abonnement Unibet Coolblue
pi_199297531
Wat denken jullie van onderstaande computer voor dagdagelijks gebruik (ong. 10u./dag)?
Uiteraard bestemd voor de dagdagelijkse thuistaken, Office-toepassing maar ook voor het wekelijks bewerken van foto's in Photoshop, het renderen van modellen via Sketchup etc. en bouwen van websites in Drupal. Hij komt uit de Precision-lijn, dus vaak wel iets goedkoper dan Latitude.

Op het eerste zicht vind ik niet meteen echte dooddoeners in de specs. Maar ik heb totaal geen idee wat de bouwkwaliteit is? Zijn de scharniertjes soepel en koelt de laptop goed af?

Linkje: https://www.bol.com/nl/p/(...)ijs/9300000003443549

Prijs: 999 euro.
Vind ik zeer goedkoop. Als ik iets gelijkaardig zoek, zit ik vaak rond de 1200 - 1300 euro.

Specs:
15.6 inch IPS | Intel Core i7-10510U (4 cores) |16 GB werkgeheugen | 512 GB opslag SSD | SSD NVIDIA Quadro P500

Ook verkrijgbaar met QWERTY-indeling.
Cindy De Vuyst
pi_199297923
Geen revieuws🤔🤔🤔🤔
pi_199297957
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:02 schreef hoechst het volgende:
Geen revieuws🤔🤔🤔🤔
Kon er niet meteen 1 vinden. Alleen dat deze naar mijn mening vrij goedkoop is. Dus heb ook geen idee naar bouwkwaliteit en of de toetsen vast genoeg in het keyboard enz. zitten?


Een vriendin had ooit Dell en bij haar vielen na enkele maanden al letters uit haar keyboard en na 2 jaar waren de scharnieren zodanig versleten dat het scherm niet in positie bleef.
Cindy De Vuyst
pi_199297964
Voor een i7 is de prijs goed.

Denk je aan de 512GB harddisk genoeg te hebben?

Op dit moment is het systeem niet (meer) leverbaar
pi_199297983
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:07 schreef spinazieruiker het volgende:
Voor een i7 is de prijs goed.

Denk je aan de 512GB harddisk genoeg te hebben?

Op dit moment is het systeem niet (meer) leverbaar
Die i7 in u-versie is meer dan perfect. Doet precies wat ik vraag —> zware taken

Aan de 512GB heb ik ook genoeg. Heb dit momenteel ook en gebruik maar 310GB zie ik net.

16GB ram is OK. Heb dit momenteel ook en doet het ook voldoende enz. maar wil absoluut niet minder.
Cindy De Vuyst
pi_199298116
Weet niet hoe geschikt die gpu is voor renderen.
pi_199298612
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Weet niet hoe geschikt die gpu is voor renderen.
Zijn Sketchup-modellen renderen. Lukte op een oude i5-processor (bouwjaar 2014) met matige GPU al (duurde toen wel soms een uur).
Die dingen zijn alleen maar beter geworden. Nu render ik soms in 15min. (allemaal prima, ondertussen eten of wat andere huishoudelijke taken uitvoeren om pc niet te belasten).
Cindy De Vuyst
pi_199299016
Het is een "oud" model, dus dat zal de lagere prijs verklaren.

Ik heb nagenoeg alleen goede ervaringen met Dell.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_199299343
Hier alleen maar goede ervaringen met DELL. Het zijn bij mij juist de scharnieren van HP die het begeven.
DELL kiest voor degelijke sterke materialen.

over het afkoelen heb ik wel zorgen. elke laptop werkt als een magneet voor stof.
dit model heeft een stil ventilatortje maar je wilt 'm niet op schoot als ie aan het renderen is.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_199300181
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:05 schreef Sometimes het volgende:
Het is een "oud" model, dus dat zal de lagere prijs verklaren.

Ik heb nagenoeg alleen goede ervaringen met Dell.
Thanks. Maar om 'oud' te zijn (vind persoonlijk van niet) valt die prijs goed mee.
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')