abonnement Unibet Coolblue
pi_199285257
Eigen keuze van de restauranthouder. Het is zijn/haar zaak en in Nederland is de klant geen koning. Ga maar ergens anders je vlees halen als je het zo belangrijk vind.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 09:30:45 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199285267
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zou als vleeseter die een paar dagen per week vegetarisch eet nooit pleiten voor een winkel waar gewoon helemaal geen vegetarisch aanbod is.


Soort slager ofzo?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199285274
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Traditioneel was een Universiteit mensa nu juist Nooit de plek om veel keuze te hebben.

Vroeger was het gewoon een gaarkeuken voor de armste studenten en boden ze één menu aan...
Dus niks met keuze, maat eten wat de pot schaft, maar wel voor weinig geld.

Dus het is volledig onzin alsof universiteits-mensas een 'verplichting' zouden hebben veel keuze te bieden...
Juist dat gaat volledig voorbij aan waar ze voor bedoeld waren.

Keuzevrijheid heb je altijd, omdat er verder geen enige verplichting is daar te eten, hooguit is het er vaak relatief goedkoop (mar kwalitatief en zeker qua brede keuzemogelijkheid meestal niet een koploper)

Toen ik nog op de TU Delft werkte gingen we ein de Mensa met het team hooguit een of tweemaal per week eten, maar nooit wegens kwaliteit, lekker eten of een groot keuzeaanbod
Jij vind de keuze om een broodje ham te kopen bij de lunch "een groot keuzeaanbod"?

En wat jouw redenen zijn om wel of niet naar een restaurant te gaan zijn toch helemaal niet relevant?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199285303
Ik zou als bijna helemaal vegetariėr nooit verzinnen dat vegetariėrs degenen zijn die pleiten voor een winkel waar helemaal geen vegetarisch aanbod is als dat gewoon een besluit is dat is genomen door de universiteit om de CO2-uitstoot terug te dringen en mij volledig onbekend is wie bij die besluitvorming betrokken waren en hoe hun dieetvoorkeuren eruit zien.

Kennelijk is dat opdringerige militante activisme iets wat echt bij de verzuurde vleesdrammers past om heilig te geloven in hun eigen verzinsels. Laat mensen toch met rust en breng je eigen verzinsels niet als waarheid. Lijken wel Jehova's.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199285321
Ondanks dat ik bijna helemaal vegetariėr ben vraag ik me overigens wel af of helemaal vegetarisch gaan wel de meeste CO2-reductie realiseert, want:
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:01 schreef Stepperoller het volgende:
Tja maar vegetarisch in plaats van vegan komt bij cateraars en veel restaurants wel vaak neer op bijv. kaas en dat heeft dan weer een hogere CO2 uitstoot dan bijv. kipfilet. En aangezien een deel van de vega opties zoals ik het in het artikel lees nadrukkelijk voorlopig nog niet vegan is bevatten die nog altijd dierlijke eiwitten.

Dus vraag me dan wel af of er niet meer gefocust had kunnen worden op het wel aanbieden van dierlijke eiwitten met een lage CO2 uitstoot in plaats van zo specifiek op vlees/vega. Valt misschien ook meer winst mee te behalen, omdat dat degenen die per se vlees willen ook een goed alternatief biedt.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199285403
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:33 schreef Stepperoller het volgende:
Ik zou als bijna helemaal vegetariėr nooit verzinnen dat vegetariėrs degenen zijn die pleiten voor een winkel waar helemaal geen vegetarisch aanbod is als dat gewoon een besluit is dat is genomen door de universiteit om de CO2-uitstoot terug te dringen en mij volledig onbekend is wie bij die besluitvorming betrokken waren en hoe hun dieetvoorkeuren eruit zien.

Kennelijk is dat opdringerige militante activisme iets wat echt bij de verzuurde vleesdrammers past om heilig te geloven in hun eigen verzinsels. Laat mensen toch met rust en breng je eigen verzinsels niet als waarheid. Lijken wel Jehova's.
Niet vervelend bedoeld maar vaak zijn vegetariėrs juist die drammers.
pi_199285435
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:30 schreef Makrelis het volgende:
Eigen keuze van de restauranthouder. Het is zijn/haar zaak en in Nederland is de klant geen koning. Ga maar ergens anders je vlees halen als je het zo belangrijk vind.
Het gaat meer om het feit dat een bedrijfsrestaurant voor alle groepen wat aan zou moeten bieden en niet alleen voor onze veganisten omdat het zo goed is voor het milieu.....
pi_199285490
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het gaat meer om het feit dat een bedrijfsrestaurant voor alle groepen wat aan zou moeten bieden en niet alleen voor onze veganisten omdat het zo goed is voor het milieu.....
Anders vaak zat gezien dat er in bedrijfsrestaurants geen warme hap voor vegetariėrs te verkrijgen was.
pi_199285504
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:50 schreef Makrelis het volgende:

[..]

Anders vaak zat gezien dat er in bedrijfsrestaurants geen warme hap voor vegetariėrs te verkrijgen was.
Ja ? Moet je over klagen. Als er vraag naar is zullen ze het zeker doen (zeker semi overheid)
pi_199285510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet vervelend bedoeld maar vaak zijn vegetariėrs juist die drammers.
Onzin, het is altijd een reactie op vleesga's die zo nodig overal en altijd moeten verkondigen dat ze vleesga zijn. Zie ook het vorige topic ter illustratie.

Bovendien heb ik geen enkele vega of vegan een bepaalde dieetkeuze zien projecteren op degenen die dit besluit genomen hebben zodat ze lekker konden framen.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199285522
Vleesga's ?
pi_199285526
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:45 schreef macca728 het volgende:

[..]

Het gaat meer om het feit dat een bedrijfsrestaurant voor alle groepen wat aan zou moeten bieden en niet alleen voor onze veganisten omdat het zo goed is voor het milieu.....
Een bedrijfsrestaurant is sowieso wel een wat ruime omschrijving hoor, op de uni waar ik zat althans. Het was niet zo dat je daar volwaardige maaltijden kon eten, meer een sandwich, kop soep of wat drinken. Ipv het broodje ham nu zal er dan straks een broodje met kaas liggen of hummus ofzo, nou nou wat erg.

Waarschijnlijk past het binnen een groter plaatje dat de TU Delft wil realiseren als hippe/vooruitstrevende technische uni. Hypermodern, duurzaam, gezond, kunnen ze zich op open dagen aan toekomstige studenten presenteren als klimaatneutraal ofzo, prima toch.
pi_199285529
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja ? Moet je over klagen. Als er vraag naar is zullen ze het zeker doen (zeker semi overheid)
Offshore heb ik er wel 'ns over geklaagd. Vooral omdat ik nergens anders heen kon. Werd wel gelijk geregeld.
pi_199285557
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:53 schreef macca728 het volgende:
Vleesga's ?
Ja of carnivoren, hoe je het wilt noemen.

Dat is hun keuze en dat mogen ze zelf weten, maar daar hoeven ze mij niet mee lastig te vallen met gebrul over hoe vegetarisch eten voor konijnen is en dat ze daar niets van moeten hebben en dat ze vanavond nog een extra stukje vlees op de bbq gaan gooien of neerbuigend doen als ik een vegetarisch gerecht bestel.

De hardcore carnivoren zijn vrijwel allemaal van die slappe jankballen die jou ook komen overtuigen dat vlees eten noodzakelijk is en dat je wel vitamines moet slikken, want anders krijg je last van tekorten. Doe lekker wat je wil, maar ik ga bij jou ook niet komen preken dat je van voetbal moet houden ofzo :').
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:58:00 #165
33189 RM-rf
1/998001
pi_199285593
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij vind de keuze om een broodje ham te kopen bij de lunch "een groot keuzeaanbod"?
je begrijpt niet veel hé.....

die kantine's op de TU hadden nooit een 'groot keuzeaanbod' en zijn niet bedoeld om gewoon andere reguliere horeca op en rondom de campus weg te concurreren.

het was altijd de plek om voor weinig geld heel snel eventjes wat te eten wat meestal qua kwaliteit of kwantiteit of eel keuzeopties aan de lage kant zat..

Wil je me werkelijk gaan vertellen dat jij bewust naar de kantine van de TU Delft heenging omdat er zoveel keuze was, en de kwaliteit van eten zo ontzettend hoog is?

Of ben je hier hooguit heel druk het 'opgewonden standje' te spelen dat vind dat iedereen moet doen wat jij wil, en vooral boos is als misschien jouw mening niet zo relevant is als je wel zou willen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_199285631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:55 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

Ja of carnivoren, hoe je het wilt noemen.

Dat is hun keuze en dat mogen ze zelf weten, maar daar hoeven ze mij niet mee lastig te vallen met gebrul over hoe vegetarisch eten voor konijnen is en dat ze daar niets van moeten hebben en dat ze vanavond nog een extra stukje vlees op de bbq gaan gooien of neerbuigend doen als ik een vegetarisch gerecht bestel.

De hardcore carnivoren zijn vrijwel allemaal van die slappe jankballen die jou ook komen overtuigen dat vlees eten noodzakelijk is en dat je wel vitamines moet slikken, want anders krijg je last van tekorten. Doe lekker wat je wil, maar ik ga bij jou ook niet komen preken dat je van voetbal moet houden ofzo :').
Gelukkig bevestig jij mijn vooroordeel niet, maar daar gaat de discussie niet over.

Ik pleit niet voor een louter vleesmenu maar voor alle groepen een keuze. Een keuze die er gewoon was, maar straks niet meer omdat de universiteit vleeseters uit wil sluiten van hun inclusiviteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door macca728 op 05-05-2021 10:48:38 ]
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 10:17:40 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199285835
Niemand heeft het over het uitsluiten van vleeseters
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 10:18:21 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199285840
Hell niemand heeft het over inclusiviteit gehad
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 10:19:26 #169
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199285866
Al zal dat daar ook wel een dingetje zijn

Misschien moet je het gewoon racisme noemen dat er geen kip meer is :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199286072
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:00 schreef macca728 het volgende:
Gelukkig bevestig jij mijn vooroordeel niet, maar daar gaat de discussie niet over.
Grappig genoeg heb ik veelal de PoHi van diverse vleesga's als inspiratie gebruikt en dat gespiegeld. Dat de carnivore drammers dat nog altijd niet opmerken zegt wel weer genoeg over hun selectiviteit en vermogen tot zelfreflectie.

[ Bericht 5% gewijzigd door sp3c op 05-05-2021 10:53:51 ]
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199286080
Mijn god zeg, een deel 2, de verstokte vleesetertjes zijn echt ziedend he. :')
pi_199286100
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:17 schreef sp3c het volgende:
Niemand heeft het over het uitsluiten van vleeseters
De verongelijkte jankerds wel vrij consequent anders.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199286108
Gelukkig bevestigen zij mijn vooroordeel niet, maar daar gaat de discussie niet over.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:44:28 #174
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199286113
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:39 schreef Farenji het volgende:
Mijn god zeg, een deel 2, de verstokte vleesetertjes zijn echt ziedend he. :')
Voortaan wordt er geen halal geserveerd in de kantine.
Denk dat je anders gaat piepen.

Gaat er om dat de keuzevrijheid wordt ontnomen en een bepaald regime wordt opgelegd uit uberpolitieke correctheid.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199286130
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:58 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je begrijpt niet veel hé.....
op deze manier heeft discussie voeren geen zin. Succes verder.
quote:
die kantine's op de TU hadden nooit een 'groot keuzeaanbod' en zijn niet bedoeld om gewoon andere reguliere horeca op en rondom de campus weg te concurreren.

het was altijd de plek om voor weinig geld heel snel eventjes wat te eten wat meestal qua kwaliteit of kwantiteit of eel keuzeopties aan de lage kant zat..

Wil je me werkelijk gaan vertellen dat jij bewust naar de kantine van de TU Delft heenging omdat er zoveel keuze was, en de kwaliteit van eten zo ontzettend hoog is?

Of ben je hier hooguit heel druk het 'opgewonden standje' te spelen dat vind dat iedereen moet doen wat jij wil, en vooral boos is als misschien jouw mening niet zo relevant is als je wel zou willen?
Over niet veel begrijpen gesproken...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199286145
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:18 schreef sp3c het volgende:
Hell niemand heeft het over inclusiviteit gehad
Dan lees je het topic echt slecht.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 10:52:30 #177
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199286187
quote:
6s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:42 schreef Stepperoller het volgende:

[..]

De verongelijkte jankerds wel vrij consequent anders.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:48 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dan lees je het topic echt slecht.
Ow ok, my bad jongens

Dit soort stevige argumenten ben ik nog niet wakker voor denk ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_199286191
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Daarom begrijp ik rokende veganisten niet.
Maar dat is een andere discussie.
Een "echte" veganist is veganist voor de dieren. Gezondheid is een leuke bijkomstigheid. De tabaksindustrie slacht geen dieren.
pi_199286204
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Voortaan wordt er geen halal geserveerd in de kantine.
Denk dat je anders gaat piepen.

Gaat er om dat de keuzevrijheid wordt ontnomen en een bepaald regime wordt opgelegd uit uberpolitieke correctheid.
Stel je niet aan jankerd. Zo geredeneerd wordt je als vegetarier non stop je "keuzevrijheid ontnomen". Er zijn ook genoeg kantines en snackbars waar het enige plantaardige het stukje verlepte sla als garnering tussen de frikandellen en kroketten is en waar zelfs de patat en kaassouffle in dierlijk vet gefrituurd wordt. Daar is ook geen ophef over; als vegetarier eet je daar gewoon niet, simpel. Als je geen vega voer lust neem je toch lekker je eigen bammetjes met worst mee of loop je maar even langs de KFC ofzo, het is niet alsof je er verplicht moet eten he.
pi_199286208
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:44 schreef Red_85 het volgende:
Voortaan wordt er geen halal geserveerd in de kantine.
Hoe moet ik dit in praktijk voor me zien? Wordt dan alles geserveerd met een plak ham of zo?
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199286210
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet vervelend bedoeld maar vaak zijn vegetariėrs juist die drammers.
Als ik naar de vele vega bash topics kijk de laatste maanden zie ik toch iets anders.
  woensdag 5 mei 2021 @ 10:55:31 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199286218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:43 schreef macca728 het volgende:

[..]

Niet vervelend bedoeld maar vaak zijn vegetariėrs juist die drammers.
Ja, werkelijk? Zowel op FOK! als in het echte leven is mijn ervaring het tegenovergestelde. Er is nog nooit een discussie over vleeseten op gang gekomen wanneer ik een gerecht met vlees bestelde, maar als je iets vegetarisch bestelt dan staan de vleeseters als dogmatische religieuzen in de rij om je aan een kruisverhoor te onderwerpen in de hoop je op wat hypocrisie te kunnen betrappen.

Want je hebt ook een auto en dat vinden vega's toch ook heel slecht?!?!?!??!
Huilen dan.
pi_199286257
Ik eet soms vegetarisch met mijn vriendin en op mijn werk is er 1 of 2 keer per week vegetarisch avondeten. Ik vind het prima. Maar ik blijf wel sterke voorstander dat we zowel vlees als niet vlees blijven aanbieden zodat het een keuze blijft.
pi_199286260
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 19:29 schreef AchJa het volgende:
Keuzevrijheid is bij de faciliteit bouwkunde schijnbaar een vies woord vandaar dat je daar enkel nog vegetarisch eten kan kopen.

https://www.tudelft.nl/20(...)g-vegetarisch-aanbod

Deel twee.
Toch de keuzevrijheid van zo'n restaurant om te kiezen wat ze op hun menukaart zetten?

Goede move trouwens, we moeten in 't westen echt minder vlees gaan produceren / consumeren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_199286266
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, werkelijk? Zowel op FOK! als in het echte leven is mijn ervaring het tegenovergestelde. Er is nog nooit een discussie over vleeseten op gang gekomen wanneer ik een gerecht met vlees bestelde, maar als je iets vegetarisch bestelt dan staan de vleeseters als dogmatische religieuzen in de rij om je aan een kruisverhoor te onderwerpen in de hoop je op wat hypocrisie te kunnen betrappen.

Want je hebt ook een auto en dat vinden vega's toch ook heel slecht?!?!?!??!
Dit is ook mijn ervaring inderdaad en dat terwijl mijn bubbel juist al sinds de middelbare school vrij vegadominant is.

Dus bijzonder vreemd dat ik die predikende vega's dan niet tegenkom waar de vleesdrammers die mij aan een kruisverhoor onderwerpen daar heel toevallig telkens veelvuldig mee in aanraking zijn gekomen.

Vraag me dan altijd af of ze niet gewoon door hadden dat iemand eigenlijk gewoon antwoord gaf op de vragen uit het kruisverhoor waar ze diegene aan onderwierpen en dat dat niet voor prediken door kan gaan. Want dat zou het wel verklaren
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_199286269
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Toch de keuzevrijheid van zo'n restaurant om te kiezen wat ze op hun menukaart zetten?

Goede move trouwens, we moeten in 't westen echt minder vlees gaan produceren / consumeren.
Van wie MOET dat?
pi_199286271
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, werkelijk?
Werkelijk. We zien het bij dit bedrijfsrestaurant wederom. Intolerantie tegen niet-vegetariėrs. Tegen vrije keuze en doordrukken van de eigen zienswijze.
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo intolerant en extreem.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2021 11:00:15 ]
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 11:00:13 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199286276
Elke groep kent hele grote dammers tegenwoordig

Wedstrijdje wie de grootste heeft/is lijkt me ook totaal niet boeiend
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 11:01:32 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_199286286
Behalve ijshockey liefhebbers wil ik zeggen

Maja

#tilburgered
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:02:55 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199286309
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:00 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Werkelijk. We zien het bij dit bedrijfsrestaurant wederom. Intolerantie tegen niet-vegetariėrs. Tegen vrije keuze en doordrukken van de eigen zienswijze.
Ik zie het niet zo, maar oké.. zal vast aan mij liggen.
quote:
Gelukkig zijn ze niet allemaal zo intolerant en extreem.
^O^
Huilen dan.
pi_199286332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:17 schreef sp3c het volgende:
Niemand heeft het over het uitsluiten van vleeseters
Is natuurlijk wel een beetje zo; overal moet je inmiddels een vegetarisch alternatief hebben. Dat is hardstikke prima, maar waarom zou dat andersom niet zo moeten zijn? Waarom moet dit opgedrongen worden aan een grote groep mensen?
pi_199286341
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:01 schreef sp3c het volgende:
Behalve ijshockey liefhebbers wil ik zeggen

Maja

#tilburgered
Is dat vegetarisch, zo'n tilburger?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_199286345
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:39 schreef Farenji het volgende:
Mijn god zeg, een deel 2, de verstokte vleesetertjes zijn echt ziedend he. :')
Moet je vegetariers eens horen als ze ergens geen vegetarisch eten kunnen krijgen. 8)7
pi_199286364
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:04 schreef The_End het volgende:

[..]

Is natuurlijk wel een beetje zo; overal moet je inmiddels een vegetarisch alternatief hebben. Dat is hardstikke prima, maar waarom zou dat andersom niet zo moeten zijn? Waarom moet dit opgedrongen worden aan een grote groep mensen?
Is dat zo? Ik zie eigenlijk nooit woedende vega's bij Sjaak's Steakhouse eisen dat er een ribeye op sojabasis op het menu moet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:07:33 #195
495073 ZeventiendeEtage
Niet springen!
pi_199286375
Alleen maar mooi toch? Flikker op met het dierenleed, en dat zeg ik als vleeseter.

1x per week is genoeg.
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_199286380
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:07 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Alleen maar mooi toch? Flikker op met het dierenleed, en dat zeg ik als vleeseter.

1x per week is genoeg.
Dus 6 van de 7 dagen vind je dierenleed erg?
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 5 mei 2021 @ 11:08:29 #197
319979 Fok-it
All is well
pi_199286381
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:59 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Van wie MOET dat?
Tsja als je anno 2021 nog steeds niet weet dat de veehouderij bij de grootste vervuilers hoort dan zul je altijd die vraag blijven stellen.

Maar volgens mij weten jullie het ook wel, maar hebben jullie er gewoon schijt aan, kan ook natuurlijk. Maar zeg dat dan ipv quasi-verbaasd doen waarom andere mensen hun vleesverbruik wel minderen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199286387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:06 schreef Monolith het volgende:
Is dat zo? Ik zie eigenlijk nooit woedende vega's bij Sjaak's Steakhouse eisen dat er een ribeye op sojabasis op het menu moet.
Dat lijkt me ook een beetje vreemd. Net zoals dat je in een vegetarisch restaurant niet om vlees hoeft te vragen. Echter hebben de meeste restauranten beide varianten op het menu staan en dat lijkt mij toch de beste oplossing voor iedereen?

Voor zaken die met gemeenschapsgeld worden betaald, vind ik dat er keuze moet zijn voor beide partijen.
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:09:38 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199286396
Sowieso opmerkelijk om het te hebben over 'intolerantie tegen niet-vegetariers' wanneer er ergens geen vlees aangeboden wordt. Als ik ergens geen pannekoek kan krijgen begin ik toch ook niet te schuimbekken over een intolerantie tegen pannenkoekeneters?
Huilen dan.
pi_199286402
quote:
2s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:35 schreef Stepperoller het volgende:
Ondanks dat ik bijna helemaal vegetariėr ben vraag ik me overigens wel af of helemaal vegetarisch gaan wel de meeste CO2-reductie realiseert, want:
[..]

Maar een vegetariėr eet niet perse geen vlees om CO2 uitstoot te beperken.
En een veganist eet uiteraard geen kaas, dus die zal het kaas product sowieso niet eten maar ook dat hoeft niet om CO2 uitstoot te gaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')