abonnement Unibet Coolblue
pi_199318101
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 16:07 schreef Sjemmert het volgende:
Wereldwijd chip te kort door nano chips in vaccins ?

Nee.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199318118
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Want niemand mag dood aan de seizoensgriep, heb jij al je influenza prik gehad?
Of gewoon old age.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_199318162
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 18:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nou nee, als we wat verder zijn in vaccineren / de risicogroepen geweest zijn kan de zorg sector het prima aan, geen idee welk argument je nog meer ziet om dan restricties te handhaven terwijl de feitelijke situatie in dat geval prima kan zijn dat de druk op de IC minder is dan vergelijkbaar jaargetijde met influenza.
99.8% kans om die new-flu te overleven. I'll take my chances thank you very much.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 19:07:20 #104
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_199318385
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 17:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

:{w ik heb hem en geloof me die chips passen nooit in een spuit, laat staan je aderen. Veelste groot
Hoe vaak ik dat wel niet zeg

Ja nee geloof me, het past écht wel als je maar goed hard genoeg proprt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:41:58 #105
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_199318778
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 18:20 schreef devlinmr het volgende:
onder de 60 valt voor mij onder jongeren in dit geval.
ok
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_199319246
Het ministerie van Algemene Zaken heeft het domein van de website coronacheck.nl welke de testsamenleving gaat faciliteren al voor de aanvang van de eerste coronabesmetting in Nederland geclaimd. Er was toen nog werkelijk niks bekend over het virus, dus ook niet dat een testsamenleving een mogelijkheid zou zijn.



https://www.sidn.nl/whois?q=coronacheck.nl&lang=nl
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:39:36 #107
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_199319885
was dat voor of na de "agenda" bespreking ?
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_199322896


dat mensen hier nog in trappen.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:25:07 #109
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199322948
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het ministerie van Algemene Zaken heeft het domein van de website coronacheck.nl welke de testsamenleving gaat faciliteren al voor de aanvang van de eerste coronabesmetting in Nederland geclaimd. Er was toen nog werkelijk niks bekend over het virus, dus ook niet dat een testsamenleving een mogelijkheid zou zijn.

[ afbeelding ]

https://www.sidn.nl/whois?q=coronacheck.nl&lang=nl
Ja echt keihard bewijs voor.... Tja voor wat eigenlijk?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:27:36 #110
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199322964
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 23:19 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]

dat mensen hier nog in trappen.
Wat is eigenlijk je probleem met een inentingsbewijs
Was je ook zo tegen toen ze de wet naar de 1ste kamer stuurde die het mogelijk maakt ongevaccineerde kinderen te weigeren op de kov?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199326289
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 18:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Er liggen iets van 46 mensen onder de 40 op de IC........

Dat zijn geen aantallen om de samenleving voor te gijzelen.
Hou nou eens op met cijfers goochelen, feit is gewoon dat de IC bijna helemaal vol ligt. Feit is dat een merendeel van de bevolking achter deze maatregelen staat, feit is dat zelf het over grote gedeelte van de ondernemers niet blij is met de maatregelen, maar ze wel begrijpt.

In de media (msm of alternatief) is vooral veel aandacht voor de mensen die tegen zijn. Terwijl er fucking veel ondernemers zijn die gewoon goed draaien door bijvoorbeeld hun core business tijdelijk te verschuiven naar iets anders. Tevens voor kleine winkels het start zijn om ook digitaal te gaan een webshop kost namelijk geen drol als je een beetje handig bent met WordPress en WooCommerce.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:13:55 #112
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199326668
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:46 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Hou nou eens op met cijfers goochelen, feit is gewoon dat de IC bijna helemaal vol ligt. Feit is dat een merendeel van de bevolking achter deze maatregelen staat, feit is dat zelf het over grote gedeelte van de ondernemers niet blij is met de maatregelen, maar ze wel begrijpt.

In de media (msm of alternatief) is vooral veel aandacht voor de mensen die tegen zijn. Terwijl er fucking veel ondernemers zijn die gewoon goed draaien door bijvoorbeeld hun core business tijdelijk te verschuiven naar iets anders. Tevens voor kleine winkels het start zijn om ook digitaal te gaan een webshop kost namelijk geen drol als je een beetje handig bent met WordPress en WooCommerce.
Precies... Ben een nieuwe keuken en badkamer aan het uitzoeken.... Levering begin volgend jaar }:|

Schilder? Na de bouwvak misschien.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199327728
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 10:46 schreef MatthijsDJ het volgende:
Hou nou eens op met cijfers goochelen,
:') :') :') :') :') :')

Want over de feitelijke cijfers hebben of feitelijke aantallen dat mag niet, want dat boezemd niet voldoende angst in zeker?

"Feiten onder tafel!" zegt ons Mathijske.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199327886
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :')

Want over de feitelijke cijfers hebben of feitelijke aantallen dat mag niet, want dat boezemd niet voldoende angst in zeker?

"Feiten onder tafel!" zegt ons Mathijske.
Niet zonder context nee.. Wat boeit het dat er 46 lui onder de leeftijd x op de IC liggen (op het feit na dat er steeds meer jongeren door Covid op de IC na dan) de totale bezetting is fucking hoog en daar gaat hem om.

Covid heeft trouwens ook mooie dingen opgeleverd. Wij gaan waarschijnlijk na de crisis 60% thuis werken en 40% op kantoor. Heerlijk en goed voor milieu want minder verkeer. Dus voor mij tijd om mijn comforable Ford Fietsa Black edition in te ruilen voor een cabrio om straks in de zomer af en toe lekker te touren (oké minder goed voor milieu..)


quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:22 schreef ludovico het volgende:
Manmanman wat een trollen :D
Lastig he dat je begint door te krijgen dat je onzin blaat?
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199327922
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
Niet zonder context nee.. Wat boeit het dat er 46 lui onder de leeftijd x op de IC liggen (op het feit na dat er steeds meer jongeren door Covid op de IC na dan) de totale bezetting is fucking hoog en daar gaat hem om.
Jij verzint weer een nieuw onderwerp, okay.

Ik reageerde op Devlin, over dat als de druk op de zorg weg is dat alle maatregelen opgedoekt mogen zijn.
Uiteraard is het daarin belangrijk hoe schadelijk besmetting met het virus is voor bepaalde groepen, als er geen schadelijkheid zou zijn zouden we niet te maken hebben met welke maatregel dan ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199327934
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:30 schreef MatthijsDJ het volgende:
Lastig he dat je begint door te krijgen dat je onzin blaat?
Ga je nu ontkennen dat er om en nabij 50 mensen onder de 40 op de IC liggen?

Jij vindt feiten onzin? Of reageer je weer op iets wat je net zelf hebt verzonnen ofzo?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 8 mei 2021 @ 12:44:49 #117
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199328099
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ga je nu ontkennen dat er om en nabij 50 mensen onder de 40 op de IC liggen?

Jij vindt feiten onzin? Of reageer je weer op iets wat je net zelf hebt verzonnen ofzo?
Nee het boeit gewoon niet. IC's liggen vol en steeds meer zorg wordt uitgesteld ondanks maatregelen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199328222
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee het boeit gewoon niet. IC's liggen vol en steeds meer zorg wordt uitgesteld ondanks maatregelen
Dat is leuk, en het onderwerp was ook alweer?

Oja, wanneer de maatregelen opgeheven zouden moeten worden......
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199328421
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij verzint weer een nieuw onderwerp, okay.

Ik reageerde op Devlin, over dat als de druk op de zorg weg is dat alle maatregelen opgedoekt mogen zijn.
Uiteraard is het daarin belangrijk hoe schadelijk besmetting met het virus is voor bepaalde groepen, als er geen schadelijkheid zou zijn zouden we niet te maken hebben met welke maatregel dan ook.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_199328754
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:06 schreef ludovico het volgende:

[..]


Jammer hoor, ipv reageren op de opmerkingen van mij en Devlin ga je op de man spelen.. Psychologisch gezien is dat een teken dat je verdomd goed weet dat we gelijk hebben..

Maar blijf vooral geloven in de sprookjes van Haga.. Die had echt keihard aangepakt moeten worden met z'n leugens over India en dat het daar zo goed zou gaan.. Vechten om zuurstof, vechten om een plekje in een ziekenhuis, vaccinaties die daar gemaakt worden gaan voor bijna 90% naar het westen..

[ Bericht 3% gewijzigd door AlwaysHappy op 08-05-2021 15:21:28 ]
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  zaterdag 8 mei 2021 @ 13:33:54 #121
34027 devlinmr
Trolivier
pi_199328861
quote:
3s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is leuk, en het onderwerp was ook alweer?

Oja, wanneer de maatregelen opgeheven zouden moeten worden......
Zorg kan het aan en 100% vaccinatie graad
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_199328910
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:25 schreef MatthijsDJ het volgende:
Jammer hoor, ipv reageren op de opmerkingen van mij en Devlin ga je op de man spelen.. Psychologisch gezien is dat een teken dat je verdomd goed weet dat we gelijk hebben..
Ik ben best bereid om discussies te voeren maar met jullie gaat dat niet.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_199328916
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zorg kan het aan en 100% vaccinatie graad
Onrealistisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 8 mei 2021 @ 15:10:57 #124
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199330402
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Onrealistisch.
90% dan.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 8 mei 2021 @ 15:11:07 #125
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_199330405
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 13:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik ben best bereid om discussies te voeren maar met jullie gaat dat niet.
Dat gaat prima.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')