Heeft hij eindelijk iets kleins in handen wat hij ook kan zienquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:01 schreef Snowsquall het volgende:
Een sigaar......want nog niet genoeg gezondheidsklachten...
Als Corona voorbij is.......dan ga ik daar een keer eten.....als ze wat fatsoenlijks hebben. Tis maar 45min rijden.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heeft hij eindelijk iets kleins in handen wat hij ook kan zien![]()
Man man man wat een uitzending weer![]()
Wat en treurnis die familie
Daar stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:33 schreef Snowsquall het volgende:
......als ze wat fatsoenlijks hebben.......
De enige keer dat ik ooit bij een all you can eat restaurant ben geweest moest je op een menulijst invullen welke gerechten je wilde hebben in een bepaald tijdsbestek. Geen buffet dus. Wel uitgeserveerd.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Het punt van een all you can eat is toch juist dat het lopende band werk is aan een buffet? Dat ga je toch niet met bestellingen doen? Dat is niet te doen
Bijna alle all you can eat hebben dat tegenwoordig, iets een pandamie.quote:Op dinsdag 18 mei 2021 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Het punt van een all you can eat is toch juist dat het lopende band werk is aan een buffet? Dat ga je toch niet met bestellingen doen? Dat is niet te doen
Zo werkt het wel, die concepten zijn helemaal uitgestippeld en berekendquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Volstoppen met brood![]()
![]()
Want goedkoper
Door schoonloederquote:Op dinsdag 25 mei 2021 21:39 schreef Snowsquall het volgende:
Zo werkt het wel, die concepten zijn helemaal uitgestippeld en berekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |