Dit land is geen dictatuur aan het worden, het is wel enge stappen aan het zetten die ene dictatuur niet zou misstaanquote:Op donderdag 6 mei 2021 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe een land, in dit geval Nederland, een dictatuur aan het worden is heeft a niets met COR te maken en is b wappiegeneuzel.
En dat bespreken kan dus prima in BNW.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit land is geen dictatuur aan het worden, het is wel enge stappen aan het zetten die ene dictatuur niet zou misstaan
En hoe is die opmerking anders danquote:
?quote:Natuurlijk vind je dat. Verbaast me niets
Gevonden, het betreft vooral de zware gevallen, ik dacht mijn vriend ook met Astma, maar het is dus alleen voor mensen die Astma met onderhoudsbehandelingen krijgen, voor de rest gebruikelijke zware dingen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijst staan openbaar op de NHG site met handleidingen voor huisartsen. Al geruime geruime tijd ja
Huisartsensystemen zijn er ook allemaal allang op ingericht
Het verbaast haar niets dat jij dat vindt.quote:
Ik zou graag willen dat je niet zo hoog van de toren blaast en mij de les leest. Of anderen, wat dat betreft. Een toontje lager mag ook. Ik denk dat jij, net zo min als wie dan ook, de wijsheid in pacht hebt.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat kan, anders had je dit niet gezegt, Rutte die al voor de verkiezingen een politiek machtsblok regelt, Rutte die samen met de pers afspreekt hoe ze over Corona berichten, noodwetjes die 3 weken zouden duren, Rechters die binnen een paar uur een andere uitspraak wegwerken, Rutte die regelt dat een vage Stichting geleid door oud generaals en Miljard krijgen zonder bestedingsdoel, etc, etc.
Als je zo redeneert kun je heel COR opdoeken en elders onderbrengenquote:Op donderdag 6 mei 2021 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat bespreken kan dus prima in BNW.
Nou jouw toon bevalt me ook niet, je doet net alsof ik spoken zie, verschil tussen wat jij denkt, en ik zeg, is dat ik het gewoon met feiten kan staven.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat je niet zo hoog van de toren blaast en mij de les leest. Of anderen, wat dat betreft. Een toontje lager mag ook. Ik denk dat jij, net zo min als wie dan ook, de wijsheid in pacht hebt.
Wat mij betreft volledig mislukt, dat punt maken.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Het was dan ook gewoon een hyperbool om een punt te maken
Hij stelt het niet, hij zegt 'ik denk'.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het verbaast haar niets dat jij dat vindt.
Hij stelt dat ze zelf niet in staat is na te denken.
Ik zie het verschil, jij ook?
Ja dat blijktquote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat mij betreft volledig mislukt, dat punt maken.
Waarom?quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kun je heel COR opdoeken en elders onderbrengen
Nee het verschil is dat jij denkt dat je de enige bent die gelijk heeft en mensen die het niet met je eens zijn als minder ziet.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou jouw toon bevalt me ook niet, je doet net alsof ik spoken zie, verschil tussen wat jij denkt, en ik zeg, is dat ik het gewoon met feiten kan staven.
Ik doe niet alsof je spoken ziet. Ik vind het prima dat jij dingen denkt te weten, dat bestrijd ik niet. Jij daarentegen vertelt mij dat ik dingen niet zelf kan bepalen en toetsen. Dat kun je achterwege laten. Niet alleen tegen mij, overigens, maar gewoon in het algemeen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou jouw toon bevalt me ook niet, je doet net alsof ik spoken zie, verschil tussen wat jij denkt, en ik zeg, is dat ik het gewoon met feiten kan staven.
En al wás dat zo: ook hij vindt dat (wanneer mogelijk) alle restricties opgeheven moeten worden.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het vrij bizar om te denken dat Rutte een soort alleenheerser is. Dan heb je blijkbaar geen enkel benul van de Nederlandse rechtsstaat.
Alles ís elders onder te brengenquote:
We hebben het gezien, de man staat keihard te liegen, staat tijdens het liegen nog een keer te liegen, en als het parlement hun oordeel moet geven, dan zijn ze allemaal bang, en lopen ze in de pas, daarnaast is de man schuldig aan het veroorzaken van rassendiscriminatie.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het vrij bizar om te denken dat Rutte een soort alleenheerser is. Dan heb je blijkbaar geen enkel benul van de Nederlandse rechtsstaat.
Dat maakt in deze geen verschil.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Hij stelt het niet, hij zegt 'ik denk'.
Dat is wat anders
Als Rutte van Nederland een dictatuur wil maken is 'ie wel heel erg langzaam. Hij heeft al meer dan 10 jaar de tijd, maar hij is nog niet verder gekomen dan een spoedwetje en wat mediasturing... Het zit ons ook niet in de genen, dat zal het wellicht zijn. Maar als Rutte zo goed is in dictatuurvorming als in de rest van z'n politiek, dan maak ik me geen zorgen. Jij wel?quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef raptorix het volgende:
[..]
En daarom zijn er regeltjes gemaakt wat wel en wat niet.quote:
Ik ga deze discussie niet verder hier voeren, mar kijk ook even terug op welke toon jij mij aanspreekt.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof je spoken ziet. Ik vind het prima dat jij dingen denkt te weten, dat bestrijd ik niet. Jij daarentegen vertelt mij dat ik dingen niet zelf kan bepalen en toetsen. Dat kun je achterwege laten. Niet alleen tegen mij, overigens, maar gewoon in het algemeen.
De dictatuur kun je ook op een andere manier regelen, wel eens gehoord van de EU?quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:37 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Als Rutte van Nederland een dictatuur wil maken is 'ie wel heel erg langzaam. Hij heeft al meer dan 10 jaar de tijd, maar hij is nog niet verder gekomen dan een spoedwetje en wat mediasturing... Het zit ons ook niet in de genen, dat zal het wellicht zijn. Maar als Rutte zo goed is in dictatuurvorming als in de rest van z'n politiek, dan maak ik me geen zorgen. Jij wel?
Keurig.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:37 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-blijft-toch-gratis
De tweede kamer doet een avondklokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |