abonnement Unibet Coolblue
pi_199286955
Wat twee volwassen mensen doen moeten ze helemaal zelf weten, ook als het familie van elkaar is. Samen kinderen krijgen is dan uiteraard een slecht idee, maar dat is het nu ook. Geen idee verder hoe er momenteel wordt omgegaan met vrijwillige incest zwangerschappen.
No amount of money ever bought a second of time.
  woensdag 5 mei 2021 @ 12:53:38 #52
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_199287784
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:23 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Nee hoor, neefjes en nichjes , broers en zussen , vaders en dochters , moeders en zoons. Je kan het allemaal vinden . Sterker nog het word zo hard gepushed dat je er niet omheen kan
Wordt dan toch meestal (not) aan de titel toegevoegd?

Tenminste, volgens die vriend van mij.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_199287817
Volwassen mensen moeten lekker zelf weten wat ze doen. Als jij met je moeder de koffer in wil duiken moet je dat vooral doen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199288527
Bij een generatieverschil heb je sowieso te maken met een scheve machtsverhouding. Dat is heel tricky, want het kan dan nog moeilijker worden voor slachtoffers om in te zien dat ze misbruikt worden.
pi_199288616
quote:
99s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:29 schreef bijdehand het volgende:
Zal hier ook wel gedecriminaliseerd worden wanneer er foto's zijn dat Grapperhaus wordt betrapt op incest.
Er hoeft hier niks gedecriminaliseerd te worden. In Nederland is incest niet verboden.
pi_199288721
Goed nieuws voor alle Europese koningshuizen!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_199290132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:06 schreef einzeinz het volgende:
Artikel niet gelezen maar er zijn ZEER veel vreemde mensen in de wereld. Geen idee waarover het gaat maar niet alles moet 'normaal' worden.

Als ik vanaf nu met parapluschoenen, roze flamingo-outfit en een rendierhoedje over straat ga lopen moet dat ook niet de standaard worden!
Breng me nou niet op ideeën :o
pi_199290439
pi_199291563
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:04 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Er hoeft hier niks gedecriminaliseerd te worden. In Nederland is incest niet verboden.
Jij bent goed op de hoogte _O_
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')