SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreselijkquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ken ook iemand die zich neergelegd heeft bij een makkelijk leventje. Rijke kerel; geen geldzorgen en geen passie.
Toen ik met mijn vorige vriendin uit elkaar ging was ze de eerste die bij haar kwam vragen hoe ze dat gedaan had; en hoe ze weer ander huis had; en hoe ze het met werk en geld ging doen.quote:
Voor sommigen nog best handigquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:29 schreef Ygritte het volgende: [..] Dat is in bepaalde kringen 'vrij normaal'. Of op je 16e/17e amper jaartje 'verkering' en dan kan je ook wel trouwen.
Op Fok zitten en niet weten wat ermee bedoeld wordtquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
U bent niet bekend met de terminologie?
Huh?quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik met mijn vorige vriendin uit elkaar ging was ze de eerste die bij haar kwam vragen hoe ze dat gedaan had; en hoe ze weer ander huis had; en hoe ze het met werk en geld ging doen.
Vroeger enorm alternatief; nu in een gouden kooitje.
Jemig man.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik met mijn vorige vriendin uit elkaar ging was ze de eerste die bij haar kwam vragen hoe ze dat gedaan had; en hoe ze weer ander huis had; en hoe ze het met werk en geld ging doen.
Je wordt oudquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op Fok zitten en niet weten wat ermee bedoeld wordt
Linkse meisjes gaan vaak compleet Atlantische Oceaan bij het zien van de eerste creditcard.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Linkse meisjes gaan vaak compleet Atlantische Oceaan bij het zien van de eerste creditcard.
Ik zit op Fok, zeesterren is gemiddeld wel 10x per week een subjectquote:
Ze heeft echt veel van haarzelf ingeleverd; maar ook dat gebeurt gewoon.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jemig man.![]()
Zorg gewoon dat je je eigen broek kan ophouden en niet van iets of iemand afhankelijk bent.
Ik proef dat je haar toch nog graag op zou willen laaien.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft echt veel van haarzelf ingeleverd; maar ook dat gebeurt gewoon.
dan mis ik wat kennelijkquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit op Fok, zeesterren is gemiddeld wel 10x per week een subject
Genoeg geproefd.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik proef dat je haar toch nog graag op zou willen laaien.
Ik ken ze ook wel waarvan ik denk jij hebt echt een fokking probleem als hij (of jij) besluit om er vandoor te gaan. En ook dat zijn gewoon hoogopgeleide vrouwen die echt wel iets van hun leven hadden kunnen maken.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze heeft echt veel van haarzelf ingeleverd; maar ook dat gebeurt gewoon.
In elkaar batsen bedoel je?quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik proef dat je haar toch nog graag op zou willen laaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |