijken voor je.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet verder hier voeren, mar kijk ook even terug op welke toon jij mij aanspreekt.
Nou die is niet zo erg veranderd hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor je positieve en rationele houding. Dat was een aantal weken geleden heel anders.
Even checken of ze me nodig hadden voor de gezelligheid.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij bent er vandaag ook vroeg bij, zeg.
Dat lijkt me niet nodig, ik heb afgesproken dat ik hier geen ruzie meer ga maken, jij hebt je punt gemakt, ik mijn punt, en laten we het daar bij houden, sowieso gaat het hier nu allemaal zwaar offtopic, wellicht is het een idee om een apart topic te maken om politiek zaken en Corona te bespreken.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is daar niets mis mee. Als jij daar anders over denkt, kun je een tr zetten en kan een andere mod dat bekijken voor je.
U had iets anders verwacht?quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:37 schreef trein2000 het volgende:
He, zo'n reactie heb ik ook eens van jou gehad toen jij ergens in februari beweerde dat ik niet snapte hoe de Corona cijfers geïnterpreteerd moeten worden. En toen je heel zeker wist dat de Engelse variant onzin en bangmakerij was en we juist de goede op gingen... Dat @Scrummie en ik stijgingen zagen in ziekenhuisopnames was selectief kijken naar de cijfers vond je.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet verder hier voeren, mar kijk ook even terug op welke toon jij mij aanspreekt.
Meestal vallen we tegelijkertijd rond 15.00u pas binnen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Even checken of ze me nodig hadden voor de gezelligheid.![]()
Maar dan hoor ik het wel, denk ik.![]()
Hou je me in de gaten ofzo?![]()
We noteren het even.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:43 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik heb deze keer niet op Rutte gestemd, m'n vriendin wel.
Niets mis met een beetje uitslapen toch.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal vallen we tegelijkertijd rond 15.00u pas binnen.
Kijk mijn reacties maar terug in het topic: Waarom is het R getal zo hoog, kun je zien dat mijn voorspelling prima klopte.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:43 schreef Multatilu het volgende:
[..]
He, zo'n reactie heb ik ook eens van jou gehad toen jij ergens in februari beweerde dat ik niet snapte hoe de Corona cijfers geïnterpreteerd moeten worden. En toen je heel zeker wist dat de Engelse variant onzin en bangmakerij was en we juist de goede op gingen... Dat @:scrummie en ik stijgingen zagen in ziekenhuisopnames was selectief kijken naar de cijfers vond je.
Hoe kijk jij terug op jouw houding van toen?
DIC-TA-TUUR!quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al gezegd dat we in een dictatuur leven?
We leven in een dictatuur en de overheid doet niks!quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al gezegd dat we in een dictatuur leven?
Hadden we hier niet aan zien komen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:37 schreef trein2000 het volgende:
Rutte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |