abonnement Unibet Coolblue
pi_199297279
Waarom vinden mannen een pijpbeurt erger dan seks? Bij al mijn exen was dit steeds een struikelblok als het over mijn verleden ging. Ik wist wel al lang dat mannen er moeite mee hadden als je ooit een keertje geneukt had met een van hun kennissen of vrienden. Maar ze vonden het precies veel vervelender als ik diegene enkel had klaargepijpt.

Is dit omdat een pijpbeurt voor sommigen sletteriger overkomt? Ik weet ook wel dat als je op je knieën tussen een man zijn benen zit en zijn snikkel met je lippen zit te verwennen terwijl je naar hem opkijkt, je niet per se als prinses wordt aanschouwd. De dominante en sumbisieve rollen zijn hier wel duidelijk.

Is het omdat ik die mannen een plezier deed zonder iets ervoor terug te krijgen?

Of is het omdat mannen nogal territoriaal zijn en een vrouw als "gemarkeerd" aanschouwen als die hun kwak slikt?

Ik begrijp er alvast niets van.
  donderdag 6 mei 2021 @ 02:01:30 #2
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199297289
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199297736
Ik denk dat ze je gewoon sletterig vinden.
  donderdag 6 mei 2021 @ 07:38:26 #4
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_199297783
Hey, tijdje al niets van dit trollkloontje gehoord. Welkom terug.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_199297796
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:38 schreef Dven het volgende:
Hey, tijdje al niets van dit trollkloontje gehoord. Welkom terug.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199297816
Sinds die saxofonist in dat witte huis wat gedoe had met een stagiaire, is men het erover eens dat orale seks ook seks is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_199297848
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 01:55 schreef Stephiexl het volgende:
Waarom vinden mannen een pijpbeurt erger dan seks? Bij al mijn exen was dit steeds een struikelblok als het over mijn verleden ging. Ik wist wel al lang dat mannen er moeite mee hadden als je ooit een keertje geneukt had met een van hun kennissen of vrienden. Maar ze vonden het precies veel vervelender als ik diegene enkel had klaargepijpt.

Is dit omdat een pijpbeurt voor sommigen sletteriger overkomt? Ik weet ook wel dat als je op je knieën tussen een man zijn benen zit en zijn snikkel met je lippen zit te verwennen terwijl je naar hem opkijkt, je niet per se als prinses wordt aanschouwd. De dominante en sumbisieve rollen zijn hier wel duidelijk.

Is het omdat ik die mannen een plezier deed zonder iets ervoor terug te krijgen?

Of is het omdat mannen nogal territoriaal zijn en een vrouw als "gemarkeerd" aanschouwen als die hun kwak slikt?

Ik begrijp er alvast niets van.
Je slikte ook nog en durft dit op fok te vereeuwigen?

Trolll dus
pi_199298456
troll of niet, maar om die vraag toch maar te beantwoorden vanuit mijn eigen perspectief.

Ik denk dat een pijpbeurt inderdaad als sletteriger gezien wordt dan gewoon penetreren. Al vind ik zelf dat een pijpbeurt veel meer "casual sex" is.
Maar goed, dat is een aanname van mij plus dat ik met mannen die problemen hebben met mijn seks leven niets te maken hoef te hebben, laat staan een relatie mee beginnen.
  donderdag 6 mei 2021 @ 09:57:23 #9
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199298925
Mannen die problemen hebben met het seksueke verleden van hun vriendin zien vrouwen (onbewust) als de bewaarders van seks en een losbandige vrouw als eentje die daarin faalt. Wanneer je een man enkel pijpt kan dat gevoel sterker zijn, omdat het voelt alsof je je even snel hebt laten gebruiken.
  donderdag 6 mei 2021 @ 10:03:33 #10
33189 RM-rf
1/998001
pi_199298990

Overigens, ik vermoed dat de opwinding vooral bestaat over het aspect van het met 'vrienden of kennissen' gedaan te hebben...

Dat is voor relatief veel mannen zeker een soms lastig punt, om een andere man te kennen of er zelfs bevriend mee te zijn, die iets met je eigen partner gehad heeft...

Waarbij het vermoedelijk vaak zeker eerder 'negatiever' opgevat wordt als dat een eenmalige platte sex-beurt was, dan een langduriger of serieuze relatie.

[ Bericht 18% gewijzigd door RM-rf op 06-05-2021 10:10:43 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199299012
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:16 schreef LanaMyst het volgende:
troll of niet, maar om die vraag toch maar te beantwoorden vanuit mijn eigen perspectief.

Ik denk dat een pijpbeurt inderdaad als sletteriger gezien wordt dan gewoon penetreren. Al vind ik zelf dat een pijpbeurt veel meer "casual sex" is.
Maar goed, dat is een aanname van mij plus dat ik met mannen die problemen hebben met mijn seks leven niets te maken hoef te hebben, laat staan een relatie mee beginnen.
Ik vind orale seks juist verder gaan, gewoon even lekker neuken is meer iets van 'kan gebeuren' in een opwelling, dat vraagt wat minder overgave en minder bedachtzaamheid. Nou ben ik totaal niet van de koehandelseks maar het is wel een wederzijds genoegen, terwijl orale seks toch vooral geven is, hoe leuk geven ook kan zijn.

In een steegje op je knietjes zonder kader van een seksuele relatie even een man behagen, sorry, ik kan het niet sexy vinden en dan vooral vanwege het schijnbaar behaagzieke. Ik heb niet zoveel moeite met zogenaamde sletterigheid, maar dan wel van vrouwen die hun eigen seksueel genot najagen en zorgen dat ze krijgen wat ze willen. Een beetje zoals ik vrouwen die zich in bed laten lullen, wie zeurt krijgt een beurt, ook niet sexy vind.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199299014
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:16 schreef LanaMyst het volgende:
troll of niet, maar om die vraag toch maar te beantwoorden vanuit mijn eigen perspectief.

Ik denk dat een pijpbeurt inderdaad als sletteriger gezien wordt dan gewoon penetreren. Al vind ik zelf dat een pijpbeurt veel meer "casual sex" is.
Maar goed, dat is een aanname van mij plus dat ik met mannen die problemen hebben met mijn seks leven niets te maken hoef te hebben, laat staan een relatie mee beginnen.
Denk er ook zo wat over. Een pijpbeurt lijkt inderdaad wat sletteriger. Je ondergaat het orgasme van de man ook veel intenser natruurlijk. Aan de andere kant vind ik het ook gewoon ideaal voor "casual sex". Hoort gewoon samen.
pi_199299057
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik vind orale seks juist verder gaan, gewoon even lekker neuken is meer iets van 'kan gebeuren' in een opwelling, dat vraagt wat minder overgave en minder bedachtzaamheid. Nou ben ik totaal niet van de koehandelseks maar het is wel een wederzijds genoegen, terwijl orale seks toch vooral geven is, hoe leuk geven ook kan zijn.

In een steegje op je knietjes zonder kader van een seksuele relatie even een man behagen, sorry, ik kan het niet sexy vinden en dan vooral vanwege het schijnbaar behaagzieke. Ik heb niet zoveel moeite met zogenaamde sletterigheid, maar dan wel van vrouwen die hun eigen seksueel genot najagen en zorgen dat ze krijgen wat ze willen. Een beetje zoals ik vrouwen die zich in bed laten lullen, wie zeurt krijgt een beurt, ook niet sexy vind.
Dus voor jou is vooral het feit dat een vrouw dat zonder verbintenis doet voor een man lastig?
pi_199299642
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 10:09 schreef Stephiexl het volgende:

[..]

Dus voor jou is vooral het feit dat een vrouw dat zonder verbintenis doet voor een man lastig?
Ja, het voor een man doen is wat ik er lastig aan vind. Als het je puur om de smaak is te doen en je er meer van geniet dan hij dan is het wat anders. Als het onderdeel is van wat je binnen een seksuele relatie voor elkaar doet is het ook anders. Dus het is "voor" in combinatie met "een man" wat ik niet sexy vind. Ik snap ook niet waar die behoefte vandaan komt, het lijkt iets behaagzieks en onderdanigs te hebben.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199300098
Waarom zou een pijpbeurt erger zijn dan penetratie?

Nee ik denk niet dat ik dit ooit eerder heb gehoord :) en vind het zelf ook niet zo. Het is beide seks. Tenzij je aankomt met "ik heb maar 2x een pik in mij gehad maar 150 mannen klaargepijpt" zou ik het niet een raar iets vinden ofzo. In dat geval wat ik net beschrijf zou ik mij afvragen waarom ze nooit verder gaan dan pijpen :)
pi_199300298
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:04 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, het voor een man doen is wat ik er lastig aan vind. Als het je puur om de smaak is te doen en je er meer van geniet dan hij dan is het wat anders. Als het onderdeel is van wat je binnen een seksuele relatie voor elkaar doet is het ook anders. Dus het is "voor" in combinatie met "een man" wat ik niet sexy vind. Ik snap ook niet waar die behoefte vandaan komt, het lijkt iets behaagzieks en onderdanigs te hebben.
Ik denk dat ik het een beetje kan snappen, maar dat "behaagzieke" en onderdanige is gewoon part of it en is net iets geils.
pi_199300457
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:01 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het een beetje kan snappen, maar dat "behaagzieke" en onderdanige is gewoon part of it en is net iets geils.
Als je het voor jezelf doet is het alweer iets anders, maar toch, ik vind die beoefte niet sexy wanneer dat 'voor een man' is. Bij lekker de beest uithangen of bij lekker sletten denk ik toch wat meer aan het najagen van het eigen seksueel genot. En 'alles geven' is ook helemaal prima maar bij alleen maar geven vraag ik me af waar die behoefte vandaan komt. Het is niet zoals ik vrouwen het liefste zie, terwijl ik ze wel graag met plezier zie pijpen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199300517
Mannen zijn territoriaal. Dat merk ik vaak en dat kinderachtige "ik heb er eerst eens opgezeten" is altijd een issue voor de boyfriends en een opschepverhaaltje voor de andere mannen. Get used to it. Best niet te veel details vertellen want hoe meer visueels je het in hun hoofd steekt, hoe lastiger ze er om worden. Dat heb ik nu wel geleerd. Voor mannen is er een groot verschil tussen "ik heb ooit seks gehad" of "ik heb die kerel van achter de bar zijn zaad eens afgeslikt in een steegje".
pi_199300555
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je het voor jezelf doet is het alweer iets anders, maar toch, ik vind die beoefte niet sexy wanneer dat 'voor een man' is. Bij lekker de beest uithangen of bij lekker sletten denk ik toch wat meer aan het najagen van het eigen seksueel genot. En 'alles geven' is ook helemaal prima maar bij alleen maar geven vraag ik me af waar die behoefte vandaan komt. Het is niet zoals ik vrouwen het liefste zie, terwijl ik ze wel graag met plezier zie pijpen.
Iedereen heeft zijn eigen visie erover. Maar ik denk dat je wel moet weten dat heel veel vrouwen wel genot kunnen halen uit gewoon een keer "geven". Zelf klaarkomen is genieten, maar een man doen klaarkomen kan evenzeer genieten zijn vind ik.
pi_199300681
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:19 schreef anoniemV het volgende:
Mannen zijn territoriaal. Dat merk ik vaak en dat kinderachtige "ik heb er eerst eens opgezeten" is altijd een issue voor de boyfriends en een opschepverhaaltje voor de andere mannen. Get used to it. Best niet te veel details vertellen want hoe meer visueels je het in hun hoofd steekt, hoe lastiger ze er om worden. Dat heb ik nu wel geleerd. Voor mannen is er een groot verschil tussen "ik heb ooit seks gehad" of "ik heb die kerel van achter de bar zijn zaad eens afgeslikt in een steegje".
Of je ontmoet mannen die kunnen relativeren. Dit is echt 20 jarigen gedrag.
pi_199300750
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:22 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Iedereen heeft zijn eigen visie erover. Maar ik denk dat je wel moet weten dat heel veel vrouwen wel genot kunnen halen uit gewoon een keer "geven". Zelf klaarkomen is genieten, maar een man doen klaarkomen kan evenzeer genieten zijn vind ik.
Dat hoef je de befkoning niet uit te leggen en ik ken het van vrouwen ook zeker wel. Ik heb een vriendin gehad die zaad echt vies vond, niet alleen in haar mond maar het moest ook altijd meteen opgeveegd. En dan toch op een gevegeven moment en geheel op eigen iniatief me in haar mond klaar laten komen, na een pijpbeurt die sowieso bijzonder geinspireerd was. Dus ik snap die behoeft aan 'overgave' wel, maar dan weer niet zo goed met 'een man'. Dat willen geven snap ik heel goed, en het is geen koehandel, maar toch weer niet zo binnen een context dat zomaar een man alleen maar krijgt, eventjes tussendoor.

Ik vermoed daar eerder een behaagzieke onderdanige persoonlijkheid achter, bijvoorbeeld een meisje dat te graag aandacht van jongens wil en zich daardoor wel erg goedkoop weggeeft, dat ik niet sexy vind, dan dat ik de losbandigheid zelf niet sexy vind.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_199300816
TS zit nu met zijn plakkerige snikkel in zijn hand de reacties te lezen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199300846
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:19 schreef anoniemV het volgende:
Mannen zijn territoriaal. Dat merk ik vaak en dat kinderachtige "ik heb er eerst eens opgezeten" is altijd een issue voor de boyfriends en een opschepverhaaltje voor de andere mannen. Get used to it. Best niet te veel details vertellen want hoe meer visueels je het in hun hoofd steekt, hoe lastiger ze er om worden. Dat heb ik nu wel geleerd. Voor mannen is er een groot verschil tussen "ik heb ooit seks gehad" of "ik heb die kerel van achter de bar zijn zaad eens afgeslikt in een steegje".
Het is meer wat het betekent voor de dynamiek tussen de man en de andere man in kwestie. Alsof je in retrospect gecuckt wordt waardoor je gevoelsmatig lager in de pikorde staat dan de andere man (want jij hebt immers géén seks gehad met zíjn vriendin). Als die man niet in jouw leven is is dat minder erg maar als dat iemand is die wel in je leven is kan dat tribale spanningen en emoties veroorzaken.

Uiteraard zijn het kinderachtige gevoelens maar voor de zekerheid is "wat niet weet wat niet deert" het beste uitgangspunt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 6 mei 2021 @ 14:05:12 #24
27929 piere
doe mij maar bier
pi_199301735
Ik houd wel van sletjes ~O>
fok you ja!
pi_199302645
Ik ontmoette ooit Bieke in een café. Ze was altijd erg dronken en stoorde gesprekken tussen vrienden met niet mis te verstane gestes en ze toonde ook haar borsten. Ze nam je mee naar het toilet en gaf je daar een pijpbeurt. Ze slikte. Geen 10 min. later nam ze de volgende al mee. Als de baas het zag ging ze de deur uit, maar vaak werkte daar een Russisch meisje die geen Nederlands of Engels praatte en die zei nooit wat.

Op een keer ging ze weg en viel wat verder achterover op haar hoofd. RIP Bieke.
pi_199302804
Ik zou de tegenovergestelde reactie hebben. Penetratie vind ik heftiger dan oraal.

Wil daarbij duidelijk hebben dat ik seksueel reserveringen heb en dat ik deze maatstaf ook van potentieel date-materiaal verwacht. Zelf heb ik tal van aanbiedingen afgeslagen, het zou mij dan steken als een partner wel een gretig verleden zou hebben. Je bent dan toch op dit gebied geen geschikte match voor elkaar. Ik ben zelf eind twintig maar van een getal van 4 of meer bedpartners zou ik toch even moeten slikken (woordgrapje, moet kunnen he). De dubbele maatstaf erger ik mij flink aan. Seksueel gereserveerd zijn moeten zowel mannen als vrouwen kunnen opbrengen. Zelf ben ik al een poos voorzien in de liefde, dus het is geen probleem wat zich nu aandient en hopelijk zich ook niet meer zal aandienen.

'Wat niet weet, wat niet deert' is mijn inziens slecht advies. Als je er later achter komt dan kan je relatie een immense vertrouwensknauw krijgen.
pi_199303953
Mannen die hier moeilijk over doen hebben issues. Gewoon om lachen en ze negeren.
pi_199304061
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Het is meer wat het betekent voor de dynamiek tussen de man en de andere man in kwestie. Alsof je in retrospect gecuckt wordt waardoor je gevoelsmatig lager in de pikorde staat dan de andere man (want jij hebt immers géén seks gehad met zíjn vriendin). Als die man niet in jouw leven is is dat minder erg maar als dat iemand is die wel in je leven is kan dat tribale spanningen en emoties veroorzaken.

Uiteraard zijn het kinderachtige gevoelens maar voor de zekerheid is "wat niet weet wat niet deert" het beste uitgangspunt.
Dus mannen voelen zich al gecuckt als hun vriendin voor hen geneukt geweest is? Oh boy. En denk je nu echt aan het feit dat die specifieke mannen hun eigen vriendin hebben die jij niet hebt gehad maar hij wel voor een nachtje de jouwe? Ik snap mannen minder en minder... Hoe ga je zo door het leven zonder frustraties?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 17:48:09 #29
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199304203
quote:
De dominante en sumbisieve rollen zijn hier wel duidelijk
En wie is volgens jou de dominante of submissive in dat verhaal?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:02:39 #30
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_199305122
Ik begrijp er ook niks van. Mooi door blijven pijpen en lurken.
soooo, da's mooi!
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:03:48 #31
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_199305132
quote:
16s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:21 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik ontmoette ooit Bieke in een café. Ze was altijd erg dronken en stoorde gesprekken tussen vrienden met niet mis te verstane gestes en ze toonde ook haar borsten. Ze nam je mee naar het toilet en gaf je daar een pijpbeurt. Ze slikte. Geen 10 min. later nam ze de volgende al mee. Als de baas het zag ging ze de deur uit, maar vaak werkte daar een Russisch meisje die geen Nederlands of Engels praatte en die zei nooit wat.

Op een keer ging ze weg en viel wat verder achterover op haar hoofd. RIP Bieke.
Kampioen zijn is plezant.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 6 mei 2021 @ 19:04:26 #32
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_199305142
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 17:19 schreef VEM2012 het volgende:
Mannen die hier moeilijk over doen hebben issues. Gewoon om lachen en ze negeren.
Zolang ze maar geen leefbaar inkomen hebben, dan is het goed.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 19:14:51 #33
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199305303
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 17:19 schreef VEM2012 het volgende:
Mannen die hier moeilijk over doen hebben issues. Gewoon om lachen en ze negeren.
Het zegt meer over TS dan over die mannen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_199305979
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 17:33 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dus mannen voelen zich al gecuckt als hun vriendin voor hen geneukt geweest is? Oh boy. En denk je nu echt aan het feit dat die specifieke mannen hun eigen vriendin hebben die jij niet hebt gehad maar hij wel voor een nachtje de jouwe? Ik snap mannen minder en minder... Hoe ga je zo door het leven zonder frustraties?
Waarom denk je dat de meeste mannen compleet flippen als een goede vriend seks heeft of een relatie aangaat met een ex? Objectief zou je zeggen... wat maakt het uit het is een ex... maar voor de dynamiek tussen beide mannen maakt het wel degelijk uit.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199306438
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Waarom denk je dat de meeste mannen compleet flippen als een goede vriend seks heeft of een relatie aangaat met een ex? Objectief zou je zeggen... wat maakt het uit het is een ex... maar voor de dynamiek tussen beide mannen maakt het wel degelijk uit.
Nu zeg je toch net het omgekeerde? Nu is het voor de eerste erger dan de tweede.
pi_199307564
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:29 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Nu zeg je toch net het omgekeerde? Nu is het voor de eerste erger dan de tweede.
Ligt er aan wie er verrast wordt in de situatie. In het eerste voorbeeld is dat de tweede man en in het tweede voorbeeld is dat de eerste man.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_199310106
Een blowjob kan ook onderdeel van het voorspel zijn om hem hard te krijgen.
Waarom zou het een endgame moeten zijn perse?

Ik wil hoe dan ook niks weten van het seksverleden van mijn partner (in details), dat maakt het er niet beter op.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_199310150
T heeft wel iets sletterigers ja.
pi_199314047
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 06:47 schreef Oostblokkert het volgende:
Een blowjob kan ook onderdeel van het voorspel zijn om hem hard te krijgen.
Waarom zou het een endgame moeten zijn perse?

Ik wil hoe dan ook niks weten van het seksverleden van mijn partner (in details), dat maakt het er niet beter op.
Nee hoeft niet per se eindspel te zijn, maar ik heb het net wel over blowjobs tot de climax. Dus enkel klaarpijpen.
pi_199314062
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 06:58 schreef hoechst het volgende:
T heeft wel iets sletterigers ja.
Ja seks buiten een relatie heeft dat sowieso wat, maar snap niet waarom daar door veel mannen moeilijk over wordt gedaan.
pi_199314082
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 17:48 schreef puzziepie het volgende:

[..]

En wie is volgens jou de dominante of submissive in dat verhaal?
Euhm, ik denk dan toch dat de man dominant is en de vrouw submissief? Zo ervaar ik het toch alleszins.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 13:16:13 #42
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199314097
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 13:15 schreef Stephiexl het volgende:

[..]

Euhm, ik denk dan toch dat de man dominant is en de vrouw submissief? Zo ervaar ik het toch alleszins.
Kijk en dat bedoel ik: Onzin.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_199314104
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:22 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Iedereen heeft zijn eigen visie erover. Maar ik denk dat je wel moet weten dat heel veel vrouwen wel genot kunnen halen uit gewoon een keer "geven". Zelf klaarkomen is genieten, maar een man doen klaarkomen kan evenzeer genieten zijn vind ik.
dit!
pi_199315298
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 13:14 schreef Stephiexl het volgende:

[..]

Ja seks buiten een relatie heeft dat sowieso wat, maar snap niet waarom daar door veel mannen moeilijk over wordt gedaan.
Ik vind pijpen niet per definitie meer sletterig dan neuken ofzo.

Alhoewel laatst vertelde een vriendin dat ze bij een vriend van haar op bezoek was. Die gast wasdus cod5 aan het spelen met headset en zij vond het een leuk idee om hem klaar te pijpen zonder dat iemand het door had.

Das wel een beetje dom...
pi_199315660
1. Bij een pijpbeurt geef je alleen (in effort).
2. Bij een pijpbeurt wordt de pijper vaak als onderdanig gezien.
3. Een pijpbeurt wordt als 'viezer' ervaren, vooral wanneer je slikt.

Je lijkt daardoor dus op een snelle cumdumpcontainer in dienst van de man. Een makkelijke, snelle service die je verleent.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 16:37:29 #46
441859 crew  Lenny77
pi_199316659
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:11 schreef Cockwhale het volgende:
1. Bij een pijpbeurt geef je alleen (in effort).
2. Bij een pijpbeurt wordt de pijper vaak als onderdanig gezien.
3. Een pijpbeurt wordt als 'viezer' ervaren, vooral wanneer je slikt.

Je lijkt daardoor dus op een snelle cumdumpcontainer in dienst van de man. Een makkelijke, snelle service die je verleent.
Ook als het je vriendin is of vrouw?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 17:09:25 #47
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199317055
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ook als het je vriendin is of vrouw?
Ik vind het sowieso allemaal onzin.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_199317572
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:37 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ook als het je vriendin is of vrouw?
Mij maakt het hoe dan ook niet uit. Maar ik weet wel hoe 'cultuur' het interpreteert. Ik zou überhaupt nooit vragen naar de sekscapades van een (potentiële) partner om hier vervolgens over te oordelen.
pi_199319377
Hoe komt zo'n gesprek tot stand ? Ik kan me niet voorstellen dat je in een nieuwe relatie uitvoerig de details van je seksverleden met vorige partners bespreekt. Zwijgen over het voorbeeld van de TS. :?
pi_199321716
Waarom zoveel details vertellen over je seks verleden?

Ik hoef ook echt niet te weten of mijn nieuwe vriend Tamara van 5 huizen verderop heeft klaargebeft :{w .

Eerlijk gezegd hoef ik niet eens aantallen te delen.
Enige belangrijke voor mij is dat je je aan de afspraken houdt die wij maken als we besluiten een relatie aan te gaan.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:31:12 #51
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_199322180
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:14 schreef 01100101 het volgende:
Hoe komt zo'n gesprek tot stand ? Ik kan me niet voorstellen dat je in een nieuwe relatie uitvoerig de details van je seksverleden met vorige partners bespreekt. Zwijgen over het voorbeeld van de TS. :?
Uiteindelijk toch wel? Na een jaar of 5 relatie zal je dit toch wel besproken hebben tussendoor?
pi_199323368
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:31 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Uiteindelijk toch wel? Na een jaar of 5 relatie zal je dit toch wel besproken hebben tussendoor?
Waarom? Ik ben vooral met het heden bezig en de man die op dat moment naast mij staat. Niet dat ik Pablo een keer een beurt heb gegeven na de salsa les.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199323732
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 01:55 schreef Stephiexl het volgende:

Of is het omdat mannen nogal territoriaal zijn en een vrouw als "gemarkeerd" aanschouwen als die hun kwak slikt?

Ik begrijp er alvast niets van.
Ik weet er het fijne ook niet van maar misschien kom je er achter als je de zaak om draait.

Wat zou jij er van vinden om iets te hebben met een man waarvan je zou weten dat ie één of meerdere vrouwelijke kennissen of vriendinnen van je heeft klaar gelikt?

Ik heb wat dat betreft nooit iets anders kunnen ontdekken dan dat bij man en vrouw gevoelsmatig hetzelfde ligt.
pi_199324892
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:37 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ik weet er het fijne ook niet van maar misschien kom je er achter als je de zaak om draait.

Wat zou jij er van vinden om iets te hebben met een man waarvan je zou weten dat ie één of meerdere vrouwelijke kennissen of vriendinnen van je heeft klaar gelikt?

Ik heb wat dat betreft nooit iets anders kunnen ontdekken dan dat bij man en vrouw gevoelsmatig hetzelfde ligt.
Bij onzekere mannen en vrouwen wel ja.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 8 mei 2021 @ 11:48:54 #55
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_199327163
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 07:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij onzekere mannen en vrouwen wel ja.
Alsof het daar aan ligt.
Onzin.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_199327251
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:37 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ik weet er het fijne ook niet van maar misschien kom je er achter als je de zaak om draait.

Wat zou jij er van vinden om iets te hebben met een man waarvan je zou weten dat ie één of meerdere vrouwelijke kennissen of vriendinnen van je heeft klaar gelikt?

Ik heb wat dat betreft nooit iets anders kunnen ontdekken dan dat bij man en vrouw gevoelsmatig hetzelfde ligt.
Het zou mij eigenlijk niks uitmaken? Misschien dat ik zou afknappen op zijn keuze voor bepaalde vrouwen :D , maar verder...

Maar goed, ik zie mijn vriend dan ook niet als mijn bezit, en daarom ook zijn lichaam niet. Zeker niet wat het verleden betreft, dat was voor mijn tijd.
pi_199327943
Jezelf de befkoning noemen. :')

Verder is het een jankerds want pre relatie seksueel contact is nou eenmaal part of the game. Ik hoef geen details maar snap prima dat het er is geweest.
pi_199328320
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 01:55 schreef Stephiexl het volgende:

Is dit omdat een pijpbeurt voor sommigen sletteriger overkomt? I
Is het omdat ik die mannen een plezier deed zonder iets ervoor terug te krijgen?

Of is het omdat mannen nogal territoriaal zijn en een vrouw als "gemarkeerd" aanschouwen als die hun kwak slikt?

Ik begrijp er alvast niets van.
Denk dat het zoiets is ja, ik ken het alleen van een andere kant
Mijn vriendin heeft wel eens seks met een ander en als ze dan pijpt en "hun kwak" slikt komt dat inderdaad wat sletteriger over.
Anaal staat m.i. nog een stapje hoger qua "sletterigheid"
pi_199328389
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:58 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Denk dat het zoiets is ja, ik ken het alleen van een andere kant
Mijn vriendin heeft wel eens seks met een ander en als ze dan pijpt en "hun kwak" slikt komt dat inderdaad wat sletteriger over.
Anaal staat m.i. nog een stapje hoger qua "sletterigheid"
Oh, vanwaar dat laatste? :)

Ik snap het 'sletterige/onderdanige' idee van slikken wel. Maar pijpen kun je eigenlijk bij elke man doen. Anaal lijkt me iets dat - op misschien in porno-settings na - wat meer vertrouwen vereist? Dat is voor mij in elk geval echt niet iets dat ik jan en alleman met me zou laten doen. Denk dat het niet eens lukt :D .

(Niet dat ik jan en alleman pijp :') maar ik vind de drempel wel lager liggen om te doen.)
pi_199329154
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 07:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij onzekere mannen en vrouwen wel ja.
Je zou ook kunnen stellen dat sommige mensen met een flink aantal ONS/FWB bedpartners in zekere zin ook onzeker zijn en door die partners bevestiging proberen te krijgen over dat ze gewild zijn, er toe doen op de wereld en dat er niks met hen mis is.

TS en anoniemV zullen ook in zeker zin onzeker zijn, want ze openen wel vaker dit soort topics. Maar wat is er mis met onzeker zijn? :? Het is een normale menselijke emotie die soms (meer dan je lief is) kapot maakt, maar ook beschermt tegen bepaalde dingen.

Waarom onderling deze vooroordelen? Vroeger was het een zonde om veel bedpartners te hebben gehad of seks voor het huwelijk. Nu wordt terughoudend zijn met seks (alleen binnen relatie), helemaal geen seks of alleen seks in het huwelijk, of naar een zo iemand zoeken, weggezet als een zonde. Wat de 1e partij de 2e aandeed, doet de 2e de 1e nu aan.

Gewoon accepteren dat er op aarde mensen zijn die het geen fak kan schelen en mensen die het wel kan schelen en elkaar in waarde laten. Kom je iemand tegen waar het heel goed mee klikt, behalve op dit punt, gewoon laten gaan. Een relatie waarbij je dingen moet forceren of liegen is gedoemd te mislukken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 08-05-2021 14:13:02 ]
pi_199333608
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh, vanwaar dat laatste? :)

Dat is voor mij in elk geval echt niet iets dat ik jan en alleman met me zou laten doen.
Daarom juist sletteriger :Y
pi_199334501
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:57 schreef Gruj0 het volgende:
epteren dat er op aarde mensen zijn die het geen fak kan schelen en mensen die het wel kan schelen en elkaar in waarde laten. Kom je iemand tegen waar het heel goed mee klikt, behalve op dit punt, gewoon laten gaan. Een relatie waarbij je dingen moet forceren of liegen is gedoemd te mislukken.

Dergelijke nuanceringen zijn hier nu net niet de bedoeling. :P
  zaterdag 8 mei 2021 @ 21:47:35 #63
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_199336296
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Waarom? Ik ben vooral met het heden bezig en de man die op dat moment naast mij staat. Niet dat ik Pablo een keer een beurt heb gegeven na de salsa les.
Omdat je verleden je ook heeft gemaakt tot wie je bent en als je je partner daar niet mee vertrouwd, wil je die dan wel vertrouwen en vertrouw jij die wel?
pi_199337034
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen stellen dat sommige mensen met een flink aantal ONS/FWB bedpartners in zekere zin ook onzeker zijn en door die partners bevestiging proberen te krijgen over dat ze gewild zijn, er toe doen op de wereld en dat er niks met hen mis is.

TS en anoniemV zullen ook in zeker zin onzeker zijn, want ze openen wel vaker dit soort topics. Maar wat is er mis met onzeker zijn? :? Het is een normale menselijke emotie die soms (meer dan je lief is) kapot maakt, maar ook beschermt tegen bepaalde dingen.

Waarom onderling deze vooroordelen? Vroeger was het een zonde om veel bedpartners te hebben gehad of seks voor het huwelijk. Nu wordt terughoudend zijn met seks (alleen binnen relatie), helemaal geen seks of alleen seks in het huwelijk, of naar een zo iemand zoeken, weggezet als een zonde. Wat de 1e partij de 2e aandeed, doet de 2e de 1e nu aan.

Gewoon accepteren dat er op aarde mensen zijn die het geen fak kan schelen en mensen die het wel kan schelen en elkaar in waarde laten. Kom je iemand tegen waar het heel goed mee klikt, behalve op dit punt, gewoon laten gaan. Een relatie waarbij je dingen moet forceren of liegen is gedoemd te mislukken.
Mijn punt is dat het vooral wat zegt over degene met een oordeel.

Seks is leuk. Niets mis met mensen die genieten van het leven.
pi_199337970
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 21:47 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Omdat je verleden je ook heeft gemaakt tot wie je bent en als je je partner daar niet mee vertrouwd, wil je die dan wel vertrouwen en vertrouw jij die wel?
Maar wat je doet in je vrijgezelle leven zegt niks over een relatie. Ik ben 12 jaar monogaam geweest, maar tijdens mijn vrijgezelle jaren wissel ik nog wel eens.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199339020
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:43 schreef hoechst het volgende:

[..]

Ik vind pijpen niet per definitie meer sletterig dan neuken ofzo.

Alhoewel laatst vertelde een vriendin dat ze bij een vriend van haar op bezoek was. Die gast wasdus cod5 aan het spelen met headset en zij vond het een leuk idee om hem klaar te pijpen zonder dat iemand het door had.

Das wel een beetje dom...
Waarom dom? Als ze daar zin in heeft moet ze dat toch doen? Vond hij het misschien niet leuk?
pi_199339025
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 15:11 schreef Cockwhale het volgende:
1. Bij een pijpbeurt geef je alleen (in effort).
2. Bij een pijpbeurt wordt de pijper vaak als onderdanig gezien.
3. Een pijpbeurt wordt als 'viezer' ervaren, vooral wanneer je slikt.

Je lijkt daardoor dus op een snelle cumdumpcontainer in dienst van de man. Een makkelijke, snelle service die je verleent.
Dus toch zoals wat ik al dacht hoe je het bechrijft? Maar ja is een gewone casual beurt dan ook niet zo een beetje? Of is het echt het feit dat de vrouw de man enkel pleziert en hem dus een gunst doet?
pi_199339027
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:07 schreef Avianflu het volgende:
Waarom zoveel details vertellen over je seks verleden?

Ik hoef ook echt niet te weten of mijn nieuwe vriend Tamara van 5 huizen verderop heeft klaargebeft :{w .

Eerlijk gezegd hoef ik niet eens aantallen te delen.
Enige belangrijke voor mij is dat je je aan de afspraken houdt die wij maken als we besluiten een relatie aan te gaan.
Dat zou ik ook vinden. Maar mannen zijn er toch wat gevoelig voor merk ik. En als je niets zegt en er komen dingen uit is dat toch ook vervelend? Als ik dat zou weten van Tamara van 5 huizen verder van mn vriend zou ik dat echt niet erg vinden. Zelfs heel ok eigenlijk.
pi_199339033
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 00:37 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ik weet er het fijne ook niet van maar misschien kom je er achter als je de zaak om draait.

Wat zou jij er van vinden om iets te hebben met een man waarvan je zou weten dat ie één of meerdere vrouwelijke kennissen of vriendinnen van je heeft klaar gelikt?

Ik heb wat dat betreft nooit iets anders kunnen ontdekken dan dat bij man en vrouw gevoelsmatig hetzelfde ligt.
Zou dat echt totaal niet erg vinden. Zou zelfs liever een vriend hebben die veel is losgegaan en wat ervaring heeft opgedaan dan iemand die weinig vrouwen heeft gehad. Ergens vind ik dat zelfs aantrekkelijker als hij wel gewild is.
pi_199339035
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:48 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Alsof het daar aan ligt.
Onzin.
Denk toch ook dat onzekerheid ermee te maken heeft hoor
pi_199339102
Ik snap dat heel goed, een pijpbeurt word vaak gezien als een uiting van je bent gemakkelijk, zeker als je die op de 1e date krijgt .. not hard to get...

Zelf heb ik daar geen problemen mee, was zelf ook easy to get... en als het meisje wilde, likte ik haar als lassie! zelfs zonder zelf verwend te worden. Geven is heerlijk namelijk! :Y

Dus begrijp het als mensen een 'pijpbeurt' erger vinden dan een potje normale seks! :)
Just say hi!
pi_199339142
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 07:37 schreef Chandler het volgende:
Ik snap dat heel goed, een pijpbeurt word vaak gezien als een uiting van je bent gemakkelijk, zeker als je die op de 1e date krijgt .. not hard to get...

Zelf heb ik daar geen problemen mee, was zelf ook easy to get... en als het meisje wilde, likte ik haar als lassie! zelfs zonder zelf verwend te worden. Geven is heerlijk namelijk! :Y

Dus begrijp het als mensen een 'pijpbeurt' erger vinden dan een potje normale seks! :)
Goed dat je ten minste niet hypocriet bent en jezelf ook not hard to get noemt. Waarom moet je hard to get zijn? En dat is ondertussen toch iets redelijk normaals geworden om te pijpen op de eerste date. Niet dat je dat sowieso altijd moet doen, maar is bij iedereen toch al gebeurd?
pi_199339156
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 07:47 schreef anoniemV het volgende:
Goed dat je ten minste niet hypocriet bent en jezelf ook not hard to get noemt. Waarom moet je hard to get zijn? En dat is ondertussen toch iets redelijk normaals geworden om te pijpen op de eerste date. Nite dat je dat sowieso altijd moet doen, maar is bij iedereen toch al gebeurd?
Tja als je jezelf niet kent... hoe kun je dan een ander kennen! :+

Normaal wil ik het (nog) niet noemen hoor... en geloof ook niet dat het bij iedereen gebeurd... echter begint het inderdaad wel meer dan gewoon te worden, maar begrijpelijk... als je een lekker broodje hebt geroken wil je die ook proeven en wil je niet wachten tot de volgende keer...

Na m'n wilde tijd had ik 1 echte laatste date, die pijpte niet gelijk de 1e date... en niet eens de 2e date... gelukkig daarna wel en tot nu nog steeds.. :O

En waarom hard to get: daar heb ik wel een uitleg voor, omdat je wilt dat het goed zit... en je niet als een snelle hap verwerkt gaat worden om vervolgens niet meer interessant bent..

hard to get is in mijn optiek toch vele malen spannender en interessanter
Just say hi!
pi_199339169
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:31 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Uiteindelijk toch wel? Na een jaar of 5 relatie zal je dit toch wel besproken hebben tussendoor?
Hier niet hoor, maar wij zijn dan ook oud. Vroeger was het iig not done om als vrouw rond te sletten, tegenwoordig moet het allemaal maar normaal zijn.
pi_199339200
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 06:36 schreef Stephiexl het volgende:

[..]

Waarom dom? Als ze daar zin in heeft moet ze dat toch doen? Vond hij het misschien niet leuk?
Ben je nu serieus??
pi_199339295
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 06:41 schreef Stephiexl het volgende:

[..]

Dat zou ik ook vinden. Maar mannen zijn er toch wat gevoelig voor merk ik. En als je niets zegt en er komen dingen uit is dat toch ook vervelend? Als ik dat zou weten van Tamara van 5 huizen verder van mn vriend zou ik dat echt niet erg vinden. Zelfs heel ok eigenlijk.
Misschien. Ik heb maar 2 exen in mijn directe omgeving dus dat scheelt dan weer. ONS etcetera doe ik ook niet met bekenden.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199339327
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 07:54 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Hier niet hoor, maar wij zijn dan ook oud. Vroeger was het iig not done om als vrouw rond te sletten, tegenwoordig moet het allemaal maar normaal zijn.
Het “moet” niet normaal zijn, jij mag er iets van vinden en het zelf anders doen. Punt is om elkaars mening en keuzes hierin te kunnen accepteren.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199339365
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 07:37 schreef Chandler het volgende:
Ik snap dat heel goed, een pijpbeurt word vaak gezien als een uiting van je bent gemakkelijk, zeker als je die op de 1e date krijgt .. not hard to get...

Zelf heb ik daar geen problemen mee, was zelf ook easy to get... en als het meisje wilde, likte ik haar als lassie! zelfs zonder zelf verwend te worden. Geven is heerlijk namelijk! :Y

Dus begrijp het als mensen een 'pijpbeurt' erger vinden dan een potje normale seks! :)
Maar is het dan nog “sletterig” als er ook gegeven wordt?
Als ik in bed lig met een man wil ik idd dat we het beide leuk en fijn hebben. Als je dan toch al seks hebt voegt pijpen toch niks toe qua sletterligheid?
Op de eerste date enkel pijpen en verder niks terug krijgen doe ik sws niet.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199339381
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 08:43 schreef Avianflu het volgende:
Maar is het dan nog “sletterig” als er ook gegeven wordt?
Hoe bedoel je?
quote:
Als ik in bed lig met een man wil ik idd dat we het beide leuk en fijn hebben. Als je dan toch al seks hebt voegt pijpen toch niks toe qua sletterligheid?
Voegt zeker wat toe maar niet qua sletterigheid... lijkt mij...
quote:
Op de eerste date enkel pijpen en verder niks terug krijgen doe ik sws niet.
Ik zou met plezier beffen op de eerste date... zonder daar iets voor terug te verwachten, echter is dat nooit voorgekomen... zonder er iets voor terug te krijgen dan wel te verstaan :+
Just say hi!
pi_199339448
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 08:47 schreef Chandler het volgende:

[..]

1. Hoe bedoel je?
[..]

2. Voegt zeker wat toe maar niet qua sletterigheid... lijkt mij...
[..]

2. Ik zou met plezier beffen op de eerste date... zonder daar iets voor terug te verwachten, echter is dat nooit voorgekomen... zonder er iets voor terug te krijgen dan wel te verstaan :+
1. Ik bedoel. Als je er beide plezier uit haalt vind ik het niet sletterig. Gewoon even een man in de auto pijpen terwijl ik daar geen plezier uit haal daar zou ik mij dan niet prettig bij voelen (dus zou ik sletterig vinden van mezelf)

2. Precies.

3. Maar dan echt alleen beffen? Geen penetratie?
Ik snap het concept van alleen orale seks hebben niet, sowieso wil je dan toch meer?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199339476
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 08:57 schreef Avianflu het volgende:
1. Ik bedoel. Als je er beide plezier uit haalt vind ik het niet sletterig. Gewoon even een man in de auto pijpen terwijl ik daar geen plezier uit haal daar zou ik mij dan niet prettig bij voelen (dus zou ik sletterig vinden van mezelf)
Ja en nee, wat een mens vind kan dus ook zijn als je snel van bil gaat ben je een slet. ((scheldwoord; informeel) ontuchtige vrouw) oftewel iemand die te snel van bil gaat...

quote:
3. Maar dan echt alleen beffen? Geen penetratie?
Ik snap het concept van alleen orale seks hebben niet, sowieso wil je dan toch meer?
Ik wel! ;) ik kan er namelijk erg van genieten. De wereld draait heel veel op basis van ik doe wat voor jou en dan doe jij wat voor mij... zo werkt het in mijn leven gelukkig niet. Het geven zonder iets er voor terug te verwachten is voor mij meer dan normaal. Daarnaast zit ik zelf ook niet altijd te wachten als ik lekker klaar gepijpt ben om dan na het klaarkomen mij druk te moeten maken voor m'n vriendin (meestal wel, maar soms niet), wants soms is daarnaa relaxen/slapen heerlijk
Just say hi!
pi_199339485
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 08:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Het “moet” niet normaal zijn, jij mag er iets van vinden en het zelf anders doen. Punt is om elkaars mening en keuzes hierin te kunnen accepteren.
Oh ik ben helemaal voor doen wat je zelf wil hoor! Als je het maar wel veilig doet denk ik eerder. Dat is ook de les die ik aan mijn dochters meegeef, alleen doen als je het zelf wil en doe het in vredesnaam veilig!
pi_199339504
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:01 schreef Chandler het volgende:

[..]

Ja en nee, wat een mens vind kan dus ook zijn als je snel van bil gaat ben je een slet. ((scheldwoord; informeel) ontuchtige vrouw) oftewel iemand die te snel van bil gaat...
[..]

Ik wel! ;) ik kan er namelijk erg van genieten. De wereld draait heel veel op basis van ik doe wat voor jou en dan doe jij wat voor mij... zo werkt het in mijn leven gelukkig niet. Het geven zonder iets er voor terug te verwachten is voor mij meer dan normaal. Daarnaast zit ik zelf ook niet altijd te wachten als ik lekker klaar gepijpt ben om dan na het klaarkomen mij druk te moeten maken voor m'n vriendin (meestal wel, maar soms niet), wants soms is daarnaa relaxen/slapen heerlijk
Ja oké, maar die man is dan dus ook een slet.

Met een partner vind ik geven zonder terug te verwachten anders dan een date die ik nog niet zo lang ken. Waarom doen zoveel mannen trouwens sws zo moeilijk over beffen?
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199339535
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 06:39 schreef Stephiexl het volgende:

[..]

Dus toch zoals wat ik al dacht hoe je het bechrijft? Maar ja is een gewone casual beurt dan ook niet zo een beetje? Of is het echt het feit dat de vrouw de man enkel pleziert en hem dus een gunst doet?
Het is een vlugge onderdanige gunst, puur man gericht. Ook onpersoonlijk omdat je elkaar niet per se in de ogen kijkt.
pi_199339565
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:05 schreef Avianflu het volgende:
Ja oké, maar die man is dan dus ook een slet.
Klopt!
quote:
Met een partner vind ik geven zonder terug te verwachten anders dan een date die ik nog niet zo lang ken. Waarom doen zoveel mannen trouwens sws zo moeilijk over beffen?
Date is idd anders dan in een relatie... maar dan nog vind ik dat je niets moet verwachten! :Y

En moeilijk over beffen? wtf? ik kan mij er niets bij voorstellen!......
Just say hi!
pi_199340266
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 08:31 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Misschien. Ik heb maar 2 exen in mijn directe omgeving dus dat scheelt dan weer. ONS etcetera doe ik ook niet met bekenden.
Als ze niet in de omgeving wonen is dat idd wel makkelijker. Ik loop nog veel ONS etc tegen het lijf. Was inderdaad soms niet de slimste keuze.
pi_199340381
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 08:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

1. Ik bedoel. Als je er beide plezier uit haalt vind ik het niet sletterig. Gewoon even een man in de auto pijpen terwijl ik daar geen plezier uit haal daar zou ik mij dan niet prettig bij voelen (dus zou ik sletterig vinden van mezelf)
Dat kan vind ik ook net super opwindend zijn. Ik, en sowieso nog veel vrouwen, kunnen daar echt wel plezier aan beleven om enkel de man even te plezieren, meer mentaal dan fysiek weliswaar. Anders zou dat zo vaak toch niet gebeuren.

quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:01 schreef Chandler het volgende:

[..]

Het geven zonder iets er voor terug te verwachten is voor mij meer dan normaal. Daarnaast zit ik zelf ook niet altijd te wachten als ik lekker klaar gepijpt ben om dan na het klaarkomen mij druk te moeten maken voor m'n vriendin (meestal wel, maar soms niet), wants soms is daarnaa relaxen/slapen heerlijk
Ben blij dat een man dit hier eindelijk toegeeft. Dat weet ik ondertussen ook wel dat mannen biologisch zo werken. Vind ik dan ook niks om moeilijk over te doen.
pi_199340402
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 10:31 schreef Stephiexl het volgende:
Ben blij dat een man dit hier eindelijk toegeeft. Dat weet ik ondertussen ook wel dat mannen biologisch zo werken. Vind ik dan ook niks om moeilijk over te doen.
Hopelijk mogen er vele volgen! :Y zo moeilijk is dat niet hoor, om dat toe te geven!

Maar ik ben reeds de 39 gepasseerd dus zal het mogelijk met leeftijd te maken hebben!, als ik m'n kinderen hoor... dan is dat vaak het tegenovergestelde! :X
Just say hi!
pi_199340409
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 09:09 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Het is een vlugge onderdanige gunst, puur man gericht. Ook onpersoonlijk omdat je elkaar niet per se in de ogen kijkt.
Een vrouw die niet in de ogen kijkt heeft het dan toch niet goed geleerd :P Hoort er toch bij. En die machtsuitwisseling is gewoon deel van seks. Als vrouw ervaar ik dat alleszins niet zo negatief.
pi_199340630
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 10:31 schreef Stephiexl het volgende:

[..]

Dat kan vind ik ook net super opwindend zijn. Ik, en sowieso nog veel vrouwen, kunnen daar echt wel plezier aan beleven om enkel de man even te plezieren, meer mentaal dan fysiek weliswaar. Anders zou dat zo vaak toch niet gebeuren.
[..]

Ben blij dat een man dit hier eindelijk toegeeft. Dat weet ik ondertussen ook wel dat mannen biologisch zo werken. Vind ik dan ook niks om moeilijk over te doen.
Snap wel wat je bedoeld, het is ook fijn als een man van je geniet en je wil.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199341901
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 08:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Het “moet” niet normaal zijn, jij mag er iets van vinden en het zelf anders doen. Punt is om elkaars mening en keuzes hierin te kunnen accepteren.
Je zoekt het woord tolereren. Dit is namelijk geen accepteren.
pi_199348958
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 19:33 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Dergelijke nuanceringen zijn hier nu net niet de bedoeling. :P
Op heel FOK! niet _O-
pi_199352164
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:57 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen stellen dat sommige mensen met een flink aantal ONS/FWB bedpartners in zekere zin ook onzeker zijn en door die partners bevestiging proberen te krijgen over dat ze gewild zijn, er toe doen op de wereld en dat er niks met hen mis is.

TS en anoniemV zullen ook in zeker zin onzeker zijn, want ze openen wel vaker dit soort topics. Maar wat is er mis met onzeker zijn? :? Het is een normale menselijke emotie die soms (meer dan je lief is) kapot maakt, maar ook beschermt tegen bepaalde dingen.

Heb erover getwijfeld of ik het zou typen, maar wil het er toch even uit nu.
Ik geef dan ook eerlijk toe dat ik hierover wel veel onzekerheden heb. Ik krijg van mannen dan ook heel verschillende en verwarrende reacties op mijn aantal bedpartners. Ik heb in heel mijn leven altijd met veel onzekerheden geworsteld, die vaak overgecompenseerd en dat leidt dan weer tot nieuwe onzekerheden.

In het middelbaar had ik het "geluk" dat ik bij de knappe populaire meisjes hoorde. Alleen was ik wel de kleinste maar toch steeds de zwaarste van de groep. Als je je telkens de minst knappe voelt kweek je onzekerheden voor het leven. Plots begon iedereen seksuele aantrekking te ontdekken en bleken de jongens op dat vlak wel zeer geinteresseerd omdat met iets zwaarder zijn ook een dikkere kont en een dikker paar borsten hoort. Ik heb dan mijn aandachtstekort van jongens overgecompenseerd omdat me dat goed deed voelen. Helaas wel met constant op de realiteit te botsen dat de meeste mannen wel eens graag hun zaad in een iets vollere dame achterlaten maar iets meer zou hen een slechte naam geven.

Voeg daar later veel te veel alcohol bij en veel uren in kroegen achter de bar werken, waar voortdurend alcohol en snelle seks aanwezig zijn. Dan loopt dat aantal partners sneller op dan bij de gemiddelde vrouw. Ik heb steeds de attitude gehouden van "ik doe wat ik wil en de anderen hun mening kan me niet schelen" maar op sommige momenten kom je dan reacties tegen die je toch weer onzeker maken.

Hoop dat het wat begrepen wordt vooraleer we elkaar weer domme slet gaan noemen. :)
  maandag 10 mei 2021 @ 07:38:56 #94
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_199352750
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 23:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Maar wat je doet in je vrijgezelle leven zegt niks over een relatie. Ik ben 12 jaar monogaam geweest, maar tijdens mijn vrijgezelle jaren wissel ik nog wel eens.
Maar het zegt wel wat over jouw geschiedenis :) ik heb mijnpartner er nooit op veroordeeld en zij mij volgensmij ook niet, maar ik wil het wel weten, en ik wil het ook delen. Je wilt toch niet dit soort zaken altijd wegstoppen?
Ik heb het niet over de dating fase maar echt als zou gaan trouwen etc.
pi_199354882
1) Ik vind pijpen een van de meeste onderdanige posities voor een vrouw (niets mis mee ;) )

2) Zoals ik het hier lees is het enige wat de vrouw eraan overhoudt een warme lading zaad in haar buik en mentaal genot van het idee dat ze die man in kwestie pleziert.

3) Een extra piemel op de teller is voor een vrouw kostelijker dan ze vaak denkt op sociaal vlak. Veel mannen (niet de liefste mannen) zijn competitief en spelen vaak een spelletje om zoveel mogelijk vrouwen een beetje in de val te lokken om snel hun ballen eens in te legen. Dat is ook volledig zonder respect voor de vrouw. Dus hoe meer je dit als vrouw toe laat, of je dat nu wil of niet, er lopen veel mannen rond die dan zo over je denken en je "waarde" zakt in de ogen van velen. Helaas.

Dus voor de ontvanger van die casual blowjob is dit een gigantische ego boost gezien een vrouw die je niets verschuldigd is, alle minpunten erbij neemt omdat blij is dat ze je laat genieten , terwijl je er zelf niets voor moet doen.

Maar het idee dat je vrouwtje dit voor een random kerel van de bar heeft gedaan en hij die ego boost uit haar heeft gehaald, terwijl je zelf moeite doet in je relatie, is gewoon wat kut. Hoe erg je dit speelt hangt volledig af van hoe hard de man hieraan tilt en hoe onzeker hij is. Vaak ook hoeveel ervaring hijzelf heeft. Beter niet te hard aan denken want dat is gewoon de realiteit.
pi_199358555
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 10:34 schreef Stephiexl het volgende:

[..]

Een vrouw die niet in de ogen kijkt heeft het dan toch niet goed geleerd :P Hoort er toch bij. En die machtsuitwisseling is gewoon deel van seks. Als vrouw ervaar ik dat alleszins niet zo negatief.
Je snapt wel wat ik bedoel. Face 2 face is persoonlijk en intiem. Face 2 dick, ook al kijk je in z'n ogen is dat niet.
  maandag 10 mei 2021 @ 15:52:52 #97
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199359257
Een blowjob is het allermooiste op aarde. Ik heb wijven gehad die het echt heel goed konden
Beati pauperes spiritu
  maandag 10 mei 2021 @ 16:28:29 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199359906
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:07 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Je snapt wel wat ik bedoel. Face 2 face is persoonlijk en intiem. Face 2 dick, ook al kijk je in z'n ogen is dat niet.
Welnee

Kan hartstikke intiem en persoonlijk zijn en hoeft helemaal geen 'gunst' te zijn

Sowieso een vreselijke term in de context van seks. Bedank je haar dan ook achteraf?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199360834
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 00:55 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Hoop dat het wat begrepen wordt vooraleer we elkaar weer domme slet gaan noemen. :)
Ophouden met druk maken wat anderen van je denken en zeggen dan ga je pas echt relaxed leven.
Je doet het toch nooit in ieders ogen goed dus doe gewoon wat voor jezelf goed voelt en trek je niks van anderen aan, het is JOUW leven!
pi_199360981
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Welnee

Kan hartstikke intiem en persoonlijk zijn en hoeft helemaal geen 'gunst' te zijn

Sowieso een vreselijke term in de context van seks. Bedank je haar dan ook achteraf?
Vrouwen die alleen een paal afzuigen doen dat toch echt vooral om de man te plezieren. Als het geen scharrel of vaste relatie betreft, vind ik het toch een beetje bijzonder.
  maandag 10 mei 2021 @ 17:38:27 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199361024
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 17:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vrouwen die alleen een paal afzuigen doen dat toch echt vooral om de man te plezieren. Als het geen scharrel of vaste relatie betreft, vind ik het toch een beetje bijzonder.
Ik denk dat het goed is dat jij niet voor alle vrouwen spreekt
Dat je dat wel denkt te kunnen vind ik dan weer wat bijzonder

Waarom zou iedere vrouw die in die situatie een vent pijpt, dat als gunst doen?
Zéker als je iemand verder niet kent. Dat klinkt toch beetje raar? Zouden ze er zelf niet ook gewoon lol in hebben om andere redenen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199362658
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 00:55 schreef anoniemV het volgende:
maar op sommige momenten kom je dan reacties tegen die je toch weer onzeker maken.
Dat zal altijd wel zo zijn. Je kan je verleden niet meer veranderen, misschien zou je dat niet eens willen.
Gewoon iemand zoeken die er geen punt van maakt en je niks van de rest proberen aan te trekken.
pi_199362909
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 08:36 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Het “moet” niet normaal zijn, jij mag er iets van vinden en het zelf anders doen. Punt is om elkaars mening en keuzes hierin te kunnen accepteren.
Het 'moet' niet normaal zijn, maar ojee als je het niet doet, en dan moet je tegenwoordig toch wel erg sterk in je schoenen staan als vrouw, en als man trouwens ook.

Het wordt ons allemaal door de strot gedrukt, en bij de een is het een bevrijding van de innerlijke en vreselijk onderdrukte seks drive, maar bij het merendeel is het toch iets wat voornamelijk gestimuleerd en aangeleerd is.

Dus net doen alsof wij hier zelf het wiel uitgevonden hebben is nogal voorbarig, laat staan het verdedigen waard.
pi_199363262
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 19:59 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]

Het 'moet' niet normaal zijn, maar ojee als je het niet doet, en dan moet je tegenwoordig toch wel erg sterk in je schoenen staan als vrouw, en als man trouwens ook.

Het wordt ons allemaal door de strot gedrukt, en bij de een is het een bevrijding van de innerlijke en vreselijk onderdrukte seks drive, maar bij het merendeel is het toch iets wat voornamelijk gestimuleerd en aangeleerd is.

Dus net doen alsof wij hier zelf het wiel uitgevonden hebben is nogal voorbarig, laat staan het verdedigen waard.
Wat bedoel je precies? Dat een vrije seksuele moraal “verplicht” is of dat je celibaat gedragen “verplicht” is?
Overigens hebben millennials en gen z minder bedpartners dan voorgaande generaties. Schijnt het.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199363729
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:17 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Dat een vrije seksuele moraal verplicht is of dat je celibaat gedragen verplicht is.
Overigens hebben millennials en gen z minder bedpartners dan voorgaande generaties. Schijnt het.
Dat een vrijer seksueel moraal de norm is geworden. De hele hookup, fwb, ons, en second love generatie gaat gebukt voor een groot deel onder het gemis van echte intimiteit en verwart het met seksuele contacten. Althans volgens de experts en onderzoeken die ik volg.

Ik vraag mezelf af of liefde nog wel bestaat inmiddels.
pi_199363873
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:49 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]

Dat een vrijer seksueel moraal de norm is geworden. De hele hookup, fwb, ons, en second love generatie gaat gebukt voor een groot deel onder het gemis van echte intimiteit en verwart het met seksuele contacten. Althans volgens de experts en onderzoeken die ik volg.

Ik vraag mezelf af of liefde nog wel bestaat inmiddels.
Oh zo. Maar dat ligt in mijn optiek niet zo zeer aan “de hook up cultuur”. Meer een gemis in de seksuele opvoeding, het verschil tussen lust en liefde leren.
Niet dat met een van beide iets mis is maar een leven enkel gevuld door lust is wel armoei idd.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
  maandag 10 mei 2021 @ 21:01:33 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199363965
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:49 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]

Dat een vrijer seksueel moraal de norm is geworden. De hele hookup, fwb, ons, en second love generatie gaat gebukt voor een groot deel onder het gemis van echte intimiteit en verwart het met seksuele contacten. Althans volgens de experts en onderzoeken die ik volg.

Ik vraag mezelf af of liefde nog wel bestaat inmiddels.
Dat laatste, omdat jij het niet hebt?

Ik zie zat liefde om me heen. Én ik zie veel vertrutting om me heen, helemaal geen vrije moraal. Jongeren hebben minder seks dan jaren geleden, bloot op het strand liggen kan eigenlijk niet meer en blijkbaar is het ook al mis als je ene keer orale seks hebt met iemand buiten een vaststaande relatie las ik hier net

Nee man, niks vrijheid. Truttig en bekrompen zijn we. Én liefde bestaat ook heus nog wel

Vroeger had je de kerk of kaartclub nog die als matchmaker kon optreden voor de minder bedeelden op liefdes/relatievlak, dat is nu moeilijker.
Zul je het toch meer op eigen initiatief en met eigen karakter moeten doen, zeker als je het niet van je uiterlijk en spontaniteit moet hebben
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199364183
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:57 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Oh zo. Maar dat ligt in mijn optiek niet zo zeer aan “de hook up cultuur”. Meer een gemis in de seksuele opvoeding, het verschil tussen lust en liefde leren.
Niet dat met een van beide iets mis is maar een leven enkel gevuld door lust is wel armoei idd.
Wie gaat het leren dan vraag ik me af?

De hele cultuur is er op ingericht inmiddels.
pi_199364310
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 21:12 schreef Greenbird999 het volgende:

[..]

Wie gaat het leren dan vraag ik me af?

De hele cultuur is er op ingericht inmiddels.
Je ouders. Ik ga iig proberen mijn dochter het verschil tussen lust en liefde te leren zo goed als kan. Verder kan ze dan haar eigen keuzes maken.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199366690
quote:
1s.gif Op maandag 10 mei 2021 17:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou iedere vrouw die in die situatie een vent pijpt, dat als gunst doen?
Zéker als je iemand verder niet kent. Dat klinkt toch beetje raar? Zouden ze er zelf niet ook gewoon lol in hebben om andere redenen?
Ik heb soms ook de indruk dat er velen denken dat wij dat enkel tegen onze zin doen. Alsof het niet mogelijk is om dat geil te vinden omdat we er zelf niet van klaarkomen.
pi_199367369
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 00:08 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Ik heb soms ook de indruk dat er velen denken dat wij dat enkel tegen onze zin doen. Alsof het niet mogelijk is om dat geil te vinden omdat we er zelf niet van klaarkomen.
Nou ik doe het niet meer hoor...

Fucking vernederend.
pi_199369758
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 06:38 schreef hoechst het volgende:

[..]

Nou ik doe het niet meer hoor...

Fucking vernederend.
Via zo'n gloryhole is het inderdaad wel wat aan de vernederende kant wellicht ja.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:30:38 #113
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_199369962
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Via zo'n gloryhole is het inderdaad wel wat aan de vernederende kant wellicht ja.
Bestaan die dan buiten de porno om? :?
pi_199370036
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:30 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Bestaan die dan buiten de porno om? :?
Ik las hier op Fok! nog niet zo lang geleden over (seks)bioscopen die dat wel hebben ja :D.
pi_199370203
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 06:38 schreef hoechst het volgende:

[..]

Nou ik doe het niet meer hoor...

Fucking vernederend.
Pijp jij vaak vreemde mannen? :)
pi_199374405
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 17:35 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Vrouwen die alleen een paal afzuigen doen dat toch echt vooral om de man te plezieren. Als het geen scharrel of vaste relatie betreft, vind ik het toch een beetje bijzonder.
Als jij een vrouw beft, dan doe jij dat vooral om haar te plezieren en heb je daar zelf geen lol aan?
pi_199374443
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als jij een vrouw beft, dan doe jij dat vooral om haar te plezieren en heb je daar zelf geen lol aan?
Ik ga nimmer enkel en alleen de vrouw beffen, wanneer ik haar amper ken.
pi_199375606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:44 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik ga nimmer enkel en alleen de vrouw beffen, wanneer ik haar amper ken.
_O- , eens. Daar wil je toch iets voor terug dan.

Maar is beffen nu echt zo smerig. Er is best wel een x aantal mannen die dat dus liever niet doet :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199375929
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:46 schreef Avianflu het volgende:
Maar is beffen nu echt zo smerig. Er is best wel een x aantal mannen die dat dus liever niet doet :')
Ik vind het juist fijn om te doen. Het zal bij mannen met beffen wel zo zijn als bij vrouwen met pijpen: sommigen beleven er plezier aan, anderen niet.
pi_199376615
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:46 schreef Avianflu het volgende:

[..]

_O- , eens. Daar wil je toch iets voor terug dan.

Maar is beffen nu echt zo smerig. Er is best wel een x aantal mannen die dat dus liever niet doet :')
Verschilt per vagina. Ligt aan geur(!), dikte van vocht, mate van beharing en uiterlijk van vagina.
pi_199376639
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:06 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik vind het juist fijn om te doen. Het zal bij mannen met beffen wel zo zijn als bij vrouwen met pijpen: sommigen beleven er plezier aan, anderen niet.
Sommige vrouwen hebben gewoon een onaantrekkelijk vaginageur of hele dikke slijmerige of sneldrogende vaginavocht. Daar moet ik niks van hebben.
pi_199377060
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 18:56 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Sommige vrouwen hebben gewoon een onaantrekkelijk vaginageur of hele dikke slijmerige of sneldrogende vaginavocht. Daar moet ik niks van hebben.
Klinkt goor. :')
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199378840
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 16:44 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik ga nimmer enkel en alleen de vrouw beffen, wanneer ik haar amper ken.
Ja, ik werk niet met de voor wat hoort wat benadering. Het is maar waar je je druk over wil maken.
pi_199378887
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 17:46 schreef Avianflu het volgende:

Maar is beffen nu echt zo smerig. Er is best wel een x aantal mannen die dat dus liever niet doet :')
Er zijn mannen die het smerig vinden, maar dat is het niet.
pi_199378936
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, ik werk niet met de voor wat hoort wat benadering. Het is maar waar je je druk over wil maken.
Wel bij een ONS. Misschien moet je dat ook even lezen, in plaats van selectief er dingen uitvissen.
pi_199379104
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wel bij een ONS. Misschien moet je dat ook even lezen, in plaats van selectief er dingen uitvissen.
Ik snap de gedachtengang gewoon niet. Het is geen schaken. Seks beleef ik wel in het moment.
pi_199379132
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap de gedachtengang gewoon niet. Het is geen schaken. Seks beleef ik wel in het moment.
Veel plezier ermee.
pi_199379437
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:44 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Veel plezier ermee.
Ja, dat is waar seks voor is, nietwaar?
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:20:56 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199381168
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 20:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Wel bij een ONS. Misschien moet je dat ook even lezen, in plaats van selectief er dingen uitvissen.
Voor jóu werkt dat dus zo bij een ONS, niet bij iedereen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199381276
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Voor jóu werkt dat dus zo bij een ONS, niet bij iedereen
Fijn dat je dat nog even verduidelijkt dr.obvious
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:28:33 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199381340
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:25 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Fijn dat je dat nog even verduidelijkt dr.obvious
Je was vrij stellig net over 'vrouwen die', dus zo obvious ben jij dan weer niet

Succes met je ruilhandel Sjaak
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199381529
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Je was vrij stellig net over 'vrouwen die', dus zo obvious ben jij dan weer niet

Succes met je ruilhandel Sjaak
Ik vertel je hoe de gemiddelde persoon er op zal reageren als je het vertelt. Als je werkelijk gelooft dat de gemiddelde mens begripvol en accepterend is tegenover vrouwen die als hobby hebben 'semi-vreemde mannen pijpen', dan ben je nog naïever dan ik dacht. Ik heb verder niets tegen vrouwen die dit doen. Moeten ze lekker zelf weten, maar dat betekent niet dat ik niet zie hoe de maatschappij dit veelal afkeurt.

Ik ben benieuwd hoe je hier naar kijkt wanneer het je achttien jarige dochter zou betreffen. Moet je zien hoe snel hypocrisie gaat regeren wanneer het ineens plaatsvindt in je kring. En ook al keur je het niet af, je hebt het liever niet en dan zeg ik 'enough said'.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 22:55:37 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199381773
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:39 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik vertel je hoe de gemiddelde persoon er op zal reageren als je het vertelt. Als je werkelijk gelooft dat de gemiddelde mens begripvol en accepterend is tegenover vrouwen die als hobby hebben 'semi-vreemde mannen pijpen', dan ben je nog naïever dan ik dacht. Ik heb verder niets tegen vrouwen die dit doen. Moeten ze lekker zelf weten, maar dat betekent niet dat ik niet zie hoe de maatschappij dit veelal afkeurt.

Ik ben benieuwd hoe je hier naar kijkt wanneer het je achttien jarige dochter zou betreffen. Moet je zien hoe snel hypocrisie gaat regeren wanneer het ineens plaatsvindt in je kring. En ook al keur je het niet af, je hebt het liever niet en dan zeg ik 'enough said'.
Maakt me oprecht geen zak uit, als ze het maar doet omdat ze het leuk en lekker vindt en niet omdat het ruilhandel is voor andere zaken/zakken. Geniet man, allemaal niet zo moeilijk doen erover, truttigheid
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199382127
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:31 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Uiteindelijk toch wel? Na een jaar of 5 relatie zal je dit toch wel besproken hebben tussendoor?
Ik heb het idee dat bij dit soort gesprekken, de ander zichzelf onbewust vergelijkt met de voorgaande partner. Niet alleen op het gebied van seks, maar ook bij andere zaken die je met een ex ondernomen hebt. Ik denk daarom dat je 'het verleden' beter kunt laten voor wat het is en het er niet of nauwelijks over hebben.
pi_199382227
Wat een hoop aannames hier.
Dus een vrouw kan niet genieten van pijpen? :')

Als homo zijnde weet ik dat veel mannen je maar al te graag pijpen, omdat ze het zelf lekker vinden om te doen.
Dus waarom zou dat voor een vrouw dan niet kunnen gelden?
pi_199382922
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 22:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Maakt me oprecht geen zak uit, als ze het maar doet omdat ze het leuk en lekker vindt en niet omdat het ruilhandel is voor andere zaken/zakken. Geniet man, allemaal niet zo moeilijk doen erover, truttigheid
Dit! Als ze er zelf voor kiest zou ik mijn toekomstige dochter juist aanmoedigen dat ze zelfbewust wordt van wat ze leuk vindt. Het feit dat ze seks leuk vindt, zelfs al is het Henk van de kroeg een keertje pijpen op de plee, is veel beter dan dat ze seks enkel geeft omdat het moet binnen een relatie. Want zo zijn er helaas veel te veel jonge meiden tot zelfs getrouwde vrouwen.
  woensdag 12 mei 2021 @ 07:34:02 #137
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_199383530
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 01:56 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dit! Als ze er zelf voor kiest zou ik mijn toekomstige dochter juist aanmoedigen dat ze zelfbewust wordt van wat ze leuk vindt. Het feit dat ze seks leuk vindt, zelfs al is het Henk van de kroeg een keertje pijpen op de plee, is veel beter dan dat ze seks enkel geeft omdat het moet binnen een relatie. Want zo zijn er helaas veel te veel jonge meiden tot zelfs getrouwde vrouwen.
Dit dus!
pi_199474756
quote:
0s.gif Op woensdag 12 mei 2021 01:56 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Dit! Als ze er zelf voor kiest zou ik mijn toekomstige dochter juist aanmoedigen dat ze zelfbewust wordt van wat ze leuk vindt. Het feit dat ze seks leuk vindt, zelfs al is het Henk van de kroeg een keertje pijpen op de plee, is veel beter dan dat ze seks enkel geeft omdat het moet binnen een relatie. Want zo zijn er helaas veel te veel jonge meiden tot zelfs getrouwde vrouwen.
Dit inderdaad.

Waarom zou je bezig zijn met een eventuele toekomstige partner die misschien bepaalde dingen afkeurt. En als diegene het afkeurt dat jij Henk van de kroeg een keertje hebt gepijpt op het toilet wil je daar dan überhaupt een relatie mee? Ik zou het fijn vinden als mijn toekomstige zoon of dochter geniet van seks en zichzelf geen zelfbedachte regeltjes oplegt die hem/haar belemmeren om plezier te hebben of te genieten van seks.
pi_199478414
Pijpen is toch niet sletteriger? Het is gewoon veel intiemer, net als tongen. De gemiddelde vrouw denkt denk ik wel iets langer na of ze hem nou wel of niet in de mond neemt.
Loedermoeder
pi_199480096
In mijn vriendengroep hebben de dames allen echt wel meer sex gehad dan mijn vrienden. Het is een groep dat vrij open is daarin. De meesten tonen echt Facebook/Instagram foto's wie ze afgewerkt hebben. Bij sommigen denk ik ook wel van 'eeuuuhm'.

Een vriendin van me had elke week wel tindermatches en elke week lag ze wel een ander te doen. Achteraf werd ze dan gestalkt door een aantal van die kereltjes die meer wilden, ...
Die vriendin had trouwens de helft van mijn vriendengroep al eens gepijpt. Helaas ben ik er niet bij :(
Cindy De Vuyst
pi_199503297
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 mei 2021 07:55 schreef einzeinz het volgende:
In mijn vriendengroep hebben de dames allen echt wel meer sex gehad dan mijn vrienden. Het is een groep dat vrij open is daarin. De meesten tonen echt Facebook/Instagram foto's wie ze afgewerkt hebben. Bij sommigen denk ik ook wel van 'eeuuuhm'.

Een vriendin van me had elke week wel tindermatches en elke week lag ze wel een ander te doen. Achteraf werd ze dan gestalkt door een aantal van die kereltjes die meer wilden, ...
Die vriendin had trouwens de helft van mijn vriendengroep al eens gepijpt. Helaas ben ik er niet bij :(
Euhm, en is dit voor jou een probleem of wat wil je hier nu juist mee zeggen?
pi_199503343
quote:
1s.gif Op maandag 17 mei 2021 23:20 schreef Hedera het volgende:
Pijpen is toch niet sletteriger? Het is gewoon veel intiemer, net als tongen. De gemiddelde vrouw denkt denk ik wel iets langer na of ze hem nou wel of niet in de mond neemt.
Intiemer, ik weet niet. Zijn climax komt wel intenser binnen, maar ik, en ik denk nog wel veel meiden zien de drempel voor een pijpbeurt toch net iets minder hoog dan echt een kerel all the way te doen. Misschien gewoon hoe ieder het ervaart?
pi_199503381
Waarom vindne vrouwen emotioneel vreemdgaan erger dan fusiek?

Waarom sneeuwt het in april?

Waarom zijn bananen krom?
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199503499
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:22 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Intiemer, ik weet niet. Zijn climax komt wel intenser binnen, maar ik, en ik denk nog wel veel meiden zien de drempel voor een pijpbeurt toch net iets minder hoog dan echt een kerel all the way te doen. Misschien gewoon hoe ieder het ervaart?
Echt? Ik vind pijpen wel intiemer. Nog nooit iemand gepijpt waar ik geen “All the way” seks mee heb gehad.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199504217
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Echt? Ik vind pijpen wel intiemer. Nog nooit iemand gepijpt waar ik geen “All the way” seks mee heb gehad.
Ik vind beiden eigenlijk even intiem. Er zijn wel twee oud-scharrels die ik wel gepijpt heb maar niet “all the way” ben gegaan, lag meer aan het moment denk ik.
pi_199505164
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 13:29 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Echt? Ik vind pijpen wel intiemer. Nog nooit iemand gepijpt waar ik geen “All the way” seks mee heb gehad.
Ik ook. Het heeft zelfs best even geduurd voordat ik het bij mijn vriend 'durfde', terwijl we verder wel alles al deden.
Maar goed, ik vind intens zoenen ook soms al wel intiemer. Zo dicht bij elkaars gezicht. Misschien ligt het dus ook wel aan mij :D .
pi_199506713
quote:
7s.gif Op woensdag 19 mei 2021 15:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ook. Het heeft zelfs best even geduurd voordat ik het bij mijn vriend 'durfde', terwijl we verder wel alles al deden.
Maar goed, ik vind intens zoenen ook soms al wel intiemer. Zo dicht bij elkaars gezicht. Misschien ligt het dus ook wel aan mij :D .
Is ook intiem zoenen. In elkaars gezicht idd O+.
Daarom is doggy voor mijn gevoel ook onpersoonlijker.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_199516228
[..]

Ik ook. Het heeft zelfs best even geduurd voordat ik het bij mijn vriend 'durfde', terwijl we verder wel alles al deden.
Maar goed, ik vind intens zoenen ook soms al wel intiemer. Zo dicht bij elkaars gezicht. Misschien ligt het dus ook wel aan mij :D .
[/quote]
Denk echt dat het ligt aan wat voor jou "intiem" betekent. Ligt ook inderdaad aan de situatie, de locatie, hoe goed je hem kent etc.
pi_199516239
quote:
0s.gif Op woensdag 19 mei 2021 16:32 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Is ook intiem zoenen. In elkaars gezicht idd O+.
Daarom is doggy voor mijn gevoel ook onpersoonlijker.
Denk echt dat het ligt aan wat voor jou "intiem" betekent. Ligt ook inderdaad aan de situatie, de locatie, hoe goed je hem kent etc. Voor mij is casual seks voor 90% pijpen en doggy omdat dat het meest "ordinair" en minder intiem lijkt. Maar nu gaan we nogal in detail ;)
pi_199524454
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 10:27 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Denk echt dat het ligt aan wat voor jou "intiem" betekent. Ligt ook inderdaad aan de situatie, de locatie, hoe goed je hem kent etc. Voor mij is casual seks voor 90% pijpen en doggy omdat dat het meest "ordinair" en minder intiem lijkt. Maar nu gaan we nogal in detail ;)
Zit zo'n (lekkere) vent je kapot te maken van achteren, kan je geeneens naar zijn lijf kijken. :D _O-
pi_199532496
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 19:35 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Zit zo'n (lekkere) vent je kapot te maken van achteren, kan je geeneens naar zijn lijf kijken. :D _O-
Spiegels tactisch plaatsen ;)
  vrijdag 21 mei 2021 @ 10:55:42 #152
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199537155
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:19 schreef anoniemV het volgende:
Mannen zijn territoriaal. Dat merk ik vaak en dat kinderachtige "ik heb er eerst eens opgezeten" is altijd een issue voor de boyfriends en een opschepverhaaltje voor de andere mannen. Get used to it. Best niet te veel details vertellen want hoe meer visueels je het in hun hoofd steekt, hoe lastiger ze er om worden. Dat heb ik nu wel geleerd. Voor mannen is er een groot verschil tussen "ik heb ooit seks gehad" of "ik heb die kerel van achter de bar zijn zaad eens afgeslikt in een steegje".
Bah, :r :r

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 21 mei 2021 @ 11:05:01 #153
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199537253
Hoe meer ervaring de vrouw heeft, hoe liever het me is. Maar ... is zeker geen op zich staand criterium. Wel een prettige bijzaak.

:Y ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199559305
quote:
0s.gif Op donderdag 20 mei 2021 23:16 schreef anoniemV het volgende:

[..]

Spiegels tactisch plaatsen ;)
Het is toch eenmalig iets en stelt niks voor en mannen moeten zich er niet druk om maken.
Wie gaat dan bij een ONS, steegje of weet ik veel dan spiegels meenemen om tactisch te plaatsen? 8)7
pi_199559381
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:19 schreef anoniemV het volgende:
Mannen zijn territoriaal. Dat merk ik vaak en dat kinderachtige "ik heb er eerst eens opgezeten" is altijd een issue voor de boyfriends en een opschepverhaaltje voor de andere mannen. Get used to it. Best niet te veel details vertellen want hoe meer visueels je het in hun hoofd steekt, hoe lastiger ze er om worden. Dat heb ik nu wel geleerd. Voor mannen is er een groot verschil tussen "ik heb ooit seks gehad" of "ik heb die kerel van achter de bar zijn zaad eens afgeslikt in een steegje".
Wanneer je het zo verwoordt, vraag je er ook wel een beetje om. En als je vriendinnen diezelfde bewoording gebruiken en je vriend hoort dat dan, dan is er nog steeds grote kans op gezeik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')