Kan hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2021 22:11 schreef cobain1994 het volgende:
Zomaar.. Nee ik weet het niet. Het is een slang..
Ik zou gaan voor AYCE en het beer and meat concept. Voor ieder wat wils. Hun grootse concurrent vdv heeft ook twee restaurants.quote:
Achterbaks je gelijk halenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:40 schreef AgnesGru het volgende:
Toch fondue willen gaan aanbieden aan groepen![]()
Altijd leuk om schuimbekkend naar dit soort mensen te kijken.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Stelletje idioten met teveel geld en te weinig hersens
Ja zo ziet ie er wel uit. Maar jezelf kunstenaar noemen door verf tegen een pilaar te kledderen...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:46 schreef praadje het volgende:
Oh ja, Rob kon met zingen niet meer aan de bak komen dus heeft hij zichzelf benoemd tot kunstenaar. (oude vriend van mij) We noemden hem ook wel eens snuifje
Wij hebben en lachen er nog steeds hard om. Het is een beste kerel hoor en je kunt ontzettend met hem lachen maar hij is een beetje aan zelfoverschatting gaan leiden. Maar er zit geen greintje kwaad in.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja zo ziet ie er wel uit. Maar jezelf kunstenaar noemen door verf tegen een pilaar te kledderen...
Echt hey. Er verandert niets daar. Never nooit niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:54 schreef Snowsquall het volgende:
Ze dronken een glas
ze deden een plas
en alles bleef zoals het was
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:56 schreef Snowsquall het volgende:
Waarom heeft Mieke eigenlijk geen Corona?
Daar kun je maar op 1 manier achter komenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:58 schreef praadje het volgende:
Ik word zo kriegelig van dat overenthousiaste van Rob. Dan vraag ik me af hoe hij in bed zou doen als hij op zijn hoogtepunt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
Dat heb ik bij Miekequote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:58 schreef Poefbank het volgende:
Ik raak al vermoeid als ik Julius aan zie komen lopen
quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:00 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Daar kun je maar op 1 manier achter komen
Laat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of twee...quote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rob zijn moeder die mist toch een chromosoom
Zal pas komen als Mieke er niet meer is.quote:Op dinsdag 8 juni 2021 21:55 schreef E.T. het volgende:
my god, getrut over gordijnen.. ze moeten dat smerige hout eruit slopen en een strakke pvc-vloer over die smerige terra-tegels...
Eerst gaat de hele champagne voorraad eraan en zijn ze 14 dagen dronkenquote:Op dinsdag 8 juni 2021 22:03 schreef TigerXtrm het volgende:
De dag dat Mieke dood neervalt wordt dat hele restaurant eruit getrokken en van de erfenis opnieuw gebouwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |