abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 mei 2021 @ 23:54:34 #101
33189 RM-rf
1/998001
pi_199296729
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 23:22 schreef Viesdik het volgende:
En maanden voor complotgekkie uitgemaakt worden
lul niet zo dom.... deze discussie is idd al heel lang gevoerd, maar juist nooit is ontkend dat er zulke mogelijkheden kunnen zijn, integendeel, bepaalde mensen hebben heel realistisch al exact uitgelegd hoe dat _kan_ verlopen en wat voor zin het heeft (nl. de keus tussen wél evenementen en concerten kunnen houden met zulke regels, of helemaal niet, zolang niet genoeg mensen immuun zijn of de verbreiding nog steeds veels te hoog)

Toen waren er juist mensen die zichzelf als 'criticus' opstelden die heel harc riepen dat het alemaal onzin was en nergens voor nodig en dat dit niet zo kon gaan...
ik heb eerder het idee dat die mensen dus fout zitten... zowel met hun idee dat er niks aan de hand is en alles prima gaat als je alles vrij geeft, maar ook met het idee dat dit geen mogelijkheid zou zijn die toen al afgewogen werd en voorbereid...

Valt me overigens nog best tegen hoe slecht dit tot nog toe voorbereid is, de Event-branche is er juist al sinds een jaar mee bezig, en die hebben hier een hoop aan te winnen omdat ze anders nog langer stil blijen liggen.

Van 6 maanden terug
NWS / Niet vaccineren niet naar evenement #3

Van een jaar terug
NWS / Massale evenementen pas mogelijk als er een vaccin is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  User die altijd boos en kwaad is 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 00:08:37 #102
491163 Viesdik
pi_199296836
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 23:54 schreef RM-rf het volgende:

[..]

lul niet zo dom.... deze discussie is idd al heel lang gevoerd, maar juist nooit is ontkend dat er zulke mogelijkheden kunnen zijn, integendeel, bepaalde mensen hebben heel realistisch al exact uitgelegd hoe dat _kan_ verlopen en wat voor zin het heeft (nl. de keus tussen wél evenementen en concerten kunnen houden met zulke regels, of helemaal niet, zolang niet genoeg mensen immuun zijn of de verbreiding nog steeds veels te hoog)

Toen waren er juist mensen die zichzelf als 'criticus' opstelden die heel harc riepen dat het alemaal onzin was en nergens voor nodig en dat dit niet zo kon gaan...
ik heb eerder het idee dat die mensen dus fout zitten... zowel met hun idee dat er niks aan de hand is en alles prima gaat als je alles vrij geeft, maar ook met het idee dat dit geen mogelijkheid zou zijn die toen al afgewogen werd en voorbereid...

Valt me overigens nog best tegen hoe slecht dit tot nog toe voorbereid is, de Event-branche is er juist al sinds een jaar mee bezig, en die hebben hier een hoop aan te winnen omdat ze anders nog langer stil blijen liggen.

Van 6 maanden terug
NWS / Niet vaccineren niet naar evenement #3

Van een jaar terug
NWS / Massale evenementen pas mogelijk als er een vaccin is
ik had het over paspoort pikkestein
niet over vaccins
  Beste debater 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 00:32:18 #103
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199297027
Een tribunaal ja?

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199302981
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 01:06 schreef boekenplank. het volgende:

[..]

Welk tribunaal?
Internationaal Strafhof in Den Haag.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:49:57 #105
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199307750
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:17 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

En dat zegt iemand die mij keer op keer, zonder bewijs, van het zijn van een kloon beschuldigd _O-

Je bent dus niet alleen zeer laf, maar ook nog eens zeer hypocriet.

Over is de ban die je daarvoor gehad hebt bewijs genoeg.
Boeiend, ik heb zo ongeveer elke maand een ban, interesseert mij wat. Dat heeft me nog nooit tegengehouden te zeggen wat ik vind, dus hoezo zou ik me wel door jou laten tegenhouden?

Het verschil is dat je makkelijker kunt ontkennen een kloon te zijn, dan blijkbaar met bewijs van bedreiging aan te komen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:57:11 #106
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199307863
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 12:22 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Het voordeel van een hogere functie en daarnaast nog een eigen onderneming hebben. Iets wat jij niet zal kunnen herkennen.
Vertel eens. Welke twee voornaamste belastingen zijn er voor een ondernemer, en hoe noemen ze de btw afdracht ook wel? Zou je weten als je een bedrijf had.

Tevens hele dagen op fok zitten als je een eigen bedrijf hebt :')

quote:
Maar goed, ook jouw werk is belangrijk. Zonder jouw input aan de lopende band kan Agnieska niet de knijpers afmaken. Een beetje respect voor jouw werk mag ook wel, iemand moet het immers toch doen, niet?
Geen idee, maar ik zal het morgen je vader vragen, die nam vandaag nog netjes zijn pet voor me af toen ik zijn productie controleerde. Dus hij mag nog wel een weekje blijven, zijn jouw nieuwe schoenveters tenminste ook betaald :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199308285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:49 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Boeiend, ik heb zo ongeveer elke maand een ban, interesseert mij wat. Dat heeft me nog nooit tegengehouden te zeggen wat ik vind, dus hoezo zou ik me wel door jou laten tegenhouden?

Het verschil is dat je makkelijker kunt ontkennen een kloon te zijn, dan blijkbaar met bewijs van bedreiging aan te komen.
Ok, hypocriet lafbekje.

Een echte vent zou gewoon achter zijn daden blijven staan. Dat doe jij niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2021 22:24:54 ]
pi_199308373
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Vertel eens. Welke twee voornaamste belastingen zijn er voor een ondernemer, en hoe noemen ze de btw afdracht ook wel? Zou je weten als je een bedrijf had.

Tevens hele dagen op fok zitten als je een eigen bedrijf hebt :')
[..]

Geen idee, maar ik zal het morgen je vader vragen, die nam vandaag nog netjes zijn pet voor me af toen ik zijn productie controleerde. Dus hij mag nog wel een weekje blijven, zijn jouw nieuwe schoenveters tenminste ook betaald :)
Dat moet je aan mijn accountant vragen, of denk je nu echt dat ik me met belastingszaken bezig hou? :')


Leuke verzinsels wel weer. Je bent tegen de 60, en nog probeer je een succesvol leven te verzinnen, terwijl iedereen in jouw omgeving je verlaat.

Jij hebt goed gefaald in je leven.

Denk daar maar eens goed over na.

Denk aan me, als je vanavond weer zielig en alleen in je koude bed (want je hebt geen geld meer om te kunnen stoken) stapt, en je weer eens huilend in slaap valt.

Ik zit dicht bij de waarheid, hè?

Doei. En je kan nu wel weer een pathetische opmerking verzinnen om jouw eer een beetje op te vijzelen, maar jij en ik weten beiden hoe het zit. Ik heb echt medelijden met je.

Sterkte. Je kunt blijven proberen om nog een fellere reactie van mij te krijgen, die jou nog meer pijn zal doen, maar om jou je laatste kleine beetje eer wat je nog hebt te laten behouden, stop ik met het reageren op jouw lage lafhartige verzinseltjes. Jij bent mijn tijd niet waard.

:W

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2021 22:35:43 ]
  Redactie Frontpage donderdag 6 mei 2021 @ 22:35:16 #109
38148 crew  Innisdemon
pi_199308483
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 07:03 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Zou echt lachen mochten die gevaccineerden plots allemaal op de grond vallen!
Ik weet dat mijn lichaam sterk genoeg is om een verkoudheidvirusje te overleven/verslaan. Ik vind het jammer dat de maatschappij doet alsof ik verplicht ben om zo'n spuit in mijn arm te rammen.
Ik doe dat bij griep of diarree toch ook niet? Ik neem zelfs geen pijnstillers! Waarom dit dan wel?
Geef je je kamernummer even door als je naar adem happend in het ziekenhuis ligt? Kom ik je even uitlachen
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_199308734
Nou en moeten zij weten
pi_199309192
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:35 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Geef je je kamernummer even door als je naar adem happend in het ziekenhuis ligt? Kom ik je even uitlachen
Doen alsof dat vaccin levensnoodzakelijk is :')
Cindy De Vuyst
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 06:53:20 #112
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199310129
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:24 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ok, hypocriet lafbekje.

Een echte vent zou gewoon achter zijn daden blijven staan. Dat doe jij niet.
Jij ook niet, want je zou aangifte tegen me doen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 06:56:44 #113
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199310140
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:29 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dat moet je aan mijn accountant vragen, of denk je nu echt dat ik me met belastingszaken bezig hou? :')
PROEST! :D

Dit zijn vragen die iedere ondernemer weet. Is namelijk introductory bij de kvk.

quote:
Leuke verzinsels wel weer. Je bent tegen de 60, en nog probeer je een succesvol leven te verzinnen, terwijl iedereen in jouw omgeving je verlaat.

Jij hebt goed gefaald in je leven.

Denk daar maar eens goed over na.

Denk aan me, als je vanavond weer zielig en alleen in je koude bed (want je hebt geen geld meer om te kunnen stoken) stapt, en je weer eens huilend in slaap valt.

Ik zit dicht bij de waarheid, hè?

Doei. En je kan nu wel weer een pathetische opmerking verzinnen om jouw eer een beetje op te vijzelen, maar jij en ik weten beiden hoe het zit. Ik heb echt medelijden met je.

Sterkte. Je kunt blijven proberen om nog een fellere reactie van mij te krijgen, die jou nog meer pijn zal doen, maar om jou je laatste kleine beetje eer wat je nog hebt te laten behouden, stop ik met het reageren op jouw lage lafhartige verzinseltjes. Jij bent mijn tijd niet waard.

:W

Volgens mij heb jij al veel te lang niet geneukt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199310170
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:29 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dat moet je aan mijn accountant vragen, of denk je nu echt dat ik me met belastingszaken bezig hou? :')

Leuke verzinsels wel weer. Je bent tegen de 60, en nog probeer je een succesvol leven te verzinnen, terwijl iedereen in jouw omgeving je verlaat.

Jij hebt goed gefaald in je leven.

Denk daar maar eens goed over na.

Denk aan me, als je vanavond weer zielig en alleen in je koude bed (want je hebt geen geld meer om te kunnen stoken) stapt, en je weer eens huilend in slaap valt.

Ik zit dicht bij de waarheid, hè?

Doei. En je kan nu wel weer een pathetische opmerking verzinnen om jouw eer een beetje op te vijzelen, maar jij en ik weten beiden hoe het zit. Ik heb echt medelijden met je.

Sterkte. Je kunt blijven proberen om nog een fellere reactie van mij te krijgen, die jou nog meer pijn zal doen, maar om jou je laatste kleine beetje eer wat je nog hebt te laten behouden, stop ik met het reageren op jouw lage lafhartige verzinseltjes. Jij bent mijn tijd niet waard.

:W

*; *; *; *; *;
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_199310189
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

*; *; *; *; *;
Deze heldin _O_
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 07:10:15 #116
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199310190
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

*; *; *; *; *;
Wacht, een gc user die speciaal in klb post om op mij te reageren?

:')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 07:10:38 #117
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199310193
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:10 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Deze heldin _O_
GKWJ!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Redactie Frontpage vrijdag 7 mei 2021 @ 07:43:28 #118
38148 crew  Innisdemon
pi_199310297
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:34 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Doen alsof dat vaccin levensnoodzakelijk is :')
ja
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 07:54:49 #119
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199310361
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:43 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

ja
nee
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Redactie Frontpage vrijdag 7 mei 2021 @ 08:07:25 #120
38148 crew  Innisdemon
pi_199310468
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 07:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

nee
ik doe alsof het levensnoodzakelijk is. Waarom dan 'nee'?

Ben je echt te achterlijk om te begrijpen dat dit slechts een bevestiging van jouw stelling is
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 08:22:16 #121
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199310588
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 08:07 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

ik doe alsof het levensnoodzakelijk is. Waarom dan 'nee'?

Ben je echt te achterlijk om te begrijpen dat dit slechts een bevestiging van jouw stelling is
Oh zo bedoel je dat, ik las het inderdaad als een tegenwerping ja.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199310640
Wappie unite topic hahahaha.

Wat een gejank om niets zeg.
Heeft niets met een complot te maken.

Je moet even laten zien dat je negatief bent? Ja en?
Logisch toch.... Even aantonen dat je geen Corona hebt.

Ik zat deze week ook in vliegtuig met van die mafketels die het lastig vinden om de hele vlucht mondkapje op te doen en dus weigerden te doen. Man vlieg dan niet :')
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 08:30:58 #123
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_199310667
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 08:28 schreef bianconeri het volgende:
Wappie unite topic hahahaha.

Wat een gejank om niets zeg.
Heeft niets met een complot te maken.

Je moet even laten zien dat je negatief bent? Ja en?
Logisch toch.... Even aantonen dat je geen Corona hebt.

Ik zat deze week ook in vliegtuig met van die mafketels die het lastig vinden om de hele vlucht mondkapje op te doen en dus weigerden te doen. Man vlieg dan niet :')
Zo te horen ben jij ook negatief.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_199310672
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 08:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zo te horen ben jij ook negatief.
Negatief getest jazekers.
pi_199315676
TS is klaar op FOK!, derhalve topic dicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')